Математика
сабағы:
Тақырыбы:
Ғарышқа саяхат
Мақсаты: 10
саны көлеміндегі санау тәсілдерін нығайту, математикалық есептерді
шығара білу. (алу, қосу, амалдары 10 саны көлемінде). Сызғыштың
көмегімен дұрыс өлшей білуді
үйрету.
Зейін, ойлау
қабілеттерін дамыту. Математика пәніне деген сүйіспеншілдік
сезімдерін ояту, шығармашылыққа
тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:
геометриялық пішіндер, сан тізбегі, бесжұлдыздар, таратпа
материалдар.
Сабақтың
барысы:
І. Балалар
бүгін біз «ғарышқа» саяхатқа барамыз. Онда бізді әртүрлі қызықты
істер күтіп тұр. Сендер есеп шығарасыңдар, сызғыштың көмегімен
өлшейсіңдер, 1-ден 10-ға дейін және кері 10-нан 1-ге дейін
санайсыңдар.
ІІ. Сергіту
сәті.
1.
Құрастыру.
Саяхатқа бармас
бұрын, біз «зымыранды» құрастыруымыз қажет. Қазір 3 топқа
бөлінеміз. Әр топқа ат қойылады. «Жұлдыздар», «Шолпан», «Құйрықты
жұлдыз».
Ал қазір дайын
түрған геометриялық пішіндерден «зымыран»
құрастырайық.
, , , – қандай
геометриялық пішін артық? – дөңгелек. –
Неліктен?
Балалар
«зымыран» құрастырады. Әр жасалған тапсырма үшін, балаларға «бес
жұлдыз» беріледі.
2. Дайындықты
тексеру.
«Өз орныңды
тап» ойыны.
Әр балаға
сандер жазылған қағаз ұсынылады. Балалар қолдарындағы санға
байланысты, тақта алдына сандардың «өсу ретімен»
тұрады.
-Бәрің
дайынсыңдар ма? – Өз орындарыңа отырыңдар, (балалар әр столға 6-дан
отырады). – Белбеулерімізді байлаймыз! Кері санауды
бастаймыз.
10, 9,
8,7,6,5,4,3,2,1. Старт!
5
секунд
10
секунд
15
секунд
20 секунд.
(барлығы бірге айтады).
-Балалар,
қараңдаршы, қандай көп жұлдыздар! Оларды ретімен
санайықшы.
Бір бала шығып
тақтадағы жұлдыздарды
санайды.
10
жұлдыз.
ІІІ. Есептерді
шығару.
Алдымыздағы
планета тұрғындары көмек сұрайды. Оларға керекті үйді тауып
беруіміз қажет. – Көмектесеміз
бе?
Әр топ дөңгелек
салынған суретті дұрыс тауып үйлеріне
апарады.
3. Сергіту
сәті.
Қанша жұлдыз
болса
Сонша рет
секіреміз.
Қанша ғарыш
тұрғыны болса,
Сонша рет
еңкейеміз.
Дөңгелекте неше
нүкте болса,
Сонша рет
қолымызды көтереміз.
IV.1. Логикалық
тапсырмаларды орындау.
«Ойлан да
суретін сал»
V. «Есептер»
планетасы.
Есеп
шығару
Бұл планета
тұрғындары есеп шығара алмайды екен: Алаңда 3 ғарыш кемесі тұр.
Тағы да 2 ғарыш кемесі ұшып
келеді.
-Барлығы неше
ғарыш кемесі болды?
-Есептің шартын
айтайық. (3 ғарыш кемесі тұрған, тағы да 2-і ұшып
келді).
-Сұрақ
қоямыз.
-Қанша ғарыш
кемесі болды?
Әр ғарыш
кемесін -пен белгілейміз.
және
-Тағы да 2-і
ұшып келсе, олардың саны көбейді ме, әлде азайды ма?
(көбейді)
-Не істейміз?
(қосамыз)
(3+2=5)
Жауабын
айтамыз: (5 ғарыш кемесі)
VI.
Ойын:
VII. Сызғыштың
көмегімен өлшеу.
