Баяндама Кәсіби этика
Баяндама Кәсіби этика

#1 слайд
К ӘСІБИ ЭТИКА
Дайындаған:
Еділжанқызы Фариза
1 слайд
К ӘСІБИ ЭТИКА Дайындаған: Еділжанқызы Фариза
#2 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШЕБЕРЛІК
ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
МӘДЕНИЕТТІҢ КОМПОНЕНТТЕРІ
Гуманистік
бағытталғандығы Кәсіптік
білімдер Педагогикалық қабілеттері Педагогикалық
техника
Қызығушылығы
Құндылықтары
Мұраттары Өз пәнін,
оны
оқытудың
әдістемесі
н,
педагогика
ны,
психологи
яны білу Коммуникативтілігі: Адамға
деген оң қатынасы,
тілектестігі, перцептивтілігі,
кәсіптік байқағыштығы,
педагогикалық интуициясы.
Динамизмі: Ерікті әрекетке,
логикалық сендіруге
қабілеттілігі. Эмоционалдық
орнықтылығы: Өзін-зі
меңгеру, оптимистік болжау.
Креативтілігі:
Шығармашылық қабілеті Өзін –өзі
басқара білу
іскерлігі, өзара
әреке жасау
іскерлігі.
2 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШЕБЕРЛІК ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МӘДЕНИЕТТІҢ КОМПОНЕНТТЕРІ Гуманистік бағытталғандығы Кәсіптік білімдер Педагогикалық қабілеттері Педагогикалық техника Қызығушылығы Құндылықтары Мұраттары Өз пәнін, оны оқытудың әдістемесі н, педагогика ны, психологи яны білу Коммуникативтілігі: Адамға деген оң қатынасы, тілектестігі, перцептивтілігі, кәсіптік байқағыштығы, педагогикалық интуициясы. Динамизмі: Ерікті әрекетке, логикалық сендіруге қабілеттілігі. Эмоционалдық орнықтылығы: Өзін-зі меңгеру, оптимистік болжау. Креативтілігі: Шығармашылық қабілеті Өзін –өзі басқара білу іскерлігі, өзара әреке жасау іскерлігі.
#3 слайд
МҰҒАЛІМНІҢ КӘСІБИ БІЛІМІ
Мұғалімнің кәсіби
білімі .Кәсіби педагогикалық
қызмет-педагогтік
шеберлікті қалыптастыру
негізі. Жалпы педагогикалық
және кәсіби-педагогикалық
қызмет.Кәсіби-
педагогикалық қызметтің
мәні,оның құрылымы.
Кәсіби- педагогтік
қызметтегі мұғалімнің жеке
басының қалыптасуы. .
3 слайд
МҰҒАЛІМНІҢ КӘСІБИ БІЛІМІ Мұғалімнің кәсіби білімі .Кәсіби педагогикалық қызмет-педагогтік шеберлікті қалыптастыру негізі. Жалпы педагогикалық және кәсіби-педагогикалық қызмет.Кәсіби- педагогикалық қызметтің мәні,оның құрылымы. Кәсіби- педагогтік қызметтегі мұғалімнің жеке басының қалыптасуы. .
#4 слайд
КӘСІБИ ЭТИКА
Кәсіби этика –жалпы этика ғылымының саласы.Ол
қайсыбір кәсіптің моральдық ерекшеліктерін, сол
кәсіппен айналысатын адамдардың еңбек атқару
барысындағы адамгершілік ұстанымдарын, оларды
жү
Кәсіби этиканың атқаратын міндеттері: ұжымда
жалпы адамгершілік талаптарға сай келетін
тәртіп орнату; кәсіби борыш, кәсіби ар-намыс
деген түсініктерді енгізу; ұжымның беделін көтеру;
кәсіби қызметті кеңейту, ілгерілету, сол арқылы
табысты морлайту,зеге асыру өзгешеліктерін
қарастырады.
4 слайд
КӘСІБИ ЭТИКА Кәсіби этика –жалпы этика ғылымының саласы.Ол қайсыбір кәсіптің моральдық ерекшеліктерін, сол кәсіппен айналысатын адамдардың еңбек атқару барысындағы адамгершілік ұстанымдарын, оларды жү Кәсіби этиканың атқаратын міндеттері: ұжымда жалпы адамгершілік талаптарға сай келетін тәртіп орнату; кәсіби борыш, кәсіби ар-намыс деген түсініктерді енгізу; ұжымның беделін көтеру; кәсіби қызметті кеңейту, ілгерілету, сол арқылы табысты морлайту,зеге асыру өзгешеліктерін қарастырады.
#5 слайд
МҰҒАЛІМ ТҰЛҒАСЫНА ҚОЙЫЛАТЫН
ТАЛАПТАР
Мұғалім өзіндік жеке көзқарасы бар,
соны қорғай білетін, жігерлі тұлға
зерттеушілік, ойшылдық қасиеті бар
маман, білімді де білікті көп оқитын,
көп білетін, білімін күнделікті ісіне
шебер қолдана алатын оқушының өз
бетінше білім алуына үйрете алатын
болуы керек. Қазіргі мұғалімде
ұйымдастырушылық, құрылымдылық,
бейіміділік, сараптамалық
қабілеттері болуы тиіс.
