Ыбырай Алтынсарин «Атымтай жомарт»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ыбырай Алтынсарин «Атымтай жомарт»

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 5-сынып мұғалімдері үшін пайдалы.Әдіс-тәсілдер қолданылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Мектеп: 47 ЖОББМ

Күні: 4.12.18

Машықкердің аты – жөні: Кудайбергенова Б.Е.

Сынып: 5 «З»

Қатысқандар:25

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:


5.1.2.1 (Т/Ж)- әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;

5.1.1.1 (Т/Ж)- әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

Күтілетін нәтижелер

Ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениеті мен сөздік қорын молайтады.

Сабақтың түрі

Жаңа материалды меңгерту сабағы

Пәнаралық байланыс

Әдебиет,өзін-өзі тану

Қажетті құрал-жабдықтар

Интерактивті тақта, Суреттер, А4 парағы, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер, суреттер.

Оқыту әдістері


Дереккөздері

Қазақ әдебиеті 5 – сынып.

Тапсырмалар

Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

Тапсырма

Мұғалімнің қызметі:

Оқушының қызметі:

Ресурстар

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу



I.Сабақтың басы.










II.Топқа бөлу






















Сабақтың ортасы




























































Сабақтың соңы



















Рефлексия









Ұйымдастыру кезеңі.

- Оқушылармен сәлемдесу.

- Психологиялық ахуал туғызу.



Үй тапсырмасын сұрау:

«Алтын сақа» әдісі арқылы оқушылардан үй тапсырмасы сұралады. Оқушылар асықтарды таңдап, сол бойынша үй тапсырмасы бойынша жауап береді.Алшы- сұрақ қояды;Бүк,шік,тәйкі- сабақ айтады.

Топқа бөлу.

«Қоржын» әдісі арқылы оқушыларға үлестірме қағаздар таратылады.Сол бойынша оқушылар үш топқа бөлінеді.





«Суреттер сөйлейді» әдісі

арқылы оқушыларға суреттер көрсетіледі. Оқушылардан суретте не болып жатқанын түсіндіріп берулері сұралады.

-Суретте не байқадыңыздар?

-Бұл қандай адам?Оның бойында қандай жақсы қасиет бар деп ойлайсыз?


Топтық жұмыс.

1-тапсырма

«Топтық тергеу немесе зерттеу» әдісі бойынша оқулықтағы мәтінмен танысып, негізгі ақпаратты анықтап, түсініп оқу. Мәтінде осы сөз туралы не айтылғанын бір сөйлеммен сипаттап береді. Нақты ақпаратты анықтау үшін ашық, жабық сұрақтар дайындайды.

1.Баяндамашылар:Мәтін мазмұнын түсініп оқып, класстер құрастырады.

2.Зерттеушілер: Шығарманың мазмұнын, оның авторы туралы зерттеу жүргізеді.

3.Сұрақ құрастырушылар:

Әңгіме желісі бойынша күрделі және қарапайым сұрақтар құрастырады.

Дискриптор:

-мәтінді түсініп оқиды;

-негізгі ақпаратты анықтайды;

-ашық, жабық сұрақтар дайындайды;

ҚБ:«Пайыздық бағалау»




2-тапсырма.

«Оқиғалар тізбегі» әдісі.

«Атымтай жомарт» әңгімесінің мазмұнын талдай отырып,оқиғаларды рет-ретімен орналастырып жазу.






3-тапсырма

Жомарттық пен сараңдық сөзінің мағынасын анықтап,

осы сөздер қатысқан мақал-мәтел тауып, кесстені толтырыңыз.

Сөз

Мағы- насы

Мақал- мәтел

Жомарттық



Сараңдық



ҚБ: «Жұлдызша»

4-тапсырма. Жеке жұмыс.

«4 сөйлем» әдісі арқылы оқушылар «Атымтай жомарт» әңгімесі туралы қорытынды ойларын жазады.

Пікір:Кейіпкер туралы өз пікірлеріңді бір сөйлеммен жазыңдар.

Дәлел:Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер.

Мысал:Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіріңдер.

Қорытынды:Кейіпкер туралы қорытынды шығарыңдар.

ҚБ:«Мөр» әдісі.


«Мұғалімге жеделхат» әдісі арқылы оқушылар үлестірме қағаздарға бүгінгі сабақ бойынша өз ойларың жазып, конвертке салады.

Оқушылар амандасып орындарына отырады.

Сабаққа назарларын аударады.



«Алтын сақа» әдісі арқылы оқушылар үй тапсырмасы бойыша жауап береді.







Оқушылар «Қоржын» әдісі арқылы үш топқа бөлінеді.

1-топ:«Жомарттық» тобы;

2-топ:«Мейірімділік» тобы;

3-топ:«Еңбекқорлық» тобы.

Оқушылар «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы берілген ойтүрткі сұрақтарға жауап беріп, жаңа тақырыпты болжайды.







Мәтінді оқып, негізгі ақпаратты баяндайды. Жұппен ақылдасып мәтінде не туралы айтылғанын айтады.

Нақты сұрақтарды анықтау үшін ашық жіне жабық сұрақ дайындайды.


















ҚБ:«Пайыздық бағалау» бойынша оқушылар бірін-бірі бағалайды.


Оқушылар плакатқа оқиғаларды рет-ретімен тізбектеп жазып шығады.

Басталуы: Атымтай жомарттың қарапайымдылығы.

Оқиғаның өрбуі: Сұраққа жауап беруі.

Аяқталуы: Еңбек ердің көркі.


Оқушылар жомарттық пен сараңдық сөзінің мағынасын анықтайды.

Жомарттық- қолы ашық болу,көмек көрсету.

Сараңдық- аш-көз адам,кем-кемтікке күле қарау.




Оқушылар «4 сөйлем» әдісі арқылы әңгіме бойынша қорытынды ойларын жазады.














Оқушылар «Мұғалімге жеделхат» әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерін карточкаларға жазып, конвертке салады.




Проектор


Суреттер







Асықтар.










Қоржын, үлестірме қағаздар.









Суреттер
























Проектор, слайд, бор, тақта.



















Плакат













Оқулық, дәптер , кесте













Оқулық, дәптер.


















Карточка, конверт



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.12.2018
428
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі