Материалдар / Математика сабағында теңсіздіктерге есептер шығару

Математика сабағында теңсіздіктерге есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімнің маңызын Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев: «Біз өмір бойына жететін білім алу» моделінен «Өмір бойы білім алып өту» моделіне көшуге тиіспіз. «Білімді азамат ел-ертеңі», «Ел мен елді, халық пен халықты теңестіретін – білім» деген нақыл сөздер тектен текке айтылмаса керек. Ендеше, біз де осы мақсатпен өз білімдеріне, күштеріне сеніп келген ойыншыларымызды ортаға шақырып, бүгінгі «Ханшайымдар мен ханзадалар» интеллектуалдық сайыс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Маусым 2018
215
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚАЙТАЛАУҒА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУ

1 слайд
ҚАЙТАЛАУҒА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУ

1 слайд

ҚАЙТАЛАУҒА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУ

 Білімділік: VI т арау бойынша оқушылардың а лған білімдерін байланыстыру және жүйелендіру.  Дамытушылық: оқушылардың

2 слайд
 Білімділік: VI т арау бойынша оқушылардың а лған білімдерін байланыстыру  және жүйелендіру.  Дамытушылық: оқушылардың логика лық ойлау қабілетін дамыту, пәнге деген қызығушылығын ояту.  Тәрбиелік : оқушыларды ұқыптылыққа, топпен және жұптық жұмыс істеуге үйрету. САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:

2 слайд

 Білімділік: VI т арау бойынша оқушылардың а лған білімдерін байланыстыру  және жүйелендіру.  Дамытушылық: оқушылардың логика лық ойлау қабілетін дамыту, пәнге деген қызығушылығын ояту.  Тәрбиелік : оқушыларды ұқыптылыққа, топпен және жұптық жұмыс істеуге үйрету. САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:

 ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ. и п п р п р п п

3 слайд
 ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ.   и п п р п р п п

3 слайд

 ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ.   и п п р п р п п

6х ≤ 18 ( -∞; 7) -2 < х ≤ 9 ( -∞; 3]; х < 7 (-2; +

4 слайд
6х ≤ 18 ( -∞; 7) -2 < х ≤ 9 ( -∞; 3];   х < 7 (-2; +∞) m > -2 (5; ∞) 3x > 15 [ -2; 9];Ж АУА Б Ы Н С Ә Й К Е С Т Е Н Д І Р І Ң І З

4 слайд

6х ≤ 18 ( -∞; 7) -2 < х ≤ 9 ( -∞; 3];   х < 7 (-2; +∞) m > -2 (5; ∞) 3x > 15 [ -2; 9];Ж АУА Б Ы Н С Ә Й К Е С Т Е Н Д І Р І Ң І З

6х ≤ 18 ( -∞; 7) -2 < х ≤ 9 ( -∞; 3]; х < 7 (-2; +∞) m

5 слайд
6х ≤ 18 ( -∞; 7) -2 < х ≤ 9 ( -∞; 3];   х < 7 (-2; +∞) m > -2 (5; ∞) 3x > 15 [ -2; 9];ЖАУАБЫ:

5 слайд

6х ≤ 18 ( -∞; 7) -2 < х ≤ 9 ( -∞; 3];   х < 7 (-2; +∞) m > -2 (5; ∞) 3x > 15 [ -2; 9];ЖАУАБЫ:

 «Галерияны шарлау» әдісі ПО СТЕР ҚОРҒАУ.

6 слайд
 «Галерияны шарлау» әдісі ПО СТЕР ҚОРҒАУ.

6 слайд

 «Галерияны шарлау» әдісі ПО СТЕР ҚОРҒАУ.

 № 1089. а және b с андарын с а лыстырыңдар: a – b айырмасының мәні:  1) -4 –ке тең;  2) 7 – ге тең;  3) 0-ге тең

7 слайд
 № 1089. а және b с андарын с а лыстырыңдар: a – b айырмасының мәні:  1) -4 –ке тең;  2) 7 – ге тең;  3) 0-ге тең;  4) -0,5 – ке тең. Т О П Т Ы Қ Ж Ұ М Ы С ( О Қ У Л Ы Қ П Е Н Ж Ұ М Ы С )

7 слайд

 № 1089. а және b с андарын с а лыстырыңдар: a – b айырмасының мәні:  1) -4 –ке тең;  2) 7 – ге тең;  3) 0-ге тең;  4) -0,5 – ке тең. Т О П Т Ы Қ Ж Ұ М Ы С ( О Қ У Л Ы Қ П Е Н Ж Ұ М Ы С )

 1) a – b = -4 болса ab;  2) a – b = 7 болса a ;  3) a – b =0 болса a=b;  4) a – b = - 0.5 болса a bШЕШУІ:

8 слайд
 1) a – b = -4 болса ab;  2) a – b = 7 болса a ;  3) a – b =0 болса a=b;  4) a – b = - 0.5 болса a bШЕШУІ:

8 слайд

 1) a – b = -4 болса ab;  2) a – b = 7 болса a ;  3) a – b =0 болса a=b;  4) a – b = - 0.5 болса a bШЕШУІ:

 № 1090.

9 слайд
   № 1090.

9 слайд

   № 1090.

с ШЕШУІ:

10 слайд
с ШЕШУІ:

10 слайд

с ШЕШУІ:

 Те ң с і зд і к бе л г і л е р і н п а й д а л а н ы п ж а з ы ң д а р :  Б ү г і н ауа н ы ң т е мп е р ату р а с

11 слайд
 Те ң с і зд і к бе л г і л е р і н п а й д а л а н ы п ж а з ы ң д а р :  Б ү г і н ауа н ы ң т е мп е р ату р а с ы Ө с ке ме н д е t = .  1 ) Па вл од а рд а ғ ы ауа н ы ң т е мп е р ату р а с ы t , ол Өс ке м е н д е г і ауа н ы ң т е мп е р ату р а с ы н а н жо ғ а р ы е ме с ;  2 ) Ал мат ы д а ғ ы ауа н ы ң т е мп е р ату р а с ы t , ол Өс ке м е н д е г і ауа н ы ң т е мп е р ату р а с ы н а н т ө ме н е ме с ;  3 ) Суд ы ң т е мп е р ату р а с ы t , ол 0 – т а н т ө ме н е ме с , б і р а қ 1 0 0 – т а н жо ғ а р ы е ме с . № 1091.

11 слайд

 Те ң с і зд і к бе л г і л е р і н п а й д а л а н ы п ж а з ы ң д а р :  Б ү г і н ауа н ы ң т е мп е р ату р а с ы Ө с ке ме н д е t = .  1 ) Па вл од а рд а ғ ы ауа н ы ң т е мп е р ату р а с ы t , ол Өс ке м е н д е г і ауа н ы ң т е мп е р ату р а с ы н а н жо ғ а р ы е ме с ;  2 ) Ал мат ы д а ғ ы ауа н ы ң т е мп е р ату р а с ы t , ол Өс ке м е н д е г і ауа н ы ң т е мп е р ату р а с ы н а н т ө ме н е ме с ;  3 ) Суд ы ң т е мп е р ату р а с ы t , ол 0 – т а н т ө ме н е ме с , б і р а қ 1 0 0 – т а н жо ғ а р ы е ме с . № 1091.

 1) t ≤ - 3  2) t - 3  3) 0≤ t ≤ 100 ШЕШУІ:

12 слайд
 1) t ≤ - 3  2) t - 3  3) 0≤ t ≤ 100 ШЕШУІ:

12 слайд

 1) t ≤ - 3  2) t - 3  3) 0≤ t ≤ 100 ШЕШУІ:

 № 1092.

13 слайд
   № 1092.

13 слайд

   № 1092.

 1)  2)  3)  4) -1 ШЕШУІ:

14 слайд
 1)  2)  3)  4) -1 ШЕШУІ:

14 слайд

 1)  2)  3)  4) -1 ШЕШУІ:

Логикалық сұрақтар. СЕРГІТУ СӘТІ

15 слайд
Логикалық сұрақтар. СЕРГІТУ СӘТІ

15 слайд

Логикалық сұрақтар. СЕРГІТУ СӘТІ

Сабақты қорытындылау

16 слайд
Сабақты қорытындылау

16 слайд

Сабақты қорытындылау

 Үй жұмысын беру № 1099 есеп

17 слайд
 Үй жұмысын беру № 1099 есеп

17 слайд

 Үй жұмысын беру № 1099 есеп

 Бағалау

18 слайд
 Бағалау

18 слайд

 Бағалау

 Рефлексия

19 слайд
 Рефлексия

19 слайд

 Рефлексия

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