Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
3
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары
арқылы жүреді.
Топқа бөліну «Санау»
әдісімен жүреді.
Өткен тақырыпқа
шолу:
Үйге берілген оқу
тапсырманы тексеру.
«Ашық микрофон» әдісі
арқылы үй тапсырмасын сұрау
Оқу материалын жариялау
«Сұрақтар ілмегі» әдісі арқылы жүреді.
Оқу
мақсаты жарияланады
|
Ширату жаттығуларын
жасайды.
Топқа
бірігеді.
Сұрақтарға жауап
береді.
Тақырыпты
ашады.
|
«Ауызша
мадақтау жүреді. Оқушылар жауаптары
толықтыры-лады.
|
Оқулық
Дәптер
лер
Қалам
қарын
даштар
|
Жаңа
білім
15
мин
10
мин
2 мин
Бекіту
10
мин
|
Ынталандыру.
І.
Мақсаты: Оқушылардың зейінің
сабаққа аударып, ынтымақтастық атмосфера туғызу
Топқа
бөлу.
«Құмсағат»
«Механикалық
сағат»
«Электрондық сағат»
бойынша топқа бөлу
Тыңдау кезінде оқушылар
көрінетін барлық сағат түрлерін постерге жазу
керек.
Мақсат қою (мәселелі
жағдаят)
Сонымен, біздің
сабақтың мақсаты – уақыт (мин, сағ, тәул.) бірліктерін сағатпен
түрлендіру.
Оқулықпен
жұмыс
Әртүрлі сағаттарға
қара. Әр сағаттағы уақытты анықтай аласың ба? Тапсырманы дәптерге
орында.

№2
7сағ 45минут
5с
10сағ 15минут
30с
12сағ 15минут
30с
№3
Басталды-10:00
Аяқталды
-11:15
Созылды
-?
уақытқа
Ш:11сағ
15минут
– 10сағ=
1сағ 15минут
= 75минут

Жауабы: кестедегі
атқыштар бригадасының саны -8
№5
04сағ
35минут
50с
+ 1сағ
35минут
20с
=
05сағ
70 минут
70с=
05сағ 71минут
10с=
06сағ
11минут
10с
Яғни:
70минут
= 1сағ
10минут
70 минут+
1 сағ10минут
= 71минут
10с
06сағ
11минут
10с
= 11сағ
16минут
55с
№6
Бірінші
залға-64
Екінші залға - ? 2 есе
кем
Үшінші - бірінші+
екінші
Барлығы -? Фотосурет
қойылды
Ш:64:2=32
64
+32=96
64+32+96=192
Жауабы: барлығы 192
фотосурет
№7
Оқушы
-25
5
- шахмат + дойбы ойнай
алмайды
25-5=20
Дойбы
-18
Шахмат
-20
18-шахмат
+ дойбы
ойнайды
«Мінсіз тапсырма» әдісі
арқылы тапсырманы саралауға болады.
ЕҚҚЕО
Қарқынды
оқушыларға
Оқушыларға «Су — өмір
көзі», «Демалыс мәдениеті. Мерекелер» өтпелі тақырыптары мен
мәтініндегі жағдайларды ұсынамын. Мысалы, «Сені 15.30-да туған
күнге шақырды. Сағатта осы уақытты көрсет», «Спектакль 18.00-де
басталады. Театрға дейін автобуспен 40 минут жүріп бару керек.
Сағатқа үйден шығу сағатын, театрға келу уақытын, спектакль
басталатын уақытты көрсетіңдер», «Жұмыртқа 5 минут қайнатылады.
Қазір 7 сағат 40 минут. Жұмыртқаның пісуі үшін, пешті сағат нешеде
өшіру керек?»
Қарқыны баяу
оқушыларға:
Шартты
есеп:
Атты әскер дивизиясы ,
атқыштар дивизиясы атты әскер дивизиясына қарағанда атқыштар
дивизяисы неше есе артық?
Шешуі: 12 :4= 3есе
артық
«Сұрақ-жауап»
әдісі. Уақыт туралы жұмбақ
жасырамын.
1.Көп болса алыстайсың мезетпен қашықтайсың
Асықсаң аз болады
Табасың мұны қайсысың?Уақыт
2.Уақытты өлшеп, санап,
Таппайды бір тағат.
Бұл не сонда?…Сағат
|
Тапсырма
орындайды.
Ауызша және жазбаша
түрде жұмыс жасайды және
қолданады
Осы жаттығуды топпен
орындайды, бір оқушы сағат уақыты үлгісінен көрсетеді, ал екіншісі
сағаттар мен минуттар санын жазады/анықтайды. Және керісінше: бір
топ уақытты атап өтеді, ал екіншісі сағат үлгісін көрсету
керек
Тапсырма
орындайды.
Топпен бірлесе отырып
жұмыс жасайды
Көмек қажет ететін
оқушыларға түсіндіру жұмысымен бірге қосымша уақыт
беріледі.
Берілген нұсқаның
дұрыс, бұрысын анықтайды.
1-10 балл
аралығы
|
Дескриптор:
Механикалық сағат
қаңқасын пайдалана отырып тапсырманы орындайды.
Сағаттар мен минуттар
санын жазады/анықтай алады.
Қолдану ерекшеліктерін
анықтайды
-3балл.
Дескриптор:
Сағаттардағы
көрсетілген уақыттарды анықтайды.
Көрсетілген өлшем
бірліктеріне өрнектейді.
2
балл.
Дескриптор:
1.Есептің шешуін
табады, жазады.
2.Сұрағын
қояды.
2.Өрнек
құрастырады.
3.
Шешуін, жауабын
жазады.
4.Жауабын сағат және
минутпен өрнектейді.
2балл.
Дескриптор:
Практикалық іс
әрекеттермен сахналық ойын арқылы есептеп жүргізе
алады
Сұрақтарға жауап
береді
-3балл.
|

Қима
қағаздар,
суреттер
«Сағаттар»
өлеңі https://www.youtube.c
om/watch?v=hASaT5r OudQ
А4
қағаз
Оқулық
дәптер,
қаламдар
Оқулықпен
жұмыс
Сағаттар.
https://ru.wikipedia.or g/wiki/
Механикалық сағат
үлгісі

|
Кері
байланыс
5 мин

|
Рефлексия.
«Барлығы өзіңнің
қолында» стратегиясы
Оқушылар өз қолын
қарындашпен айналдырып сызады және ақпаратты
толтырады:
бас бармақ – менің
есіме түсті...
сұқ саусақ – мен
қайталадым...
ортаңғы саусақ – мен
білдім...
шылдыр шүмек – мен
үйрендім...
шынашақ – мен
қиналдым..
Оқушылар жауабын
талдап, ҚБ қояды.
Оқу тапсырмасы: қима
қағаздар
4
сағ. 5 мин + 34 мин = мин
6
сағ. 30 мин + 3 сағ. 5 мин = мин
5
сағ. 30 мин – 90 мин = мин
90
с + 1 мин 30 с = с
|
Кері байланыс
жасайды.
Сағаттардағы
көрсетілген уақыттарды анықтау.
Уақытқа берілген есепті
шығару
|
ҚБ
қойылады. Есепті шешу жолдарын
меңгергендігі
те ксеру
бағалау
|



|