|
|
Мектеп: №47 ЖОББМ |
||||||||||||
|
Күні: 4.12.18 |
Машықкердің аты – жөні: Кудайбергенова Б.Е. |
||||||||||||
|
Сынып: 5 «З» |
Қатысқандар:25 |
Қатыспағандар: |
|||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
5.1.2.1 (Т/Ж)- әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; 5.1.1.1 (Т/Ж)- әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. |
||||||||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
Ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениеті мен сөздік қорын молайтады. |
||||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа материалды меңгерту сабағы |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет,өзін-өзі тану |
||||||||||||
|
Қажетті құрал-жабдықтар |
Интерактивті тақта, Суреттер, А4 парағы, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер, суреттер. |
||||||||||||
|
Оқыту әдістері |
|
||||||||||||
|
Дереккөздері |
Қазақ әдебиеті 5 – сынып. |
||||||||||||
|
Тапсырмалар |
|||||||||||||
|
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|||||||||||||
|
Тапсырма |
Мұғалімнің қызметі: |
Оқушының қызметі: |
Ресурстар |
||||||||||
|
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
I.Сабақтың басы. II.Топқа бөлу Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Рефлексия |
Ұйымдастыру кезеңі. - Оқушылармен сәлемдесу. - Психологиялық ахуал туғызу. Үй тапсырмасын сұрау: «Алтын сақа» әдісі арқылы оқушылардан үй тапсырмасы сұралады. Оқушылар асықтарды таңдап, сол бойынша үй тапсырмасы бойынша жауап береді.Алшы- сұрақ қояды;Бүк,шік,тәйкі- сабақ айтады. Топқа бөлу. «Қоржын» әдісі арқылы оқушыларға үлестірме қағаздар таратылады.Сол бойынша оқушылар үш топқа бөлінеді. «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы оқушыларға суреттер көрсетіледі. Оқушылардан суретте не болып жатқанын түсіндіріп берулері сұралады. -Суретте не байқадыңыздар? -Бұл қандай адам?Оның бойында қандай жақсы қасиет бар деп ойлайсыз? Топтық жұмыс. 1-тапсырма «Топтық тергеу немесе зерттеу» әдісі бойынша оқулықтағы мәтінмен танысып, негізгі ақпаратты анықтап, түсініп оқу. Мәтінде осы сөз туралы не айтылғанын бір сөйлеммен сипаттап береді. Нақты ақпаратты анықтау үшін ашық, жабық сұрақтар дайындайды. 1.Баяндамашылар:Мәтін мазмұнын түсініп оқып, класстер құрастырады. 2.Зерттеушілер: Шығарманың мазмұнын, оның авторы туралы зерттеу жүргізеді. 3.Сұрақ құрастырушылар: Әңгіме желісі бойынша күрделі және қарапайым сұрақтар құрастырады. Дискриптор: -мәтінді түсініп оқиды; -негізгі ақпаратты анықтайды; -ашық, жабық сұрақтар дайындайды; ҚБ:«Пайыздық бағалау» 2-тапсырма. «Оқиғалар тізбегі» әдісі. «Атымтай жомарт» әңгімесінің мазмұнын талдай отырып,оқиғаларды рет-ретімен орналастырып жазу. 3-тапсырма Жомарттық пен сараңдық сөзінің мағынасын анықтап, осы сөздер қатысқан мақал-мәтел тауып, кесстені толтырыңыз.
ҚБ: «Жұлдызша» 4-тапсырма. Жеке жұмыс. «4 сөйлем» әдісі арқылы оқушылар «Атымтай жомарт» әңгімесі туралы қорытынды ойларын жазады. Пікір:Кейіпкер туралы өз пікірлеріңді бір сөйлеммен жазыңдар. Дәлел:Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер. Мысал:Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіріңдер. Қорытынды:Кейіпкер туралы қорытынды шығарыңдар. ҚБ:«Мөр» әдісі.
«Мұғалімге жеделхат» әдісі арқылы оқушылар үлестірме қағаздарға бүгінгі сабақ бойынша өз ойларың жазып, конвертке салады. |
Оқушылар амандасып орындарына отырады. Сабаққа назарларын аударады.
