Материалдар / Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 3-сабағы. 10-сынып (қоғамдық-гуманитарлық бағыт).
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 3-сабағы. 10-сынып (қоғамдық-гуманитарлық бағыт).

Материал туралы қысқаша түсінік
Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 3-сабағы. Бұл сабақта көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау, шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу мақсаты жүзеге асырылады..
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2024
361
3 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ әдебиеті. 10-сынып. ІI тоқсан. 3-сабақ. (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) Құрастырған: Муханбетова А.О. А.Тайманов атындағы

1 слайд
Қазақ әдебиеті. 10-сынып. ІI тоқсан. 3-сабақ. (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) Құрастырған: Муханбетова А.О. А.Тайманов атындағы №34 мектеп-гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

1 слайд

Қазақ әдебиеті. 10-сынып. ІI тоқсан. 3-сабақ. (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) Құрастырған: Муханбетова А.О. А.Тайманов атындағы №34 мектеп-гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

“Прозадағы көркем ой” бөлімі. Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 3-сабағы

2 слайд
“Прозадағы көркем ой” бөлімі. Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 3-сабағы. Сабақ тақырыбы: Патша өкіметінің державалық-империялық саясатының қазақ ауылына ықпалы. Сабақта жүзеге асырылатын оқу мақсаты: көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; Шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу.

2 слайд

“Прозадағы көркем ой” бөлімі. Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 3-сабағы. Сабақ тақырыбы: Патша өкіметінің державалық-империялық саясатының қазақ ауылына ықпалы. Сабақта жүзеге асырылатын оқу мақсаты: көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; Шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу.

1-тапсырма. Шығармадан дәлелдер келтіре отырып «Кейіпкерлер кестесін» толтыр. Дескриптор: - кейіпкерлерге анықтама береді; -

3 слайд
1-тапсырма. Шығармадан дәлелдер келтіре отырып «Кейіпкерлер кестесін» толтыр. Дескриптор: - кейіпкерлерге анықтама береді; - шығармадан үзінді келтіреді. Ақбілек Ақбілектің анасы Мамырбай Бекболат Мұқаш Іскендір дуана Ақтың офицері Ұрқия Төлеген

3 слайд

1-тапсырма. Шығармадан дәлелдер келтіре отырып «Кейіпкерлер кестесін» толтыр. Дескриптор: - кейіпкерлерге анықтама береді; - шығармадан үзінді келтіреді. Ақбілек Ақбілектің анасы Мамырбай Бекболат Мұқаш Іскендір дуана Ақтың офицері Ұрқия Төлеген

2-тапсырма. Шығарма үзіндісін пайдаланып кестені толтыр. Дескриптор: - үзіндіні анықтайды; - өз ойын білдіреді. Кейіпкер сөзі

4 слайд
2-тапсырма. Шығарма үзіндісін пайдаланып кестені толтыр. Дескриптор: - үзіндіні анықтайды; - өз ойын білдіреді. Кейіпкер сөзі Кімге айтқан? Менің ойымша... - А, балақайым, алақайым, шырақайым...Қайдан келесің? – деп басын сипады. - Шырағым-ау! О кісі апамның өліміне қайғыратын шығар. Сені неге жек көрсін?.. – деді. - Оқысаң, сен де үйренер едің. Оқи алмай қалдың ғой. Заман оқығандікі көрінеді. Өмірдің қызығы – соларда. Бар тапқанын тамағы мен киіміне салады. Мал жиям деп әуре болмайды. Тұратын үйлері қандай! Саңғырлаған бір сарай. - Қарағым, немене? Шөлдеген жоқсың ба? Қымыз іштің бе? – деген сияқты қалбалақтап қалды.

4 слайд

2-тапсырма. Шығарма үзіндісін пайдаланып кестені толтыр. Дескриптор: - үзіндіні анықтайды; - өз ойын білдіреді. Кейіпкер сөзі Кімге айтқан? Менің ойымша... - А, балақайым, алақайым, шырақайым...Қайдан келесің? – деп басын сипады. - Шырағым-ау! О кісі апамның өліміне қайғыратын шығар. Сені неге жек көрсін?.. – деді. - Оқысаң, сен де үйренер едің. Оқи алмай қалдың ғой. Заман оқығандікі көрінеді. Өмірдің қызығы – соларда. Бар тапқанын тамағы мен киіміне салады. Мал жиям деп әуре болмайды. Тұратын үйлері қандай! Саңғырлаған бір сарай. - Қарағым, немене? Шөлдеген жоқсың ба? Қымыз іштің бе? – деген сияқты қалбалақтап қалды.

3-тапсырма. Шығарма кейіпкерлерін салыстырыңыз, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтары туралы жазыңыз. Дескриптор: - кейі

5 слайд
3-тапсырма. Шығарма кейіпкерлерін салыстырыңыз, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтары туралы жазыңыз. Дескриптор: - кейіпкерлерді салыстырады; - өз ойын білдіреді. Ұлпан Шұға Ақбілек

5 слайд

3-тапсырма. Шығарма кейіпкерлерін салыстырыңыз, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтары туралы жазыңыз. Дескриптор: - кейіпкерлерді салыстырады; - өз ойын білдіреді. Ұлпан Шұға Ақбілек

4-тапсырма. Шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазыңыз (берілген қадамдарды басшылы

6 слайд
4-тапсырма. Шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазыңыз (берілген қадамдарды басшылыққа алыңыз). •Шығарма атауы; •Оның жанры мен қысқаша мазмұны; •Композициялық ерекшеліктері; •Кейіпкерлер бейнесін сомдаудағы автор шеберлігі; •Көркем туындының жазылған кезеңі, дәуірі; •Шығармада жазушы көтерген қоғамдық мәселелер; •Осы тақырыпта жазылған басқа да шығармалар; •Автор қандай қорытынды жасайды? •Шығарма авторының бұл тақырыптағы көзқарасы қандай? •Шығармадан дәлел ретінде мысалдар келтіру.

6 слайд

4-тапсырма. Шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазыңыз (берілген қадамдарды басшылыққа алыңыз). •Шығарма атауы; •Оның жанры мен қысқаша мазмұны; •Композициялық ерекшеліктері; •Кейіпкерлер бейнесін сомдаудағы автор шеберлігі; •Көркем туындының жазылған кезеңі, дәуірі; •Шығармада жазушы көтерген қоғамдық мәселелер; •Осы тақырыпта жазылған басқа да шығармалар; •Автор қандай қорытынды жасайды? •Шығарма авторының бұл тақырыптағы көзқарасы қандай? •Шығармадан дәлел ретінде мысалдар келтіру.

«Жетістік баспалдағы» Белсенділігім төмен болды Белсенділігім орташа болды Белсенділігім жоғары болды

7 слайд
«Жетістік баспалдағы» Белсенділігім төмен болды Белсенділігім орташа болды Белсенділігім жоғары болды

7 слайд

«Жетістік баспалдағы» Белсенділігім төмен болды Белсенділігім орташа болды Белсенділігім жоғары болды