Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 3-сабағы. 10-сынып (қоғамдық-гуманитарлық бағыт).
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазақ әдебиеті. 10-сынып. ІI тоқсан. 3-сабақ.
(қоғамдық-гуманитарлық бағыт)
Құрастырған: Муханбетова А.О. А.Тайманов атындағы
№34 мектеп-гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәні
мұғалімі
1 слайд
Қазақ әдебиеті. 10-сынып. ІI тоқсан. 3-сабақ. (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) Құрастырған: Муханбетова А.О. А.Тайманов атындағы №34 мектеп-гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
2 слайд
“Прозадағы көркем ой” бөлімі.
Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 3-сабағы.
Сабақ тақырыбы: Патша өкіметінің державалық-империялық
саясатының қазақ ауылына ықпалы.
Сабақта жүзеге асырылатын оқу мақсаты:
көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен
даралау;
Шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен
салыстыра отырып, әдеби сын жазу.
2 слайд
“Прозадағы көркем ой” бөлімі. Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 3-сабағы. Сабақ тақырыбы: Патша өкіметінің державалық-империялық саясатының қазақ ауылына ықпалы. Сабақта жүзеге асырылатын оқу мақсаты: көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; Шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу.
3 слайд
1-тапсырма. Шығармадан дәлелдер келтіре отырып
«Кейіпкерлер кестесін» толтыр.
Дескриптор:
- кейіпкерлерге анықтама береді; - шығармадан үзінді келтіреді.
Ақбілек
Ақбілектің анасы
Мамырбай
Бекболат
Мұқаш
Іскендір дуана
Ақтың офицері
Ұрқия
Төлеген
3 слайд
1-тапсырма. Шығармадан дәлелдер келтіре отырып «Кейіпкерлер кестесін» толтыр. Дескриптор: - кейіпкерлерге анықтама береді; - шығармадан үзінді келтіреді. Ақбілек Ақбілектің анасы Мамырбай Бекболат Мұқаш Іскендір дуана Ақтың офицері Ұрқия Төлеген
4 слайд
2-тапсырма. Шығарма үзіндісін пайдаланып кестені толтыр.
Дескриптор:
- үзіндіні анықтайды; - өз ойын білдіреді.
Кейіпкер сөзі Кімге
айтқан?
Менің
ойымша...
- А, балақайым, алақайым, шырақайым...Қайдан
келесің? – деп басын сипады.
- Шырағым-ау! О кісі апамның өліміне қайғыратын
шығар. Сені неге жек көрсін?.. – деді.
- Оқысаң, сен де үйренер едің. Оқи алмай қалдың
ғой. Заман оқығандікі көрінеді. Өмірдің қызығы –
соларда. Бар тапқанын тамағы мен киіміне салады.
Мал жиям деп әуре болмайды. Тұратын үйлері
қандай! Саңғырлаған бір сарай.
- Қарағым, немене? Шөлдеген жоқсың ба? Қымыз
іштің бе? – деген сияқты қалбалақтап қалды.
4 слайд
2-тапсырма. Шығарма үзіндісін пайдаланып кестені толтыр. Дескриптор: - үзіндіні анықтайды; - өз ойын білдіреді. Кейіпкер сөзі Кімге айтқан? Менің ойымша... - А, балақайым, алақайым, шырақайым...Қайдан келесің? – деп басын сипады. - Шырағым-ау! О кісі апамның өліміне қайғыратын шығар. Сені неге жек көрсін?.. – деді. - Оқысаң, сен де үйренер едің. Оқи алмай қалдың ғой. Заман оқығандікі көрінеді. Өмірдің қызығы – соларда. Бар тапқанын тамағы мен киіміне салады. Мал жиям деп әуре болмайды. Тұратын үйлері қандай! Саңғырлаған бір сарай. - Қарағым, немене? Шөлдеген жоқсың ба? Қымыз іштің бе? – деген сияқты қалбалақтап қалды.
5 слайд
3-тапсырма. Шығарма кейіпкерлерін салыстырыңыз,
олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтары туралы
жазыңыз.
Дескриптор:
- кейіпкерлерді салыстырады; -
өз ойын білдіреді.
Ұлпан Шұға Ақбілек
5 слайд
3-тапсырма. Шығарма кейіпкерлерін салыстырыңыз, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтары туралы жазыңыз. Дескриптор: - кейіпкерлерді салыстырады; - өз ойын білдіреді. Ұлпан Шұға Ақбілек
6 слайд
4-тапсырма. Шығарманы идеялық жағынан мазмұндас
туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазыңыз
(берілген қадамдарды басшылыққа алыңыз).
•Шығарма атауы;
•Оның жанры мен қысқаша мазмұны;
•Композициялық ерекшеліктері;
•Кейіпкерлер бейнесін сомдаудағы автор шеберлігі;
•Көркем туындының жазылған кезеңі, дәуірі;
•Шығармада жазушы көтерген қоғамдық мәселелер;
•Осы тақырыпта жазылған басқа да шығармалар;
•Автор қандай қорытынды жасайды?
•Шығарма авторының бұл тақырыптағы көзқарасы қандай?
•Шығармадан дәлел ретінде мысалдар келтіру.
6 слайд
4-тапсырма. Шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазыңыз (берілген қадамдарды басшылыққа алыңыз). •Шығарма атауы; •Оның жанры мен қысқаша мазмұны; •Композициялық ерекшеліктері; •Кейіпкерлер бейнесін сомдаудағы автор шеберлігі; •Көркем туындының жазылған кезеңі, дәуірі; •Шығармада жазушы көтерген қоғамдық мәселелер; •Осы тақырыпта жазылған басқа да шығармалар; •Автор қандай қорытынды жасайды? •Шығарма авторының бұл тақырыптағы көзқарасы қандай? •Шығармадан дәлел ретінде мысалдар келтіру.
7 слайд
«Жетістік баспалдағы»
Белсенділігім
төмен болды
Белсенділігім
орташа болды
Белсенділігім
жоғары болды
7 слайд
«Жетістік баспалдағы» Белсенділігім төмен болды Белсенділігім орташа болды Белсенділігім жоғары болды