БІЛІМ ТҮРЛЕРІ: РЕПОДУКТИВТІК ЖӘНЕ КОНСТРУКТИВТІК




1 слайд
БІЛІМ ТҮРЛЕРІ: РЕПОДУКТИВТІК ЖӘНЕ
КОНСТРУКТИВТІК
1 слайд
БІЛІМ ТҮРЛЕРІ: РЕПОДУКТИВТІК ЖӘНЕ КОНСТРУКТИВТІК

2 слайд
БІЛІМ ДЕГЕНІМІЗ - АДАМЗАТ ТІРШІЛІГІНІҢ
БАРЫСЫНДА ЖИНАҚТАЛҒАН ӘЛЕУМЕТТІК
ТӘЖІРИБЕ: КҮНДЕЛІКТІ ТІРШІЛІКТЕ,
ҒЫЛЫМДА, САЯСАТТА, АРА ҚАТЫНАСТА,
ӨНДІРІСТЕ, ҚОРШАҒАН ТАБИҒИ ЖӘНЕ
ҚОҒАМДЫҚ ҚАТЫНАСТА ТАНУДА
ҚАЗАҚСТАНДА БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІ ҮШ
САТЫДАН ТҰРАД
1. ОРТА БІЛІМ (МЕКТЕП)
2. АРНАЙЫ ОРТА БІЛІМ (КОЛЛЕДЖ)
3. ЖОҒАРҒЫ БІЛІМ (ИСТИТУТ, УНИВЕРСИТЕТ)
2 слайд
БІЛІМ ДЕГЕНІМІЗ - АДАМЗАТ ТІРШІЛІГІНІҢ БАРЫСЫНДА ЖИНАҚТАЛҒАН ӘЛЕУМЕТТІК ТӘЖІРИБЕ: КҮНДЕЛІКТІ ТІРШІЛІКТЕ, ҒЫЛЫМДА, САЯСАТТА, АРА ҚАТЫНАСТА, ӨНДІРІСТЕ, ҚОРШАҒАН ТАБИҒИ ЖӘНЕ ҚОҒАМДЫҚ ҚАТЫНАСТА ТАНУДА ҚАЗАҚСТАНДА БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІ ҮШ САТЫДАН ТҰРАД 1. ОРТА БІЛІМ (МЕКТЕП) 2. АРНАЙЫ ОРТА БІЛІМ (КОЛЛЕДЖ) 3. ЖОҒАРҒЫ БІЛІМ (ИСТИТУТ, УНИВЕРСИТЕТ)

3 слайд
РЕПОДУКТИВТІК ЖӘНЕ КОНСТРУКТИВТІК
БІЛІМ
РЕПРОДУКТИВТІК БІЛІМ БІРЕУДІҢ ТАСЫМАЛДАҒАН
(БЕРГЕН) АҚПАРАТЫН БӘЛСЕНДІ (ПАССИВ), ЫРЫҚСЫЗ
ТҮРДЕ ҚАБЫЛДАУ ДЕГЕНДІ БІЛДІРЕДІ. МҰНДАЙ БІЛІМ
ҮЙРЕНУШІЛЕРДІҢ МҰҚТАЖДАРЫ МЕН МҮДДЕЛЕРІН
ЕСКЕРМЕЙДІ, ОЛАРДЫҢ БҰРЫНҒЫ БІЛІМДЕРІМЕН
БАЙЛАНЫС ОРНАТПАЙДЫ. ҮЙРЕНУШІЛЕР БҰЛ БІЛІМДІ
СІҢІРГЕНДЕ ЕШҚАНДАЙ ІЗДЕНУШІ НЕМЕСЕ ЗЕРТТЕУ
ЖҰМЫСТАРЫН АТҚАРМАЙДЫ, ОНЫҢ ҚАЖЕТТІЛІГІ
ТУРАЛЫ ОЙЛАНБАЙДЫ, ТЕК СЫРТТАН БЕРІЛГЕН
АҚПАРАТТЫ МЕХАНИКАЛЫҚ ТҮРДЕ ҒАНА ЕСТЕ САҚТАУҒА
ТЫРЫСАДЫ.
КОНСТРУКТИВТІК БІЛІМНІҢ БАСТЫ ҚАҒИДАСЫ БІЛІМНІҢ
ҮЙРЕНУШІГЕ ДАЙЫН КҮЙДЕ БЕРІЛУІ МҮМКІН ЕМЕСТІГІМЕН ЖӘНЕ
ӘР АДАМНЫҢ ҚОРШАҒАН ӘЛЕМ ТУРАЛЫ ӨМІР БОЙЫ ӨЗІНДІК
ТҮСІНІК ҚҰРАСТЫРУЫМЕН БАЙЛАНЫСТЫ, ЯҒНИ БІЛІМ
ҮЙРЕНУШІНІҢ ЖЕКЕ БАСЫНДА ПАЙДА БОЛҒАН ОЙЛАРЫ,
ИДЕЯЛАРЫ, ТҮСІНІКТЕРІ, КӨЗҚАРАСЫ, ДҮНИЕТАНЫМЫ, ПІКІРІ,
СҰРАҚТАРЫ МЕН ЖАУАПТАРЫ, ДӘЛЕЛДЕРІ, ҰСТАНЫМДАРЫ,
УӘЖДЕРІ МЕН ҰСТАНҒАН ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ ДЕП ТҮСІНІЛЕДІ. АЛ
МҰНЫҢ БӘРІН ДЕ ҮЙРЕНУШІЛЕРДІҢ ӨЗДЕРІ ӘРЕКЕТТЕР МЕН
ОЙЛАНУ АРҚЫЛЫ ҚҰРАСТЫРАДЫ, «ЖАСАЙДЫ». МҰНДАЙ
ЖАҒДАЙДА ҰСТАЗ ҮЙРЕТПЕЙДІ, ОЛ ТЕК ШӘКІРТ ТАРАПЫНАН
БІЛІМДІ ӨЗДІГІМЕН ИГЕРУДІҢ ЖАҒДАЙЛАРЫН ҒАНА ЖАСАЙДЫ
3 слайд
РЕПОДУКТИВТІК ЖӘНЕ КОНСТРУКТИВТІК БІЛІМ РЕПРОДУКТИВТІК БІЛІМ БІРЕУДІҢ ТАСЫМАЛДАҒАН (БЕРГЕН) АҚПАРАТЫН БӘЛСЕНДІ (ПАССИВ), ЫРЫҚСЫЗ ТҮРДЕ ҚАБЫЛДАУ ДЕГЕНДІ БІЛДІРЕДІ. МҰНДАЙ БІЛІМ ҮЙРЕНУШІЛЕРДІҢ МҰҚТАЖДАРЫ МЕН МҮДДЕЛЕРІН ЕСКЕРМЕЙДІ, ОЛАРДЫҢ БҰРЫНҒЫ БІЛІМДЕРІМЕН БАЙЛАНЫС ОРНАТПАЙДЫ. ҮЙРЕНУШІЛЕР БҰЛ БІЛІМДІ СІҢІРГЕНДЕ ЕШҚАНДАЙ ІЗДЕНУШІ НЕМЕСЕ ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫН АТҚАРМАЙДЫ, ОНЫҢ ҚАЖЕТТІЛІГІ ТУРАЛЫ ОЙЛАНБАЙДЫ, ТЕК СЫРТТАН БЕРІЛГЕН АҚПАРАТТЫ МЕХАНИКАЛЫҚ ТҮРДЕ ҒАНА ЕСТЕ САҚТАУҒА ТЫРЫСАДЫ. КОНСТРУКТИВТІК БІЛІМНІҢ БАСТЫ ҚАҒИДАСЫ БІЛІМНІҢ ҮЙРЕНУШІГЕ ДАЙЫН КҮЙДЕ БЕРІЛУІ МҮМКІН ЕМЕСТІГІМЕН ЖӘНЕ ӘР АДАМНЫҢ ҚОРШАҒАН ӘЛЕМ ТУРАЛЫ ӨМІР БОЙЫ ӨЗІНДІК ТҮСІНІК ҚҰРАСТЫРУЫМЕН БАЙЛАНЫСТЫ, ЯҒНИ БІЛІМ ҮЙРЕНУШІНІҢ ЖЕКЕ БАСЫНДА ПАЙДА БОЛҒАН ОЙЛАРЫ, ИДЕЯЛАРЫ, ТҮСІНІКТЕРІ, КӨЗҚАРАСЫ, ДҮНИЕТАНЫМЫ, ПІКІРІ, СҰРАҚТАРЫ МЕН ЖАУАПТАРЫ, ДӘЛЕЛДЕРІ, ҰСТАНЫМДАРЫ, УӘЖДЕРІ МЕН ҰСТАНҒАН ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ ДЕП ТҮСІНІЛЕДІ. АЛ МҰНЫҢ БӘРІН ДЕ ҮЙРЕНУШІЛЕРДІҢ ӨЗДЕРІ ӘРЕКЕТТЕР МЕН ОЙЛАНУ АРҚЫЛЫ ҚҰРАСТЫРАДЫ, «ЖАСАЙДЫ». МҰНДАЙ ЖАҒДАЙДА ҰСТАЗ ҮЙРЕТПЕЙДІ, ОЛ ТЕК ШӘКІРТ ТАРАПЫНАН БІЛІМДІ ӨЗДІГІМЕН ИГЕРУДІҢ ЖАҒДАЙЛАРЫН ҒАНА ЖАСАЙДЫ

4 слайд
КҮНДЕЛІКТІ ӨМІРМЕН БАЙЛАНЫСПАҒАН МҰНДАЙ
БІЛІМНІҢ ҚАЖЕТТІЛІГІ ШАМАЛЫ БОЛАДЫ, ӨЙТКЕНІ
ҮЙРЕНУШІЛЕР ОЛАРДЫ ӨЗ ӨМІРІНДЕ ҚАЛАЙША
ҚОЛДАНАТЫНДЫҒЫН БІЛМЕЙДІ. РЕПРОДУКТИВТІК БІЛІМ
ОҚУШЫНЫҢ ТҰЛҒАСЫНА БАҒЫТТАЛМАЙ, ОҚУ
ЖОСПАРЛАРЫН ОҚЫТУДЫҢ НЕГІЗІ ДЕП ТҮСІНЕТІНДІКТЕН,
ОНЫ «БАҒДАРЛАМАЦЕНТРИСТІК» ОҚЫТУ ДЕП АТАУҒА
ТҰРАРЛЫҚ.
РЕПОДУКТИВТІК КОНСТРУКТИВТІК
КОНСТРУКТИВТІК БІЛІМ «ҮЙРЕНУШІЛЕРДІҢ ӨЗДЕРІ
МАҒЫНА МЕН ТҮСІНІКТІ ҚҰРАСТЫРУДА ОЛАРДЫҢ БЕЛСЕНДІ
ӘРЕКЕТТЕРІ ҮЙРЕНУ/ҮЙРЕТУ ПРОЦЕСІНІҢ НЕГІЗІ» ДЕГЕН
ИДЕЯНЫ ҰСТАНҒАНДЫҚТАН, МҰНДАЙ БІЛІМ
ҮЙРЕНУШІЦЕНТРИСТІК МАЗМҰНДА БОЛАДЫ. МҰНДА
БАСТЫ НАЗАР ҮЙРЕНУШІНІҢ ҚАНДАЙ ДА БІР ҰЖЫМ
ІШІНДЕГІ ӘРЕКЕТТЕРІНЕ АУЫСАДЫ, ӨЙТКЕНІ МАҒЫНА МЕН
ТҮСІНІК ТЕК ӘЛЕУМЕТТІК ОРТАДА ЖӘНЕ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУ
НӘТИЖЕСІНДЕ ҒАНА ҚАЛЫПТАСУЫ МҮМКІН.
4 слайд
КҮНДЕЛІКТІ ӨМІРМЕН БАЙЛАНЫСПАҒАН МҰНДАЙ БІЛІМНІҢ ҚАЖЕТТІЛІГІ ШАМАЛЫ БОЛАДЫ, ӨЙТКЕНІ ҮЙРЕНУШІЛЕР ОЛАРДЫ ӨЗ ӨМІРІНДЕ ҚАЛАЙША ҚОЛДАНАТЫНДЫҒЫН БІЛМЕЙДІ. РЕПРОДУКТИВТІК БІЛІМ ОҚУШЫНЫҢ ТҰЛҒАСЫНА БАҒЫТТАЛМАЙ, ОҚУ ЖОСПАРЛАРЫН ОҚЫТУДЫҢ НЕГІЗІ ДЕП ТҮСІНЕТІНДІКТЕН, ОНЫ «БАҒДАРЛАМАЦЕНТРИСТІК» ОҚЫТУ ДЕП АТАУҒА ТҰРАРЛЫҚ. РЕПОДУКТИВТІК КОНСТРУКТИВТІК КОНСТРУКТИВТІК БІЛІМ «ҮЙРЕНУШІЛЕРДІҢ ӨЗДЕРІ МАҒЫНА МЕН ТҮСІНІКТІ ҚҰРАСТЫРУДА ОЛАРДЫҢ БЕЛСЕНДІ ӘРЕКЕТТЕРІ ҮЙРЕНУ/ҮЙРЕТУ ПРОЦЕСІНІҢ НЕГІЗІ» ДЕГЕН ИДЕЯНЫ ҰСТАНҒАНДЫҚТАН, МҰНДАЙ БІЛІМ ҮЙРЕНУШІЦЕНТРИСТІК МАЗМҰНДА БОЛАДЫ. МҰНДА БАСТЫ НАЗАР ҮЙРЕНУШІНІҢ ҚАНДАЙ ДА БІР ҰЖЫМ ІШІНДЕГІ ӘРЕКЕТТЕРІНЕ АУЫСАДЫ, ӨЙТКЕНІ МАҒЫНА МЕН ТҮСІНІК ТЕК ӘЛЕУМЕТТІК ОРТАДА ЖӘНЕ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУ НӘТИЖЕСІНДЕ ҒАНА ҚАЛЫПТАСУЫ МҮМКІН.

