Уақытқа бір орында жүгіру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Уақытқа бір орында жүгіру

Материал туралы қысқаша түсінік
8.2.4.1. Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді қолдану және талқылай білу Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгеру Өмір қауіпсіздігі негіздері курсының теориялық негіздерін, мақсатын, міндеттерін түсіндіру
Материалдың қысқаша нұсқасы


Мектеп

Ғ. Мұратбаев

Мұғалімнің аты-жөні

Е. Оспанов

Сынып

8





Күні

28.01.2022ж





Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:


Бөлім

5-бөлім. Ойын арқылы мәселелерді шешу дағдылары

Сабақтың тақырыбы

Ойын жағдайында қабылдауды іске асыру

Спорттық және қозғалмалы ойындар. Волейбол ойыны: Допты төменнен білекпен қабылдау және әріптесіне көтеріп беру әдістерін үйрету. Допты қабылдау кезіндегі қателіктерді көрсету.

ӨҚН. Жара мен жарақат алу және басқа да келеңсіз жағдайларда алғашқы мед-қ көмек көрсету.

Оқу мақсаттары

8.2.4.1. Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді қолдану және талқылай білу

Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгеру

Өмір қауіпсіздігі негіздері курсының теориялық негіздерін, мақсатын, міндеттерін түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді бағалау

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

Сабақтың кезеңдері

Оқушының әрекеті

Педагогтің әрекеті

Оқу ресурстары

Сабақтың

басы

15 минут

Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

Ысқырық, волейбол доптары

http://sclubs.ru/articles/tehnika/tehnika_igry_v_volyaybol/priem_i_peredacha_myacha_v_volyaybole/

http://sclubs.ru/articles/tehnika/tehnika_igry_v_volyaybol/priem_i_peredacha_myacha_v_volyaybole/

Сабақтың

ортасы

25 минут

(Ж, Т, ҚБ) Сынып екі командаға бөлінеді. Командалар алаңның қаптал сызығына бір лекке бой түзейді. Әр командадан бір жүргізуші таңдалынып алынып №3 аймағына орналастырылады. Қалған ойыншылар кезекпен №5, №1 аймақтарынан артқы сызықтың бойымен №6 аймағына жүгіріп шығады, тоқтайды және төменгі, орта тұрыстарымен торға ұарай бұрылады, жүргізуден допты қабылдайды және кері жалғайды да өз легінің соңына жүгіреді.

Мұғалім қауіпсіздік техникасын еске салады. Оқушылармен бірге талқылаңыз:-күшті және әлсіз тұстарды;-тапсырмалардың мазмұнын;-қозғалыс дағдыларын жақсарту үшін баламалы тапсырмалар. Сұраңыз:-Волейболда қандай қозғалыс дағдылары негізгі болып табылады?

(Ж, Т, ЖЖ, ҚБ) Сыныпты жұптарға бөлу қажет. Әрбір жұп волейбол алаңының қаптал сызықтарын бойлай қарама-қарсы тұрады.

1. Допты қабылдау және жалғаулар кезкелген игерілген тәсілдермен орындалады:

-алға-жоғары серіктесіне тура;

-одан бір шетке қарай;

-екі рет жалғаудан соң 1800 айналып.

2. Сыныпты топтарға бөлу қажет. Оқушылар №6, 3 және 4 аймақтарына орналасад. Оқушылар допты №6 аймақтан №3 аймаққа, №3 аймақтан №4 аймаққа жалғайды, №4 аймақтағы ойыншы допты өзінің үстіне жоғары көтеріп №6 аймаққа жалғайды және т.с.с. Ойыншы допты жалғаған соң өзі шыққан лектің соңына барып тұрады.

Мұғалім допты қабылдау және жалғау кездеріндегі қолдардың қалыптарына назар аударады, орындалуына ұсыныстар береді.

Бір аймақтан екінші аймаққа допты тура жалғауды бақылауға алыңыз. Барлық тапсырмаларды орындап болған соң оқушылар шағын топтарда келесілерді талқылайды:-күшті және әлсіз тұстарды;-тапсырмалардың мазмұнын;-қозғалыс дағдыларын жақсарту үшін баламалы тапсырмалар. Сұраңыз:-Волейболда қандай қозғалыс дағдылары негізгі болып табылады?

Спорттық және қозғалмалы ойындар.

Волейбол ойыны:

Допты төменнен білекпен қабылдау және әріптесіне көтеріп беру әдістерін үйрету;

Допты қабылдау кезіндегі қателіктерді көрсету;

Сабақтың

соңы

5 минут

Сабақты қорытындылау:

Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау.

Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді.

Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады.

Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.11.2022
1186
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі