2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / "Зат есім" қазақ тілі 3-сынып

"Зат есім" қазақ тілі 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың мақсаты: зат есім туралы түсінігін кеңейту; зат есім болатын сөздерді мағынасы, грамматикалық белгісіне қарай талдату; сөздерді белгісіне қарай топтау арқылы оқушыларды ойлау жұмысына бейімдеу. Сабақта қолданылатын әдістер: топтастыру, Венн диаграммасы. Қығушылықты ояту
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Сабақтың тақырыбы: Зат есім


Сабақтың мақсаты: зат есім туралы түсінігін кеңейту; зат есім болатын сөздерді мағынасы, грамматикалық белгісіне қарай талдату; сөздерді белгісіне қарай топтау арқылы оқушыларды ойлау жұмысына бейімдеу.


Сабақта қолданылатын әдістер: топтастыру, Венн диаграммасы.

Қығушылықты ояту

Сөз таптарының бірі - зат есімге арналған бірінші сабағында мұғалім оқушыларға зат есім туралы бұрынғы оқығанын еске түсіре отырып, енді сол сөздердің сөйлемге қатысты басқа да формалары бар екенін айтуы керек. Біріншіден, оқушылар бұл тақырып бұрынғы оқығандарының жалғасы екенін біледі, екіншіден, келесіде өтетін тақырыптың мәні мен мақсатымен танысып, сабаққа ынталанады.

Оқушылар топтарға бөлінеді.

Зат есімдердің мағыналары кең, өте бай болып келетінін аңғарту үшін мынадай тапсырма беріледі:

Тақтаға әртүрлі ұғымды білдіретін зат есімдер жазылады. Мысалы, құрылысшы, сәби, кітап, үй, жаңбыр, найзағай, қой, торғай, қияр, жолжелкен, т.б.

Әр топ өзіне берілген тапсырма бойынша зат есімдерді топтастырады. Оқулықтар тақтаға жазылған зат есімдерді қолдануына, сондай-ақ өздері де қосуына болады.

1 – топ




















Мағынаны тану кезеңі

1-жаттығудағы сөзжұмбақты шеше отырып, оқушылар зат есім туралы бұрынғы алған білімін еске түсіреді, зат есімге сұрақ қояды, зат есімнің ережесін қайталайды.

2-жаттығуда берілген мәтіннің мазмұны талданғаннан кейін, оқушылар мәтінді зат есімдерсіз оқып көреді. Содан кейін сөйлем ішінде ең көп кездесетін сөз табы - зат есім екендігі, ол сөздерсіз сөйлемнің мағынасыз болатыны тура-лы қорытынды жасайды.

3-жаттығу бойынша сөздер тобын толықтыру арқылы зат есімнің нақты заттардың атауы екенін ұғынады. Сонымен бірге, белгілі бір ұғым, құбылыстардың атауы болатынына да назар аудару керек.

4- жаттыру кім? не? сұрақтарын дұрыс қоя білуге үйретеді.

5- жаттығу арқылы зат есімнің қандай сөйлем мүшесі болып тұрғанын анықтайды. Бастауыштан кейін қай кезде сызықша келетінін естеріне түсіреді.

Ой толғаныс

«Қазақ тіліндегі зат есімдердің маңызы» деген тақырыпта өз ойын жазуға болады. Тақырыпты мұғалім өз қалауынша өзгерте алады.


07 Тамыз 2018
613
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі