8 сынып.Төртбұрыштар аудандары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

8 сынып.Төртбұрыштар аудандары

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал ү сынып оқушыларына арналған.Осы сыныпқа дәріс беретін пән мұғалімдеріне арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Төртбұрыштар аудандары Сабақтың оқу мақсаты: 8.1.3.11

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Төртбұрыштар аудандары Сабақтың оқу мақсаты: 8.1.3.11 Параллелограммның , ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану Геометрия 8 сынып Неткаиева Гульмира Бисеновна № 43 жалпы ортабілім беретін мектеп

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Төртбұрыштар аудандары Сабақтың оқу мақсаты: 8.1.3.11 Параллелограммның , ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану Геометрия 8 сынып Неткаиева Гульмира Бисеновна № 43 жалпы ортабілім беретін мектеп

#3 слайд

3 слайд

Еске түсірейік!

#4 слайд
Еске түсірейік!

4 слайд

Еске түсірейік!

Т іктөртбұрыш Р = 2 (а+ в) S = а∙вБарлық бұрыштары тік Диагональдары теңТ іктөртбұрыш

#5 слайд
Т іктөртбұрыш Р = 2 (а+ в) S = а∙вБарлық бұрыштары тік Диагональдары теңТ іктөртбұрыш

5 слайд

Т іктөртбұрыш Р = 2 (а+ в) S = а∙вБарлық бұрыштары тік Диагональдары теңТ іктөртбұрыш

#6 слайд

6 слайд

квадрат Диагональдары тең, Дигональдары қиылысу өзара перпендикуляр

#7 слайд
квадрат Диагональдары тең, Дигональдары қиылысу өзара перпендикуляр S = а 2 нүктесінде қақ бөлінеді, квадраттың бұрыштарын қақ бөледі Барлық қабырғалары тең Р = 4а Барлық бұрыштары тік

7 слайд

квадрат Диагональдары тең, Дигональдары қиылысу өзара перпендикуляр S = а 2 нүктесінде қақ бөлінеді, квадраттың бұрыштарын қақ бөледі Барлық қабырғалары тең Р = 4а Барлық бұрыштары тік

#8 слайд

8 слайд

параллелограммқарама-қарсы қарама-қарсы қабырғалары тең бұр

#9 слайд
параллелограммқарама-қарсы қарама-қарсы қабырғалары тең бұрыштары тең диагональдары қиылысу Р = 2(а + в) нүктесінде қақ бөлінеді

9 слайд

параллелограммқарама-қарсы қарама-қарсы қабырғалары тең бұрыштары тең диагональдары қиылысу Р = 2(а + в) нүктесінде қақ бөлінеді

Теорема:Пар a ллелограмның ауданы оның табаны мен биіктігінің көбейтіндісіне тең.Параллелограмның ауданын табу теоремасы А В С

#10 слайд
Теорема:Пар a ллелограмның ауданы оның табаны мен биіктігінің көбейтіндісіне тең.Параллелограмның ауданын табу теоремасы А В С Dа h S ABCD = ah

10 слайд

Теорема:Пар a ллелограмның ауданы оның табаны мен биіктігінің көбейтіндісіне тең.Параллелограмның ауданын табу теоремасы А В С Dа h S ABCD = ah

ABCD параллелограмы берілсін. Енді, параллелограмның табанына биіктік жүргізейік. Осыдан, S ABCD = ah екенін дәлелдейік

#11 слайд
ABCD параллелограмы берілсін. Енді, параллелограмның табанына биіктік жүргізейік. Осыдан, S ABCD = ah екенін дәлелдейік.Дәлелдеуі: А В С D Е а h Бірінші, С төбесінен табанына биіктік жүргізейік. Сонда, EBCF тіктөртбұрыш және оның ауданы S EBCF = ah AB = CD және BE = CF , ABE мен DCF үшбұрыштары тікбұрышты. Тікбұрышты үшбұрыштардың теңдік қасиеті бойынша бұл екі үшбұрыш тең. Тең фигуралардың аудандары да тең, яғни бұл фигуралардың аудандары тең. F

