Материалдар / Ашық сабақ: «Ондық бөлшектерді қосу және азайту»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: «Ондық бөлшектерді қосу және азайту»

Материал туралы қысқаша түсінік
Бүгінгі күннің дәстүрлі стильді ұстаздары осы күнге дейін тек қана өзі ізденіп, өзі талпынып 45 минуттық дәріске дайындалып, шәкірттерді тыңдаушы ретінде көре келе, өзгеру тиіс екенін ұғып, XXI ғасырда жаңа технология дамыған заманда ұстаздардың өздері көшбасшы болып қана қоймай, шәкірттерді көшбасшылыққа жетелеу арқылы жеті модульді меңгертумен қатар сыни көзқарастарын қалыптастыруды мақсат етті. Осы орайда күнделікті дәрісімде «Блум таксаномиясын» қолдана отырып шәкірттердің білім алуға деген қызығушылығын арттырып, бір-бірімен тығыз байланыста болып, өз ойларымен бөлісіп қана қоймай, сын тұрғыдан ойлану арқылы өзіндік пікірлер қалыптастырып, дәрісімді жаңа бір әдіс-тәсілдермен бастадым.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Шілде 2018
293
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ашықсабақ : « Тақырыбы Ондықбөлшектердіқосужәне » азайту

1 слайд
Ашықсабақ : « Тақырыбы Ондықбөлшектердіқосужәне » азайту

1 слайд

Ашықсабақ : « Тақырыбы Ондықбөлшектердіқосужәне » азайту

: Сабақтыңмақсаты , , ондық бөлшектерді азайту туралы білім білік дағдыларын толықтыра отырып оқушылардың білімін тереңдете

2 слайд
: Сабақтыңмақсаты , , ондық бөлшектерді азайту туралы білім білік дағдыларын толықтыра отырып оқушылардың білімін тереңдете түсу ондық бөлшектерді азайту ережелерін есеп шығаруда дұрыс қолдану машығын қалыптастыру ; Ондық бөлшектерді азайту тақырыбында есептер шығарту арқылы тақырыпты пысықтау ; Ондықбөлшектердіқосужәнеазайтудымеңгерту . Есепшығарубарысындакездескенқиьшдықтардышешебілугеүйрету

2 слайд

: Сабақтыңмақсаты , , ондық бөлшектерді азайту туралы білім білік дағдыларын толықтыра отырып оқушылардың білімін тереңдете түсу ондық бөлшектерді азайту ережелерін есеп шығаруда дұрыс қолдану машығын қалыптастыру ; Ондық бөлшектерді азайту тақырыбында есептер шығарту арқылы тақырыпты пысықтау ; Ондықбөлшектердіқосужәнеазайтудымеңгерту . Есепшығарубарысындакездескенқиьшдықтардышешебілугеүйрету

Үйтапсырмасынтексеру •№634 •1) •2) •3) •4) •5) •6)

3 слайд
Үйтапсырмасынтексеру •№634 •1) •2) •3) •4) •5) •6)

3 слайд

Үйтапсырмасынтексеру •№634 •1) •2) •3) •4) •5) •6)

Сұрақтар ? Натуралсандар 1 ? Өзаражайсандар 2 ? Жайбөлшектер 3 ? Аралассандар 4 Ондықбөлшектер ?5

4 слайд
Сұрақтар ? Натуралсандар 1 ? Өзаражайсандар 2 ? Жайбөлшектер 3 ? Аралассандар 4 Ондықбөлшектер ?5

4 слайд

Сұрақтар ? Натуралсандар 1 ? Өзаражайсандар 2 ? Жайбөлшектер 3 ? Аралассандар 4 Ондықбөлшектер ?5

5 слайд

5 слайд

Ондықбөлшектердіқосужәне азайту

6 слайд
Ондықбөлшектердіқосужәне азайту

6 слайд

Ондықбөлшектердіқосужәне азайту

Есептершығару №362 1)12,256 + 0,744= 2)21,637 + 8,363= 3)125,189 + 4,811= 4)86,911 + 3,009= 5)69,237 + 0,763= 6)145,829+ 14,17

7 слайд
Есептершығару №362 1)12,256 + 0,744= 2)21,637 + 8,363= 3)125,189 + 4,811= 4)86,911 + 3,009= 5)69,237 + 0,763= 6)145,829+ 14,171= №363 1)3,5 + , =7,5; а мұндағыа 2)0,899 + b, мұндағы b=1,101; 3)2,510+ 7,5d+ 11, мұндағы d=10.

7 слайд

Есептершығару №362 1)12,256 + 0,744= 2)21,637 + 8,363= 3)125,189 + 4,811= 4)86,911 + 3,009= 5)69,237 + 0,763= 6)145,829+ 14,171= №363 1)3,5 + , =7,5; а мұндағыа 2)0,899 + b, мұндағы b=1,101; 3)2,510+ 7,5d+ 11, мұндағы d=10.

І т о п 8 , 9 + 3 , 1 4 = 6 , 2 3 - 4 , 0 3 = 3 7 - 1 , 6 7 5 - 4 , 5 6 5 = ( 1 2 , 0 7 - 2 , 5 ) - ( 1 1 , 9 9 -

8 слайд
І т о п 8 , 9 + 3 , 1 4 = 6 , 2 3 - 4 , 0 3 = 3 7 - 1 , 6 7 5 - 4 , 5 6 5 = ( 1 2 , 0 7 - 2 , 5 ) - ( 1 1 , 9 9 - 4 , 5 ) = І І т о п 9 , 3 5 + 1 2 , 9 = 8 , 1 9 - 8 , 0 9 = 9 2 , 0 3 - 2 , 0 2 - 3 0 , 0 1 = ( 1 5 - 2 , 3 1 5 ) - ( 1 0 - 2 , 0 1 5 ) = І І І т о п 1 5 , 1 2 - 1 3 , 1 1 = 2 0 - 1 5 , 4 = 2 2 , 6 1 5 - 2 , 0 1 5 - 4 , 6 0 = ( 8 2 , 5 - 4 , 8 ) - ( 4 6 , 9 - 2 , 2 ) = I V т о п 1 6 , 9 - 8 , 3 = 1 8 - 1 5 , 2 1 = 6 9 , 9 2 - 4 2 , 0 2 - 4 , 0 9 = ( 9 6 , 1 2 5 - 9 , 0 0 1 ) - ( 1 2 , 3 4 4 - 2 , 2 2 0 ) = Топпен жұмыс

8 слайд

І т о п 8 , 9 + 3 , 1 4 = 6 , 2 3 - 4 , 0 3 = 3 7 - 1 , 6 7 5 - 4 , 5 6 5 = ( 1 2 , 0 7 - 2 , 5 ) - ( 1 1 , 9 9 - 4 , 5 ) = І І т о п 9 , 3 5 + 1 2 , 9 = 8 , 1 9 - 8 , 0 9 = 9 2 , 0 3 - 2 , 0 2 - 3 0 , 0 1 = ( 1 5 - 2 , 3 1 5 ) - ( 1 0 - 2 , 0 1 5 ) = І І І т о п 1 5 , 1 2 - 1 3 , 1 1 = 2 0 - 1 5 , 4 = 2 2 , 6 1 5 - 2 , 0 1 5 - 4 , 6 0 = ( 8 2 , 5 - 4 , 8 ) - ( 4 6 , 9 - 2 , 2 ) = I V т о п 1 6 , 9 - 8 , 3 = 1 8 - 1 5 , 2 1 = 6 9 , 9 2 - 4 2 , 0 2 - 4 , 0 9 = ( 9 6 , 1 2 5 - 9 , 0 0 1 ) - ( 1 2 , 3 4 4 - 2 , 2 2 0 ) = Топпен жұмыс

І т о п 8 , 9 + 3 , 1 4 = 1 2 , 0 4 6 , 2 3 - 4 , 0 3 = 2 , 2 3 7 - 1 , 6 7 5 - 4 , 5 6 5 = 3 0 , 7 6 ( 1 2 , 0 7 - 2 ,

