Материалдар / Уақытқа бір орында жүгіру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Уақытқа бір орында жүгіру

Материал туралы қысқаша түсінік
8.2.4.1. Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді қолдану және талқылай білу Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгеру Өмір қауіпсіздігі негіздері курсының теориялық негіздерін, мақсатын, міндеттерін түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2022
832
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Мектеп

Ғ. Мұратбаев

Мұғалімнің аты-жөні

Е. Оспанов

Сынып

8





Күні

28.01.2022ж





Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:


Бөлім

5-бөлім. Ойын арқылы мәселелерді шешу дағдылары

Сабақтың тақырыбы

Ойын жағдайында қабылдауды іске асыру

Спорттық және қозғалмалы ойындар. Волейбол ойыны: Допты төменнен білекпен қабылдау және әріптесіне көтеріп беру әдістерін үйрету. Допты қабылдау кезіндегі қателіктерді көрсету.

ӨҚН. Жара мен жарақат алу және басқа да келеңсіз жағдайларда алғашқы мед-қ көмек көрсету.

Оқу мақсаттары

8.2.4.1. Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді қолдану және талқылай білу

Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгеру

Өмір қауіпсіздігі негіздері курсының теориялық негіздерін, мақсатын, міндеттерін түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді бағалау

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

Сабақтың кезеңдері

Оқушының әрекеті

Педагогтің әрекеті

Оқу ресурстары

Сабақтың

басы

15 минут

Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

Ысқырық, волейбол доптары

http://sclubs.ru/articles/tehnika/tehnika_igry_v_volyaybol/priem_i_peredacha_myacha_v_volyaybole/

http://sclubs.ru/articles/tehnika/tehnika_igry_v_volyaybol/priem_i_peredacha_myacha_v_volyaybole/

Сабақтың

ортасы

25 минут

(Ж, Т, ҚБ) Сынып екі командаға бөлінеді. Командалар алаңның қаптал сызығына бір лекке бой түзейді. Әр командадан бір жүргізуші таңдалынып алынып №3 аймағына орналастырылады. Қалған ойыншылар кезекпен №5, №1 аймақтарынан артқы сызықтың бойымен №6 аймағына жүгіріп шығады, тоқтайды және төменгі, орта тұрыстарымен торға ұарай бұрылады, жүргізуден допты қабылдайды және кері жалғайды да өз легінің соңына жүгіреді.

Мұғалім қауіпсіздік техникасын еске салады. Оқушылармен бірге талқылаңыз:-күшті және әлсіз тұстарды;-тапсырмалардың мазмұнын;-қозғалыс дағдыларын жақсарту үшін баламалы тапсырмалар. Сұраңыз:-Волейболда қандай қозғалыс дағдылары негізгі болып табылады?

(Ж, Т, ЖЖ, ҚБ) Сыныпты жұптарға бөлу қажет. Әрбір жұп волейбол алаңының қаптал сызықтарын бойлай қарама-қарсы тұрады.

1. Допты қабылдау және жалғаулар кезкелген игерілген тәсілдермен орындалады:

-алға-жоғары серіктесіне тура;

-одан бір шетке қарай;

-екі рет жалғаудан соң 1800 айналып.

2. Сыныпты топтарға бөлу қажет. Оқушылар №6, 3 және 4 аймақтарына орналасад. Оқушылар допты №6 аймақтан №3 аймаққа, №3 аймақтан №4 аймаққа жалғайды, №4 аймақтағы ойыншы допты өзінің үстіне жоғары көтеріп №6 аймаққа жалғайды және т.с.с. Ойыншы допты жалғаған соң өзі шыққан лектің соңына барып тұрады.

Мұғалім допты қабылдау және жалғау кездеріндегі қолдардың қалыптарына назар аударады, орындалуына ұсыныстар береді.

Бір аймақтан екінші аймаққа допты тура жалғауды бақылауға алыңыз. Барлық тапсырмаларды орындап болған соң оқушылар шағын топтарда келесілерді талқылайды:-күшті және әлсіз тұстарды;-тапсырмалардың мазмұнын;-қозғалыс дағдыларын жақсарту үшін баламалы тапсырмалар. Сұраңыз:-Волейболда қандай қозғалыс дағдылары негізгі болып табылады?

Спорттық және қозғалмалы ойындар.

Волейбол ойыны:

Допты төменнен білекпен қабылдау және әріптесіне көтеріп беру әдістерін үйрету;

Допты қабылдау кезіндегі қателіктерді көрсету;

Сабақтың

соңы

5 минут

Сабақты қорытындылау:

Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау.

Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді.

Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады.

Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!