«Алтын сақа» әдісі арқылы оқушылар үй тапсырмасы бойыша жауап береді.
Оқушылар «Қоржын» әдісі арқылы үш топқа бөлінеді. 1-топ:«Жомарттық» тобы; 2-топ:«Мейірімділік» тобы; 3-топ:«Еңбекқорлық» тобы. Оқушылар «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы берілген ойтүрткі сұрақтарға жауап беріп, жаңа тақырыпты болжайды.
Мәтінді оқып, негізгі ақпаратты баяндайды. Жұппен ақылдасып мәтінде не туралы айтылғанын айтады. Нақты сұрақтарды анықтау үшін ашық жіне жабық сұрақ дайындайды.
ҚБ:«Пайыздық бағалау» бойынша оқушылар бірін-бірі бағалайды.
Оқушылар плакатқа оқиғаларды рет-ретімен тізбектеп жазып шығады. Басталуы: Атымтай жомарттың қарапайымдылығы. Оқиғаның өрбуі: Сұраққа жауап беруі. Аяқталуы: Еңбек ердің көркі.
Оқушылар жомарттық пен сараңдық сөзінің мағынасын анықтайды. Жомарттық- қолы ашық болу,көмек көрсету. Сараңдық- аш-көз адам,кем-кемтікке күле қарау.
Оқушылар «4 сөйлем» әдісі арқылы әңгіме бойынша қорытынды ойларын жазады.
Оқушылар «Мұғалімге жеделхат» әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерін карточкаларға жазып, конвертке салады.
|
Проектор
Суреттер
Асықтар.
Қоржын, үлестірме қағаздар.
Суреттер
Проектор, слайд, бор, тақта.
Плакат
Оқулық, дәптер , кесте
Оқулық, дәптер.
Карточка, конверт |
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ыбырай Алтынсарин «Атымтай жомарт»
Ыбырай Алтынсарин «Атымтай жомарт»
|
|
Мектеп: №47 ЖОББМ |
||||||||||||
|
Күні: 4.12.18 |
Машықкердің аты – жөні: Кудайбергенова Б.Е. |
||||||||||||
|
Сынып: 5 «З» |
Қатысқандар:25 |
Қатыспағандар: |
|||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
5.1.2.1 (Т/Ж)- әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; 5.1.1.1 (Т/Ж)- әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. |
||||||||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
Ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениеті мен сөздік қорын молайтады. |
||||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа материалды меңгерту сабағы |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет,өзін-өзі тану |
||||||||||||
|
Қажетті құрал-жабдықтар |
Интерактивті тақта, Суреттер, А4 парағы, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер, суреттер. |
||||||||||||
|
Оқыту әдістері |
|
||||||||||||
|
Дереккөздері |
Қазақ әдебиеті 5 – сынып. |
||||||||||||
|
Тапсырмалар |
|||||||||||||
|
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|||||||||||||
|
Тапсырма |
Мұғалімнің қызметі: |
Оқушының қызметі: |
Ресурстар |
||||||||||
|
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
I.Сабақтың басы. II.Топқа бөлу Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Рефлексия |
