|
Пәні: қазақ тілі Сабақ:№ |
Мектеп: А.Тұяқбаев атындағы жалпы орта мектебі |
|||
|
Күні:03.12.2018ж |
Мұғалім есімі: Шынтаева. Р |
|||
|
Сынып:10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
||
|
Cабақтың тақырыбы: |
Ы.Алтынсарин «Азған елдің хандары», «Азған елдің билері», «Жаз» өлеңдері |
|||
|
Оқу мақсаты: |
Ыбырай өмірі мен шығармашылығына өлеңдерінің тақырыптарын талқылау |
|||
|
Ойлау деңгейі: |
Білу, түсіну, қолдану, талдау. |
|||
|
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар: Ы.Алтынсарин өлеңдеріне теориялық тұрғыдан талдау жүргізе алады |
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Ы.Алтынсариннің ағартушылық қызметі туралы мәлімет бере алады |
||||
|
Кейбір оқушылар:Жеке көзқарас пікір білдіреді
|
||||
|
Алдыңғы білім |
||||
|
Тілдік дағды |
|
|||
|
Рухани құндылық |
Мәдениетті сөйлеуге,әдепті болуға үйрету |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||
|
Басталуы Ұйымдастыру кезеңі: 7 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастастыру. Сабақтың табыс критерийлерін оқушылармен бірлесе анықтау. «Ыстық орындық» әдісін қолдана отырып өткен тақырыптарды қайталайды. |
|
||
|
Ортасы 20 мин 5 мин |
Оқулықпен жұмыс: «Түртіп алу» әдісі Ыбырай өміріне шолу жүргізу Ыбырайдың еңбек жолын саралау Сұрақтар құрастыру Мектеп ашу жолы туралы ой қозғау |
10-сыныпқа арналған оқулық. |
||
|
Аяқталуы 13 мин |
«Қабырғадағы рөл» ақын шығармашылығына сипаттама беру «БББ» әдісі арқылы кері байланыс береді. Үйге тапсырма: «Жоңғария очерктері» Үй тапсырмасына бағыт-бағдар беру: |
|||
|
Қосымша ақпарат |
|
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Тест сұрақтары, кеспе қағаздары арқылы сұрақтар беремін. |
|
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау парағы, Дискрипторлар арқылы |
|
Пәнаралық байланыс |
Презентациялар, сергіту жаттығулары, ноутбук. Әдебиет, ағылшын ,география |
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
|
Қорытынды бағамдау |
|
|
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:_________________________________________________________________ 2:__________________________________________________________________ Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: ___________________________________________________________________ 2:__________________________________________________________________ Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? ___________________________________________________________________________ |
|
Тексерілді_______________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ы.Алтынсарин өмірі шығармашылығы "Жаз", "Азған елдің хандары" өлеңдері
Ы.Алтынсарин өмірі шығармашылығы "Жаз", "Азған елдің хандары" өлеңдері
|
Пәні: қазақ тілі Сабақ:№ |
Мектеп: А.Тұяқбаев атындағы жалпы орта мектебі |
|||
|
Күні:03.12.2018ж |
Мұғалім есімі: Шынтаева. Р |
|||
|
Сынып:10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
||
|
Cабақтың тақырыбы: |
Ы.Алтынсарин «Азған елдің хандары», «Азған елдің билері», «Жаз» өлеңдері |
|||
|
Оқу мақсаты: |
Ыбырай өмірі мен шығармашылығына өлеңдерінің тақырыптарын талқылау |
|||
|
Ойлау деңгейі: |
Білу, түсіну, қолдану, талдау. |
|||
|
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар: Ы.Алтынсарин өлеңдеріне теориялық тұрғыдан талдау жүргізе алады |
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Ы.Алтынсариннің ағартушылық қызметі туралы мәлімет бере алады |
||||
|
Кейбір оқушылар:Жеке көзқарас пікір білдіреді
|
||||
|
Алдыңғы білім |
||||
|
Тілдік дағды |
|
|||
|
Рухани құндылық |
Мәдениетті сөйлеуге,әдепті болуға үйрету |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||
|
Басталуы Ұйымдастыру кезеңі: 7 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастастыру. Сабақтың табыс критерийлерін оқушылармен бірлесе анықтау. «Ыстық орындық» әдісін қолдана отырып өткен тақырыптарды қайталайды. |
|
||
|
Ортасы 20 мин 5 мин |
Оқулықпен жұмыс: «Түртіп алу» әдісі Ыбырай өміріне шолу жүргізу Ыбырайдың еңбек жолын саралау Сұрақтар құрастыру Мектеп ашу жолы туралы ой қозғау |
10-сыныпқа арналған оқулық. |
||
|
Аяқталуы 13 мин |
«Қабырғадағы рөл» ақын шығармашылығына сипаттама беру «БББ» әдісі арқылы кері байланыс береді. Үйге тапсырма: «Жоңғария очерктері» Үй тапсырмасына бағыт-бағдар беру: |
|||
|
Қосымша ақпарат |
|
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Тест сұрақтары, кеспе қағаздары арқылы сұрақтар беремін. |
|
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау парағы, Дискрипторлар арқылы |
|
Пәнаралық байланыс |
Презентациялар, сергіту жаттығулары, ноутбук. Әдебиет, ағылшын ,география |
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
|
Қорытынды бағамдау |
|
|
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:_________________________________________________________________ 2:__________________________________________________________________ Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: ___________________________________________________________________ 2:__________________________________________________________________ Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? ___________________________________________________________________________ |
|
Тексерілді_______________
шағым қалдыра аласыз













