Материалдар / Жұрнақ пен жалғау

Жұрнақ пен жалғау

Материал туралы қысқаша түсінік
Жұрнақ пен жалғауды ажырата білу, тақырыптың маңызын мысалдар арқылы дәлелдей білу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қырқүйек 2020
921
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚАЛЫПТЫ АТМОСФЕРА ОРНАТУ " СЕН ҚАЙДАСЫҢ "ТРЕНИНГІ Сәлем достым ( қол беріп амандасады) Сен қалайсың? (иықтарын қағады) Қайда

1 слайд
ҚАЛЫПТЫ АТМОСФЕРА ОРНАТУ " СЕН ҚАЙДАСЫҢ "ТРЕНИНГІ Сәлем достым ( қол беріп амандасады) Сен қалайсың? (иықтарын қағады) Қайда болдың?(құлақтарын тартады) Мен сені сағындым (қолдарын жүрекке қояды) Сен келдің (қолдарын жаяды) Жақсы болды ( қатты құшақтайды)

1 слайд

ҚАЛЫПТЫ АТМОСФЕРА ОРНАТУ " СЕН ҚАЙДАСЫҢ "ТРЕНИНГІ Сәлем достым ( қол беріп амандасады) Сен қалайсың? (иықтарын қағады) Қайда болдың?(құлақтарын тартады) Мен сені сағындым (қолдарын жүрекке қояды) Сен келдің (қолдарын жаяды) Жақсы болды ( қатты құшақтайды)

Құрманғазы домбыра... Динаға ұстатты. Дина атақты домбыра..., күйші болды.

2 слайд
Құрманғазы домбыра... Динаға ұстатты. Дина атақты домбыра..., күйші болды.

2 слайд

Құрманғазы домбыра... Динаға ұстатты. Дина атақты домбыра..., күйші болды.

ДОМБЫРАШЫ,ДИНАҒА, КҮЙШІ, АТАҚТЫ, ҰСТАТТЫ

3 слайд
ДОМБЫРАШЫ,ДИНАҒА, КҮЙШІ, АТАҚТЫ, ҰСТАТТЫ

3 слайд

ДОМБЫРАШЫ,ДИНАҒА, КҮЙШІ, АТАҚТЫ, ҰСТАТТЫ

“ АДАСҚАН ӘРІПТЕР” Н А Қ Ж Ұ Р Е П Н Ғ А У Ж А Л Жұрнақ пен жалғау

4 слайд
“ АДАСҚАН ӘРІПТЕР” Н А Қ Ж Ұ Р Е П Н Ғ А У Ж А Л Жұрнақ пен жалғау

4 слайд

“ АДАСҚАН ӘРІПТЕР” Н А Қ Ж Ұ Р Е П Н Ғ А У Ж А Л Жұрнақ пен жалғау

 Не білу керек: Жұрнақ пен жалғауды айыра білу, тақырыптың маңызын мысалдар арқылы дәлелдей білу; Не істей алу керек: Бері

5 слайд
 Не білу керек: Жұрнақ пен жалғауды айыра білу, тақырыптың маңызын мысалдар арқылы дәлелдей білу; Не істей алу керек: Берілген тапсырмаларды түсіне отырып, дәл, нақты жауап бере алу керек;

5 слайд

 Не білу керек: Жұрнақ пен жалғауды айыра білу, тақырыптың маңызын мысалдар арқылы дәлелдей білу; Не істей алу керек: Берілген тапсырмаларды түсіне отырып, дәл, нақты жауап бере алу керек;

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ 12 балл-– “5” - 0 қате 10-11 балл- – “4” -1-2-қате 6-9 балл – “3” – 3-4-қате 1-5 балл – “2”- 5

6 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ 12 балл-– “5” - 0 қате 10-11 балл- – “4” -1-2-қате 6-9 балл – “3” – 3-4-қате 1-5 балл – “2”- 5 қате критерийлер 3 2 1 Сауатты жазу Өте жақсы жақсы орташа Түбірді ажырата білу Өте жақсы жақсы орташа Жұрнақ жалғай алу Өте жақсы жақсы орташа Жалғау жалғай алу Өте жақсы жақсы орташа Тапсырманы толық орындау Өте жақсы жақсы орташа

6 слайд

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ 12 балл-– “5” - 0 қате 10-11 балл- – “4” -1-2-қате 6-9 балл – “3” – 3-4-қате 1-5 балл – “2”- 5 қате критерийлер 3 2 1 Сауатты жазу Өте жақсы жақсы орташа Түбірді ажырата білу Өте жақсы жақсы орташа Жұрнақ жалғай алу Өте жақсы жақсы орташа Жалғау жалғай алу Өте жақсы жақсы орташа Тапсырманы толық орындау Өте жақсы жақсы орташа

Бимінші- Жазуларшы- Саздіңгер- Ақылмды- Күйсіңші- 7ҚАТЕСІН ТАП, ЕРЕЖЕ ЖАСА!

7 слайд
Бимінші- Жазуларшы- Саздіңгер- Ақылмды- Күйсіңші- 7ҚАТЕСІН ТАП, ЕРЕЖЕ ЖАСА!

7 слайд

Бимінші- Жазуларшы- Саздіңгер- Ақылмды- Күйсіңші- 7ҚАТЕСІН ТАП, ЕРЕЖЕ ЖАСА!

8 ТЕКСЕРУ Бимінші- бишімін Жазуларшы- жазушылар Саздіңгер- Сазгердің Ақылмды- ақылдым Күйсіңші-күйшісің

8 слайд
8 ТЕКСЕРУ Бимінші- бишімін Жазуларшы- жазушылар Саздіңгер- Сазгердің Ақылмды- ақылдым Күйсіңші-күйшісің

8 слайд

8 ТЕКСЕРУ Бимінші- бишімін Жазуларшы- жазушылар Саздіңгер- Сазгердің Ақылмды- ақылдым Күйсіңші-күйшісің

СУРЕТТІ ДИКТАНТ

9 слайд
СУРЕТТІ ДИКТАНТ

9 слайд

СУРЕТТІ ДИКТАНТ

ТЕКСЕРУ Дәрігер, балықшы, қобызшы,домбырашы, жылқышы,бүркітші, қойшы.

10 слайд
ТЕКСЕРУ Дәрігер, балықшы, қобызшы,домбырашы, жылқышы,бүркітші, қойшы.

10 слайд

ТЕКСЕРУ Дәрігер, балықшы, қобызшы,домбырашы, жылқышы,бүркітші, қойшы.

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС 1 т. - Мақал құрастыру 2 т. - ҰЙҚАСЫН ТАП 3 т. - “ШАТАСҚАН ТІЗБЕКТЕР”ӘДІСІ 4 т. - «Фишбоун» әдісі 5 т. - Гарм

11 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС 1 т. - Мақал құрастыру 2 т. - ҰЙҚАСЫН ТАП 3 т. - “ШАТАСҚАН ТІЗБЕКТЕР”ӘДІСІ 4 т. - «Фишбоун» әдісі 5 т. - Гармошка

11 слайд

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС 1 т. - Мақал құрастыру 2 т. - ҰЙҚАСЫН ТАП 3 т. - “ШАТАСҚАН ТІЗБЕКТЕР”ӘДІСІ 4 т. - «Фишбоун» әдісі 5 т. - Гармошка

ДӨҢГЕЛЕК ІШІНДЕГІ БУЫНДАРДАН МАҚАЛ ҚҰРАСТЫРЫП ЖАЗ.МАҚАЛДАҒЫ ЖҰРНАҚ ПЕН ЖАЛҒАУДЫ ТАП: Ө -нер -лі -нің қо -лыал-тын Ө -лең -

12 слайд
ДӨҢГЕЛЕК ІШІНДЕГІ БУЫНДАРДАН МАҚАЛ ҚҰРАСТЫРЫП ЖАЗ.МАҚАЛДАҒЫ ЖҰРНАҚ ПЕН ЖАЛҒАУДЫ ТАП: Ө -нер -лі -нің қо -лыал-тын Ө -лең -ші -нің -сө -зіал-тын

12 слайд

ДӨҢГЕЛЕК ІШІНДЕГІ БУЫНДАРДАН МАҚАЛ ҚҰРАСТЫРЫП ЖАЗ.МАҚАЛДАҒЫ ЖҰРНАҚ ПЕН ЖАЛҒАУДЫ ТАП: Ө -нер -лі -нің қо -лыал-тын Ө -лең -ші -нің -сө -зіал-тын

Ші,ші Шы,шы Гер, гер Лық,лық Ұйқасын тап:

13 слайд
Ші,ші Шы,шы Гер, гер Лық,лық Ұйқасын тап:

13 слайд

Ші,ші Шы,шы Гер, гер Лық,лық Ұйқасын тап:

“ ШАТАСҚАН ТІЗБЕКТЕР” ӘДІСІ зержү ліөнер геөр

14 слайд
“ ШАТАСҚАН ТІЗБЕКТЕР” ӘДІСІ   зержү ліөнер геөр

14 слайд

“ ШАТАСҚАН ТІЗБЕКТЕР” ӘДІСІ   зержү ліөнер геөр

«ФИШБОУН» ӘДІСІ Жұрнақ пен жалғауӨ н е р қорытынды о й ы н м а л ш е к а р а ж е р қ ұ р ы л ы с

15 слайд
«ФИШБОУН» ӘДІСІ Жұрнақ пен жалғауӨ н е р қорытынды о й ы н м а л ш е к а р а ж е р қ ұ р ы л ы с

15 слайд

«ФИШБОУН» ӘДІСІ Жұрнақ пен жалғауӨ н е р қорытынды о й ы н м а л ш е к а р а ж е р қ ұ р ы л ы с

16 слайд

16 слайд

ТҮЙІН ЖАСА!  Қосымша жұрнақ, жалғау болып ...бөлінеді.  Сөз мағынасын өзгертетін қосымшаны.... дейміз.  Сөз бен сөзді байл

17 слайд
ТҮЙІН ЖАСА!  Қосымша жұрнақ, жалғау болып ...бөлінеді.  Сөз мағынасын өзгертетін қосымшаны.... дейміз.  Сөз бен сөзді байланыстыратын қосымшаны .....дейміз.

17 слайд

ТҮЙІН ЖАСА!  Қосымша жұрнақ, жалғау болып ...бөлінеді.  Сөз мағынасын өзгертетін қосымшаны.... дейміз.  Сөз бен сөзді байланыстыратын қосымшаны .....дейміз.

 Мен бүгін мына ережені еске түсірдім ......  Маған сабақта .................ұнады  Мен енді ............қате жібермеймін 

18 слайд
 Мен бүгін мына ережені еске түсірдім ......  Маған сабақта .................ұнады  Мен енді ............қате жібермеймін  Әрқашан ............ ережені есте сақтаймын  Жұрнақ пен жалғаудың өмірдегі қажеттілігі ...............екенін білдім. ҚОРЫТЫНДЫ

18 слайд

 Мен бүгін мына ережені еске түсірдім ......  Маған сабақта .................ұнады  Мен енді ............қате жібермеймін  Әрқашан ............ ережені есте сақтаймын  Жұрнақ пен жалғаудың өмірдегі қажеттілігі ...............екенін білдім. ҚОРЫТЫНДЫ

“ ИДЕЯЛАР СЕБЕТІ”

19 слайд
“ ИДЕЯЛАР СЕБЕТІ”

19 слайд

“ ИДЕЯЛАР СЕБЕТІ”

Күнделікті ашайық, Үй тапсырмасын жазайық. Бүгінгі алған білімді, Ұмытпай есте сақтайық.

20 слайд
Күнделікті ашайық,  Үй тапсырмасын жазайық.  Бүгінгі алған білімді,  Ұмытпай есте сақтайық. 

20 слайд

Күнделікті ашайық,  Үй тапсырмасын жазайық.  Бүгінгі алған білімді,  Ұмытпай есте сақтайық. 

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