11 слайд

ABCD параллелограмы берілсін. Енді, параллелограмның табанына биіктік жүргізейік. Осыдан, S ABCD = ah екенін дәлелдейік.Дәлелдеуі: А В С D Е а h Бірінші, С төбесінен табанына биіктік жүргізейік. Сонда, EBCF тіктөртбұрыш және оның ауданы S EBCF = ah AB = CD және BE = CF , ABE мен DCF үшбұрыштары тікбұрышты. Тікбұрышты үшбұрыштардың теңдік қасиеті бойынша бұл екі үшбұрыш тең. Тең фигуралардың аудандары да тең, яғни бұл фигуралардың аудандары тең. F

Дәлелдеуі: А В С D Е а h FАлдынғы слайдтың қорытындысы : S ABE = S DCF Ал, біз білеміз: S BE F C = S BEDC – S DCF S BADC =

#12 слайд
Дәлелдеуі: А В С D Е а h FАлдынғы слайдтың қорытындысы : S ABE = S DCF Ал, біз білеміз: S BE F C = S BEDC – S DCF S BADC = S BEDC - S ABE S ABE = S DCF болғандықтан: S BE F C = S BEDC – S DCF = S BEDC - S ABE = S BADC Яғни, S BADC = S BEFC = ah S BADC = ah Д Ә Л Е Л Д Е Н Д І

12 слайд

Дәлелдеуі: А В С D Е а h FАлдынғы слайдтың қорытындысы : S ABE = S DCF Ал, біз білеміз: S BE F C = S BEDC – S DCF S BADC = S BEDC - S ABE S ABE = S DCF болғандықтан: S BE F C = S BEDC – S DCF = S BEDC - S ABE = S BADC Яғни, S BADC = S BEFC = ah S BADC = ah Д Ә Л Е Л Д Е Н Д І

• а = 5 см , h = 3 см. S ABCD = ?Мысалы: А В С D Е а h S ABCD = ah S ABCD = 5*3 = 15 S ABCD = 15 см 2

#13 слайд
• а = 5 см , h = 3 см. S ABCD = ?Мысалы: А В С D Е а h S ABCD = ah S ABCD = 5*3 = 15 S ABCD = 15 см 2

13 слайд

• а = 5 см , h = 3 см. S ABCD = ?Мысалы: А В С D Е а h S ABCD = ah S ABCD = 5*3 = 15 S ABCD = 15 см 2

Параллелограмның ауданын табу формулалары S = а һ S = а ∙ в Sinα S = 1/2 d 1

#14 слайд
Параллелограмның ауданын табу формулалары S = а һ S = а ∙ в Sinα S = 1/2 d 1 d 2 Sinφ

14 слайд

Параллелограмның ауданын табу формулалары S = а һ S = а ∙ в Sinα S = 1/2 d 1 d 2 Sinφ

Ромб ауданын табу теоремасы

#15 слайд
Ромб ауданын табу теоремасы

15 слайд

Ромб ауданын табу теоремасы

#16 слайд

16 слайд

PISA ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЗЕРТТЕУІНІҢ ТАПСЫРМАЛАРЫ: Тапсырма : Мектеп асханасы Мектеп асханасында шаршы пішіндес үстелге айнала

#17 слайд
PISA  ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЗЕРТТЕУІНІҢ ТАПСЫРМАЛАРЫ: Тапсырма : Мектеп асханасы Мектеп асханасында шаршы пішіндес үстелге айнала әр жақтан бір-бірден  4 оқушы отыра алады. Мектеп кешені дәл осындай  4 үстелді  бір қатарға қойып,   ұзын үстел құрады. Ескерту: 1үстелге 4 оқушы отырады Сұрақ : Мектеп асханасы Осы ұзын үстелді  айнала қанша оқушы отыра алады?

17 слайд

PISA  ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЗЕРТТЕУІНІҢ ТАПСЫРМАЛАРЫ: Тапсырма : Мектеп асханасы Мектеп асханасында шаршы пішіндес үстелге айнала әр жақтан бір-бірден  4 оқушы отыра алады. Мектеп кешені дәл осындай  4 үстелді  бір қатарға қойып,   ұзын үстел құрады. Ескерту: 1үстелге 4 оқушы отырады Сұрақ : Мектеп асханасы Осы ұзын үстелді  айнала қанша оқушы отыра алады?

