Материалдар / Ы.Алтынсарин өмірі шығармашылығы "Жаз", "Азған елдің хандары" өлеңдері

Ы.Алтынсарин өмірі шығармашылығы "Жаз", "Азған елдің хандары" өлеңдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2018
747
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: қазақ тілі Сабақ:№Мектеп: А.Тұяқбаев атындағы жалпы орта мектебі
Күні:03.12.2018жМұғалім есімі: Шынтаева. Р
Сынып:10Қатысқандар саны: Қатыспағандар:
Cабақтың тақырыбы: Ы.Алтынсарин «Азған елдің хандары», «Азған елдің билері», «Жаз» өлеңдері
Оқу мақсаты: Ыбырай өмірі мен шығармашылығына өлеңдерінің тақырыптарын талқылау
Ойлау деңгейі:Білу, түсіну, қолдану, талдау.
Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Ы.Алтынсарин өлеңдеріне теориялық тұрғыдан талдау жүргізе алады


Оқушылардың басым бөлігі: Ы.Алтынсариннің ағартушылық қызметі туралы мәлімет бере алады


Кейбір оқушылар:Жеке көзқарас пікір білдіреді
  • Өздерінің пікірлерін дәлелдей алады
  • Алдыңғы білім
    Тілдік дағды

    Рухани құндылық Мәдениетті сөйлеуге,әдепті болуға үйрету
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығуларРесурстар
    БасталуыҰйымдастыру кезеңі:7 минЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастастыру. Сабақтың табыс критерийлерін оқушылармен бірлесе анықтау. «Ыстық орындық» әдісін қолдана отырып өткен тақырыптарды қайталайды.

    Ортасы20 мин5 минОқулықпен жұмыс: «Түртіп алу» әдісі Ыбырай өміріне шолу жүргізу Ыбырайдың еңбек жолын саралауСұрақтар құрастыруМектеп ашу жолы туралы ой қозғау10-сыныпқа арналған оқулық.
    Аяқталуы13 мин «Қабырғадағы рөл» ақын шығармашылығына сипаттама беру«БББ» әдісі арқылы кері байланыс береді. Үйге тапсырма: «Жоңғария очерктері»Үй тапсырмасына бағыт-бағдар беру:







    Қосымша ақпарат
    Саралау Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Тест сұрақтары, кеспе қағаздары арқылы сұрақтар беремін.
    Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау парағы, Дискрипторлар арқылы
    Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланысПрезентациялар, сергіту жаттығулары, ноутбук.Әдебиет, ағылшын ,география
    РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдау
    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:_________________________________________________________________

    2:__________________________________________________________________Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: ___________________________________________________________________

    2:__________________________________________________________________Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

    ___________________________________________________________________________

























































































    Тексерілді_______________











    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