Жаңашыл педагог моделі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жаңашыл педагог моделі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңашыл педагог моделін ерекшелейтін сапалар. Бүгінгі педагог міндеті: жеке тұлға бойындағы «Мен» менталитетін қалыптастыру, білім мен тәрбиені жеке тұлғаға қарай бағыттау.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Психологиялық-педагогикалық шеберлік мектебіАқтөбе Жоғары политехникалық колледжі Жаңашыл педагог моделі Есқалиева С.Б. әдіскер

#1 слайд
Психологиялық-педагогикалық шеберлік мектебіАқтөбе Жоғары политехникалық колледжі Жаңашыл педагог моделі Есқалиева С.Б. әдіскер, Педагогика және Психология пәні оқытушысы Ақтөбе, 2018ahpc.edu.kz moodle.ahpc.edu.kz

1 слайд

Психологиялық-педагогикалық шеберлік мектебіАқтөбе Жоғары политехникалық колледжі Жаңашыл педагог моделі Есқалиева С.Б. әдіскер, Педагогика және Психология пәні оқытушысы Ақтөбе, 2018ahpc.edu.kz moodle.ahpc.edu.kz

Мақсаты : Педагогтің білікті маман дайындауда ғылым мен тәжірибеге негізделген жаңа идеялар мен жаңа инновациялық

#2 слайд
Мақсаты : Педагогтің білікті маман дайындауда ғылым мен тәжірибеге негізделген жаңа идеялар мен жаңа инновациялық технологияларды өз іс - тәжірибесінде қолданып, шығармашылықпен жұмыс жасау құзыреттіліктерін дамыту Міндеттері: - Педагогтің шығармашылық потенциалы мен мүмкіндіктерін, іздемпаздығын дамыту - Болашақ маман бойында жаңалыққа жоғары қызығушылықты, өзін - өзі үздіксіз дамытуға бейімділікті қалыптастыру іскерліктерін шыңдау

2 слайд

Мақсаты : Педагогтің білікті маман дайындауда ғылым мен тәжірибеге негізделген жаңа идеялар мен жаңа инновациялық технологияларды өз іс - тәжірибесінде қолданып, шығармашылықпен жұмыс жасау құзыреттіліктерін дамыту Міндеттері: - Педагогтің шығармашылық потенциалы мен мүмкіндіктерін, іздемпаздығын дамыту - Болашақ маман бойында жаңалыққа жоғары қызығушылықты, өзін - өзі үздіксіз дамытуға бейімділікті қалыптастыру іскерліктерін шыңдау

Сауал? Сіз қандай маман болуды армандадыңыз? Педагог мамандығын таңдаудағы басты себеп не болды?

#3 слайд
Сауал? Сіз қандай маман болуды армандадыңыз? Педагог мамандығын таңдаудағы басты себеп не болды?

3 слайд

Сауал? Сіз қандай маман болуды армандадыңыз? Педагог мамандығын таңдаудағы басты себеп не болды?

Сіздің ойыңызша жаңашыл педагог моделін ерекшелейтін сапалар Енді осы сапаларды өз бойыңыздан тауып, 1-5 балдық жүйеде бағ

#4 слайд
Сіздің ойыңызша жаңашыл педагог моделін ерекшелейтін сапалар Енді осы сапаларды өз бойыңыздан тауып, 1-5 балдық жүйеде бағаланыңыз

4 слайд

Сіздің ойыңызша жаңашыл педагог моделін ерекшелейтін сапалар Енді осы сапаларды өз бойыңыздан тауып, 1-5 балдық жүйеде бағаланыңыз

Бүгінгінде ақпараттық құралдарды меңгермеген педагог «ескірген» немесе «ескі көзқарастағы» педагог деп саналады. Сон

#5 слайд
Бүгінгінде ақпараттық құралдарды меңгермеген педагог «ескірген» немесе «ескі көзқарастағы» педагог деп саналады. Сондықтан қазіргі жаңа формация педагогі құзырлықтың төрт түрі: арнайы, әлеуметтік, білім беру, ақпараттық құзырлықты игерген болуы  шарт. Оның ішінде - білім беру құзырлылығы , оның кәсіби шеберлігінің негізгі айнасы болып саналады

5 слайд

Бүгінгінде ақпараттық құралдарды меңгермеген педагог «ескірген» немесе «ескі көзқарастағы» педагог деп саналады. Сондықтан қазіргі жаңа формация педагогі құзырлықтың төрт түрі: арнайы, әлеуметтік, білім беру, ақпараттық құзырлықты игерген болуы  шарт. Оның ішінде - білім беру құзырлылығы , оның кәсіби шеберлігінің негізгі айнасы болып саналады

Бүгінгі педагог міндеті: жеке тұлға бойындағы «Мен» менталитетін қалыптастыру, білім мен тәрбиені жеке тұлғаға қарай бағытт

#6 слайд
Бүгінгі педагог міндеті: жеке тұлға бойындағы «Мен» менталитетін қалыптастыру, білім мен тәрбиені жеке тұлғаға қарай бағыттау

6 слайд

Бүгінгі педагог міндеті: жеке тұлға бойындағы «Мен» менталитетін қалыптастыру, білім мен тәрбиені жеке тұлғаға қарай бағыттау

Жағдаятпен танысып, шешімін табыңыз Менің бір әріптесім, дарынды инженер болатын. Өзі көптен бері бастығымызбен өштесі

#7 слайд
Жағдаятпен танысып, шешімін табыңыз Менің бір әріптесім, дарынды инженер болатын. Өзі көптен бері бастығымызбен өштесіп жүр. Екеуі де бір беткей, айтқанынан қайтпайтын жандар. Инженер өз мамандығын жақсы меңгерген, өз бағасын біледі, сондықтан да ешқашанда өзін жұмыстан шығармайтынына сенімді. Оны бастығымыз да жақсы түсінеді, бұл жағдай бір жағынан тұтанған отты маздата түсті. Инженер жиналыс сайын бастықты келемеждеп, мазақ етіп отырады, ал бастығымыз болмашы нәрсеге бола инженерге тиісіп, тіпті сыйақыдан да құр қалдыратын болды. Пайдасыз жерге іссапарға да соны жібереді. Мен ұзақ созылған бұл жағдаят өзі – өзінен шешілер деп ойлайтынмын. Өкінішке орай, өршіп бара жатқан сияқты. Осы мәселенің шешімін таба алмай – ақ қойдым. Бүкіл ұжымның мазасы кетті. Не істесек екен?

7 слайд

Жағдаятпен танысып, шешімін табыңыз Менің бір әріптесім, дарынды инженер болатын. Өзі көптен бері бастығымызбен өштесіп жүр. Екеуі де бір беткей, айтқанынан қайтпайтын жандар. Инженер өз мамандығын жақсы меңгерген, өз бағасын біледі, сондықтан да ешқашанда өзін жұмыстан шығармайтынына сенімді. Оны бастығымыз да жақсы түсінеді, бұл жағдай бір жағынан тұтанған отты маздата түсті. Инженер жиналыс сайын бастықты келемеждеп, мазақ етіп отырады, ал бастығымыз болмашы нәрсеге бола инженерге тиісіп, тіпті сыйақыдан да құр қалдыратын болды. Пайдасыз жерге іссапарға да соны жібереді. Мен ұзақ созылған бұл жағдаят өзі – өзінен шешілер деп ойлайтынмын. Өкінішке орай, өршіп бара жатқан сияқты. Осы мәселенің шешімін таба алмай – ақ қойдым. Бүкіл ұжымның мазасы кетті. Не істесек екен?

Адамдар бір-бірін қалай қабылдаса, олардың өзара қарым-қатынасы да солай болады. Яғни, бір - бірін қабылдағанына байл

#8 слайд
Адамдар бір-бірін қалай қабылдаса, олардың өзара қарым-қатынасы да солай болады. Яғни, бір - бірін қабылдағанына байланысты қарым – қатынас орнайды.

8 слайд

Адамдар бір-бірін қалай қабылдаса, олардың өзара қарым-қатынасы да солай болады. Яғни, бір - бірін қабылдағанына байланысты қарым – қатынас орнайды.

БҮГІНГІ ПЕДАГОГ КІМ? - информатор - бақылаушы - тексеруші - жазалаушы - ізденуші - зерттеуші - технолог - өнертапқыш

#9 слайд
БҮГІНГІ ПЕДАГОГ КІМ? - информатор - бақылаушы - тексеруші - жазалаушы - ізденуші - зерттеуші - технолог - өнертапқыш - шығармашыл - жаңашыл

9 слайд

БҮГІНГІ ПЕДАГОГ КІМ? - информатор - бақылаушы - тексеруші - жазалаушы - ізденуші - зерттеуші - технолог - өнертапқыш - шығармашыл - жаңашыл

Тапсырма * Мимиканы сөзге айналдырыңыз Тапсырманы орындауға 3 минут уақыт

#10 слайд
Тапсырма * Мимиканы сөзге айналдырыңыз Тапсырманы орындауға 3 минут уақыт

10 слайд

Тапсырма * Мимиканы сөзге айналдырыңыз Тапсырманы орындауға 3 минут уақыт

ЖАҢА ФОРМАЦИЯ ПЕДАГОГІ - рухани- шығармашылық тұрғыдан дамыған, кәсіптік біліктілігімен, педагогикалық дарындылығымен және ж

#11 слайд
ЖАҢА ФОРМАЦИЯ ПЕДАГОГІ - рухани- шығармашылық тұрғыдан дамыған, кәсіптік біліктілігімен, педагогикалық дарындылығымен және жаңалыққа ұмтылысымен танылатын, ұйымдастырушылық қабілеті жоғары тұлға

11 слайд

ЖАҢА ФОРМАЦИЯ ПЕДАГОГІ - рухани- шығармашылық тұрғыдан дамыған, кәсіптік біліктілігімен, педагогикалық дарындылығымен және жаңалыққа ұмтылысымен танылатын, ұйымдастырушылық қабілеті жоғары тұлға

Есіңде сақта! Шығыста : “Адам бір күнін қалай өткізссе, бүкіл өмірі солай өтеді” ,-деген мақал бар. Адам өміріне бұдан артық

#12 слайд
Есіңде сақта! Шығыста : “Адам бір күнін қалай өткізссе, бүкіл өмірі солай өтеді” ,-деген мақал бар. Адам өміріне бұдан артық анықтама беру мүмкін емес. Біздің бір күнімізден бүкіл арман-мұратымыз көрінеді. Өкінішке орай, “ шаршап отырмын”, “уақытым жоқ”, “қаражат керек”, “ауа-райы қолайсыз ” деген сылтаулар көптеген адамдардың бойында жие кездеседі. Сондықтан да олардың ертеңгі күні де айна қатесіз бүгінгідей қайталанады. Әр істі кейінге қалдыру біздің өмірімізді кері қарай жылжытады. Ал уақыт алға қаша береді, ұстатпайды. Оны тоқтату мүмкін емес. Сондықтан, арманыңа жеткің келе ме – бүгінгі істі ертеңге қалдырма! Ақыл, сенім, қайрат, жігер, мақсат-мұратыңды өзіңе серік етсең, алынбайтын асу жоқ. Е.Сағымбаев

12 слайд

Есіңде сақта! Шығыста : “Адам бір күнін қалай өткізссе, бүкіл өмірі солай өтеді” ,-деген мақал бар. Адам өміріне бұдан артық анықтама беру мүмкін емес. Біздің бір күнімізден бүкіл арман-мұратымыз көрінеді. Өкінішке орай, “ шаршап отырмын”, “уақытым жоқ”, “қаражат керек”, “ауа-райы қолайсыз ” деген сылтаулар көптеген адамдардың бойында жие кездеседі. Сондықтан да олардың ертеңгі күні де айна қатесіз бүгінгідей қайталанады. Әр істі кейінге қалдыру біздің өмірімізді кері қарай жылжытады. Ал уақыт алға қаша береді, ұстатпайды. Оны тоқтату мүмкін емес. Сондықтан, арманыңа жеткің келе ме – бүгінгі істі ертеңге қалдырма! Ақыл, сенім, қайрат, жігер, мақсат-мұратыңды өзіңе серік етсең, алынбайтын асу жоқ. Е.Сағымбаев

Файл форматы:
pptx
29.00.2022
1086
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі