Материалдар / Ашық сабақ: «Ондық бөлшектерді қосу және азайту»

Ашық сабақ: «Ондық бөлшектерді қосу және азайту»

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім мен ақпарат дамыған қоғамда білім беру жүйесі инновациялық экономиканың негізгі бөлігі болып табылады. Білім берудің негізгі мақсаты-білім мазмұнының жаңаруымен қатар, оқытудың әдіс-тәсілдері мен әртүрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыруды талап етеді. Қазақстан 2030 стратегиялық бағдарламасы білім берудің ұлттық моделінің қалыптасуымен және Қазақстанның білім беру жүйесін әлемдік білім беру кеңестігіне кіріктірумен сипатталады. Қазіргі таңда мемлекеттік тілді оқытуда жаңа идеяларды әр сабақта жан-жақты қолданып, жаңаша оқытудың тиімді жолдарын тауып, жүйелі түрде қолдану-заман талабы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Маусым 2018
329
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ашық сабақ : « Тақырыбы Ондық бөлшектерді қосу және » азайту

1 слайд
Ашық сабақ : « Тақырыбы Ондық бөлшектерді қосу және » азайту

1 слайд

Ашық сабақ : « Тақырыбы Ондық бөлшектерді қосу және » азайту

:Сабақтың мақсаты , , ондық бөлшектерді азайту туралы білім білік дағдыларын толықтыра отырып оқушылард

2 слайд
:Сабақтың мақсаты , , ондық бөлшектерді азайту туралы білім білік дағдыларын толықтыра отырып оқушылардың білімін тереңдете түсу ондық бөлшектерді азайту ережелерін есеп шығаруда дұрыс қолдану машығын қалыптастыру ; Ондық бөлшектерді азайту тақырыбында есептер шығарту арқылы тақырыпты пысықтау ; Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды меңгерту . Есеп шығару барысында кездескен қиьшдықтарды шеше білуге үйрету

2 слайд

:Сабақтың мақсаты , , ондық бөлшектерді азайту туралы білім білік дағдыларын толықтыра отырып оқушылардың білімін тереңдете түсу ондық бөлшектерді азайту ережелерін есеп шығаруда дұрыс қолдану машығын қалыптастыру ; Ондық бөлшектерді азайту тақырыбында есептер шығарту арқылы тақырыпты пысықтау ; Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды меңгерту . Есеп шығару барысында кездескен қиьшдықтарды шеше білуге үйрету

Үй тапсырмасын тексеру • № 634 • 1) • 2) • 3) • 4) • 5) • 6)

3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру • № 634 • 1) • 2) • 3) • 4) • 5) • 6)

3 слайд

Үй тапсырмасын тексеру • № 634 • 1) • 2) • 3) • 4) • 5) • 6)

Сұрақтар ?Натурал сандар 1 ? Өзара жай сандар 2 ? Жай бөлшектер 3 ? Аралас сандар 4 Ондық бөлшектер ? 5

4 слайд
Сұрақтар ?Натурал сандар 1 ? Өзара жай сандар 2 ? Жай бөлшектер 3 ? Аралас сандар 4 Ондық бөлшектер ? 5

4 слайд

Сұрақтар ?Натурал сандар 1 ? Өзара жай сандар 2 ? Жай бөлшектер 3 ? Аралас сандар 4 Ондық бөлшектер ? 5

5 слайд

5 слайд

Ондық бөлшектерді қосу және азайту

6 слайд
Ондық бөлшектерді қосу және азайту

6 слайд

Ондық бөлшектерді қосу және азайту

Есептер шығару № 362 1) 12,256 + 0,744= 2) 21,637 + 8,363= 3) 125,189 + 4,811= 4) 86,911 + 3,009= 5) 69,237 + 0,763= 6) 145,829

7 слайд
Есептер шығару № 362 1) 12,256 + 0,744= 2) 21,637 + 8,363= 3) 125,189 + 4,811= 4) 86,911 + 3,009= 5) 69,237 + 0,763= 6) 145,829+ 14,171= № 363 1) 3,5 + , =7,5; а мұндағы а 2) 0,899 + b , мұндағы b =1,101; 3) 2,510+ 7,5 d+ 11, мұндағы d=10.

7 слайд

Есептер шығару № 362 1) 12,256 + 0,744= 2) 21,637 + 8,363= 3) 125,189 + 4,811= 4) 86,911 + 3,009= 5) 69,237 + 0,763= 6) 145,829+ 14,171= № 363 1) 3,5 + , =7,5; а мұндағы а 2) 0,899 + b , мұндағы b =1,101; 3) 2,510+ 7,5 d+ 11, мұндағы d=10.

І т о п 8 , 9 + 3 , 1 4 = 6 , 2 3 - 4 , 0 3 = 3 7 - 1 , 6 7 5 - 4 , 5 6 5 = ( 1 2 , 0 7 - 2 , 5 ) - ( 1 1 , 9 9 -

8 слайд
І т о п 8 , 9 + 3 , 1 4 = 6 , 2 3 - 4 , 0 3 = 3 7 - 1 , 6 7 5 - 4 , 5 6 5 = ( 1 2 , 0 7 - 2 , 5 ) - ( 1 1 , 9 9 - 4 , 5 ) = І І т о п 9 , 3 5 + 1 2 , 9 = 8 , 1 9 - 8 , 0 9 = 9 2 , 0 3 - 2 , 0 2 - 3 0 , 0 1 = ( 1 5 - 2 , 3 1 5 ) - ( 1 0 - 2 , 0 1 5 ) = І І І т о п 1 5 , 1 2 - 1 3 , 1 1 = 2 0 - 1 5 , 4 = 2 2 , 6 1 5 - 2 , 0 1 5 - 4 , 6 0 = ( 8 2 , 5 - 4 , 8 ) - ( 4 6 , 9 - 2 , 2 ) = I V т о п 1 6 , 9 - 8 , 3 = 1 8 - 1 5 , 2 1 = 6 9 , 9 2 - 4 2 , 0 2 - 4 , 0 9 = ( 9 6 , 1 2 5 - 9 , 0 0 1 ) - ( 1 2 , 3 4 4 - 2 , 2 2 0 ) = Топпен жұмыс

8 слайд

І т о п 8 , 9 + 3 , 1 4 = 6 , 2 3 - 4 , 0 3 = 3 7 - 1 , 6 7 5 - 4 , 5 6 5 = ( 1 2 , 0 7 - 2 , 5 ) - ( 1 1 , 9 9 - 4 , 5 ) = І І т о п 9 , 3 5 + 1 2 , 9 = 8 , 1 9 - 8 , 0 9 = 9 2 , 0 3 - 2 , 0 2 - 3 0 , 0 1 = ( 1 5 - 2 , 3 1 5 ) - ( 1 0 - 2 , 0 1 5 ) = І І І т о п 1 5 , 1 2 - 1 3 , 1 1 = 2 0 - 1 5 , 4 = 2 2 , 6 1 5 - 2 , 0 1 5 - 4 , 6 0 = ( 8 2 , 5 - 4 , 8 ) - ( 4 6 , 9 - 2 , 2 ) = I V т о п 1 6 , 9 - 8 , 3 = 1 8 - 1 5 , 2 1 = 6 9 , 9 2 - 4 2 , 0 2 - 4 , 0 9 = ( 9 6 , 1 2 5 - 9 , 0 0 1 ) - ( 1 2 , 3 4 4 - 2 , 2 2 0 ) = Топпен жұмыс

І т о п 8 , 9 + 3 , 1 4 = 1 2 , 0 4 6 , 2 3 - 4 , 0 3 = 2 , 2 3 7 - 1 , 6 7 5 - 4 , 5 6 5 = 3 0 , 7 6 ( 1 2 , 0 7 - 2 ,

9 слайд
І т о п 8 , 9 + 3 , 1 4 = 1 2 , 0 4 6 , 2 3 - 4 , 0 3 = 2 , 2 3 7 - 1 , 6 7 5 - 4 , 5 6 5 = 3 0 , 7 6 ( 1 2 , 0 7 - 2 , 5 ) - ( 1 1 , 9 9 - 4 , 5 ) = 2 , 0 8 І І т о п 9 , 3 5 + 1 2 , 9 = 2 2 , 2 5 8 , 1 9 - 8 , 0 9 = 0 , 1 9 2 , 0 3 - 2 , 0 2 - 3 0 , 0 1 = 6 0 ( 1 5 - 2 , 3 1 5 ) - ( 1 0 - 2 , 0 1 5 ) = 4 , 7 І І І т о п 1 5 , 1 2 - 1 3 , 1 1 = 2 , 0 1 2 0 - 1 5 , 4 = 4 , 6 2 2 , 6 1 5 - 2 , 0 1 5 - 4 , 6 0 = 1 6 ( 8 2 , 5 - 4 , 8 ) - ( 4 6 , 9 - 2 , 2 ) = 3 3 I V т о п 1 6 , 9 - 8 , 3 = 8 , 6 1 8 - 1 5 , 2 1 = 2 , 7 9 6 9 , 9 2 - 4 2 , 0 2 - 4 , 0 9 = 2 3 , 8 1 ( 9 6 , 1 2 5 - 9 , 0 0 1 ) - ( 1 2 , 3 4 4 - 2 , 2 2 0 ) = 7 7Жауапт ары

9 слайд

І т о п 8 , 9 + 3 , 1 4 = 1 2 , 0 4 6 , 2 3 - 4 , 0 3 = 2 , 2 3 7 - 1 , 6 7 5 - 4 , 5 6 5 = 3 0 , 7 6 ( 1 2 , 0 7 - 2 , 5 ) - ( 1 1 , 9 9 - 4 , 5 ) = 2 , 0 8 І І т о п 9 , 3 5 + 1 2 , 9 = 2 2 , 2 5 8 , 1 9 - 8 , 0 9 = 0 , 1 9 2 , 0 3 - 2 , 0 2 - 3 0 , 0 1 = 6 0 ( 1 5 - 2 , 3 1 5 ) - ( 1 0 - 2 , 0 1 5 ) = 4 , 7 І І І т о п 1 5 , 1 2 - 1 3 , 1 1 = 2 , 0 1 2 0 - 1 5 , 4 = 4 , 6 2 2 , 6 1 5 - 2 , 0 1 5 - 4 , 6 0 = 1 6 ( 8 2 , 5 - 4 , 8 ) - ( 4 6 , 9 - 2 , 2 ) = 3 3 I V т о п 1 6 , 9 - 8 , 3 = 8 , 6 1 8 - 1 5 , 2 1 = 2 , 7 9 6 9 , 9 2 - 4 2 , 0 2 - 4 , 0 9 = 2 3 , 8 1 ( 9 6 , 1 2 5 - 9 , 0 0 1 ) - ( 1 2 , 3 4 4 - 2 , 2 2 0 ) = 7 7Жауапт ары

Логикалық сұрақтар 1) 1) 150 , Марат пен Саматтың салмағын қосқанда кг Самат пен 165 , Қанатты

10 слайд
Логикалық сұрақтар 1) 1) 150 , Марат пен Саматтың салмағын қосқанда кг Самат пен 165 , Қанаттың салмағын қосқанда кг Марат пен Қанаттың салмағын 155 . қосқанда кг болатыны белгілі Саматтың салмағы қанша ? килограмм 2) 12; 15; 21; 24; 30; 33; 39; ... . сан тізбегі берілген Келесі санды . анықтаңыз 3) 12 1,54 . Сыныптағы ұл баланың орташа бойының ұзындығы см Егер 1,21 , 11 ең аласа баланың бойының биіктігі см болса қалған баланың ? орташа бойының биіктігі қанша

10 слайд

Логикалық сұрақтар 1) 1) 150 , Марат пен Саматтың салмағын қосқанда кг Самат пен 165 , Қанаттың салмағын қосқанда кг Марат пен Қанаттың салмағын 155 . қосқанда кг болатыны белгілі Саматтың салмағы қанша ? килограмм 2) 12; 15; 21; 24; 30; 33; 39; ... . сан тізбегі берілген Келесі санды . анықтаңыз 3) 12 1,54 . Сыныптағы ұл баланың орташа бойының ұзындығы см Егер 1,21 , 11 ең аласа баланың бойының биіктігі см болса қалған баланың ? орташа бойының биіктігі қанша

Қорытынды • Ондық бөлшектерді қосу және айыру

11 слайд
Қорытынды • Ондық бөлшектерді қосу және айыру

11 слайд

Қорытынды • Ондық бөлшектерді қосу және айыру

Кері байланыс

12 слайд
Кері байланыс

12 слайд

Кері байланыс

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