Ғалымдардың мәтін туралы ой-пікірлерін салыстыру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ғалымдардың мәтін туралы ой-пікірлерін салыстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғалымдардың мәтін туралы ой-пікірлерін салыстыру
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ғалымдардың мәтін туралы ой-пікірлерін салыстыру Орындаған: Жақсылықова Н Зейнеғалиева С Кәкім А Кәрімтаева З

#1 слайд
Ғалымдардың мәтін туралы ой-пікірлерін салыстыру Орындаған: Жақсылықова Н Зейнеғалиева С Кәкім А Кәрімтаева З

1 слайд

Ғалымдардың мәтін туралы ой-пікірлерін салыстыру Орындаған: Жақсылықова Н Зейнеғалиева С Кәкім А Кәрімтаева З

Жоспары: •Мәтін туралы түсінік •Қазақ ғалымдарының мәтін туралы ой-пікірлері •Орыс ғалымдарының мәтін туралы көзқарастары •Шетел

#2 слайд
Жоспары: •Мәтін туралы түсінік •Қазақ ғалымдарының мәтін туралы ой-пікірлері •Орыс ғалымдарының мәтін туралы көзқарастары •Шетел ғалымдарының мәтін туралы теориялары •Ғалымдардың көзқарастарын салыстыру

2 слайд

Жоспары: •Мәтін туралы түсінік •Қазақ ғалымдарының мәтін туралы ой-пікірлері •Орыс ғалымдарының мәтін туралы көзқарастары •Шетел ғалымдарының мәтін туралы теориялары •Ғалымдардың көзқарастарын салыстыру

Мәтін Адамзаттың қарым-қатынас жасауындағы негізгі құрал, ол тіл білімінде әртүрлі аспектілер бойынша зерттеледі. Қазақ,

#3 слайд
Мәтін Адамзаттың қарым-қатынас жасауындағы негізгі құрал, ол тіл білімінде әртүрлі аспектілер бойынша зерттеледі. Қазақ, орыс және шетелдік ғалымдар мәтінге әртүрлі анықтамалар беріп, оны зерттеудің түрлі әдістемелік жолдарын ұсынған.

3 слайд

Мәтін Адамзаттың қарым-қатынас жасауындағы негізгі құрал, ол тіл білімінде әртүрлі аспектілер бойынша зерттеледі. Қазақ, орыс және шетелдік ғалымдар мәтінге әртүрлі анықтамалар беріп, оны зерттеудің түрлі әдістемелік жолдарын ұсынған.

Қазақ ғалымдарының мәтін туралы ой-пікірлері Құдайберген Жұбанов Мәтін – сөйлеудің біртұтас көрінісі, оның ішінде әрбір сөйле

#4 слайд
Қазақ ғалымдарының мәтін туралы ой-пікірлері Құдайберген Жұбанов Мәтін – сөйлеудің біртұтас көрінісі, оның ішінде әрбір сөйлемнің өз рөлі бар және ол жалпы мағынаны құрайды. Ахмет Байтұрсынұлы Мәтін – адам ойын нақты әрі түсінікті жеткізудің құралы. Рәбиға Сыздықова Мәтіннің тарихи және көркемдік аспектілерін зерттеп, әсіресе, көне жазба мәтіндерді талдауға мән берді.

4 слайд

Қазақ ғалымдарының мәтін туралы ой-пікірлері Құдайберген Жұбанов Мәтін – сөйлеудің біртұтас көрінісі, оның ішінде әрбір сөйлемнің өз рөлі бар және ол жалпы мағынаны құрайды. Ахмет Байтұрсынұлы Мәтін – адам ойын нақты әрі түсінікті жеткізудің құралы. Рәбиға Сыздықова Мәтіннің тарихи және көркемдік аспектілерін зерттеп, әсіресе, көне жазба мәтіндерді талдауға мән берді.

Орыс ғалымдарының мәтін туралы көзқарастары Орыс тіл білімінде мәтін – «тілдік және коммуникативтік бірлік» ретінде қа

#5 слайд
Орыс ғалымдарының мәтін туралы көзқарастары Орыс тіл білімінде мәтін – «тілдік және коммуникативтік бірлік» ретінде қарастырылады. В.В. Виноградов –мәтін теориясы мен тіл біліміне үлкен үлес қосқан ғалым. Оның мәтін туралы пікірі терең әрі көпқырлы, сондықтан оны түсіну үшін бірнеше аспектілерге назар аудару қажет. 1.Мәтіннің құрылымдық тұтастығы 2.Стилистика және тілдің рөлі 3.Автор мен оқырман арасындағы байланыс 4.Тілдің динамикасы және мәтіннің өзгешелігі

5 слайд

Орыс ғалымдарының мәтін туралы көзқарастары Орыс тіл білімінде мәтін – «тілдік және коммуникативтік бірлік» ретінде қарастырылады. В.В. Виноградов –мәтін теориясы мен тіл біліміне үлкен үлес қосқан ғалым. Оның мәтін туралы пікірі терең әрі көпқырлы, сондықтан оны түсіну үшін бірнеше аспектілерге назар аудару қажет. 1.Мәтіннің құрылымдық тұтастығы 2.Стилистика және тілдің рөлі 3.Автор мен оқырман арасындағы байланыс 4.Тілдің динамикасы және мәтіннің өзгешелігі

О. И. Москальская мәтінді "тілдік және мағыналық тұтастығы бар коммуникативтік бірлік" деп сипаттайды. Н. С. Валгина мәтінді

#6 слайд
О. И. Москальская мәтінді "тілдік және мағыналық тұтастығы бар коммуникативтік бірлік" деп сипаттайды. Н. С. Валгина мәтінді "логикалық, мағыналық және композициялық жағынан байланысқан сөйлемдер жиынтығы" деп анықтайды.

6 слайд

О. И. Москальская мәтінді "тілдік және мағыналық тұтастығы бар коммуникативтік бірлік" деп сипаттайды. Н. С. Валгина мәтінді "логикалық, мағыналық және композициялық жағынан байланысқан сөйлемдер жиынтығы" деп анықтайды.

Шетел ғалымдарының мәтін туралы теориялары Роман Осипович Якобсон Мәтінді тек грамматикалық құрылым ретінде ғана емес, коммуник

#7 слайд
Шетел ғалымдарының мәтін туралы теориялары Роман Осипович Якобсон Мәтінді тек грамматикалық құрылым ретінде ғана емес, коммуникативтік, семиотикалық және стилистикалық құбылыс ретінде қарастырды. Тён Адрианус ван Дейк Мәтінді қарапайым сөйлемдер жиынтығы емес, мағыналық және құрылымдық тұтастығы бар күрделі коммуникативтік бірлік ретінде қарастырады.

7 слайд

Шетел ғалымдарының мәтін туралы теориялары Роман Осипович Якобсон Мәтінді тек грамматикалық құрылым ретінде ғана емес, коммуникативтік, семиотикалық және стилистикалық құбылыс ретінде қарастырды. Тён Адрианус ван Дейк Мәтінді қарапайым сөйлемдер жиынтығы емес, мағыналық және құрылымдық тұтастығы бар күрделі коммуникативтік бірлік ретінде қарастырады.

Ғалымдардың көзқарастарын салыстыру Критерийлер Қазақ ғалымдары Орыс ғалымдары Шетел ғалымдары Мәтінге анықтама Мағыналық, құры

#8 слайд
Ғалымдардың көзқарастарын салыстыру Критерийлер Қазақ ғалымдары Орыс ғалымдары Шетел ғалымдары Мәтінге анықтама Мағыналық, құрылымдық байланыстағы тілдік бірлік Логикалық, композициялық және коммуникативтік бірлік Таңбалық, когнитивтік, дискурстық құбылыс Зерттеу бағытыЛексика-грамматикалық, стилистикалық, прагматикалық Грамматикалық, когнитивтік, логикалық байланыстар Философиялық, әлеуметтік, когнитивтік Негізгі ғалымдар Р. Сыздықова, А.Байтұрсынұлы, Қ. Жұбанов,М. Серғалиев, Т. Қордабаев. В. Виноградов, Н. Валгина, О. Москальская Роман Осипович Якобсон,Тён Адрианус ван Дейк ЕрекшеліктеріҰлттық-мәдени ерекшеліктері, мәтін типтері, прагматикасы. Мәтіннің құрылымы, ақпараттық қызметі жағынан. Дискурс, идеология, мәтіннің интерпретациясы туралы

8 слайд

Ғалымдардың көзқарастарын салыстыру Критерийлер Қазақ ғалымдары Орыс ғалымдары Шетел ғалымдары Мәтінге анықтама Мағыналық, құрылымдық байланыстағы тілдік бірлік Логикалық, композициялық және коммуникативтік бірлік Таңбалық, когнитивтік, дискурстық құбылыс Зерттеу бағытыЛексика-грамматикалық, стилистикалық, прагматикалық Грамматикалық, когнитивтік, логикалық байланыстар Философиялық, әлеуметтік, когнитивтік Негізгі ғалымдар Р. Сыздықова, А.Байтұрсынұлы, Қ. Жұбанов,М. Серғалиев, Т. Қордабаев. В. Виноградов, Н. Валгина, О. Москальская Роман Осипович Якобсон,Тён Адрианус ван Дейк ЕрекшеліктеріҰлттық-мәдени ерекшеліктері, мәтін типтері, прагматикасы. Мәтіннің құрылымы, ақпараттық қызметі жағынан. Дискурс, идеология, мәтіннің интерпретациясы туралы

Қорытынды: Қазақ, орыс және шетел ғалымдары мәтінді әртүрлі аспектілерде зерттегенімен, олардың пікірлері бірін-бірі толықт

#9 слайд
Қорытынды: Қазақ, орыс және шетел ғалымдары мәтінді әртүрлі аспектілерде зерттегенімен, олардың пікірлері бірін-бірі толықтырады. • «Қазақ тіл білімінде» мәтіннің ұлттық ерекшелігі мен стилистикалық қырлары зерттелсе. • «Орыс ғалымдары» оның грамматикалық, логикалық құрылымын қарастырған. • «Шетел ғалымдары» мәтінді философиялық, когнитивтік, әлеуметтік дискурс деңгейінде зерттеген. Осы бағыттардың әрқайсысы мәтінді толыққанды түсінуге және оны түрлі салаларда тиімді қолдануға мүмкіндік береді

9 слайд

Қорытынды: Қазақ, орыс және шетел ғалымдары мәтінді әртүрлі аспектілерде зерттегенімен, олардың пікірлері бірін-бірі толықтырады. • «Қазақ тіл білімінде» мәтіннің ұлттық ерекшелігі мен стилистикалық қырлары зерттелсе. • «Орыс ғалымдары» оның грамматикалық, логикалық құрылымын қарастырған. • «Шетел ғалымдары» мәтінді философиялық, когнитивтік, әлеуметтік дискурс деңгейінде зерттеген. Осы бағыттардың әрқайсысы мәтінді толыққанды түсінуге және оны түрлі салаларда тиімді қолдануға мүмкіндік береді

Назарларыңызға рахмет!

#10 слайд
Назарларыңызға рахмет!

10 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
16.05.2025
50
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі