Материалдар / Математика сабағында теңсіздіктерге есептер шығару

Математика сабағында теңсіздіктерге есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімнің маңызын Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев: «Біз өмір бойына жететін білім алу» моделінен «Өмір бойы білім алып өту» моделіне көшуге тиіспіз. «Білімді азамат ел-ертеңі», «Ел мен елді, халық пен халықты теңестіретін – білім» деген нақыл сөздер тектен текке айтылмаса керек. Ендеше, біз де осы мақсатпен өз білімдеріне, күштеріне сеніп келген ойыншыларымызды ортаға шақырып, бүгінгі «Ханшайымдар мен ханзадалар» интеллектуалдық сайыс
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚАЙТАЛАУҒА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУ

1 слайд
ҚАЙТАЛАУҒА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУ

1 слайд

ҚАЙТАЛАУҒА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУ

Білімділік: VI тарау бойынша оқушылардың алған білімдерін байланыстыру және жүйелендіру. Дамытушылық: оқушылардың логик

2 слайд
Білімділік: VI тарау бойынша оқушылардың алған білімдерін байланыстыру  және жүйелендіру. Дамытушылық: оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, пәнге деген қызығушылығын ояту. Тәрбиелік: оқушыларды ұқыптылыққа, топпен және жұптық жұмыс істеуге үйрету. САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:

2 слайд

Білімділік: VI тарау бойынша оқушылардың алған білімдерін байланыстыру  және жүйелендіру. Дамытушылық: оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, пәнге деген қызығушылығын ояту. Тәрбиелік: оқушыларды ұқыптылыққа, топпен және жұптық жұмыс істеуге үйрету. САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:

 иппрпрпп ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ.

3 слайд
  иппрпрпп ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ.

3 слайд

  иппрпрпп ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ.

6х ≤ 18 ( -∞; 7) -2 < х ≤ 9 ( -∞; 3]; х < 7 (-2; +∞) m > -2

4 слайд
6х ≤ 18 ( -∞; 7) -2 < х ≤ 9 ( -∞; 3];   х < 7 (-2; +∞) m > -2 (5; ∞) 3x >15 [ -2; 9]; ЖАУАБЫН СӘЙКЕСТЕНДІРІҢІЗ

4 слайд

6х ≤ 18 ( -∞; 7) -2 < х ≤ 9 ( -∞; 3];   х < 7 (-2; +∞) m > -2 (5; ∞) 3x >15 [ -2; 9]; ЖАУАБЫН СӘЙКЕСТЕНДІРІҢІЗ

6х ≤ 18 ( -∞; 7) -2 < х ≤ 9 ( -∞; 3]; х < 7 (-2; +∞) m > -2 (5; ∞

5 слайд
6х ≤ 18 ( -∞; 7) -2 < х ≤ 9 ( -∞; 3];   х < 7 (-2; +∞) m > -2 (5; ∞) 3x >15 [ -2; 9]; ЖАУАБЫ:

5 слайд

6х ≤ 18 ( -∞; 7) -2 < х ≤ 9 ( -∞; 3];   х < 7 (-2; +∞) m > -2 (5; ∞) 3x >15 [ -2; 9]; ЖАУАБЫ:

«Галерияны шарлау» әдісі ПОСТЕР ҚОРҒАУ.

6 слайд
«Галерияны шарлау» әдісі ПОСТЕР ҚОРҒАУ.

6 слайд

«Галерияны шарлау» әдісі ПОСТЕР ҚОРҒАУ.

 №1089. а және b сандарын салыстырыңдар: a – b айырмасының мәні: 1) -4 –ке тең; 2) 7 – ге тең; 3) 0-ге тең; 4) -0

7 слайд
 №1089. а және b сандарын салыстырыңдар: a – b айырмасының мәні: 1) -4 –ке тең; 2) 7 – ге тең; 3) 0-ге тең; 4) -0,5 – ке тең. ТОПТЫҚ ЖҰМЫС (ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС)

7 слайд

 №1089. а және b сандарын салыстырыңдар: a – b айырмасының мәні: 1) -4 –ке тең; 2) 7 – ге тең; 3) 0-ге тең; 4) -0,5 – ке тең. ТОПТЫҚ ЖҰМЫС (ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС)

1) a – b= -4 болсаab; 2) a – b= 7 болсаa ; 3) a – b=0 болсаa=b; 4) a – b= - 0.5 болса a b ШЕШУІ:

8 слайд
1) a – b= -4 болсаab; 2) a – b= 7 болсаa ; 3) a – b=0 болсаa=b; 4) a – b= - 0.5 болса a b ШЕШУІ:

8 слайд

1) a – b= -4 болсаab; 2) a – b= 7 болсаa ; 3) a – b=0 болсаa=b; 4) a – b= - 0.5 болса a b ШЕШУІ:

 №1090.

9 слайд
  №1090.

9 слайд

  №1090.

с ШЕШУІ:

10 слайд
с ШЕШУІ:

10 слайд

с ШЕШУІ:

Теңсіздік белгілерін пайдаланып жазыңдар: Бүгін ауаның температурасы Өскеменде t=. 1) Павлодардағы ауаның температурасы t ,

11 слайд
Теңсіздік белгілерін пайдаланып жазыңдар: Бүгін ауаның температурасы Өскеменде t=. 1) Павлодардағы ауаның температурасы t , ол Өскемендегі ауаның температурасынан жоғары емес; 2) Алматыдағы ауаның температурасы t , ол Өскемендегі ауаның температурасынан төмен емес; 3) Судың температурасы t , ол 0 – тан төмен емес, бірақ 100 – тан жоғары емес. №1091.

11 слайд

Теңсіздік белгілерін пайдаланып жазыңдар: Бүгін ауаның температурасы Өскеменде t=. 1) Павлодардағы ауаның температурасы t , ол Өскемендегі ауаның температурасынан жоғары емес; 2) Алматыдағы ауаның температурасы t , ол Өскемендегі ауаның температурасынан төмен емес; 3) Судың температурасы t , ол 0 – тан төмен емес, бірақ 100 – тан жоғары емес. №1091.

1) t ≤ - 3 2) t - 3 3) 0≤ t ≤ 100 ШЕШУІ:

12 слайд
1) t ≤ - 3 2) t - 3 3) 0≤ t ≤ 100 ШЕШУІ:

12 слайд

1) t ≤ - 3 2) t - 3 3) 0≤ t ≤ 100 ШЕШУІ:

 №1092.

13 слайд
  №1092.

13 слайд

  №1092.

1) 2) 3) 4) -1 ШЕШУІ:

14 слайд
1) 2) 3) 4) -1 ШЕШУІ:

14 слайд

1) 2) 3) 4) -1 ШЕШУІ:

Логикалық сұрақтар. СЕРГІТУ СӘТІ

15 слайд
Логикалық сұрақтар. СЕРГІТУ СӘТІ

15 слайд

Логикалық сұрақтар. СЕРГІТУ СӘТІ

Сабақты қорытындылау

16 слайд
Сабақты қорытындылау

16 слайд

Сабақты қорытындылау

Үй жұмысын беру №1099 есеп

17 слайд
Үй жұмысын беру №1099 есеп

17 слайд

Үй жұмысын беру №1099 есеп

Бағалау

18 слайд
Бағалау

18 слайд

Бағалау

Рефлексия

19 слайд
Рефлексия

19 слайд

Рефлексия

Министірлікпен келісілген курстар тізімі