Оқулықпен жұмыс № 1 есеп 95 бет. А де ңгейі Қабырғалары 10 см және 4 см, би іктігі 5 см болатын параллелограмм

#18 слайд
Оқулықпен жұмыс № 1 есеп 95 бет. А де ңгейі Қабырғалары 10 см және 4 см, би іктігі 5 см болатын параллелограмм ауданын табы ңдар

18 слайд

Оқулықпен жұмыс № 1 есеп 95 бет. А де ңгейі Қабырғалары 10 см және 4 см, би іктігі 5 см болатын параллелограмм ауданын табы ңдар

№ 7 есеп 96 бет, В деңгейі Параллелограмм ауданы 40 см² -ге тең, қабырғалары 5 см және 10 см-ге тең. Оның биік

#19 слайд
№ 7 есеп 96 бет, В деңгейі Параллелограмм ауданы 40 см² -ге тең, қабырғалары 5 см және 10 см-ге тең. Оның биіктігін табыңдар.

19 слайд

№ 7 есеп 96 бет, В деңгейі Параллелограмм ауданы 40 см² -ге тең, қабырғалары 5 см және 10 см-ге тең. Оның биіктігін табыңдар.

Топшамамен жұмыс 1.Тік бұрышты үшбұрышта бір катеті а= 3, екінші катеті в= 4 болғанда гипотенузасын тап. 2. Қабырғасы 3см-г

#20 слайд
Топшамамен жұмыс 1.Тік бұрышты үшбұрышта бір катеті а= 3, екінші катеті в= 4 болғанда гипотенузасын тап. 2. Қабырғасы 3см-ге тең квадраттың ауданын тап. 3.Тік төртбұрыштың қабырғалары 6см және 8см болса, онда ауданын тап.

20 слайд

Топшамамен жұмыс 1.Тік бұрышты үшбұрышта бір катеті а= 3, екінші катеті в= 4 болғанда гипотенузасын тап. 2. Қабырғасы 3см-ге тең квадраттың ауданын тап. 3.Тік төртбұрыштың қабырғалары 6см және 8см болса, онда ауданын тап.

Тест жұмысы 1. Суретте қай сызба параллелограмм ? А) Б)

#21 слайд
Тест жұмысы 1. Суретте қай сызба параллелограмм ? А) Б) В) 2. Егер параллелограмның диагоналдары тең болса, онда ол А) тек қана квадрат Б) квадрат немес тік төртбұрыш В) тек қана тік төртбұрыш Г) кез келген төртбұрыш 3. Егер параллелограмның диагоналдары тік бұрыш жасап қиылысса, онда ол А) тек қана ромб Б) ромб немесе квадрат В) кез келген төртбұрыш Г) тік төртбұрыш

21 слайд

Тест жұмысы 1. Суретте қай сызба параллелограмм ? А) Б) В) 2. Егер параллелограмның диагоналдары тең болса, онда ол А) тек қана квадрат Б) квадрат немес тік төртбұрыш В) тек қана тік төртбұрыш Г) кез келген төртбұрыш 3. Егер параллелограмның диагоналдары тік бұрыш жасап қиылысса, онда ол А) тек қана ромб Б) ромб немесе квадрат В) кез келген төртбұрыш Г) тік төртбұрыш

4. Тік төртбұрыштың бұрыштарының қосындысы: А) 180 0 ; Б) 90 0 ; В) 360 0 ;

#22 слайд
4. Тік төртбұрыштың бұрыштарының қосындысы: А) 180 0 ; Б) 90 0 ; В) 360 0 ; Г) 720 0 5. Егер тік төртбұрыштың бір қабырғасы 10см, екіншісі 20см болса, онда оның периметрі тең А) 10 см; Б) 20 см; В) 30см; Г) 60см 6. Егер параллелограмның қабырғалары 3см және 5см болса, онда олар А) көршілес Б) қарама-қарсы В) кез келген Г) сыбайлас 7. Егер параллелограмның екі бұрышының қосындысы 100 0 болса, онда бұл бұрыштар А) көршілес Б) қарама-қарсы В) кез келген Г) іргелес  

