Материалдар / Ашық сабақ тақырыбы: Музыка әлеміне саяхат
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ тақырыбы: Музыка әлеміне саяхат

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сыныптарға музыкалық теорияның негізгі штрихтары. Музыкалық теория сабағы бойынша күнделікті кездесетін белгілер, таңбалар, олардың атауы, орналасуы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2019
925
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданы МКҚК “Өнер мектебі”

1 слайд
Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданы МКҚК “Өнер мектебі”

1 слайд

Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданы МКҚК “Өнер мектебі”

• Білімділік: Оқушыларға музыка өнерін терең түсініп,музыка теориясы элементтерін игерту.Жаттығуларды бабына

2 слайд
• Білімділік: Оқушыларға музыка өнерін терең түсініп,музыка теориясы элементтерін игерту.Жаттығуларды бабына келтіре орындауды,дұрыс тыныс алып,үн тазалығын сақтауды қадағалау.Музыкалық дыбыстардың жоғарлығы мен ұзақтығын ажырата білуге үйрету. • Дамытушылық: Жаттығудың ырғағын сақтап, еркін орындауға төселдіру.Дауыстың табиғи шығуына,жаттығуны дұрыс орындау шеберліктерін дамыту. • Тәрбиелік: Оқушылардың топтық жұмысқа баулу арқылы әр түрлі әдістер негізінде олардың музыкалық қабілеттілігін жан-жақты қалыптастыру.Өнерді сүйіп,эмоциялық сезімдерін оятуға, шығармашылық мүмкіндіктерін, музыка сабағына деген қызығушылықтарын арттыруға тәрбиелеу.Сұлулыққа, құштарлыққа талғамын күшейту. • Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес,бекіту сабағы. • Оқыту технологиясы: ұжымдық оқыту. • Сабақта қолданылатын әдістер: сұрақ-жауап,ойын элементтері, ән айту,топпен жұмыс. • Сабақта пайдаланылатын көрнекі құралдар: фортепиано,тақта,таблицалар,ребус, үлестірмелі қағаздар. •

2 слайд

• Білімділік: Оқушыларға музыка өнерін терең түсініп,музыка теориясы элементтерін игерту.Жаттығуларды бабына келтіре орындауды,дұрыс тыныс алып,үн тазалығын сақтауды қадағалау.Музыкалық дыбыстардың жоғарлығы мен ұзақтығын ажырата білуге үйрету. • Дамытушылық: Жаттығудың ырғағын сақтап, еркін орындауға төселдіру.Дауыстың табиғи шығуына,жаттығуны дұрыс орындау шеберліктерін дамыту. • Тәрбиелік: Оқушылардың топтық жұмысқа баулу арқылы әр түрлі әдістер негізінде олардың музыкалық қабілеттілігін жан-жақты қалыптастыру.Өнерді сүйіп,эмоциялық сезімдерін оятуға, шығармашылық мүмкіндіктерін, музыка сабағына деген қызығушылықтарын арттыруға тәрбиелеу.Сұлулыққа, құштарлыққа талғамын күшейту. • Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес,бекіту сабағы. • Оқыту технологиясы: ұжымдық оқыту. • Сабақта қолданылатын әдістер: сұрақ-жауап,ойын элементтері, ән айту,топпен жұмыс. • Сабақта пайдаланылатын көрнекі құралдар: фортепиано,тақта,таблицалар,ребус, үлестірмелі қағаздар. •

І-Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық кезеңі Үлкендерге сіз, Кішілерге біз. Әдеппенен бас иіп, Сәлем бердік біз! (музыкамен

3 слайд
І-Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық кезеңі Үлкендерге сіз, Кішілерге біз. Әдеппенен бас иіп, Сәлем бердік біз! (музыкамен амандасу). Армысыздар құрметті ұстаздар,оқушылар! Бүгінгі жастар-халқымыздың болашағы,еліміздің ертеңі. Оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп, есте сақтау қабілетін шыңдайтын, білімді жастарды анықтайтын, білімге қызығушылықтарын арттыратын сайысымызды бастаймыз. Әндік демге байланысты жаттығу жасату. (Оқушылардың таңдауы бойынша сынып екі топқа бөлінеді). 1-топ «Сегіздік» 2-топ «Ширектік» (эмблемаларын тапсырып,жюри таңдау) Сайысымызды бастайық.

3 слайд

І-Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық кезеңі Үлкендерге сіз, Кішілерге біз. Әдеппенен бас иіп, Сәлем бердік біз! (музыкамен амандасу). Армысыздар құрметті ұстаздар,оқушылар! Бүгінгі жастар-халқымыздың болашағы,еліміздің ертеңі. Оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп, есте сақтау қабілетін шыңдайтын, білімді жастарды анықтайтын, білімге қызығушылықтарын арттыратын сайысымызды бастаймыз. Әндік демге байланысты жаттығу жасату. (Оқушылардың таңдауы бойынша сынып екі топқа бөлінеді). 1-топ «Сегіздік» 2-топ «Ширектік» (эмблемаларын тапсырып,жюри таңдау) Сайысымызды бастайық.

Балалар 1-тапсырманы бастамас бұрын,біз сіздермен ертегі арқылы нота орналасу тақырыбын есімізге түсіріп алайық. Ертеде

4 слайд
Балалар 1-тапсырманы бастамас бұрын,біз сіздермен ертегі арқылы нота орналасу тақырыбын есімізге түсіріп алайық. Ертеде орманда ағайынды 7 лақ өмір сүріпті. Олардық саны музыкадағы ноталармен бірдей болған екен. Сол сияқты ноталардың үйлері,есіктерінің кілттері және отыратын орындары болған екен.Ал кәнеки балалар айтындаршы ноталарымыздың үйлері қалай аталады «нота желісі» ол бес сызықтан тұрады.Бес сызықты санаған кезде міндетті түрде біз төменнен жоғары қарай санаймыз. Ал енді есігімізді ашайық,қандай кілтпен?Скрипка кілтімен. Келесі ноталарымызды орындарына отырғызайық. Есімізге түсірдік ендеше 1-тапсырманы орындауға кірісейік.І-тапсырма:

4 слайд

Балалар 1-тапсырманы бастамас бұрын,біз сіздермен ертегі арқылы нота орналасу тақырыбын есімізге түсіріп алайық. Ертеде орманда ағайынды 7 лақ өмір сүріпті. Олардық саны музыкадағы ноталармен бірдей болған екен. Сол сияқты ноталардың үйлері,есіктерінің кілттері және отыратын орындары болған екен.Ал кәнеки балалар айтындаршы ноталарымыздың үйлері қалай аталады «нота желісі» ол бес сызықтан тұрады.Бес сызықты санаған кезде міндетті түрде біз төменнен жоғары қарай санаймыз. Ал енді есігімізді ашайық,қандай кілтпен?Скрипка кілтімен. Келесі ноталарымызды орындарына отырғызайық. Есімізге түсірдік ендеше 1-тапсырманы орындауға кірісейік.І-тапсырма:

ІІ -тапсырма: Келесі тапсырма ноталардың ұзақтықтары.Музыкада дыбыстардың ұзақтығы әр түрлі болады.Бірі созылып

5 слайд
ІІ -тапсырма: Келесі тапсырма ноталардың ұзақтықтары.Музыкада дыбыстардың ұзақтығы әр түрлі болады.Бірі созылып айтылады,екіншісі қысқа айтылады. Дыбыстардың созылуының әр түрлі болып келуін ноталардың ұзақтықтары деп атаймыз.Дыбыстардың әрқайсысының белгіленуі,саналуы және атаулары бар. (Бағдарша арқылы нота ұзақтықтарының дұрыс бағытын көрсету). Белгі ленуі Аталуы Саналуы Жартылық нота 1ге Бүтін нота 1ге – 2ге Сегіздік нота 1 Ширектік нота 1ге-2ке-3ке- 4ке

5 слайд

ІІ -тапсырма: Келесі тапсырма ноталардың ұзақтықтары.Музыкада дыбыстардың ұзақтығы әр түрлі болады.Бірі созылып айтылады,екіншісі қысқа айтылады. Дыбыстардың созылуының әр түрлі болып келуін ноталардың ұзақтықтары деп атаймыз.Дыбыстардың әрқайсысының белгіленуі,саналуы және атаулары бар. (Бағдарша арқылы нота ұзақтықтарының дұрыс бағытын көрсету). Белгі ленуі Аталуы Саналуы Жартылық нота 1ге Бүтін нота 1ге – 2ге Сегіздік нота 1 Ширектік нота 1ге-2ке-3ке- 4ке

III -тапсырма: Альтерациялық белгілер. Негізгі дыбыстарды жарты тонға жоғарлату немесе төмендету белгілерін қозғау белгілер

6 слайд
III -тапсырма: Альтерациялық белгілер. Негізгі дыбыстарды жарты тонға жоғарлату немесе төмендету белгілерін қозғау белгілері немесе альтерациялық белгілер дейді.Оларды диез және бемоль деп атайды.Әр белгінің не үшін қажеттігін,белгіленуін қатарын жазып шығу. 1-топ: ДИЕЗ Жарты тонға жоғарлату. ______________________________________________ ______________________________________________ ______________________________________________ ______________________________________________ ______________________________________________ ______________________________________________ ______________________________________________ ________ 2-топ: БЕМОЛЬ Жарты тонға төмендету. ______________________________________________ ______________________________________________ ______________________________________________ ______________________________________________ ______________________________________________ ______________________________________________ __________________________________

6 слайд

III -тапсырма: Альтерациялық белгілер. Негізгі дыбыстарды жарты тонға жоғарлату немесе төмендету белгілерін қозғау белгілері немесе альтерациялық белгілер дейді.Оларды диез және бемоль деп атайды.Әр белгінің не үшін қажеттігін,белгіленуін қатарын жазып шығу. 1-топ: ДИЕЗ Жарты тонға жоғарлату. ______________________________________________ ______________________________________________ ______________________________________________ ______________________________________________ ______________________________________________ ______________________________________________ ______________________________________________ ________ 2-топ: БЕМОЛЬ Жарты тонға төмендету. ______________________________________________ ______________________________________________ ______________________________________________ ______________________________________________ ______________________________________________ ______________________________________________ __________________________________

IV -тапсырма: Тірек сызбаны толтыру. (паузалардың түрлерін,атауларын,белгіленуін,саналуын сызбаның ішіне толтыру). Бүтін пауз

7 слайд
IV -тапсырма: Тірек сызбаны толтыру. (паузалардың түрлерін,атауларын,белгіленуін,саналуын сызбаның ішіне толтыру). Бүтін пауза 1 ге,2 ге,3 ке, 4 ке Паузаларды ң түрлері Жарты пауза 1 ге,2 ке Ширек пауза 1 ге Сегіздік пауза 1

7 слайд

IV -тапсырма: Тірек сызбаны толтыру. (паузалардың түрлерін,атауларын,белгіленуін,саналуын сызбаның ішіне толтыру). Бүтін пауза 1 ге,2 ге,3 ке, 4 ке Паузаларды ң түрлері Жарты пауза 1 ге,2 ке Ширек пауза 1 ге Сегіздік пауза 1

IV- тапсырма: Семантикалық картамен жұмыс. • Динамикалық белгілер жазылуы f p m f m p ff p p s f Біртіндеп ақырын Өте қатты

8 слайд
IV- тапсырма: Семантикалық картамен жұмыс. • Динамикалық белгілер жазылуы f p m f m p ff p p s f Біртіндеп ақырын Өте қатты Өте ақырын Қатты Бір дыбысты ерекше бөліп ойнау Ақырын Орташа ақырын Орташа қатты Біртіндеп қатты

8 слайд

IV- тапсырма: Семантикалық картамен жұмыс. • Динамикалық белгілер жазылуы f p m f m p ff p p s f Біртіндеп ақырын Өте қатты Өте ақырын Қатты Бір дыбысты ерекше бөліп ойнау Ақырын Орташа ақырын Орташа қатты Біртіндеп қатты

VI- тапсырма: Ансамбль (Ансамбль түрлерін жазып шығу). ДУЭТ - екі орындаушы ТРИО - үш орындаушы КВАРТЕТ - төрт орындаушы КВИ

9 слайд
VI- тапсырма: Ансамбль (Ансамбль түрлерін жазып шығу). ДУЭТ - екі орындаушы ТРИО - үш орындаушы КВАРТЕТ - төрт орындаушы КВИНТЕТ - бес орындаушы СЕКСТЕТ - алты орындаушы СЕПТЕТ - жеті орындаушы ОКТЕТ - сегіз орындаушы НОНЕТ - тоғыз орындаушы ДЕЦИМЕТ - он орындаушы

9 слайд

VI- тапсырма: Ансамбль (Ансамбль түрлерін жазып шығу). ДУЭТ - екі орындаушы ТРИО - үш орындаушы КВАРТЕТ - төрт орындаушы КВИНТЕТ - бес орындаушы СЕКСТЕТ - алты орындаушы СЕПТЕТ - жеті орындаушы ОКТЕТ - сегіз орындаушы НОНЕТ - тоғыз орындаушы ДЕЦИМЕТ - он орындаушы

VII- тапсырма: Дыбыс ұзақтығын ұзартатын белгілер. (белгіленуін көрсетіп,ережесін айту және санап беру

10 слайд
VII- тапсырма: Дыбыс ұзақтығын ұзартатын белгілер. (белгіленуін көрсетіп,ережесін айту және санап беру). • Нүкте (.)- нотаның оң жағына қойылып,ұзақтығын оның жартысына дейін ұзартады. • Қос нүкте (..) -нотаның ұзақтығын оның жартысына және ширегіне дейін ұзартылады. • Лига ( ) - лига белгісі дыбыстар арасын үзбей, байланыстыра орындауды да көрсетеді. • Фермата ( ) -шығарманың характеріне, орындаушының талғамына байланысты музыкалық дыбысты өз қалауынша ұзартатын белгі.