5 слайд
Дәстүрлі (репродуктивтік)білім
Жоғарғы жақтан күштеу
Еркіндікке жол бермейтін
тәртіп
Кітаптар бойынша
үйрену
Қайтала арқылы жүйеленбеген (арасында байланысы
жоқ) біліктер мен дағдыларды қалыпастыру
Бұлыңғыр болашақққа
дайындау
Статикалық(өзгерістерге ұшырамайтын)
мақсаттар мен материалдар)
5 слайд
Дәстүрлі (репродуктивтік)білім Жоғарғы жақтан күштеу Еркіндікке жол бермейтін тәртіп Кітаптар бойынша үйрену Қайтала арқылы жүйеленбеген (арасында байланысы жоқ) біліктер мен дағдыларды қалыпастыру Бұлыңғыр болашақққа дайындау Статикалық(өзгерістерге ұшырамайтын) мақсаттар мен материалдар)

6 слайд
Құрастырылған
білім
Тұлғаның өзін өзі көрсете білуі мен дамуы
Еркін түрде әрекеттесу
Тәжірибе арқылы үйрену
Өмірде қажетті мақсаттарға жету үшін
біліктер мен дағдыларды меңгеру
Бүгінгі күннің мүмкіншіліктерін мейлінше
пайдалану
Әлемнің күнделікті өзгерістерге толы
динамикасы
6 слайд
Құрастырылған білім Тұлғаның өзін өзі көрсете білуі мен дамуы Еркін түрде әрекеттесу Тәжірибе арқылы үйрену Өмірде қажетті мақсаттарға жету үшін біліктер мен дағдыларды меңгеру Бүгінгі күннің мүмкіншіліктерін мейлінше пайдалану Әлемнің күнделікті өзгерістерге толы динамикасы

7 слайд
Дәстүрлі оқыту мен
интербелсенді оқудың
айырмашылықтары
7 слайд
Дәстүрлі оқыту мен интербелсенді оқудың айырмашылықтары

8 слайд
негізгі
мазмұны
Дәстүрлі білім беру
Интебелсенді оқыту
оқыту,үйрету,білім беру
(үйренушілердің толық
білімсіздігі пайымдалады
Оқу ,үйрену,білім
алу(үйрену арқылы
ғана білімді меңгеру
ықтимал) деген қағида
ұстанады
Негізгі
мақсаты
Адамдардың
күнделікті
болмысқа бейімделуі
“біліктілік”тұжырымы
бойынша
білім,білік,дағдыберу
Күнделікті
болмысты
адам
мұқтаждарын
а сәйкес
түбегейлі
өзгерту
8 слайд
негізгі мазмұны Дәстүрлі білім беру Интебелсенді оқыту оқыту,үйрету,білім беру (үйренушілердің толық білімсіздігі пайымдалады Оқу ,үйрену,білім алу(үйрену арқылы ғана білімді меңгеру ықтимал) деген қағида ұстанады Негізгі мақсаты Адамдардың күнделікті болмысқа бейімделуі “біліктілік”тұжырымы бойынша білім,білік,дағдыберу Күнделікті болмысты адам мұқтаждарын а сәйкес түбегейлі өзгерту

9 слайд
Обьек
т
Студе
нт
Бүкіл әлем ,бүкіл
өмір сүру еңбек
жасау,қарым
қатынас ,жаңа
нәрсеге үйрену
Рөл
і
Ырықсыз,белсен
ді,айтқанды
орындаушы,қайт
алаушы,,тындау
шы
Белсенді өз
біліміне деген
жауапкершілік
ті
түсінетін,білім
ді өздігінен
игерушы,өз
қажеттіліктері
н айқындаушы
9 слайд
Обьек т Студе нт Бүкіл әлем ,бүкіл өмір сүру еңбек жасау,қарым қатынас ,жаңа нәрсеге үйрену Рөл і Ырықсыз,белсен ді,айтқанды орындаушы,қайт алаушы,,тындау шы Белсенді өз біліміне деген жауапкершілік ті түсінетін,білім ді өздігінен игерушы,өз қажеттіліктері н айқындаушы

10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ
10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