Материалдар / Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 3-сабағы. 10-сынып (қоғамдық-гуманитарлық бағыт).

Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 3-сабағы. 10-сынып (қоғамдық-гуманитарлық бағыт).

Материал туралы қысқаша түсінік
Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 3-сабағы. Бұл сабақта көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау, шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу мақсаты жүзеге асырылады..
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ әдебиеті. 10-сынып. ІI тоқсан. 3-сабақ. (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) Құрастырған: Муханбетова А.О. А.Тайманов атындағы

1 слайд
Қазақ әдебиеті. 10-сынып. ІI тоқсан. 3-сабақ. (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) Құрастырған: Муханбетова А.О. А.Тайманов атындағы №34 мектеп-гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

1 слайд

Қазақ әдебиеті. 10-сынып. ІI тоқсан. 3-сабақ. (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) Құрастырған: Муханбетова А.О. А.Тайманов атындағы №34 мектеп-гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

“Прозадағы көркем ой” бөлімі. Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 3-сабағы

2 слайд
“Прозадағы көркем ой” бөлімі. Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 3-сабағы. Сабақ тақырыбы: Патша өкіметінің державалық-империялық саясатының қазақ ауылына ықпалы. Сабақта жүзеге асырылатын оқу мақсаты: көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; Шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу.

2 слайд

“Прозадағы көркем ой” бөлімі. Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 3-сабағы. Сабақ тақырыбы: Патша өкіметінің державалық-империялық саясатының қазақ ауылына ықпалы. Сабақта жүзеге асырылатын оқу мақсаты: көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; Шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу.

1-тапсырма. Шығармадан дәлелдер келтіре отырып «Кейіпкерлер кестесін» толтыр. Дескриптор: - кейіпкерлерге анықтама береді; -

3 слайд
1-тапсырма. Шығармадан дәлелдер келтіре отырып «Кейіпкерлер кестесін» толтыр. Дескриптор: - кейіпкерлерге анықтама береді; - шығармадан үзінді келтіреді. Ақбілек Ақбілектің анасы Мамырбай Бекболат Мұқаш Іскендір дуана Ақтың офицері Ұрқия Төлеген

3 слайд

1-тапсырма. Шығармадан дәлелдер келтіре отырып «Кейіпкерлер кестесін» толтыр. Дескриптор: - кейіпкерлерге анықтама береді; - шығармадан үзінді келтіреді. Ақбілек Ақбілектің анасы Мамырбай Бекболат Мұқаш Іскендір дуана Ақтың офицері Ұрқия Төлеген

2-тапсырма. Шығарма үзіндісін пайдаланып кестені толтыр. Дескриптор: - үзіндіні анықтайды; - өз ойын білдіреді. Кейіпкер сөзі

4 слайд
2-тапсырма. Шығарма үзіндісін пайдаланып кестені толтыр. Дескриптор: - үзіндіні анықтайды; - өз ойын білдіреді. Кейіпкер сөзі Кімге айтқан? Менің ойымша... - А, балақайым, алақайым, шырақайым...Қайдан келесің? – деп басын сипады. - Шырағым-ау! О кісі апамның өліміне қайғыратын шығар. Сені неге жек көрсін?.. – деді. - Оқысаң, сен де үйренер едің. Оқи алмай қалдың ғой. Заман оқығандікі көрінеді. Өмірдің қызығы – соларда. Бар тапқанын тамағы мен киіміне салады. Мал жиям деп әуре болмайды. Тұратын үйлері қандай! Саңғырлаған бір сарай. - Қарағым, немене? Шөлдеген жоқсың ба? Қымыз іштің бе? – деген сияқты қалбалақтап қалды.

4 слайд

2-тапсырма. Шығарма үзіндісін пайдаланып кестені толтыр. Дескриптор: - үзіндіні анықтайды; - өз ойын білдіреді. Кейіпкер сөзі Кімге айтқан? Менің ойымша... - А, балақайым, алақайым, шырақайым...Қайдан келесің? – деп басын сипады. - Шырағым-ау! О кісі апамның өліміне қайғыратын шығар. Сені неге жек көрсін?.. – деді. - Оқысаң, сен де үйренер едің. Оқи алмай қалдың ғой. Заман оқығандікі көрінеді. Өмірдің қызығы – соларда. Бар тапқанын тамағы мен киіміне салады. Мал жиям деп әуре болмайды. Тұратын үйлері қандай! Саңғырлаған бір сарай. - Қарағым, немене? Шөлдеген жоқсың ба? Қымыз іштің бе? – деген сияқты қалбалақтап қалды.

3-тапсырма. Шығарма кейіпкерлерін салыстырыңыз, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтары туралы жазыңыз. Дескриптор: - кейі

5 слайд
3-тапсырма. Шығарма кейіпкерлерін салыстырыңыз, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтары туралы жазыңыз. Дескриптор: - кейіпкерлерді салыстырады; - өз ойын білдіреді. Ұлпан Шұға Ақбілек

5 слайд

3-тапсырма. Шығарма кейіпкерлерін салыстырыңыз, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтары туралы жазыңыз. Дескриптор: - кейіпкерлерді салыстырады; - өз ойын білдіреді. Ұлпан Шұға Ақбілек

4-тапсырма. Шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазыңыз (берілген қадамдарды басшылы

6 слайд
4-тапсырма. Шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазыңыз (берілген қадамдарды басшылыққа алыңыз). •Шығарма атауы; •Оның жанры мен қысқаша мазмұны; •Композициялық ерекшеліктері; •Кейіпкерлер бейнесін сомдаудағы автор шеберлігі; •Көркем туындының жазылған кезеңі, дәуірі; •Шығармада жазушы көтерген қоғамдық мәселелер; •Осы тақырыпта жазылған басқа да шығармалар; •Автор қандай қорытынды жасайды? •Шығарма авторының бұл тақырыптағы көзқарасы қандай? •Шығармадан дәлел ретінде мысалдар келтіру.

6 слайд

4-тапсырма. Шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазыңыз (берілген қадамдарды басшылыққа алыңыз). •Шығарма атауы; •Оның жанры мен қысқаша мазмұны; •Композициялық ерекшеліктері; •Кейіпкерлер бейнесін сомдаудағы автор шеберлігі; •Көркем туындының жазылған кезеңі, дәуірі; •Шығармада жазушы көтерген қоғамдық мәселелер; •Осы тақырыпта жазылған басқа да шығармалар; •Автор қандай қорытынды жасайды? •Шығарма авторының бұл тақырыптағы көзқарасы қандай? •Шығармадан дәлел ретінде мысалдар келтіру.

«Жетістік баспалдағы» Белсенділігім төмен болды Белсенділігім орташа болды Белсенділігім жоғары болды

7 слайд
«Жетістік баспалдағы» Белсенділігім төмен болды Белсенділігім орташа болды Белсенділігім жоғары болды

7 слайд

«Жетістік баспалдағы» Белсенділігім төмен болды Белсенділігім орташа болды Белсенділігім жоғары болды

Министірлікпен келісілген курстар тізімі