9 слайд
І т о п 8 , 9 + 3 , 1 4 = 1 2 , 0 4 6 , 2 3 - 4 , 0 3 = 2 , 2 3 7 - 1 , 6 7 5 - 4 , 5 6 5 = 3 0 , 7 6 ( 1 2 , 0 7 - 2 , 5 ) - ( 1 1 , 9 9 - 4 , 5 ) = 2 , 0 8 І І т о п 9 , 3 5 + 1 2 , 9 = 2 2 , 2 5 8 , 1 9 - 8 , 0 9 = 0 , 1 9 2 , 0 3 - 2 , 0 2 - 3 0 , 0 1 = 6 0 ( 1 5 - 2 , 3 1 5 ) - ( 1 0 - 2 , 0 1 5 ) = 4 , 7 І І І т о п 1 5 , 1 2 - 1 3 , 1 1 = 2 , 0 1 2 0 - 1 5 , 4 = 4 , 6 2 2 , 6 1 5 - 2 , 0 1 5 - 4 , 6 0 = 1 6 ( 8 2 , 5 - 4 , 8 ) - ( 4 6 , 9 - 2 , 2 ) = 3 3 I V т о п 1 6 , 9 - 8 , 3 = 8 , 6 1 8 - 1 5 , 2 1 = 2 , 7 9 6 9 , 9 2 - 4 2 , 0 2 - 4 , 0 9 = 2 3 , 8 1 ( 9 6 , 1 2 5 - 9 , 0 0 1 ) - ( 1 2 , 3 4 4 - 2 , 2 2 0 ) = 7 7 Жауапт ары

9 слайд

І т о п 8 , 9 + 3 , 1 4 = 1 2 , 0 4 6 , 2 3 - 4 , 0 3 = 2 , 2 3 7 - 1 , 6 7 5 - 4 , 5 6 5 = 3 0 , 7 6 ( 1 2 , 0 7 - 2 , 5 ) - ( 1 1 , 9 9 - 4 , 5 ) = 2 , 0 8 І І т о п 9 , 3 5 + 1 2 , 9 = 2 2 , 2 5 8 , 1 9 - 8 , 0 9 = 0 , 1 9 2 , 0 3 - 2 , 0 2 - 3 0 , 0 1 = 6 0 ( 1 5 - 2 , 3 1 5 ) - ( 1 0 - 2 , 0 1 5 ) = 4 , 7 І І І т о п 1 5 , 1 2 - 1 3 , 1 1 = 2 , 0 1 2 0 - 1 5 , 4 = 4 , 6 2 2 , 6 1 5 - 2 , 0 1 5 - 4 , 6 0 = 1 6 ( 8 2 , 5 - 4 , 8 ) - ( 4 6 , 9 - 2 , 2 ) = 3 3 I V т о п 1 6 , 9 - 8 , 3 = 8 , 6 1 8 - 1 5 , 2 1 = 2 , 7 9 6 9 , 9 2 - 4 2 , 0 2 - 4 , 0 9 = 2 3 , 8 1 ( 9 6 , 1 2 5 - 9 , 0 0 1 ) - ( 1 2 , 3 4 4 - 2 , 2 2 0 ) = 7 7 Жауапт ары

Логикалықсұрақтар 1)1) 150 , МаратпенСаматтыңсалмағынқосқанда кг Саматпен 165 , Қанаттыңсалмағынқосқанда кг МаратпенҚан

10 слайд
Логикалықсұрақтар 1)1) 150 , МаратпенСаматтыңсалмағынқосқанда кг Саматпен 165 , Қанаттыңсалмағынқосқанда кг МаратпенҚанаттыңсалмағын 155 . қосқанда кгболатыныбелгілі Саматтыңсалмағықанша ? килограмм 2) 12; 15; 21; 24; 30; 33; 39; ... . сантізбегіберілген Келесісанды . анықтаңыз 3) 12 1,54 . Сыныптағы ұлбаланыңорташабойыныңұзындығы см Егер 1,21 , 11 еңаласабаланыңбойыныңбиіктігі смболса қалған баланың ? орташабойыныңбиіктігіқанша

10 слайд

Логикалықсұрақтар 1)1) 150 , МаратпенСаматтыңсалмағынқосқанда кг Саматпен 165 , Қанаттыңсалмағынқосқанда кг МаратпенҚанаттыңсалмағын 155 . қосқанда кгболатыныбелгілі Саматтыңсалмағықанша ? килограмм 2) 12; 15; 21; 24; 30; 33; 39; ... . сантізбегіберілген Келесісанды . анықтаңыз 3) 12 1,54 . Сыныптағы ұлбаланыңорташабойыныңұзындығы см Егер 1,21 , 11 еңаласабаланыңбойыныңбиіктігі смболса қалған баланың ? орташабойыныңбиіктігіқанша

Қорытынды • Ондықбөлшектердіқосужәнеайыру

11 слайд
Қорытынды • Ондықбөлшектердіқосужәнеайыру

11 слайд

Қорытынды • Ондықбөлшектердіқосужәнеайыру

Керібайланыс

12 слайд
Керібайланыс

12 слайд

Керібайланыс