22 слайд

4. Тік төртбұрыштың бұрыштарының қосындысы: А) 180 0 ; Б) 90 0 ; В) 360 0 ; Г) 720 0 5. Егер тік төртбұрыштың бір қабырғасы 10см, екіншісі 20см болса, онда оның периметрі тең А) 10 см; Б) 20 см; В) 30см; Г) 60см 6. Егер параллелограмның қабырғалары 3см және 5см болса, онда олар А) көршілес Б) қарама-қарсы В) кез келген Г) сыбайлас 7. Егер параллелограмның екі бұрышының қосындысы 100 0 болса, онда бұл бұрыштар А) көршілес Б) қарама-қарсы В) кез келген Г) іргелес  

Тест жауаптары 1 2 3 4 5 6 7 в б б в г а б

#23 слайд
Тест жауаптары 1 2 3 4 5 6 7 в б б в г а б

23 слайд

Тест жауаптары 1 2 3 4 5 6 7 в б б в г а б

Сабақты қорытындылау  Кез келген төртбұрыш параллелограмм бола ала ма?  Кез келген параллелограмм төртбұрыш бола ала ма

#24 слайд
Сабақты қорытындылау  Кез келген төртбұрыш параллелограмм бола ала ма?  Кез келген параллелограмм төртбұрыш бола ала ма?  Кез келген квадрат тік төртбұрыш бола ала ма?  Кез келген тік төртбұрыш квадрат бола ала ма ?  Кез келген ромб параллелограмм бола ала ма ? жоқ иә иә жоқ иәСабақтың оқу мақсаты: 8.1.3.11 Параллелограммның , ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану

24 слайд

Сабақты қорытындылау  Кез келген төртбұрыш параллелограмм бола ала ма?  Кез келген параллелограмм төртбұрыш бола ала ма?  Кез келген квадрат тік төртбұрыш бола ала ма?  Кез келген тік төртбұрыш квадрат бола ала ма ?  Кез келген ромб параллелограмм бола ала ма ? жоқ иә иә жоқ иәСабақтың оқу мақсаты: 8.1.3.11 Параллелограммның , ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану

Бүгінгі сабақта не үйрендім? Бүгінгі сабақтан түсініксіз нәрсе? сұрақтарына жуап бере отырып оқушылардың «Табыс баспа

#25 слайд
Бүгінгі сабақта не үйрендім? Бүгінгі сабақтан түсініксіз нәрсе? сұрақтарына жуап бере отырып оқушылардың «Табыс баспалдағының» қай сатысында тұрғанын белгілеуді тапсырамын.

25 слайд

Бүгінгі сабақта не үйрендім? Бүгінгі сабақтан түсініксіз нәрсе? сұрақтарына жуап бере отырып оқушылардың «Табыс баспалдағының» қай сатысында тұрғанын белгілеуді тапсырамын.

Үйге тапсырма: п 20. А деңгейі № 5 В деңгейі № 11 С деңгейі №13 • Оқушының өз бетімен жұмыстануына арналған қосым

#26 слайд
Үйге тапсырма: п 20. А деңгейі № 5 В деңгейі № 11 С деңгейі №13 • Оқушының өз бетімен жұмыстануына арналған қосымшаларға сілтеме: • https://kopilkaurokov.ru/matematika/presentacii/p arallelogrammnyn_audany • https://www.youtube.com/watch?v=gsdOuoM-q Qg

26 слайд

Үйге тапсырма: п 20. А деңгейі № 5 В деңгейі № 11 С деңгейі №13 • Оқушының өз бетімен жұмыстануына арналған қосымшаларға сілтеме: • https://kopilkaurokov.ru/matematika/presentacii/p arallelogrammnyn_audany • https://www.youtube.com/watch?v=gsdOuoM-q Qg

Назарларыңызға рахмет!

#27 слайд
Назарларыңызға рахмет!

27 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
ppt
06.03.2021
776
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі