Заманауи мектепте жасанды интеллекттің даму болашағы
Тлеукабылова Асель Ермаханбетовна
“Galaxy” халықаралық мектебі мекемесінің ағылшын тілі мұғалімі
Қазіргі заманда жасанды интеллект (ЖИ) білім беру саласында қарқынды дамып келеді. Оның мектептерде қолданылуы оқыту әдістерін жетілдіруге, оқушылардың білім алу деңгейін арттыруға және мұғалімдердің жұмысын жеңілдетуге мүмкіндік береді. Болашақта ЖИ технологиялары мектеп бағдарламаларына тереңірек еніп, білім беру сапасын арттырудың маңызды құралына айналады.
ЖИ-дің мектептегі қолданысы:
-
Жекелендірілген оқыту – ЖИ оқушылардың қабілеттеріне қарай бейімделген тапсырмалар ұсынып, олардың әлсіз тұстарын анықтауға көмектеседі.
-
Ақылды бағалау жүйелері – ЖИ көмегімен тесттерді тексеру, жазба жұмыстарын бағалау және оқу үлгерімін талдау мүмкіндігі бар.
-
Виртуалды көмекшілер – ЖИ негізіндегі чат-боттар оқушылардың сұрақтарына жауап беріп, қосымша түсіндірме береді.
-
Оқытушыларға көмек – Мұғалімдер ЖИ құралдарын пайдаланып, сабақ жоспарын жасау және оқу материалдарын әзірлеу барысында уақыт үнемдей алады.
Болашақтағы даму
мүмкіндіктері:
ЖИ дамуы мектептерде жаңа технологияларды енгізуге мүмкіндік
береді. Мысалы, виртуалды және толықтырылған шындық (VR/AR) арқылы
интерактивті сабақтар өткізу, табиғи тілді өңдеу технологияларын
пайдалану арқылы оқушылардың жазу дағдыларын жетілдіру, сондай-ақ
инклюзивті білім беру үшін ерекше қажеттіліктері бар балаларға
арнайы ЖИ құралдарын жасау көзделуде.
Қорытынды:
Жасанды интеллекттің мектепте дамуы білім беру жүйесінің
тиімділігін арттыруға ықпал етеді. Дегенмен, оны этикалық және
педагогикалық тұрғыда дұрыс қолдану маңызды. Мұғалімдер мен
оқушылар ЖИ-ді құрал ретінде қабылдап, оны білім беру процесінде
тиімді пайдалануы қажет.
Қолданылған әдебиеттер тізімі:
-
Селестин Ф. (2021). Жасанды интеллект және білім беру революциясы. Алматы: Қазақ университеті.
-
Хомутова Е.В. (2022). Цифрлық білім беру технологиялары мен жасанды интеллект. Нұр-Сұлтан: "Bilim" баспасы.
-
OECD (2020). AI and the Future of Education: Teaching in the Age of Artificial Intelligence. Paris: OECD Publishing.
-
Luckin, R. (2018). Machine Learning and Human Intelligence: The Future of Education for the 21st Century. London: UCL Press.
-
Шаймерденова А. (2023). Қазақстандағы мектептерде жасанды интеллектті енгізу мәселелері. Нұр-Сұлтан: "Ұлттық білім академиясы".
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Заманауи мектепте жасанды интеллекттің даму болашағы
Заманауи мектепте жасанды интеллекттің даму болашағы
Заманауи мектепте жасанды интеллекттің даму болашағы
Тлеукабылова Асель Ермаханбетовна
“Galaxy” халықаралық мектебі мекемесінің ағылшын тілі мұғалімі
Қазіргі заманда жасанды интеллект (ЖИ) білім беру саласында қарқынды дамып келеді. Оның мектептерде қолданылуы оқыту әдістерін жетілдіруге, оқушылардың білім алу деңгейін арттыруға және мұғалімдердің жұмысын жеңілдетуге мүмкіндік береді. Болашақта ЖИ технологиялары мектеп бағдарламаларына тереңірек еніп, білім беру сапасын арттырудың маңызды құралына айналады.
ЖИ-дің мектептегі қолданысы:
-
Жекелендірілген оқыту – ЖИ оқушылардың қабілеттеріне қарай бейімделген тапсырмалар ұсынып, олардың әлсіз тұстарын анықтауға көмектеседі.
-
Ақылды бағалау жүйелері – ЖИ көмегімен тесттерді тексеру, жазба жұмыстарын бағалау және оқу үлгерімін талдау мүмкіндігі бар.
-
Виртуалды көмекшілер – ЖИ негізіндегі чат-боттар оқушылардың сұрақтарына жауап беріп, қосымша түсіндірме береді.
-
Оқытушыларға көмек – Мұғалімдер ЖИ құралдарын пайдаланып, сабақ жоспарын жасау және оқу материалдарын әзірлеу барысында уақыт үнемдей алады.
Болашақтағы даму
мүмкіндіктері:
ЖИ дамуы мектептерде жаңа технологияларды енгізуге мүмкіндік
береді. Мысалы, виртуалды және толықтырылған шындық (VR/AR) арқылы
интерактивті сабақтар өткізу, табиғи тілді өңдеу технологияларын
пайдалану арқылы оқушылардың жазу дағдыларын жетілдіру, сондай-ақ
инклюзивті білім беру үшін ерекше қажеттіліктері бар балаларға
арнайы ЖИ құралдарын жасау көзделуде.
Қорытынды:
Жасанды интеллекттің мектепте дамуы білім беру жүйесінің
тиімділігін арттыруға ықпал етеді. Дегенмен, оны этикалық және
педагогикалық тұрғыда дұрыс қолдану маңызды. Мұғалімдер мен
оқушылар ЖИ-ді құрал ретінде қабылдап, оны білім беру процесінде
тиімді пайдалануы қажет.
Қолданылған әдебиеттер тізімі:
-
Селестин Ф. (2021). Жасанды интеллект және білім беру революциясы. Алматы: Қазақ университеті.
-
Хомутова Е.В. (2022). Цифрлық білім беру технологиялары мен жасанды интеллект. Нұр-Сұлтан: "Bilim" баспасы.
-
OECD (2020). AI and the Future of Education: Teaching in the Age of Artificial Intelligence. Paris: OECD Publishing.
-
Luckin, R. (2018). Machine Learning and Human Intelligence: The Future of Education for the 21st Century. London: UCL Press.
-
Шаймерденова А. (2023). Қазақстандағы мектептерде жасанды интеллектті енгізу мәселелері. Нұр-Сұлтан: "Ұлттық білім академиясы".
шағым қалдыра аласыз