Ұйымдастыру кезеңі. - Оқушылармен сәлемдесу. - Психологиялық ахуал туғызу. Үй тапсырмасын сұрау: «Алтын сақа» әдісі арқылы оқушылардан үй тапсырмасы сұралады. Оқушылар асықтарды таңдап, сол бойынша үй тапсырмасы бойынша жауап береді.Алшы- сұрақ қояды;Бүк,шік,тәйкі- сабақ айтады. Топқа бөлу. «Қоржын» әдісі арқылы оқушыларға үлестірме қағаздар таратылады.Сол бойынша оқушылар үш топқа бөлінеді. «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы оқушыларға суреттер көрсетіледі. Оқушылардан суретте не болып жатқанын түсіндіріп берулері сұралады. -Суретте не байқадыңыздар? -Бұл қандай адам?Оның бойында қандай жақсы қасиет бар деп ойлайсыз? Топтық жұмыс. 1-тапсырма «Топтық тергеу немесе зерттеу» әдісі бойынша оқулықтағы мәтінмен танысып, негізгі ақпаратты анықтап, түсініп оқу. Мәтінде осы сөз туралы не айтылғанын бір сөйлеммен сипаттап береді. Нақты ақпаратты анықтау үшін ашық, жабық сұрақтар дайындайды. 1.Баяндамашылар:Мәтін мазмұнын түсініп оқып, класстер құрастырады. 2.Зерттеушілер: Шығарманың мазмұнын, оның авторы туралы зерттеу жүргізеді. 3.Сұрақ құрастырушылар: Әңгіме желісі бойынша күрделі және қарапайым сұрақтар құрастырады. Дискриптор: -мәтінді түсініп оқиды; -негізгі ақпаратты анықтайды; -ашық, жабық сұрақтар дайындайды; ҚБ:«Пайыздық бағалау» 2-тапсырма. «Оқиғалар тізбегі» әдісі. «Атымтай жомарт» әңгімесінің мазмұнын талдай отырып,оқиғаларды рет-ретімен орналастырып жазу. 3-тапсырма Жомарттық пен сараңдық сөзінің мағынасын анықтап, осы сөздер қатысқан мақал-мәтел тауып, кесстені толтырыңыз.
ҚБ: «Жұлдызша» 4-тапсырма. Жеке жұмыс. «4 сөйлем» әдісі арқылы оқушылар «Атымтай жомарт» әңгімесі туралы қорытынды ойларын жазады. Пікір:Кейіпкер туралы өз пікірлеріңді бір сөйлеммен жазыңдар. Дәлел:Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер. Мысал:Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіріңдер. Қорытынды:Кейіпкер туралы қорытынды шығарыңдар. ҚБ:«Мөр» әдісі.
«Мұғалімге жеделхат» әдісі арқылы оқушылар үлестірме қағаздарға бүгінгі сабақ бойынша өз ойларың жазып, конвертке салады. |
Оқушылар амандасып орындарына отырады. Сабаққа назарларын аударады.
«Алтын сақа» әдісі арқылы оқушылар үй тапсырмасы бойыша жауап береді.
Оқушылар «Қоржын» әдісі арқылы үш топқа бөлінеді. 1-топ:«Жомарттық» тобы; 2-топ:«Мейірімділік» тобы; 3-топ:«Еңбекқорлық» тобы. Оқушылар «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы берілген ойтүрткі сұрақтарға жауап беріп, жаңа тақырыпты болжайды.
Мәтінді оқып, негізгі ақпаратты баяндайды. Жұппен ақылдасып мәтінде не туралы айтылғанын айтады. Нақты сұрақтарды анықтау үшін ашық жіне жабық сұрақ дайындайды.
ҚБ:«Пайыздық бағалау» бойынша оқушылар бірін-бірі бағалайды.
Оқушылар плакатқа оқиғаларды рет-ретімен тізбектеп жазып шығады. Басталуы: Атымтай жомарттың қарапайымдылығы. Оқиғаның өрбуі: Сұраққа жауап беруі. Аяқталуы: Еңбек ердің көркі.
Оқушылар жомарттық пен сараңдық сөзінің мағынасын анықтайды. Жомарттық- қолы ашық болу,көмек көрсету. Сараңдық- аш-көз адам,кем-кемтікке күле қарау.
Оқушылар «4 сөйлем» әдісі арқылы әңгіме бойынша қорытынды ойларын жазады.
Оқушылар «Мұғалімге жеделхат» әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерін карточкаларға жазып, конвертке салады.
|
Проектор
Суреттер
Асықтар.
Қоржын, үлестірме қағаздар.
Суреттер
Проектор, слайд, бор, тақта.
Плакат
Оқулық, дәптер , кесте
Оқулық, дәптер.
Карточка, конверт |
||||||||||
шағым қалдыра аласыз













