Материалдар / Ы.Алтынсарин өмірі шығармашылығы "Жаз", "Азған елдің хандары" өлеңдері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ы.Алтынсарин өмірі шығармашылығы "Жаз", "Азған елдің хандары" өлеңдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2018
791
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: қазақ тілі Сабақ:№

Мектеп: А.Тұяқбаев атындағы жалпы орта мектебі

Күні:03.12.2018ж

Мұғалім есімі: Шынтаева. Р

Сынып:10

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Cабақтың тақырыбы:

Ы.Алтынсарин «Азған елдің хандары», «Азған елдің билері», «Жаз» өлеңдері

Оқу мақсаты:

Ыбырай өмірі мен шығармашылығына өлеңдерінің тақырыптарын талқылау

Ойлау деңгейі:

Білу, түсіну, қолдану, талдау.

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар: Ы.Алтынсарин өлеңдеріне теориялық тұрғыдан талдау жүргізе алады

Оқушылардың басым бөлігі: Ы.Алтынсариннің ағартушылық қызметі туралы мәлімет бере алады

Кейбір оқушылар:Жеке көзқарас пікір білдіреді

  • Өздерінің пікірлерін дәлелдей алады

Алдыңғы білім

Тілдік дағды


Рухани құндылық

Мәдениетті сөйлеуге,әдепті болуға үйрету

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

Ұйымдастыру кезеңі:

7 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастастыру. Сабақтың табыс критерийлерін оқушылармен бірлесе анықтау. «Ыстық орындық» әдісін қолдана отырып өткен тақырыптарды қайталайды.


Ортасы

20 мин

5 мин

Оқулықпен жұмыс: «Түртіп алу» әдісі

Ыбырай өміріне шолу жүргізу

Ыбырайдың еңбек жолын саралау

Сұрақтар құрастыру

Мектеп ашу жолы туралы ой қозғау

10-сыныпқа арналған оқулық.

Аяқталуы

13 мин

«Қабырғадағы рөл» ақын шығармашылығына сипаттама беру

«БББ» әдісі арқылы кері байланыс береді.

Үйге тапсырма: «Жоңғария очерктері»

Үй тапсырмасына бағыт-бағдар беру:








Қосымша ақпарат

Саралау Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


Тест сұрақтары, кеспе қағаздары арқылы сұрақтар беремін.

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау парағы, Дискрипторлар арқылы

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

Презентациялар, сергіту жаттығулары, ноутбук.

Әдебиет, ағылшын ,география

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:_________________________________________________________________


2:__________________________________________________________________

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: ___________________________________________________________________


2:__________________________________________________________________

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


___________________________________________________________________________




















































Тексерілді_______________







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!