Материалдар / Инклюзивті білім беруде мектепке дейінгі балалармен жұмыс жасаудың ерекшеліктері.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Инклюзивті білім беруде мектепке дейінгі балалармен жұмыс жасаудың ерекшеліктері.

Материал туралы қысқаша түсінік
мақсаты: Инклюзивті білім беруде мектепке дейінгі балалармен жұмыс жасаудың ерекшеліктерін анықтау, қарастыру және талдау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2024
38
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Инклюзивті білім беруде мектепке дейінгі балалармен жұмыс жасаудың ерекшеліктері.

1 слайд
Инклюзивті білім беруде мектепке дейінгі балалармен жұмыс жасаудың ерекшеліктері.

1 слайд

Инклюзивті білім беруде мектепке дейінгі балалармен жұмыс жасаудың ерекшеліктері.

мақсаты: Инклюзивті білім беруде мектепке дейінгі балалармен жұмыс жасаудың ерекшеліктерін анықтау, қарастыру және талдау.

2 слайд
мақсаты: Инклюзивті білім беруде мектепке дейінгі балалармен жұмыс жасаудың ерекшеліктерін анықтау, қарастыру және талдау.

2 слайд

мақсаты: Инклюзивті білім беруде мектепке дейінгі балалармен жұмыс жасаудың ерекшеліктерін анықтау, қарастыру және талдау.

Негізгі терминдер мен түсініктер •Инклюзивті білім беру, инклюзивті тәрбиелеу, қағидалары, міндеттері, балалардың ерекшеліктер

3 слайд
Негізгі терминдер мен түсініктер •Инклюзивті білім беру, инклюзивті тәрбиелеу, қағидалары, міндеттері, балалардың ерекшеліктері, даму жолдары.

3 слайд

Негізгі терминдер мен түсініктер •Инклюзивті білім беру, инклюзивті тәрбиелеу, қағидалары, міндеттері, балалардың ерекшеліктері, даму жолдары.

қарастырылатын негізгі сұрақтар •Инклюзивті білім беру •Инклюзивті білім берудің міндеттері •Инклюзивті білім берудің сегіз негі

4 слайд
қарастырылатын негізгі сұрақтар •Инклюзивті білім беру •Инклюзивті білім берудің міндеттері •Инклюзивті білім берудің сегіз негізгі қағидасы •Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру •Балалардың ерекшеліктері және даму жолдары

4 слайд

қарастырылатын негізгі сұрақтар •Инклюзивті білім беру •Инклюзивті білім берудің міндеттері •Инклюзивті білім берудің сегіз негізгі қағидасы •Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру •Балалардың ерекшеліктері және даму жолдары

•«Инклюзивті» білім беру - бұл балалардың барлық айырмашылықтарының құндылығын және олардың әр балаға сәйкес келетін тәсілмен

5 слайд
•«Инклюзивті» білім беру - бұл балалардың барлық айырмашылықтарының құндылығын және олардың әр балаға сәйкес келетін тәсілмен білім алу қабілетін тану. Бұл барлық балалардың қажеттіліктерін ескеретін икемді, ашық, динамикалық жүйе, тек даму проблемаларымен ғана емес, сонымен бірге сол немесе басқа әлеуметтік топқа жататын әртүрлі этникалық топтардың, жынысы, жасы.

5 слайд

•«Инклюзивті» білім беру - бұл балалардың барлық айырмашылықтарының құндылығын және олардың әр балаға сәйкес келетін тәсілмен білім алу қабілетін тану. Бұл барлық балалардың қажеттіліктерін ескеретін икемді, ашық, динамикалық жүйе, тек даму проблемаларымен ғана емес, сонымен бірге сол немесе басқа әлеуметтік топқа жататын әртүрлі этникалық топтардың, жынысы, жасы.

•Балаларды инклюзивті тәрбиелеу және оқыту алғашқы жылдардан басталуы керек, өйткені мектепке дейінгі балалық шақтан бастап ад

6 слайд
•Балаларды инклюзивті тәрбиелеу және оқыту алғашқы жылдардан басталуы керек, өйткені мектепке дейінгі балалық шақтан бастап адамға болашақ ересек өмірінде көмектесетін қарым-қатынас және әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдылары қалыптасатыны белгілі. «Ерекше» балаларға әдеттегіден гөрі қонақжай және тұрақты орта қажет. Белгілі бір даму қиындықтарын бастан кешкен бала, егер оның балалық шағы әдеттегіден мүлдем өзгеше жасанды түрде жасалған ортада өтсе (бала интернатта, үйде оқшауланған немесе арнайы топта оқитын болса), әлеуметтік бейімделе алмайды, қоғамдағы бар қызмет дағдыларын игере алмайды.

6 слайд

•Балаларды инклюзивті тәрбиелеу және оқыту алғашқы жылдардан басталуы керек, өйткені мектепке дейінгі балалық шақтан бастап адамға болашақ ересек өмірінде көмектесетін қарым-қатынас және әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдылары қалыптасатыны белгілі. «Ерекше» балаларға әдеттегіден гөрі қонақжай және тұрақты орта қажет. Белгілі бір даму қиындықтарын бастан кешкен бала, егер оның балалық шағы әдеттегіден мүлдем өзгеше жасанды түрде жасалған ортада өтсе (бала интернатта, үйде оқшауланған немесе арнайы топта оқитын болса), әлеуметтік бейімделе алмайды, қоғамдағы бар қызмет дағдыларын игере алмайды.

Инклюзивті білім берудің міндеттері •мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында тәрбиеленушілерді психофизиологиялық дамуындағы ке

7 слайд
Инклюзивті білім берудің міндеттері •мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында тәрбиеленушілерді психофизиологиялық дамуындағы кемшіліктерді түзету мақсатында оларды психологиялық-педагогикалық және медициналық-әлеуметтік қолдаудың тиімді жүйесін құру; •ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланың білім алу құқығын жүзеге асыру, жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, даму кемшіліктерін түзету (өтеу); •балалардың даму ерекшеліктерін, олардың әлеуетін, жақын даму аймағы мен қабілеттерін зерттеу нәтижелері бойынша жеке түзету-тәрбиелеу маршруттарын құру; •оқушыларға білім беру бағдарламаларын әзірлеу; •танымдық, коммуникативті, әлеуметтік, тұлғалық, көркемдік, эстетикалық және физикалық дамуды қамтамасыз ету; •мүмкіндігі шектеулі балалардың физикалық, психикалық және психологиялық денсаулығын сақтау және нығайту;

7 слайд

Инклюзивті білім берудің міндеттері •мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында тәрбиеленушілерді психофизиологиялық дамуындағы кемшіліктерді түзету мақсатында оларды психологиялық-педагогикалық және медициналық-әлеуметтік қолдаудың тиімді жүйесін құру; •ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланың білім алу құқығын жүзеге асыру, жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, даму кемшіліктерін түзету (өтеу); •балалардың даму ерекшеліктерін, олардың әлеуетін, жақын даму аймағы мен қабілеттерін зерттеу нәтижелері бойынша жеке түзету-тәрбиелеу маршруттарын құру; •оқушыларға білім беру бағдарламаларын әзірлеу; •танымдық, коммуникативті, әлеуметтік, тұлғалық, көркемдік, эстетикалық және физикалық дамуды қамтамасыз ету; •мүмкіндігі шектеулі балалардың физикалық, психикалық және психологиялық денсаулығын сақтау және нығайту;

•мүмкіндігі шектеулі балалардың қалыпты дамып келе жатқан құрдастарының ортасына ерте толыққанды психологиялық, әлеуметтік және

8 слайд
•мүмкіндігі шектеулі балалардың қалыпты дамып келе жатқан құрдастарының ортасына ерте толыққанды психологиялық, әлеуметтік және білімдік интеграциясын жүзеге асыру; •психологиялық жайлылық атмосферасын құра отырып, қажетті санитарлық- гигиеналық жағдайлар мен пәнді дамытатын арнайы ортаны қамтамасыз ету; •баланың жеке психикалық және физикалық ерекшеліктері мен мүмкіндіктеріне байланысты баланың жеке басының дамуын үйлестіруге қолайлы жағдайлар жасау; •балаларды тәрбиелеуде отбасыларға психологиялық-педагогикалық көмек және әлеуметтік қолдау көрсету, ата-аналардың педагогикалық құзыреттілігін арттыру; •мүмкіндігі шектеулі балаларды білім беру және әлеуметтік тұрғыдан тиімді бейімдеуге қол жеткізу үшін бір-бірімен және оқу процесінің басқа қатысушыларымен тығыз байланыста болатын мамандар тобының бірлескен көпсалалы қызметін қамтамасыз ету; •әр түрлі дамуында ауытқушылықтары бар балалармен жұмыс істеуге дайын, түзету және арнайы педагогика саласында білімі бар, мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс істеу технологиялары, әдістерімен таныс мұғалімдерді даярлау; •білім беру процесінің барлық қатысушылары арасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың мәселелеріне толеранттық қатынасты қалыптастыру.

8 слайд

•мүмкіндігі шектеулі балалардың қалыпты дамып келе жатқан құрдастарының ортасына ерте толыққанды психологиялық, әлеуметтік және білімдік интеграциясын жүзеге асыру; •психологиялық жайлылық атмосферасын құра отырып, қажетті санитарлық- гигиеналық жағдайлар мен пәнді дамытатын арнайы ортаны қамтамасыз ету; •баланың жеке психикалық және физикалық ерекшеліктері мен мүмкіндіктеріне байланысты баланың жеке басының дамуын үйлестіруге қолайлы жағдайлар жасау; •балаларды тәрбиелеуде отбасыларға психологиялық-педагогикалық көмек және әлеуметтік қолдау көрсету, ата-аналардың педагогикалық құзыреттілігін арттыру; •мүмкіндігі шектеулі балаларды білім беру және әлеуметтік тұрғыдан тиімді бейімдеуге қол жеткізу үшін бір-бірімен және оқу процесінің басқа қатысушыларымен тығыз байланыста болатын мамандар тобының бірлескен көпсалалы қызметін қамтамасыз ету; •әр түрлі дамуында ауытқушылықтары бар балалармен жұмыс істеуге дайын, түзету және арнайы педагогика саласында білімі бар, мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс істеу технологиялары, әдістерімен таныс мұғалімдерді даярлау; •білім беру процесінің барлық қатысушылары арасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың мәселелеріне толеранттық қатынасты қалыптастыру.

Инклюзивті білім берудің сегіз негізгі қағидасы бар •1. Адамның құндылығы оның қабілеттері мен жетістіктеріне байланысты емес.

9 слайд
Инклюзивті білім берудің сегіз негізгі қағидасы бар •1. Адамның құндылығы оның қабілеттері мен жетістіктеріне байланысты емес. •2. Әр адам сезінуге және ойлауға қабілетті. •3. Әркімнің сөйлесуге және оны тыңдауға құқығы бар. •4. Барлық адамдар бір-біріне мұқтаж. •5. Шынайы білім нақты қатынастар аясында ғана жүзеге асырылуы мүмкін. •6. Барлық адамдар өз құрдастарының қолдауы мен достығына мұқтаж. •7. Барлық оқушылар үшін прогресс мүмкін емес нәрседен гөрі не істей алатындығында ықтималдығы жоғары. •8. Әртүрлілік адам өмірінің барлық жақтарын жақсартады.

9 слайд

Инклюзивті білім берудің сегіз негізгі қағидасы бар •1. Адамның құндылығы оның қабілеттері мен жетістіктеріне байланысты емес. •2. Әр адам сезінуге және ойлауға қабілетті. •3. Әркімнің сөйлесуге және оны тыңдауға құқығы бар. •4. Барлық адамдар бір-біріне мұқтаж. •5. Шынайы білім нақты қатынастар аясында ғана жүзеге асырылуы мүмкін. •6. Барлық адамдар өз құрдастарының қолдауы мен достығына мұқтаж. •7. Барлық оқушылар үшін прогресс мүмкін емес нәрседен гөрі не істей алатындығында ықтималдығы жоғары. •8. Әртүрлілік адам өмірінің барлық жақтарын жақсартады.

•Инклюзивті білім беруді ерте балалық шақтан бастау керек, яғни балабақша топтарына дамуында проблемалары бар балаларды белсен

10 слайд
•Инклюзивті білім беруді ерте балалық шақтан бастау керек, яғни балабақша топтарына дамуында проблемалары бар балаларды белсенді түрде қосу керек. Ол үшін мектепке дейінгі білім беру мекемесінің тобында қажетті жағдай жасалу қажет.

10 слайд

•Инклюзивті білім беруді ерте балалық шақтан бастау керек, яғни балабақша топтарына дамуында проблемалары бар балаларды белсенді түрде қосу керек. Ол үшін мектепке дейінгі білім беру мекемесінің тобында қажетті жағдай жасалу қажет.

Мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде инклюзивті білім беруді ұйымдастыруда мыналар ұсынылады: •баланың ерекшеліктерін еске

11 слайд
Мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде инклюзивті білім беруді ұйымдастыруда мыналар ұсынылады: •баланың ерекшеліктерін ескере отырып, оқу іс-әрекетінің жоспарын құру; •мүмкіндігі шектеулі баланың бастамасын және топта жұмыс істеу қабілетін арттыратын жеке және топтық сабақтарды өткізу; • баланың сабақ алдындағы және сабақ үстіндегі жағдайын бақылау; •арнайы гимнастика, ойындар мен тапсырмалар арқылы моториканы дамыту; •балаларды іс-шараларға белсенді қатысуға тарту; •балалардың қабілеттері мен біліктілігін дамыту.

11 слайд

Мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде инклюзивті білім беруді ұйымдастыруда мыналар ұсынылады: •баланың ерекшеліктерін ескере отырып, оқу іс-әрекетінің жоспарын құру; •мүмкіндігі шектеулі баланың бастамасын және топта жұмыс істеу қабілетін арттыратын жеке және топтық сабақтарды өткізу; • баланың сабақ алдындағы және сабақ үстіндегі жағдайын бақылау; •арнайы гимнастика, ойындар мен тапсырмалар арқылы моториканы дамыту; •балаларды іс-шараларға белсенді қатысуға тарту; •балалардың қабілеттері мен біліктілігін дамыту.

Балалардың ерекшеліктері және даму жолдары Есту қабілеті төмен балалар

12 слайд
Балалардың ерекшеліктері және даму жолдары Есту қабілеті төмен балалар

12 слайд

Балалардың ерекшеліктері және даму жолдары Есту қабілеті төмен балалар

Көру қабілеті төмен балалар

13 слайд
Көру қабілеті төмен балалар

13 слайд

Көру қабілеті төмен балалар

ЗПР-мен ауыратын балалар.

14 слайд
ЗПР-мен ауыратын балалар.

14 слайд

ЗПР-мен ауыратын балалар.

Тірек-қимыл аппараты зақымданған балалар

15 слайд
Тірек-қимыл аппараты зақымданған балалар

15 слайд

Тірек-қимыл аппараты зақымданған балалар

Өзін-өзі бақылауға арналған сұрақтар •Инклюзивті білім беру дегеніміз не? •Инклюзивті білім берудің қандай қағидаларын білесін?

16 слайд
Өзін-өзі бақылауға арналған сұрақтар •Инклюзивті білім беру дегеніміз не? •Инклюзивті білім берудің қандай қағидаларын білесін? •Инклюзивті білім берудің бірнеше міндеттерін ата. •Балалардың қандай ерекшеліктері бар? •Инклюзивті білім беруді ұйымдастырғанда нені ескеру қажет? •Балалардың даму жолдарын ата.

16 слайд

Өзін-өзі бақылауға арналған сұрақтар •Инклюзивті білім беру дегеніміз не? •Инклюзивті білім берудің қандай қағидаларын білесін? •Инклюзивті білім берудің бірнеше міндеттерін ата. •Балалардың қандай ерекшеліктері бар? •Инклюзивті білім беруді ұйымдастырғанда нені ескеру қажет? •Балалардың даму жолдарын ата.

Жалпыға қол жетімді әдебиет көздерінің тізімі (сілтеме және беттер қөрсетілген) •https://urok.1sept.ru/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82

17 слайд
Жалпыға қол жетімді әдебиет көздерінің тізімі (сілтеме және беттер қөрсетілген) •https://urok.1sept.ru/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D 0%B8/657801/ •https://infourok.ru/organizaciya-vzaimodeystviya-detey-s-ovz-v-grupp ah-inklyuzivnogo-obrazovaniya-i-vospitaniya-v-usloviyah-fgos-270084 2.html •Ф.Н.Жұмабекова Мектепке дейінгі педагогика - 2008ж.

17 слайд

Жалпыға қол жетімді әдебиет көздерінің тізімі (сілтеме және беттер қөрсетілген) •https://urok.1sept.ru/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D 0%B8/657801/ •https://infourok.ru/organizaciya-vzaimodeystviya-detey-s-ovz-v-grupp ah-inklyuzivnogo-obrazovaniya-i-vospitaniya-v-usloviyah-fgos-270084 2.html •Ф.Н.Жұмабекова Мектепке дейінгі педагогика - 2008ж.