Кіріспе
|
Сәлемдесу және психологиялық
орта қалыптастыру:
Ой
қозғау: Оқушылардың күнделікті
өміріндегі заңдар мен ережелер туралы не ойлайтынын қысқаша
талқылаудан бастаңыз. сияқты сұрақтар
қойыңыз:
1. «Заңдар бізге не үшін
керек?»
2. «Олардың соңынан ермесек не
болады?
Мақсатқа
шолу: Сабақтың мақсаты мен
жауапкершілік, әділдік, адалдық, сыйластық құндылықтарының
маңыздылығын түсіндіру.
|
Оқушылар
салемдеседі.
Пікір
алмасады.
|
Сыныптың психологиясына
байланысты құндылықтар мен бағалау:
Мысалы: сенің бойында бүгінгі
сабақта мен жауапкершілік,
құрмет құндылығын көріп отырмын
т.б.
|
Картон, ұзын жіп немесе ленталар, пласмас стакан,
су
|
Негізгі
бөлім
|
Негізгі терминдердің
анықтамасын түсіндіру:
1. Заң: Әлеуметтік немесе мемлекеттік
институттар арқылы жасалған және орындалатын ережелер
жүйесі.
2. Тәртіп: Заңдар сақтауға көмектесетін
бейбітшілік пен қауіпсіздік
жағдайы.
Құндылықтарды
талқылау:
Жауапкершілік:
Өз
ісіне есеп берудің
маңыздылығы.
Әділдік:
Барлығына бірдей, әділдікпен
қарау.
Адалдық:
Іс-әрекетте шыншыл және ашық
болу.
Құрмет:
Басқаларды және олардың құқықтарын
бағалау.
Нақты өмірден алынған
мысалдар: Бұл құндылықтардың қоғамда (мысалы,
мектептерде, қауымдастықтарда және құқықтық жүйелерде) қалай
көрінетінінің мысалдарымен
бөлісіңіз.
Топтық
жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа
қақтығысты немесе заңдар мен құндылықтар сыналатын жағдайды
(мысалы, мектепте алдау, қорқыту, вандализм) қамтитын сценариймен
қамтамасыз етіңіз.
3 топқа
тапсырма:
1.Сценарийге қолданылатын заңдарды немесе
ережелерді анықтаңыз.
2.Жауапкершілік, әділдік, адалдық және құрмет
құндылықтарының жағдайға қалай қатысы барын
талқылаңыз.
3.Өз нәтижелерін сыныппен бөлісу үшін қысқаша
презентация дайындаңыз (2-3
минут).
|
Оқушылар мұғалімді тыңдайды,
қажетті ақпартты жазып алады.
Ой қозғайды, пікір
алмасады
Әр топ өз сценарийін және қорытындыларын
сыныпқа ұсынады.
|
Оқушылар бірін бірі бағалайды,
кері байланыс береді.
Рефлексия: Барлық презентациялардан кейін әр
сценарийден не үйренгені және осы құндылықтарды өз өмірінде қалай
қолдана алатыны туралы қысқаша талқылау
жүргізіңіз.
|
Интернет,
Көркем құралдар (түрлі-түсті
қарындаштар, маркерлер, қағаз)
https://www.youtube.com/watch?v=twMeL3wud-A&pp=ygUc0LfQsNKjINC205nQvdC1INGC05nRgNGC0ZbQvw%3D%3D
|
Қорытынды
|
Қорытынды және
бағалау:
Қайталау: Сабақта талқыланған
негізгі ойларды қорытындылау.
Үй тапсырмасын беру:
Оқушылардан талқыланған құндылықтардың бірін (жауапкершілік,
әділдік, адалдық немесе құрмет) қолдануға тура келген өміріндегі
жағдай туралы және оның нәтижесі қандай болғаны туралы қысқаша
абзац жазуды сұраңыз.
|
Оқушылар диалогқа түседі. Өз
пікірлерін ортада талқылайды.
|
Топтық талқылаулар мен
әрекеттерге қатысу.
Топтық постерлердің сапасы мен
креативтілігі.
Тақырып пен талқыланған
құндылықтарды түсінгендері туралы кері байланыс
беріңіз.
|
|