Қысқа мерзімді жоспар
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады». Өмірді өзгерткен кеңес
Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады». Өмірді өзгерткен кеңес
Қысқа мерзімді жоспар
|
САБАҚ: Қазақ әдебиеті Мектеп: Кабинет: Күні: 14.12.2017ж. Мұғалім:
Сынып: 5 «е» сынып (Т1) Машықкер: |
|||||||||||
|
Бөлім атауы |
2-бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы |
||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
10. Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады». Өмірді өзгерткен кеңес |
||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа сабақ |
||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т/А4 Негізгі ойды анықтау Оқушыларды ауызекі сөйлеуге, ойын ашық еркін жеткізе білуге қалыптастыру . |
||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Көптеген оқушылар: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар:Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды. |
||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. |
||||||||||
|
Тілдік міндеттер |
Сөз, сөйлеу мәдениеті, тіл байлығы, ана тілі, тілдік құзіреттілік. |
||||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
«Қыпшақ Сейітқұл», «Атымтай Жомарт» |
||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі |
||||||||||
|
АКТ-мен байланыс |
Интерактивтік тақта |
||||||||||
|
Құндылықтармен байланыс |
Адамгершілік, жомарттық |
||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс әркеттер |
Дереккөздер |
|||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі «Бұғылар» тренинг ойыны Оқушылар сіздер бұғылардың бір бірімен қалай амандасатындарын білесіздер ме? Ендеше қазыр ортаға шығып бұғыларша бір бірімізбен амандасамыз. Ортаға екі катардан, бір бірімізге қарама-қарсы дөңгелектеніп тұра қойыңыздыр. Енді бірінші қарама-қарсы тұрған кісіден бастап, ортадағы кісілер ауысу арқылы амандасып шығамыз. Бірінші оң құлағымызды, келесі сол құлағымызды бір бірімізге тигізіп амандасамыз.Амандасып болғаннан кейін аяғымызбен жерді соғамыз. Топтарға бөлу. Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы үш топқа бөлу. Сол топтың ішінен бір топбасшы сайлап, әр топ өз аттарын ақылдасып шешеді.
|
|
|||||||||
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
1-тапсырма «Қыпшақ Сейітқұл» «Атымтай Жомарт» «Дүние қалай етсең табылады» әңгімелерін еске түсіру үшін әр топтан қар кесегі әдісі арқылы сұрау. |
|
|||||||||
|
|
Білу және түсіну «Қар кесегі» әдісі Жаттығудың сипаттамасы: Біріншіден, оқушылар жеке жауап берулері керек. Кейін жұп ақылдасып, олардың екі жауабын бір жауап етіп үйлестіреді. Кейін жұптар басқа жұптармен бірігіп, үдерісті қайталайды. Осылайша төрт,бес,алты жауап бір жауап болып біріктіріледі. 2-тапсырма Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі Оқулықтағы жаттығуларды орындау 1-тапсырма 77 бет Кітаптағы сурет пен әңгіме бөліктерін сәйкестендіріндер. 5-тапсырма 80 бет Әңгімелерден алынған үзінділерді топта талқылап, қандай үлгі-өнеге туралы айтылатынын анықтап беріңдер. 1-топ: А) 2-топ: Ә) 3-топ: В) 7-тапсырма 81 бет Ыбырай Алтинсарин әңгімелерінен түйген ойларыңды мақал-мәтелдермен қорытындыландар. Атымтай Жомарт айтқан төрт өсиетті өз сөздерімен жазыңдар. |
|
|||||||||
|
Үйге тапсырма |
4-тапсырма. Мәтін үзінділерін пайдалана отырып, дәптерлеріне әр кейіпкердің ерекше қасиеттерін жазыңдар. |
|
|||||||||
|
Бағалау
5 минут |
Бағалау парақшасы
|
|
|||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут
|
«Шеңбердегі доп» әдісі Оқушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады. Доп қолына тиген оқушы жаңа білім туралы бір сөйлем айтады.
|
|
|||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||
|
Дифференциация– Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||
|
· |
· |
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі АКТ-мен байланыс: Интерактивтік тақта Құндылықтармен байланыс: адамгершілік , жомарттық |
|||||||||
|
Ойлану Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||
|
Жалпы бағаҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: |
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз













