Материалдар / Математика сабағында теңсіздіктерге есептер шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика сабағында теңсіздіктерге есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімнің маңызын Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев: «Біз өмір бойына жететін білім алу» моделінен «Өмір бойы білім алып өту» моделіне көшуге тиіспіз. «Білімді азамат ел-ертеңі», «Ел мен елді, халық пен халықты теңестіретін – білім» деген нақыл сөздер тектен текке айтылмаса керек. Ендеше, біз де осы мақсатпен өз білімдеріне, күштеріне сеніп келген ойыншыларымызды ортаға шақырып, бүгінгі «Ханшайымдар мен ханзадалар» интеллектуалдық сайыс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Маусым 2018
228
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚАЙТАЛАУҒА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУ

1 слайд
ҚАЙТАЛАУҒА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУ

1 слайд

ҚАЙТАЛАУҒА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУ

Білімділік: VI тарау бойынша оқушылардың алған білімдерін байланыстыру және жүйелендіру. Дамытушылық: оқушылардың логик

2 слайд
Білімділік: VI тарау бойынша оқушылардың алған білімдерін байланыстыру  және жүйелендіру. Дамытушылық: оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, пәнге деген қызығушылығын ояту. Тәрбиелік: оқушыларды ұқыптылыққа, топпен және жұптық жұмыс істеуге үйрету. САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:

2 слайд

Білімділік: VI тарау бойынша оқушылардың алған білімдерін байланыстыру  және жүйелендіру. Дамытушылық: оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, пәнге деген қызығушылығын ояту. Тәрбиелік: оқушыларды ұқыптылыққа, топпен және жұптық жұмыс істеуге үйрету. САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:

 иппрпрпп ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ.

3 слайд
  иппрпрпп ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ.

3 слайд

  иппрпрпп ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ.

6х ≤ 18 ( -∞; 7) -2 < х ≤ 9 ( -∞; 3]; х < 7 (-2; +∞) m > -2

4 слайд
6х ≤ 18 ( -∞; 7) -2 < х ≤ 9 ( -∞; 3];   х < 7 (-2; +∞) m > -2 (5; ∞) 3x >15 [ -2; 9]; ЖАУАБЫН СӘЙКЕСТЕНДІРІҢІЗ

4 слайд

6х ≤ 18 ( -∞; 7) -2 < х ≤ 9 ( -∞; 3];   х < 7 (-2; +∞) m > -2 (5; ∞) 3x >15 [ -2; 9]; ЖАУАБЫН СӘЙКЕСТЕНДІРІҢІЗ

6х ≤ 18 ( -∞; 7) -2 < х ≤ 9 ( -∞; 3]; х < 7 (-2; +∞) m > -2 (5; ∞

5 слайд
6х ≤ 18 ( -∞; 7) -2 < х ≤ 9 ( -∞; 3];   х < 7 (-2; +∞) m > -2 (5; ∞) 3x >15 [ -2; 9]; ЖАУАБЫ:

5 слайд

6х ≤ 18 ( -∞; 7) -2 < х ≤ 9 ( -∞; 3];   х < 7 (-2; +∞) m > -2 (5; ∞) 3x >15 [ -2; 9]; ЖАУАБЫ:

«Галерияны шарлау» әдісі ПОСТЕР ҚОРҒАУ.

6 слайд
«Галерияны шарлау» әдісі ПОСТЕР ҚОРҒАУ.

6 слайд

«Галерияны шарлау» әдісі ПОСТЕР ҚОРҒАУ.

 №1089. а және b сандарын салыстырыңдар: a – b айырмасының мәні: 1) -4 –ке тең; 2) 7 – ге тең; 3) 0-ге тең; 4) -0

7 слайд
 №1089. а және b сандарын салыстырыңдар: a – b айырмасының мәні: 1) -4 –ке тең; 2) 7 – ге тең; 3) 0-ге тең; 4) -0,5 – ке тең. ТОПТЫҚ ЖҰМЫС (ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС)

7 слайд

 №1089. а және b сандарын салыстырыңдар: a – b айырмасының мәні: 1) -4 –ке тең; 2) 7 – ге тең; 3) 0-ге тең; 4) -0,5 – ке тең. ТОПТЫҚ ЖҰМЫС (ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС)

1) a – b= -4 болсаab; 2) a – b= 7 болсаa ; 3) a – b=0 болсаa=b; 4) a – b= - 0.5 болса a b ШЕШУІ:

8 слайд
1) a – b= -4 болсаab; 2) a – b= 7 болсаa ; 3) a – b=0 болсаa=b; 4) a – b= - 0.5 болса a b ШЕШУІ:

8 слайд

1) a – b= -4 болсаab; 2) a – b= 7 болсаa ; 3) a – b=0 болсаa=b; 4) a – b= - 0.5 болса a b ШЕШУІ:

 №1090.

9 слайд
  №1090.

9 слайд

  №1090.

с ШЕШУІ:

10 слайд
с ШЕШУІ:

10 слайд

с ШЕШУІ:

Теңсіздік белгілерін пайдаланып жазыңдар: Бүгін ауаның температурасы Өскеменде t=. 1) Павлодардағы ауаның температурасы t ,

11 слайд
Теңсіздік белгілерін пайдаланып жазыңдар: Бүгін ауаның температурасы Өскеменде t=. 1) Павлодардағы ауаның температурасы t , ол Өскемендегі ауаның температурасынан жоғары емес; 2) Алматыдағы ауаның температурасы t , ол Өскемендегі ауаның температурасынан төмен емес; 3) Судың температурасы t , ол 0 – тан төмен емес, бірақ 100 – тан жоғары емес. №1091.

11 слайд

Теңсіздік белгілерін пайдаланып жазыңдар: Бүгін ауаның температурасы Өскеменде t=. 1) Павлодардағы ауаның температурасы t , ол Өскемендегі ауаның температурасынан жоғары емес; 2) Алматыдағы ауаның температурасы t , ол Өскемендегі ауаның температурасынан төмен емес; 3) Судың температурасы t , ол 0 – тан төмен емес, бірақ 100 – тан жоғары емес. №1091.

1) t ≤ - 3 2) t - 3 3) 0≤ t ≤ 100 ШЕШУІ:

12 слайд
1) t ≤ - 3 2) t - 3 3) 0≤ t ≤ 100 ШЕШУІ:

12 слайд

1) t ≤ - 3 2) t - 3 3) 0≤ t ≤ 100 ШЕШУІ:

 №1092.

13 слайд
  №1092.

13 слайд

  №1092.

1) 2) 3) 4) -1 ШЕШУІ:

14 слайд
1) 2) 3) 4) -1 ШЕШУІ:

14 слайд

1) 2) 3) 4) -1 ШЕШУІ:

Логикалық сұрақтар. СЕРГІТУ СӘТІ

15 слайд
Логикалық сұрақтар. СЕРГІТУ СӘТІ

15 слайд

Логикалық сұрақтар. СЕРГІТУ СӘТІ

Сабақты қорытындылау

16 слайд
Сабақты қорытындылау

16 слайд

Сабақты қорытындылау

Үй жұмысын беру №1099 есеп

17 слайд
Үй жұмысын беру №1099 есеп

17 слайд

Үй жұмысын беру №1099 есеп

Бағалау

18 слайд
Бағалау

18 слайд

Бағалау

Рефлексия

19 слайд
Рефлексия

19 слайд

Рефлексия