|
Бөлімі: |
4-бөлім. Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Уақыт алға жетелейді |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
Т/А. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараты түсіну, анықтау. ӘТН. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесу барысында қолдану. |
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. «Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу мақсатында сұрақтар қояды. «Бос уақытты қалай өткізсем екен» деп ойланып көрдің бе? |
Өз ойымен бөліседі. |
Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді Жалпы: 1 ұпай (2 ұ) |
|
|
Жаңа сабақ 7 мин |
Тілдік бағдар айдарындағы «Туынды сөздер» туралы таныстырады, түсіндіреді. Мысалдар келтіреді. Туынды сөз – жұрнақ жалғану арқылы жасалған сөз. Мысалы, жұлдыз+шы, жеңіл+дік, оқы+мысты, бой+шаң, бүгжең+де, құрау+ла, еңбек+тен, сабыр+лы, дін+дар, арба+кеш, кітап+хана+шы, т.б. Туынды сөз әртүрлі сөз табына сөз тудырушы жұрнақ жалғану арқылы жасалады. |
Тілдік бағдар туралы түсінік алады |
|
5 – сынып қазақ тілі |
|
Сабақтың ортасы. 20 минут |
1-тапсырманы орындатады. Мәтінді тыңда. Мектеп бітіргелі жатқан оқушының сөзіндегі «уақыт» ұғымына қатысты ойды таратып түсіндір.
4-тапсырманы орындатады. Берілген түбір сөздерге әртүрлі жұрнақ жалғау арқылы бірнеше туынды сөз жасаңдар. Ықтимал жауап:
5-тапсырманы орындатады. Мәтінді оқып, негізгі ақпараттарды анықта. Мәтін қандай стильде жазылған? Ықтимал жауап:
6-тапсырманы орындатады. Мәтіннен алған ақпараттарды талда. Төмендегі белгілермен әр абзацты немесе сөйлемдерді белгіле. Өз ойыңды қорытындылап жаз. Ықтимал жауап:
|
Берілген тапсырмаларды орындайды
|
Дескриптор: -Ойды түсіндіреді Жалпы: 1 ұпай
Дескриптор: - Берілген түбірлерге жұрнақ жалғайды. -Туынды сөз жасайды. Жалпы: 2 ұпай
Дескриптор: - Мәтінді оқиды.1 -Негізгі ақпараттарды анықтайды.1 - Мәтін қандай стильде жазылғанын ажыратады1 Жалпы: 3 ұпай (4 ұ) Дескриптор: - Мәтіннен алған ақпараттарды талдайды.1 - Төмендегі белгілермен әр абзацты немесе сөйлемдерді белгілейді. 1 - Өз ойын қорытындылап жазады.1 Жалпы: 3 ұпай (4 ұ) |
5 – сынып қазақ тілі оқулығы, жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы. Рефлексия 3 мин |
«Аяқталмаған сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың кері байланысын тыңдайды. |
Сабаққа қатысты өз ойымен бөліседі |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 ұпайлық жүйе бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Уақыт алға жетелейді 5-сынып
Уақыт алға жетелейді 5-сынып
|
Бөлімі: |
4-бөлім. Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Уақыт алға жетелейді |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
Т/А. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараты түсіну, анықтау. ӘТН. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесу барысында қолдану. |
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. «Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу мақсатында сұрақтар қояды. «Бос уақытты қалай өткізсем екен» деп ойланып көрдің бе? |
Өз ойымен бөліседі. |
Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді Жалпы: 1 ұпай (2 ұ) |
|
|
Жаңа сабақ 7 мин |
Тілдік бағдар айдарындағы «Туынды сөздер» туралы таныстырады, түсіндіреді. Мысалдар келтіреді. Туынды сөз – жұрнақ жалғану арқылы жасалған сөз. Мысалы, жұлдыз+шы, жеңіл+дік, оқы+мысты, бой+шаң, бүгжең+де, құрау+ла, еңбек+тен, сабыр+лы, дін+дар, арба+кеш, кітап+хана+шы, т.б. Туынды сөз әртүрлі сөз табына сөз тудырушы жұрнақ жалғану арқылы жасалады. |
Тілдік бағдар туралы түсінік алады |
|
5 – сынып қазақ тілі |
|
Сабақтың ортасы. 20 минут |
1-тапсырманы орындатады. Мәтінді тыңда. Мектеп бітіргелі жатқан оқушының сөзіндегі «уақыт» ұғымына қатысты ойды таратып түсіндір.
4-тапсырманы орындатады. Берілген түбір сөздерге әртүрлі жұрнақ жалғау арқылы бірнеше туынды сөз жасаңдар. Ықтимал жауап:
5-тапсырманы орындатады. Мәтінді оқып, негізгі ақпараттарды анықта. Мәтін қандай стильде жазылған? Ықтимал жауап:
6-тапсырманы орындатады. Мәтіннен алған ақпараттарды талда. Төмендегі белгілермен әр абзацты немесе сөйлемдерді белгіле. Өз ойыңды қорытындылап жаз. Ықтимал жауап:
|
Берілген тапсырмаларды орындайды
|
Дескриптор: -Ойды түсіндіреді Жалпы: 1 ұпай
Дескриптор: - Берілген түбірлерге жұрнақ жалғайды. -Туынды сөз жасайды. Жалпы: 2 ұпай
Дескриптор: - Мәтінді оқиды.1 -Негізгі ақпараттарды анықтайды.1 - Мәтін қандай стильде жазылғанын ажыратады1 Жалпы: 3 ұпай (4 ұ) Дескриптор: - Мәтіннен алған ақпараттарды талдайды.1 - Төмендегі белгілермен әр абзацты немесе сөйлемдерді белгілейді. 1 - Өз ойын қорытындылап жазады.1 Жалпы: 3 ұпай (4 ұ) |
5 – сынып қазақ тілі оқулығы, жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы. Рефлексия 3 мин |
«Аяқталмаған сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың кері байланысын тыңдайды. |
Сабаққа қатысты өз ойымен бөліседі |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 ұпайлық жүйе бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз
