Әр ұстаз – ХХІ ғасыр педагогына сай
болу үшін – ізденімпаз ғалым, нәзік
психолог, жан-жақты шебер,
тынымсыз еңбекқор, терең қазыналы
білімпаз, кез-келген ортаның
ұйытқысы болу керек.
5 слайд
МҰҒАЛІМ ТҰЛҒАСЫНА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР Мұғалім өзіндік жеке көзқарасы бар, соны қорғай білетін, жігерлі тұлға зерттеушілік, ойшылдық қасиеті бар маман, білімді де білікті көп оқитын, көп білетін, білімін күнделікті ісіне шебер қолдана алатын оқушының өз бетінше білім алуына үйрете алатын болуы керек. Қазіргі мұғалімде ұйымдастырушылық, құрылымдылық, бейіміділік, сараптамалық қабілеттері болуы тиіс. Әр ұстаз – ХХІ ғасыр педагогына сай болу үшін – ізденімпаз ғалым, нәзік психолог, жан-жақты шебер, тынымсыз еңбекқор, терең қазыналы білімпаз, кез-келген ортаның ұйытқысы болу керек.
#6 слайд
ҚҰЗІРЕТТІЛІК
Құзыреттілік дегеніміз – тұлғаның,
оқушының бойында білім, дағды, іскерлік, ерік
күш–жігердің болуы.
Құзыреттілік – оқушы іс-әрекетінің
сапасынан көрінетін білім нәтижесі.
Құзыреттілік ұғымы «білім», «білік» және
«дағды» сияқты ұғымдарды қамтиды.
Құзыреттілік – бұл алынған білімдер мен
біліктерді іс-жүзінде, күнделікті өмірде
қандай да бір практикалық және теориялық
мәселелерді шешуге қолдана алу қабілеттілігі
6 слайд
ҚҰЗІРЕТТІЛІК Құзыреттілік дегеніміз – тұлғаның, оқушының бойында білім, дағды, іскерлік, ерік күш–жігердің болуы. Құзыреттілік – оқушы іс-әрекетінің сапасынан көрінетін білім нәтижесі. Құзыреттілік ұғымы «білім», «білік» және «дағды» сияқты ұғымдарды қамтиды. Құзыреттілік – бұл алынған білімдер мен біліктерді іс-жүзінде, күнделікті өмірде қандай да бір практикалық және теориялық мәселелерді шешуге қолдана алу қабілеттілігі
#7 слайд
МҰҒАЛІМНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
ҚҰЗІРЕТТІЛІГІ
Мұғалімнің кәсіби құзіреттілігі
оның білімінің жан-жақтылығы,
ұстаздық шеберлігі, оқытудың жаңа
әдістерін, инновациялық технологияны
меңгеруімен өлшенеді. Мұғалім
қаншалықты білімді, шығармашыл болса,
оның құзіреттілік қабілеті де кең
болмақ.
7 слайд
МҰҒАЛІМНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІ Мұғалімнің кәсіби құзіреттілігі оның білімінің жан-жақтылығы, ұстаздық шеберлігі, оқытудың жаңа әдістерін, инновациялық технологияны меңгеруімен өлшенеді. Мұғалім қаншалықты білімді, шығармашыл болса, оның құзіреттілік қабілеті де кең болмақ.
#8 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІСКЕРЛІК
Педагогикалық іскерліктер
мұғалімнің түрлі
әрекеттерінің жиынтығы
болып табылады, олар ең
алдымен педагогикалық іс-
әрекет функцияларымен
теңестіріледі, елеулі
мөлшерде мұғалімнің
(оқытушының) даралық-
психологиялық
ерекшеліктерін айқындап,
оның пәндік-кәсіби
құзырлығы жөнінде
куәландырады.
8 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІСКЕРЛІК Педагогикалық іскерліктер мұғалімнің түрлі әрекеттерінің жиынтығы болып табылады, олар ең алдымен педагогикалық іс- әрекет функцияларымен теңестіріледі, елеулі мөлшерде мұғалімнің (оқытушының) даралық- психологиялық ерекшеліктерін айқындап, оның пәндік-кәсіби құзырлығы жөнінде куәландырады.
#9 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНИКА
Педагогикалық техника - мұғалімнің
қызметінде түрлі жағдайларда
тәрбиеленушілермен нәтижелі әрекеттесуге,
өзінің тәртібін, көңіл - күйін қадағалауға
мүмкіндік беретін жалпы педагогикалық,
психологиялық іскерлік және дағдылар
жиынтығы.
9 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНИКА Педагогикалық техника - мұғалімнің қызметінде түрлі жағдайларда тәрбиеленушілермен нәтижелі әрекеттесуге, өзінің тәртібін, көңіл - күйін қадағалауға мүмкіндік беретін жалпы педагогикалық, психологиялық іскерлік және дағдылар жиынтығы.
#10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!
10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!
шағым қалдыра аласыз













