Жаңашыл педагог моделі
Жаңашыл педагог моделі

#1 слайд
Психологиялық-педагогикалық шеберлік мектебіАқтөбе Жоғары политехникалық колледжі
Жаңашыл педагог моделі
Есқалиева С.Б.
әдіскер, Педагогика және
Психология пәні оқытушысы
Ақтөбе, 2018ahpc.edu.kz
moodle.ahpc.edu.kz
1 слайд
Психологиялық-педагогикалық шеберлік мектебіАқтөбе Жоғары политехникалық колледжі Жаңашыл педагог моделі Есқалиева С.Б. әдіскер, Педагогика және Психология пәні оқытушысы Ақтөбе, 2018ahpc.edu.kz moodle.ahpc.edu.kz
#2 слайд
Мақсаты : Педагогтің білікті маман дайындауда ғылым мен тәжірибеге
негізделген жаңа идеялар мен жаңа инновациялық технологияларды
өз іс - тәжірибесінде қолданып, шығармашылықпен жұмыс жасау
құзыреттіліктерін дамыту
Міндеттері:
- Педагогтің шығармашылық потенциалы мен мүмкіндіктерін, іздемпаздығын
дамыту
- Болашақ маман бойында жаңалыққа жоғары қызығушылықты, өзін - өзі
үздіксіз дамытуға бейімділікті қалыптастыру іскерліктерін шыңдау
2 слайд
Мақсаты : Педагогтің білікті маман дайындауда ғылым мен тәжірибеге негізделген жаңа идеялар мен жаңа инновациялық технологияларды өз іс - тәжірибесінде қолданып, шығармашылықпен жұмыс жасау құзыреттіліктерін дамыту Міндеттері: - Педагогтің шығармашылық потенциалы мен мүмкіндіктерін, іздемпаздығын дамыту - Болашақ маман бойында жаңалыққа жоғары қызығушылықты, өзін - өзі үздіксіз дамытуға бейімділікті қалыптастыру іскерліктерін шыңдау
#3 слайд
Сауал?
Сіз қандай маман болуды армандадыңыз?
Педагог мамандығын таңдаудағы басты себеп не
болды?
3 слайд
Сауал? Сіз қандай маман болуды армандадыңыз? Педагог мамандығын таңдаудағы басты себеп не болды?
#4 слайд
Сіздің ойыңызша
жаңашыл педагог
моделін ерекшелейтін
сапалар
Енді осы сапаларды өз
бойыңыздан тауып, 1-5
балдық жүйеде
бағаланыңыз
4 слайд
Сіздің ойыңызша жаңашыл педагог моделін ерекшелейтін сапалар Енді осы сапаларды өз бойыңыздан тауып, 1-5 балдық жүйеде бағаланыңыз
#5 слайд
Бүгінгінде ақпараттық құралдарды меңгермеген педагог
«ескірген» немесе «ескі көзқарастағы» педагог деп саналады.
Сондықтан қазіргі жаңа формация педагогі құзырлықтың
төрт түрі: арнайы, әлеуметтік, білім беру, ақпараттық
құзырлықты игерген болуы шарт.
Оның ішінде - білім беру құзырлылығы , оның кәсіби
шеберлігінің негізгі айнасы болып саналады
5 слайд
Бүгінгінде ақпараттық құралдарды меңгермеген педагог «ескірген» немесе «ескі көзқарастағы» педагог деп саналады. Сондықтан қазіргі жаңа формация педагогі құзырлықтың төрт түрі: арнайы, әлеуметтік, білім беру, ақпараттық құзырлықты игерген болуы шарт. Оның ішінде - білім беру құзырлылығы , оның кәсіби шеберлігінің негізгі айнасы болып саналады
#6 слайд
Бүгінгі педагог міндеті: жеке тұлға
бойындағы «Мен» менталитетін
қалыптастыру, білім мен тәрбиені
жеке тұлғаға қарай бағыттау
6 слайд
Бүгінгі педагог міндеті: жеке тұлға бойындағы «Мен» менталитетін қалыптастыру, білім мен тәрбиені жеке тұлғаға қарай бағыттау
#7 слайд
Жағдаятпен танысып, шешімін табыңыз
Менің бір әріптесім, дарынды инженер болатын. Өзі көптен бері
бастығымызбен өштесіп жүр. Екеуі де бір беткей, айтқанынан қайтпайтын
жандар. Инженер өз мамандығын жақсы меңгерген, өз бағасын біледі,
сондықтан да ешқашанда өзін жұмыстан шығармайтынына сенімді. Оны
бастығымыз да жақсы түсінеді, бұл жағдай бір жағынан тұтанған отты
маздата түсті.
Инженер жиналыс сайын бастықты келемеждеп, мазақ етіп отырады, ал
бастығымыз болмашы нәрсеге бола инженерге тиісіп, тіпті сыйақыдан да құр
қалдыратын болды. Пайдасыз жерге іссапарға да соны жібереді.
Мен ұзақ созылған бұл жағдаят өзі – өзінен шешілер деп ойлайтынмын.
Өкінішке орай, өршіп бара жатқан сияқты. Осы мәселенің шешімін таба
алмай – ақ қойдым. Бүкіл ұжымның мазасы кетті. Не істесек екен?
7 слайд
Жағдаятпен танысып, шешімін табыңыз Менің бір әріптесім, дарынды инженер болатын. Өзі көптен бері бастығымызбен өштесіп жүр. Екеуі де бір беткей, айтқанынан қайтпайтын жандар. Инженер өз мамандығын жақсы меңгерген, өз бағасын біледі, сондықтан да ешқашанда өзін жұмыстан шығармайтынына сенімді. Оны бастығымыз да жақсы түсінеді, бұл жағдай бір жағынан тұтанған отты маздата түсті. Инженер жиналыс сайын бастықты келемеждеп, мазақ етіп отырады, ал бастығымыз болмашы нәрсеге бола инженерге тиісіп, тіпті сыйақыдан да құр қалдыратын болды. Пайдасыз жерге іссапарға да соны жібереді. Мен ұзақ созылған бұл жағдаят өзі – өзінен шешілер деп ойлайтынмын. Өкінішке орай, өршіп бара жатқан сияқты. Осы мәселенің шешімін таба алмай – ақ қойдым. Бүкіл ұжымның мазасы кетті. Не істесек екен?
#8 слайд
Адамдар бір-бірін қалай қабылдаса,
олардың өзара қарым-қатынасы да солай
болады.
Яғни, бір - бірін қабылдағанына
байланысты қарым – қатынас орнайды.
8 слайд
Адамдар бір-бірін қалай қабылдаса, олардың өзара қарым-қатынасы да солай болады. Яғни, бір - бірін қабылдағанына байланысты қарым – қатынас орнайды.
#9 слайд
БҮГІНГІ ПЕДАГОГ КІМ?
-
информатор
-
бақылаушы
-
тексеруші
- жазалаушы -
ізденуші
-
зерттеуші
-
технолог
-
өнертапқыш
-
шығармашыл
- жаңашыл
9 слайд
БҮГІНГІ ПЕДАГОГ КІМ? - информатор - бақылаушы - тексеруші - жазалаушы - ізденуші - зерттеуші - технолог - өнертапқыш - шығармашыл - жаңашыл
#10 слайд
Тапсырма * Мимиканы сөзге айналдырыңыз
Тапсырманы орындауға 3 минут уақыт
10 слайд
Тапсырма * Мимиканы сөзге айналдырыңыз Тапсырманы орындауға 3 минут уақыт
#11 слайд
ЖАҢА ФОРМАЦИЯ ПЕДАГОГІ - рухани-
шығармашылық тұрғыдан дамыған, кәсіптік
біліктілігімен, педагогикалық
дарындылығымен және жаңалыққа
ұмтылысымен танылатын,
ұйымдастырушылық қабілеті жоғары тұлға
11 слайд
ЖАҢА ФОРМАЦИЯ ПЕДАГОГІ - рухани- шығармашылық тұрғыдан дамыған, кәсіптік біліктілігімен, педагогикалық дарындылығымен және жаңалыққа ұмтылысымен танылатын, ұйымдастырушылық қабілеті жоғары тұлға
#12 слайд
Есіңде сақта!
Шығыста : “Адам бір күнін қалай өткізссе, бүкіл өмірі солай
өтеді” ,-деген мақал бар. Адам өміріне бұдан артық анықтама беру
мүмкін емес. Біздің бір күнімізден бүкіл арман-мұратымыз көрінеді.
Өкінішке орай, “ шаршап отырмын”, “уақытым жоқ”,
“қаражат керек”, “ауа-райы қолайсыз ” деген сылтаулар көптеген
адамдардың бойында жие кездеседі. Сондықтан да олардың ертеңгі
күні де айна қатесіз бүгінгідей қайталанады. Әр істі кейінге қалдыру
біздің өмірімізді кері қарай жылжытады. Ал уақыт алға қаша береді,
ұстатпайды. Оны тоқтату мүмкін емес.
Сондықтан, арманыңа жеткің келе ме – бүгінгі істі ертеңге
қалдырма! Ақыл, сенім, қайрат, жігер, мақсат-мұратыңды өзіңе серік
етсең, алынбайтын асу жоқ. Е.Сағымбаев
12 слайд
Есіңде сақта! Шығыста : “Адам бір күнін қалай өткізссе, бүкіл өмірі солай өтеді” ,-деген мақал бар. Адам өміріне бұдан артық анықтама беру мүмкін емес. Біздің бір күнімізден бүкіл арман-мұратымыз көрінеді. Өкінішке орай, “ шаршап отырмын”, “уақытым жоқ”, “қаражат керек”, “ауа-райы қолайсыз ” деген сылтаулар көптеген адамдардың бойында жие кездеседі. Сондықтан да олардың ертеңгі күні де айна қатесіз бүгінгідей қайталанады. Әр істі кейінге қалдыру біздің өмірімізді кері қарай жылжытады. Ал уақыт алға қаша береді, ұстатпайды. Оны тоқтату мүмкін емес. Сондықтан, арманыңа жеткің келе ме – бүгінгі істі ертеңге қалдырма! Ақыл, сенім, қайрат, жігер, мақсат-мұратыңды өзіңе серік етсең, алынбайтын асу жоқ. Е.Сағымбаев
шағым қалдыра аласыз