10 слайд

VII- тапсырма: Дыбыс ұзақтығын ұзартатын белгілер. (белгіленуін көрсетіп,ережесін айту және санап беру). • Нүкте (.)- нотаның оң жағына қойылып,ұзақтығын оның жартысына дейін ұзартады. • Қос нүкте (..) -нотаның ұзақтығын оның жартысына және ширегіне дейін ұзартылады. • Лига ( ) - лига белгісі дыбыстар арасын үзбей, байланыстыра орындауды да көрсетеді. • Фермата ( ) -шығарманың характеріне, орындаушының талғамына байланысты музыкалық дыбысты өз қалауынша ұзартатын белгі.

VIII -тапсырма: Жаттығу. «Сегіздік» тобы. «Ширектік»тобы.

11 слайд
VIII -тапсырма: Жаттығу. «Сегіздік» тобы. «Ширектік»тобы.

11 слайд

VIII -тапсырма: Жаттығу. «Сегіздік» тобы. «Ширектік»тобы.

Сұрақ-жауап: 1. Диез бен бемольдің күштерін жоятын белгіні қалай атайды? (бекар) 2. Музыкада ұзын,қысқа дыбыстардың ауысып от

12 слайд
Сұрақ-жауап: 1. Диез бен бемольдің күштерін жоятын белгіні қалай атайды? (бекар) 2. Музыкада ұзын,қысқа дыбыстардың ауысып отыруын не дейді? (ырғақ) 3. Музыкалық шығарманың әлсіз үлестен басталуы қалай аталады? (затакт) 4. Бір мезгілде орындалатын үш,төрт дыбысты қалай атайды? (аккорд) 5. Музыкалық шығарманы тез,асықпай орындалуын не дейміз? (жылдамдық) 6. 5-ші сызықтың өзінде орналасқан нотаны ата? (2-октава фа нотасы)

12 слайд

Сұрақ-жауап: 1. Диез бен бемольдің күштерін жоятын белгіні қалай атайды? (бекар) 2. Музыкада ұзын,қысқа дыбыстардың ауысып отыруын не дейді? (ырғақ) 3. Музыкалық шығарманың әлсіз үлестен басталуы қалай аталады? (затакт) 4. Бір мезгілде орындалатын үш,төрт дыбысты қалай атайды? (аккорд) 5. Музыкалық шығарманы тез,асықпай орындалуын не дейміз? (жылдамдық) 6. 5-ші сызықтың өзінде орналасқан нотаны ата? (2-октава фа нотасы)

Бүгін біздер оқушылардың білімдерін сынап,өнерлерін тамашаладық.Оқушыларды, ақылдылығымен, жүректілігімен,қайраттылығымен алғ

13 слайд
Бүгін біздер оқушылардың білімдерін сынап,өнерлерін тамашаладық.Оқушыларды, ақылдылығымен, жүректілігімен,қайраттылығымен алға озып, өз білімдерін шыңдағанын көрдік. Жер бетінде адам өмір өткізер, Бар нәрсеге білім қолды жеткізер. Бар ізгілік тек білімнен алынар, Білімменен аспанға жол салынар,- дегендей,білімділік пен ізгілікті бойымызға дарыта білейік. Осымен біздің сайысымыз өз мәресіне жетті. Қазір әділқазылар алқасы кеңесіп, шешімдерін шығарып, әр сайыскер тобына өз бағасын береді. Құрметті ұстаздар! Дендеріңізге саулық, бала-шағаларыңызға амандық тілейміз.Жүздеріңізден қуаныш пен шаттықтың нұры кетпесін.Еңбектеріңіз табысты болып,шаңырақтарыңызға құт-береке дарысын! Аспанымыз ашық,мемлекетіміздің іргесі берік болсын! Сау-саламат болыңыздар!

13 слайд

Бүгін біздер оқушылардың білімдерін сынап,өнерлерін тамашаладық.Оқушыларды, ақылдылығымен, жүректілігімен,қайраттылығымен алға озып, өз білімдерін шыңдағанын көрдік. Жер бетінде адам өмір өткізер, Бар нәрсеге білім қолды жеткізер. Бар ізгілік тек білімнен алынар, Білімменен аспанға жол салынар,- дегендей,білімділік пен ізгілікті бойымызға дарыта білейік. Осымен біздің сайысымыз өз мәресіне жетті. Қазір әділқазылар алқасы кеңесіп, шешімдерін шығарып, әр сайыскер тобына өз бағасын береді. Құрметті ұстаздар! Дендеріңізге саулық, бала-шағаларыңызға амандық тілейміз.Жүздеріңізден қуаныш пен шаттықтың нұры кетпесін.Еңбектеріңіз табысты болып,шаңырақтарыңызға құт-береке дарысын! Аспанымыз ашық,мемлекетіміздің іргесі берік болсын! Сау-саламат болыңыздар!