Балалар, үйге
қайтар уақыт келді. Біреу
жылайды.
-Кім екен?
–Тышқан. Ол ірімшік тауып алыпты, үйіне апарайын десе, есіктен
кіргізе ала ма, жоқ па?,
білмейді.
-Көмектесеміз
бе?
-Сызғыштың
көмегімен әр заттың ұзындығын, биіктігін, енін өлшеуге
болады.
3 см 4
см
5 см 6
см
Есік
ірімшік
Балаларға
тапсырма:
1. Есіктің
биікігін өлшеу. 2. Есіктің енін
өлшеу.
Есіктің
биіктігі 3см. ені 5 см.
Ірімшіктің
биіктігі 4 см. ені 6см.
Тышқан
ірімшікті кіргізе ала ма? –жоқ. Өйткені ірімшіктің биіктігі және
ені 1 см. артық, есіктен.
VIII. Бізге
тура белгіленген жерге қалуымыз керек. Алдарыңда ақ
қағаз.
-Қызыл жұлдыз
қайда орналасқан?
–Ортасында.
-Оң жағына
жасыл үшбұрыш
орналастырамыз.
–Сол жағына көк
үшбұрышты орналастырамыз.
–Астыңғы сол
жақ бұрышына төртбұрыш, оң жақ жоғарғы бұрышына сары дөңгелек
қоямыз.
-Ал «зымыран»
оң жақ бұрышқа қонады.
IX.
Қорытындылау.
1. Бос
отырамыз. Көзімізді жұмамыз.
Қондық.
Бүгін біз не
білдік, нені үйрендік?
2. Алған бес
жұлдыздарын санайды.
Ең жақсы
экипажды анықтау
X.Рефлексия.
-Біздің
саяхатымыз кімге ұнады?
-Кім өзін жаман
сезінді?
-Бүгін өте
қызықты болды, өйткені біз бірігіп жұмыс жасадық, бір- бірімізге
және де басқа планета тұрғындарына да көмек
бердік.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Знаки препинания в сложном предложении" 6 сынып
"Знаки препинания в сложном предложении" 6 сынып
Математика
сабағы:
Тақырыбы:
Ғарышқа саяхат
Мақсаты: 10
саны көлеміндегі санау тәсілдерін нығайту, математикалық есептерді
шығара білу. (алу, қосу, амалдары 10 саны көлемінде). Сызғыштың
көмегімен дұрыс өлшей білуді
үйрету.
Зейін, ойлау
қабілеттерін дамыту. Математика пәніне деген сүйіспеншілдік
сезімдерін ояту, шығармашылыққа
тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:
геометриялық пішіндер, сан тізбегі, бесжұлдыздар, таратпа
материалдар.
Сабақтың
барысы:
І. Балалар
бүгін біз «ғарышқа» саяхатқа барамыз. Онда бізді әртүрлі қызықты
істер күтіп тұр. Сендер есеп шығарасыңдар, сызғыштың көмегімен
өлшейсіңдер, 1-ден 10-ға дейін және кері 10-нан 1-ге дейін
санайсыңдар.
ІІ. Сергіту
сәті.
1.
Құрастыру.
Саяхатқа бармас
бұрын, біз «зымыранды» құрастыруымыз қажет. Қазір 3 топқа
бөлінеміз. Әр топқа ат қойылады. «Жұлдыздар», «Шолпан», «Құйрықты
жұлдыз».
Ал қазір дайын
түрған геометриялық пішіндерден «зымыран»
құрастырайық.
, , , – қандай
геометриялық пішін артық? – дөңгелек. –
Неліктен?
Балалар
«зымыран» құрастырады. Әр жасалған тапсырма үшін, балаларға «бес
жұлдыз» беріледі.
2. Дайындықты
тексеру.
«Өз орныңды
тап» ойыны.
Әр балаға
сандер жазылған қағаз ұсынылады. Балалар қолдарындағы санға
байланысты, тақта алдына сандардың «өсу ретімен»
тұрады.
-Бәрің
дайынсыңдар ма? – Өз орындарыңа отырыңдар, (балалар әр столға 6-дан
отырады). – Белбеулерімізді байлаймыз! Кері санауды
бастаймыз.
10, 9,
8,7,6,5,4,3,2,1. Старт!
5
секунд
10
секунд
15
секунд
20 секунд.
(барлығы бірге айтады).
-Балалар,
қараңдаршы, қандай көп жұлдыздар! Оларды ретімен
санайықшы.
Бір бала шығып
тақтадағы жұлдыздарды
санайды.
10
жұлдыз.
ІІІ. Есептерді
шығару.
Алдымыздағы
планета тұрғындары көмек сұрайды. Оларға керекті үйді тауып
беруіміз қажет. – Көмектесеміз
бе?
Әр топ дөңгелек
салынған суретті дұрыс тауып үйлеріне
апарады.
3. Сергіту
сәті.
Қанша жұлдыз
болса
Сонша рет
секіреміз.
Қанша ғарыш
тұрғыны болса,
Сонша рет
еңкейеміз.
Дөңгелекте неше
нүкте болса,
Сонша рет
қолымызды көтереміз.
IV.1. Логикалық
тапсырмаларды орындау.
«Ойлан да
суретін сал»
V. «Есептер»
планетасы.
Есеп
шығару
Бұл планета
тұрғындары есеп шығара алмайды екен: Алаңда 3 ғарыш кемесі тұр.
Тағы да 2 ғарыш кемесі ұшып
келеді.
-Барлығы неше
ғарыш кемесі болды?
-Есептің шартын
айтайық. (3 ғарыш кемесі тұрған, тағы да 2-і ұшып
келді).
-Сұрақ
қоямыз.
-Қанша ғарыш
кемесі болды?
Әр ғарыш
кемесін -пен белгілейміз.
және
-Тағы да 2-і
ұшып келсе, олардың саны көбейді ме, әлде азайды ма?
(көбейді)
-Не істейміз?
(қосамыз)
(3+2=5)
Жауабын
айтамыз: (5 ғарыш кемесі)
VI.
Ойын:
VII. Сызғыштың
көмегімен өлшеу.
Балалар, үйге
қайтар уақыт келді. Біреу
жылайды.
-Кім екен?
–Тышқан. Ол ірімшік тауып алыпты, үйіне апарайын десе, есіктен
кіргізе ала ма, жоқ па?,
білмейді.
-Көмектесеміз
бе?
-Сызғыштың
көмегімен әр заттың ұзындығын, биіктігін, енін өлшеуге
болады.
3 см 4
см
5 см 6
см
Есік
ірімшік
Балаларға
тапсырма:
1. Есіктің
биікігін өлшеу. 2. Есіктің енін
өлшеу.
Есіктің
биіктігі 3см. ені 5 см.
Ірімшіктің
биіктігі 4 см. ені 6см.
Тышқан
ірімшікті кіргізе ала ма? –жоқ. Өйткені ірімшіктің биіктігі және
ені 1 см. артық, есіктен.
VIII. Бізге
тура белгіленген жерге қалуымыз керек. Алдарыңда ақ
қағаз.
-Қызыл жұлдыз
қайда орналасқан?
–Ортасында.
-Оң жағына
жасыл үшбұрыш
орналастырамыз.
–Сол жағына көк
үшбұрышты орналастырамыз.
–Астыңғы сол
жақ бұрышына төртбұрыш, оң жақ жоғарғы бұрышына сары дөңгелек
қоямыз.
-Ал «зымыран»
оң жақ бұрышқа қонады.
IX.
Қорытындылау.
1. Бос
отырамыз. Көзімізді жұмамыз.
Қондық.
Бүгін біз не
білдік, нені үйрендік?
2. Алған бес
жұлдыздарын санайды.
Ең жақсы
экипажды анықтау
X.Рефлексия.
-Біздің
саяхатымыз кімге ұнады?
-Кім өзін жаман
сезінді?
-Бүгін өте
қызықты болды, өйткені біз бірігіп жұмыс жасадық, бір- бірімізге
және де басқа планета тұрғындарына да көмек
бердік.
шағым қалдыра аласыз













