Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сыныбы | 9В сыныбы | |
Сабақтың тақырыбы | Ыбырай Алтынсарин өмірі ағартушылық қызметі «Қазақ христоматиясы» | |
Мақсаты | Қазақ даласының дара ұстазы Ыбырай Алтынсариннің ұстаздық жолы мен қазақ даласының, келешек ұрпақтың қамы үшін жүргізілген еңбектері туралы оқушыларға түсіндіре отырып, сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру. | |
Күтілетін нәтиже | 1. «Қазақ хрестоматиясына» енген әңгімелермен танысады2. Әңгіменің тақырыбы мен негізгі идеясын түсінеді 3.Тәрбиелік мәнін өмірмен байланыстырады, өз пікірін дәлелдейді. | |
Керекті жабдықтар | Интерактивті әдіс - тәсілдер, «Жұптық жұмыс», «Карта ойыны», «Иә, жоқ әдісі», «Тест – интервью» ,«Үш жақты күнделік», | |
Сабақ кезеңдері Сабақ барысы | ||
Кіріспе 5 минут Тұсаукесер 10 минут | Мұғалім әрекеті Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылармен амандасуШаттық шеңбері:«Кел, балалар, оқылық!»өлеңі арқылы ытымақтастық атмосферасын қалыптастыру Топқа бөлу( түрлі-түсті қағазды таңдау арқылы)Топ басшысын сайлау,бағалау парағын толтыруҮй тапсырмасын тексеру. Барлығына бірдей берілген тапсырманы топқа бөлу үшін топ басшылары ортаға шығып таңдайды. І топ-Ы. Алтынсарин өмірбаяны. ІІ топ- Ы. Алтынсарин шығармашылығы. ІІІ топ- Ы. Алтынсарин ұрпақтары ,шыққан тегі жайлы зерттеу. | Оқушы әрекеті Оқушылар амандасады. Шаттық шеңбері «Кел, балалар, оқылық!»өлеңінің әр жолын айту арқылы ытымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Топқа бөлінеді. Топ басшысын сайлап,бағалау парақтарын толтырып,критериийлерімен танысады Топқа берілген тапсырмаларды бірлесіп талқылап,топ ішінен бір ,екі оқушы шығып үй тапсырмасын айтады. Топтағы оқушылар жауабын толықтырады. Бір-біріне қолдау көрсетіп бағалайды. |
Негізгі бөлім5 минутБілу Талдау7минут | Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру «Білгенге маржан» стратегиясы «Ы. Алтынсарин Қазақ хрестоматиясы» оқулығымен таныстыру.Ітоп-«Қазақ хрестоматиясы» Өлеңдері«Өзен»өлеңіне сатылай кешенді талдау .-Мәнерлеп оқуНегізгі идеясын анықтап,өз көзқарасын білдіру. ІІ топ-«Қазақ хрестоматиясы» Әңгімелері «Әке мен бала» әңгімесін тыңдалым арқылы тыңдау. | Дәптерлерін ашып бүгінгі күн мен тақырыпты жазады.Жаңа мәліметтен керекті жерін, түртіп жазып алу. Топта жұптаса орындап ,берілген тапсырмаларды бірлесіп талқылап,топ ішінен біреуі қорытады. |
Бекіту 7 минут Қорытынды7 минут | Жекелеген оқушылармен жұмысЫ.Алтынсарин мақалдарынанБерілген мақалдың жалғасын тап,мағынасын анықта. І топ- «Карта ойыны» арқылы сұрақтар дайындайды.ІІ топ- «Иә, жоқ әдісі» бойынша сұрақтар дайындауІІІ топ- «Тест – интервью» бойынша сұрақтар дайындау.Сұрақ көлемі бес сұрақ. Толғаныс сәтіТақтадан «Өлең білім –бар жұрттар»өлеңін негізге ала отырып «Уақытпен үндескен тұлға» тақырыбындаөз ойларын білдіреді. | Ы.Алтынсарин мақалдарынанБерілген мақалдың жалғасын тауып,мағынасын анықтайды.Әр топ оқушылары топпен дайындаған сұрақтарын келесі топқа береді,топ оқушылары топта талқылап, тез жауап береді Тақтадан «Өлең білім –бар жұрттар»өлеңін негізге ала отырып «Уақытпен үндескен тұлға» тақырыбындаөз ойларын білдіреді. |
4 минут | Үй тапсырмасы: Ы. Алтынсарин әңгімелерін оқу: Әңгімелер желісіндегі кейіпкерлер галереясына сипаттама жазу.Кері байланыс парағы, бағалау. | Кері байланыс парағын , топ басшысы бағалау парағын толтырады. Үйге тапсырма алады. |
Сыныбы | ||
Сабақтың тақырыбы | ||
Мақсаты | ||
Күтілетін нәтиже | ||
Керекті жабдықтар | ||
Сабақ барысы | ||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
Кіріспе | ||
Тұсаукесер | ||
Негізгі бөлім | ||
Қорытынды | ||
Сабақтың талдауы | ||
Сабақ бойынша өзгертулер |
Сыныбы | ||
Сабақтың тақырыбы | ||
Мақсаты | ||
Күтілетін нәтиже | ||
Керекті жабдықтар | ||
Сабақ барысы | ||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
Кіріспе | ||
Тұсаукесер | ||
Негізгі бөлім | ||
Қорытынды | ||
Сабақтың талдауы | ||
Сабақ бойынша өзгертулер |
Сыныбы | ||
Сабақтың тақырыбы | ||
Мақсаты | ||
Күтілетін нәтиже | ||
Керекті жабдықтар | ||
Сабақ барысы | ||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
Кіріспе | ||
Тұсаукесер | ||
Негізгі бөлім | ||
Қорытынды | ||
Сабақтың талдауы | ||
Сабақ бойынша өзгертулер |
2 топ | |
Жақсы | Жаман |
Ауру жігітЖерге құладыАю иіскедіЖерден тұрдыЖауап берді | Сау балаАғашқа шықтыАю Ағаштан түстіСұрады |
Әңгімеден үзінді | Оқушының түйіндемесі |
Біраз жүрген соң, Асан:- Қарным ашты,- деп жылады.Үсен үндемей келе жатса, екеуінің алдынан бір үйрек ұшып, ұзамай қайта қонды. Асанның онымен ісі болмай жүре береді. Үсен жүгіріп барып, сипалап жүріп, үйректің орнынан алты жұмыртқа тапты. Асан қуанып, жұмыртқаны алайын деп еді, Үсен алдырмай:- Жолдан адасып, көп күн жүрсек, бізге тамақ керек болар, үйректі ұстап алайық, - деді. |
Жылдар |
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |