«Педагогика» пәні бойынша
емтихан сұрақтары
1. Жоғары оқу орнына арналған
философия, психология, педагогика оқу құралдарындағы «тәрбие»
туралы ұғымды түсіндірудің кестесін
құрастырыңыз.
2. Педагогикалық ой-пікірлердің даму тарихындағы тәрбиенің
мақсаты,
және оның
проблемалары
3.
Мұғалімнің педагогикалық
шеберлігі.
4. Жеке тұлғаның дамуы,
тәрбиесі және қалыптасуымен байланысты негізгі ұғымдардан сөздік
құрастырыңыз.
5. Оқыту әдістері туралы
өзіңіздің педагогикалық сөздігіңізді жасаңыз (5
сөз)
6.
Дидактика туралы
түсінік.
7. «Тәрбие әдісі» ұғымының
бірқатар анықтамаларын құрастырып, кесте түрінде
толтырыңыз
8.
М. Жұмабаевтың"Педагогика"
оқулығына шолу жасау
9.
Бала дамуының жас кезеңдері
және оған сипаттама.
10. Ұжым ұғымының бірқатар
анықтамаларын құрастырып, кесте түрінде
толтырыңыз
11.
Балалар ұжымы туралы
түсінік
12. В.А.Сухомлинскийдің өмірі
мен педагогикалық қызметі
13. Педагогиканың
категориялары бойынша кесте құрыңыз
14. Адамгершілік және
эстетикалық тәрбиенің мәні мен міндеттері.
15.
Тәрбиенің мақсаты, міндеті, мазмұны және
олардың өзара байланысы.
16.
Педагогикалық
процесті басқару мен ынталандыру.
17.
«Құндылық», «құзыреттілік» ұғымдары туралы
түсінік
18.
Я.А.Коменскийдің өмірі пен педагогикалық
қызметі
19. Педагогика классиктерінің
тәрбие мақсаты жөніндегі пікірлері.
20. А.С.Макаренконың өмірі мен ұжым туралы
теориясы
21. Тәрбиенің заңдылықтары мен
принциптерін сипаттаңыз
22. Жеке тұлғаның қалыптасуында өздігінен білім алу мен
өзін-өзі
тәрбиелеудің
ролі.
23. Тәрбие әдістері сипаттап,
оларды топтастырыңыз.
24.Оқытудың психологиялық,
педагогикалық ерекшеліктерін сипаттаңыз
25.Жаңартылған білім беру
мазмұны бойынша оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді
сипаттаңыз
26.Құндылықты-бағдарланған
тәсіл-оқушының құндылықтар жүйесін
қалыптастырушы ретінде.
27.
Тұлғалық-бағдарланған оқыту
технологиясын сипаттаңыз
28. Коммуникативтік
тәсіл- оқушылардың ауызша және
жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытушы ретінде
29.
Жаңартылған білім
бағдарламасының мазмұндық ерекшеліктерін оқытудан
күтілетін нәтижелерге оңтайлы қол жеткізуге мүмкіндік беретін
стратегиялар мен әдіс-тәсілдерді кесте түрінде сипаттап
беріңіз.
30. Оқытуды ұйымдастыру
формалары және оларды классификациялау.
31.Оқытуды ұйымдастырудың
сыныптық-сабақтық формасы.
32. Қазіргі сабаққа қойылатын
жалпы талаптарды кесте түрінде сипаттап
беріңіз (дидактикалық,
тәрбиелеушілік, дамытушылық,
ұйымдастырушылық,
психологиялық, басқарушылық, санитарлық-гигиеналық,
этикалық)
33.
Тұтас педагогикалық процестің
қозғаушы күштері ,
заңдылықтары.
34. Проблемалық оқыту
технологиясын сипаттаңыз (Лернер И.Я., Махмутов М.И.
бойынша)
35. Дамыта оқыту технологиясы
(Эльконин Д.В. – Давыдов В.В. бойынша)
36. Модульдік технология
интербелсенді технология ретінде
37. Гуманистік педагогика
(К.Роджерс бойынша)
38.Жаңа ақпараттық
технологиялар
39.Сыни тұрғыдан ойлау
технологиясы
40.Оқушы тұлғасының
шығармашылық қабілеттерін ашуда жобалау технологиясын
қолдану
41.Интерактивтік оқыту маңызды
инновациялық әдіс ретінде
42. Әдістерді қолданылуына
қарай топқа сәйкестендір
Сабақты бастауға арналған
әдістер:
Негізгі бөлімге арналған
әдістер:
Сабақты қорытындылауға
арналған әдістер:
«Ыстық орындық», «Сөйлемді
толықтыр», «Ассоцациялар», «Т-кестесі», «Фиш боун», «Постерлер және
галереяны шарлау», «Қатені табу», «Екі жұлдыз бір тілек», «Шығу
парағы», «Үш сөйлем».
43. Ы.Алтынсаринның
педагогикалық идеялары