2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Жұрнақ пен жалғау

Жұрнақ пен жалғау

Материал туралы қысқаша түсінік
Жұрнақ пен жалғауды ажырата білу, тақырыптың маңызын мысалдар арқылы дәлелдей білу;
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
14 Қырқүйек 2020
1261
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚАЛЫПТЫ АТМОСФЕРА ОРНАТУ " СЕН ҚАЙДАСЫҢ "ТРЕНИНГІ Сәлем достым ( қол беріп амандасады) Сен қалайсың? (иықтарын қағады) Қайда

1 слайд
ҚАЛЫПТЫ АТМОСФЕРА ОРНАТУ " СЕН ҚАЙДАСЫҢ "ТРЕНИНГІ Сәлем достым ( қол беріп амандасады) Сен қалайсың? (иықтарын қағады) Қайда болдың?(құлақтарын тартады) Мен сені сағындым (қолдарын жүрекке қояды) Сен келдің (қолдарын жаяды) Жақсы болды ( қатты құшақтайды)

1 слайд

ҚАЛЫПТЫ АТМОСФЕРА ОРНАТУ " СЕН ҚАЙДАСЫҢ "ТРЕНИНГІ Сәлем достым ( қол беріп амандасады) Сен қалайсың? (иықтарын қағады) Қайда болдың?(құлақтарын тартады) Мен сені сағындым (қолдарын жүрекке қояды) Сен келдің (қолдарын жаяды) Жақсы болды ( қатты құшақтайды)

Құрманғазы домбыра... Динаға ұстатты. Дина атақты домбыра..., күйші болды.

2 слайд
Құрманғазы домбыра... Динаға ұстатты. Дина атақты домбыра..., күйші болды.

2 слайд

Құрманғазы домбыра... Динаға ұстатты. Дина атақты домбыра..., күйші болды.

ДОМБЫРАШЫ,ДИНАҒА, КҮЙШІ, АТАҚТЫ, ҰСТАТТЫ

3 слайд
ДОМБЫРАШЫ,ДИНАҒА, КҮЙШІ, АТАҚТЫ, ҰСТАТТЫ

3 слайд

ДОМБЫРАШЫ,ДИНАҒА, КҮЙШІ, АТАҚТЫ, ҰСТАТТЫ

“ АДАСҚАН ӘРІПТЕР” Н А Қ Ж Ұ Р Е П Н Ғ А У Ж А Л Жұрнақ пен жалғау

4 слайд
“ АДАСҚАН ӘРІПТЕР” Н А Қ Ж Ұ Р Е П Н Ғ А У Ж А Л Жұрнақ пен жалғау

4 слайд

“ АДАСҚАН ӘРІПТЕР” Н А Қ Ж Ұ Р Е П Н Ғ А У Ж А Л Жұрнақ пен жалғау

 Не білу керек: Жұрнақ пен жалғауды айыра білу, тақырыптың маңызын мысалдар арқылы дәлелдей білу; Не істей алу керек: Бері

5 слайд
 Не білу керек: Жұрнақ пен жалғауды айыра білу, тақырыптың маңызын мысалдар арқылы дәлелдей білу; Не істей алу керек: Берілген тапсырмаларды түсіне отырып, дәл, нақты жауап бере алу керек;

5 слайд

 Не білу керек: Жұрнақ пен жалғауды айыра білу, тақырыптың маңызын мысалдар арқылы дәлелдей білу; Не істей алу керек: Берілген тапсырмаларды түсіне отырып, дәл, нақты жауап бере алу керек;

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ 12 балл-– “5” - 0 қате 10-11 балл- – “4” -1-2-қате 6-9 балл – “3” – 3-4-қате 1-5 балл – “2”- 5

6 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ 12 балл-– “5” - 0 қате 10-11 балл- – “4” -1-2-қате 6-9 балл – “3” – 3-4-қате 1-5 балл – “2”- 5 қате критерийлер 3 2 1 Сауатты жазу Өте жақсы жақсы орташа Түбірді ажырата білу Өте жақсы жақсы орташа Жұрнақ жалғай алу Өте жақсы жақсы орташа Жалғау жалғай алу Өте жақсы жақсы орташа Тапсырманы толық орындау Өте жақсы жақсы орташа

6 слайд

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ 12 балл-– “5” - 0 қате 10-11 балл- – “4” -1-2-қате 6-9 балл – “3” – 3-4-қате 1-5 балл – “2”- 5 қате критерийлер 3 2 1 Сауатты жазу Өте жақсы жақсы орташа Түбірді ажырата білу Өте жақсы жақсы орташа Жұрнақ жалғай алу Өте жақсы жақсы орташа Жалғау жалғай алу Өте жақсы жақсы орташа Тапсырманы толық орындау Өте жақсы жақсы орташа

Бимінші- Жазуларшы- Саздіңгер- Ақылмды- Күйсіңші- 7ҚАТЕСІН ТАП, ЕРЕЖЕ ЖАСА!

7 слайд
Бимінші- Жазуларшы- Саздіңгер- Ақылмды- Күйсіңші- 7ҚАТЕСІН ТАП, ЕРЕЖЕ ЖАСА!

7 слайд

Бимінші- Жазуларшы- Саздіңгер- Ақылмды- Күйсіңші- 7ҚАТЕСІН ТАП, ЕРЕЖЕ ЖАСА!

8 ТЕКСЕРУ Бимінші- бишімін Жазуларшы- жазушылар Саздіңгер- Сазгердің Ақылмды- ақылдым Күйсіңші-күйшісің

8 слайд
8 ТЕКСЕРУ Бимінші- бишімін Жазуларшы- жазушылар Саздіңгер- Сазгердің Ақылмды- ақылдым Күйсіңші-күйшісің

8 слайд

8 ТЕКСЕРУ Бимінші- бишімін Жазуларшы- жазушылар Саздіңгер- Сазгердің Ақылмды- ақылдым Күйсіңші-күйшісің

СУРЕТТІ ДИКТАНТ

9 слайд
СУРЕТТІ ДИКТАНТ

9 слайд

СУРЕТТІ ДИКТАНТ

ТЕКСЕРУ Дәрігер, балықшы, қобызшы,домбырашы, жылқышы,бүркітші, қойшы.

10 слайд
ТЕКСЕРУ Дәрігер, балықшы, қобызшы,домбырашы, жылқышы,бүркітші, қойшы.

10 слайд

ТЕКСЕРУ Дәрігер, балықшы, қобызшы,домбырашы, жылқышы,бүркітші, қойшы.

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС 1 т. - Мақал құрастыру 2 т. - ҰЙҚАСЫН ТАП 3 т. - “ШАТАСҚАН ТІЗБЕКТЕР”ӘДІСІ 4 т. - «Фишбоун» әдісі 5 т. - Гарм

11 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС 1 т. - Мақал құрастыру 2 т. - ҰЙҚАСЫН ТАП 3 т. - “ШАТАСҚАН ТІЗБЕКТЕР”ӘДІСІ 4 т. - «Фишбоун» әдісі 5 т. - Гармошка

11 слайд

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС 1 т. - Мақал құрастыру 2 т. - ҰЙҚАСЫН ТАП 3 т. - “ШАТАСҚАН ТІЗБЕКТЕР”ӘДІСІ 4 т. - «Фишбоун» әдісі 5 т. - Гармошка

ДӨҢГЕЛЕК ІШІНДЕГІ БУЫНДАРДАН МАҚАЛ ҚҰРАСТЫРЫП ЖАЗ.МАҚАЛДАҒЫ ЖҰРНАҚ ПЕН ЖАЛҒАУДЫ ТАП: Ө -нер -лі -нің қо -лыал-тын Ө -лең -

12 слайд
ДӨҢГЕЛЕК ІШІНДЕГІ БУЫНДАРДАН МАҚАЛ ҚҰРАСТЫРЫП ЖАЗ.МАҚАЛДАҒЫ ЖҰРНАҚ ПЕН ЖАЛҒАУДЫ ТАП: Ө -нер -лі -нің қо -лыал-тын Ө -лең -ші -нің -сө -зіал-тын

12 слайд

ДӨҢГЕЛЕК ІШІНДЕГІ БУЫНДАРДАН МАҚАЛ ҚҰРАСТЫРЫП ЖАЗ.МАҚАЛДАҒЫ ЖҰРНАҚ ПЕН ЖАЛҒАУДЫ ТАП: Ө -нер -лі -нің қо -лыал-тын Ө -лең -ші -нің -сө -зіал-тын

Ші,ші Шы,шы Гер, гер Лық,лық Ұйқасын тап:

13 слайд
Ші,ші Шы,шы Гер, гер Лық,лық Ұйқасын тап:

13 слайд

Ші,ші Шы,шы Гер, гер Лық,лық Ұйқасын тап:

“ ШАТАСҚАН ТІЗБЕКТЕР” ӘДІСІ зержү ліөнер геөр

14 слайд
“ ШАТАСҚАН ТІЗБЕКТЕР” ӘДІСІ   зержү ліөнер геөр

14 слайд

“ ШАТАСҚАН ТІЗБЕКТЕР” ӘДІСІ   зержү ліөнер геөр

«ФИШБОУН» ӘДІСІ Жұрнақ пен жалғауӨ н е р қорытынды о й ы н м а л ш е к а р а ж е р қ ұ р ы л ы с

15 слайд
«ФИШБОУН» ӘДІСІ Жұрнақ пен жалғауӨ н е р қорытынды о й ы н м а л ш е к а р а ж е р қ ұ р ы л ы с

15 слайд

«ФИШБОУН» ӘДІСІ Жұрнақ пен жалғауӨ н е р қорытынды о й ы н м а л ш е к а р а ж е р қ ұ р ы л ы с

16 слайд

16 слайд

ТҮЙІН ЖАСА!  Қосымша жұрнақ, жалғау болып ...бөлінеді.  Сөз мағынасын өзгертетін қосымшаны.... дейміз.  Сөз бен сөзді байл

17 слайд
ТҮЙІН ЖАСА!  Қосымша жұрнақ, жалғау болып ...бөлінеді.  Сөз мағынасын өзгертетін қосымшаны.... дейміз.  Сөз бен сөзді байланыстыратын қосымшаны .....дейміз.

17 слайд

ТҮЙІН ЖАСА!  Қосымша жұрнақ, жалғау болып ...бөлінеді.  Сөз мағынасын өзгертетін қосымшаны.... дейміз.  Сөз бен сөзді байланыстыратын қосымшаны .....дейміз.

 Мен бүгін мына ережені еске түсірдім ......  Маған сабақта .................ұнады  Мен енді ............қате жібермеймін 

18 слайд
 Мен бүгін мына ережені еске түсірдім ......  Маған сабақта .................ұнады  Мен енді ............қате жібермеймін  Әрқашан ............ ережені есте сақтаймын  Жұрнақ пен жалғаудың өмірдегі қажеттілігі ...............екенін білдім. ҚОРЫТЫНДЫ

18 слайд

 Мен бүгін мына ережені еске түсірдім ......  Маған сабақта .................ұнады  Мен енді ............қате жібермеймін  Әрқашан ............ ережені есте сақтаймын  Жұрнақ пен жалғаудың өмірдегі қажеттілігі ...............екенін білдім. ҚОРЫТЫНДЫ

“ ИДЕЯЛАР СЕБЕТІ”

19 слайд
“ ИДЕЯЛАР СЕБЕТІ”

19 слайд

“ ИДЕЯЛАР СЕБЕТІ”

Күнделікті ашайық, Үй тапсырмасын жазайық. Бүгінгі алған білімді, Ұмытпай есте сақтайық.

20 слайд
Күнделікті ашайық,  Үй тапсырмасын жазайық.  Бүгінгі алған білімді,  Ұмытпай есте сақтайық. 

20 слайд

Күнделікті ашайық,  Үй тапсырмасын жазайық.  Бүгінгі алған білімді,  Ұмытпай есте сақтайық. 

Министірлікпен келісілген курстар тізімі