Математика сабағында теңсіздіктерге есептер шығару

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Математика сабағында теңсіздіктерге есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімнің маңызын Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев: «Біз өмір бойына жететін білім алу» моделінен «Өмір бойы білім алып өту» моделіне көшуге тиіспіз. «Білімді азамат ел-ертеңі», «Ел мен елді, халық пен халықты теңестіретін – білім» деген нақыл сөздер тектен текке айтылмаса керек. Ендеше, біз де осы мақсатпен өз білімдеріне, күштеріне сеніп келген ойыншыларымызды ортаға шақырып, бүгінгі «Ханшайымдар мен ханзадалар» интеллектуалдық сайыс
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ҚАЙТАЛАУҒА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУ

#1 слайд
ҚАЙТАЛАУҒА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУ

1 слайд

ҚАЙТАЛАУҒА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУ

Білімділік: VI тарау бойынша оқушылардың алған білімдерін байланыстыру және жүйелендіру. Дамытушылық: оқушылардың логик

#2 слайд
Білімділік: VI тарау бойынша оқушылардың алған білімдерін байланыстыру  және жүйелендіру. Дамытушылық: оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, пәнге деген қызығушылығын ояту. Тәрбиелік: оқушыларды ұқыптылыққа, топпен және жұптық жұмыс істеуге үйрету. САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:

2 слайд

Білімділік: VI тарау бойынша оқушылардың алған білімдерін байланыстыру  және жүйелендіру. Дамытушылық: оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, пәнге деген қызығушылығын ояту. Тәрбиелік: оқушыларды ұқыптылыққа, топпен және жұптық жұмыс істеуге үйрету. САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:

 иппрпрпп ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ.

#3 слайд
  иппрпрпп ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ.

3 слайд

  иппрпрпп ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ.

6х ≤ 18 ( -∞; 7) -2 < х ≤ 9 ( -∞; 3]; х < 7 (-2; +∞) m > -2

#4 слайд
6х ≤ 18 ( -∞; 7) -2 < х ≤ 9 ( -∞; 3];   х < 7 (-2; +∞) m > -2 (5; ∞) 3x >15 [ -2; 9]; ЖАУАБЫН СӘЙКЕСТЕНДІРІҢІЗ

4 слайд

6х ≤ 18 ( -∞; 7) -2 < х ≤ 9 ( -∞; 3];   х < 7 (-2; +∞) m > -2 (5; ∞) 3x >15 [ -2; 9]; ЖАУАБЫН СӘЙКЕСТЕНДІРІҢІЗ

6х ≤ 18 ( -∞; 7) -2 < х ≤ 9 ( -∞; 3]; х < 7 (-2; +∞) m > -2 (5; ∞

#5 слайд
6х ≤ 18 ( -∞; 7) -2 < х ≤ 9 ( -∞; 3];   х < 7 (-2; +∞) m > -2 (5; ∞) 3x >15 [ -2; 9]; ЖАУАБЫ:

5 слайд

6х ≤ 18 ( -∞; 7) -2 < х ≤ 9 ( -∞; 3];   х < 7 (-2; +∞) m > -2 (5; ∞) 3x >15 [ -2; 9]; ЖАУАБЫ:

«Галерияны шарлау» әдісі ПОСТЕР ҚОРҒАУ.

#6 слайд
«Галерияны шарлау» әдісі ПОСТЕР ҚОРҒАУ.

6 слайд

«Галерияны шарлау» әдісі ПОСТЕР ҚОРҒАУ.

 №1089. а және b сандарын салыстырыңдар: a – b айырмасының мәні: 1) -4 –ке тең; 2) 7 – ге тең; 3) 0-ге тең; 4) -0

#7 слайд
 №1089. а және b сандарын салыстырыңдар: a – b айырмасының мәні: 1) -4 –ке тең; 2) 7 – ге тең; 3) 0-ге тең; 4) -0,5 – ке тең. ТОПТЫҚ ЖҰМЫС (ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС)

7 слайд

 №1089. а және b сандарын салыстырыңдар: a – b айырмасының мәні: 1) -4 –ке тең; 2) 7 – ге тең; 3) 0-ге тең; 4) -0,5 – ке тең. ТОПТЫҚ ЖҰМЫС (ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС)

1) a – b= -4 болсаab; 2) a – b= 7 болсаa ; 3) a – b=0 болсаa=b; 4) a – b= - 0.5 болса a b ШЕШУІ:

#8 слайд
1) a – b= -4 болсаab; 2) a – b= 7 болсаa ; 3) a – b=0 болсаa=b; 4) a – b= - 0.5 болса a b ШЕШУІ:

8 слайд

1) a – b= -4 болсаab; 2) a – b= 7 болсаa ; 3) a – b=0 болсаa=b; 4) a – b= - 0.5 болса a b ШЕШУІ:

 №1090.

#9 слайд
  №1090.

9 слайд

  №1090.

с ШЕШУІ:

#10 слайд
с ШЕШУІ:

10 слайд

с ШЕШУІ:

Теңсіздік белгілерін пайдаланып жазыңдар: Бүгін ауаның температурасы Өскеменде t=. 1) Павлодардағы ауаның температурасы t ,

#11 слайд
Теңсіздік белгілерін пайдаланып жазыңдар: Бүгін ауаның температурасы Өскеменде t=. 1) Павлодардағы ауаның температурасы t , ол Өскемендегі ауаның температурасынан жоғары емес; 2) Алматыдағы ауаның температурасы t , ол Өскемендегі ауаның температурасынан төмен емес; 3) Судың температурасы t , ол 0 – тан төмен емес, бірақ 100 – тан жоғары емес. №1091.

11 слайд

Теңсіздік белгілерін пайдаланып жазыңдар: Бүгін ауаның температурасы Өскеменде t=. 1) Павлодардағы ауаның температурасы t , ол Өскемендегі ауаның температурасынан жоғары емес; 2) Алматыдағы ауаның температурасы t , ол Өскемендегі ауаның температурасынан төмен емес; 3) Судың температурасы t , ол 0 – тан төмен емес, бірақ 100 – тан жоғары емес. №1091.

1) t ≤ - 3 2) t - 3 3) 0≤ t ≤ 100 ШЕШУІ:

#12 слайд
1) t ≤ - 3 2) t - 3 3) 0≤ t ≤ 100 ШЕШУІ:

12 слайд

1) t ≤ - 3 2) t - 3 3) 0≤ t ≤ 100 ШЕШУІ:

 №1092.

#13 слайд
  №1092.

13 слайд

  №1092.

1) 2) 3) 4) -1 ШЕШУІ:

#14 слайд
1) 2) 3) 4) -1 ШЕШУІ:

14 слайд

1) 2) 3) 4) -1 ШЕШУІ:

Логикалық сұрақтар. СЕРГІТУ СӘТІ

#15 слайд
Логикалық сұрақтар. СЕРГІТУ СӘТІ

15 слайд

Логикалық сұрақтар. СЕРГІТУ СӘТІ

Сабақты қорытындылау

#16 слайд
Сабақты қорытындылау

16 слайд

Сабақты қорытындылау

Үй жұмысын беру №1099 есеп

#17 слайд
Үй жұмысын беру №1099 есеп

17 слайд

Үй жұмысын беру №1099 есеп

Бағалау

#18 слайд
Бағалау

18 слайд

Бағалау

Рефлексия

#19 слайд
Рефлексия

19 слайд

Рефлексия

Файл форматы:
pptx
26.06.2018
290
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі