Материалдар / Мектепке дейінгі инклюзиялық балаларды бала-бақшадағы педагогикалық үдеріске тиімді қосу технологиялары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мектепке дейінгі инклюзиялық балаларды бала-бақшадағы педагогикалық үдеріске тиімді қосу технологиялары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі инклюзиялық балаларды бала-бақшадағы педагогикалық үдеріске тиімді қосу технологиялары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2024
41
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Дәріс 6 Мектепке дейінгі инклюзиялық балаларды бала-бақшадағы педагогикалық үдеріске тиімді қосу технологиялары

1 слайд
Дәріс 6 Мектепке дейінгі инклюзиялық балаларды бала-бақшадағы педагогикалық үдеріске тиімді қосу технологиялары

1 слайд

Дәріс 6 Мектепке дейінгі инклюзиялық балаларды бала-бақшадағы педагогикалық үдеріске тиімді қосу технологиялары

Дәрістің мақсаты: жеке тұлғаның әлеуметік өзіндік танымға қабілеттілігі және оның бағытталуы ,қызығушылығының қалыптасуы мен да

2 слайд
Дәрістің мақсаты: жеке тұлғаның әлеуметік өзіндік танымға қабілеттілігі және оның бағытталуы ,қызығушылығының қалыптасуы мен дамуы ,оқыту іс-әрекетіндегі негізгі білімділік және біліктілік дағдыларын үйрену үшін жағдай жасау.

2 слайд

Дәрістің мақсаты: жеке тұлғаның әлеуметік өзіндік танымға қабілеттілігі және оның бағытталуы ,қызығушылығының қалыптасуы мен дамуы ,оқыту іс-әрекетіндегі негізгі білімділік және біліктілік дағдыларын үйрену үшін жағдай жасау.

Негізгі терминдер мен түсініктер •Инклюзия, инклюзивті білім беру, инклюзивті оқыту, мүмкіндігі шектеулі балалар, әлеуметтік о

3 слайд
Негізгі терминдер мен түсініктер •Инклюзия, инклюзивті білім беру, инклюзивті оқыту, мүмкіндігі шектеулі балалар, әлеуметтік орта

3 слайд

Негізгі терминдер мен түсініктер •Инклюзия, инклюзивті білім беру, инклюзивті оқыту, мүмкіндігі шектеулі балалар, әлеуметтік орта

Дәрісте қарастыратын негізгі сұрақтар: •1. Инклюзиялық балаларды балабақшаға қосу,инклюзивті білім беру •Қазіргі уақытта ҚР-нд

4 слайд
Дәрісте қарастыратын негізгі сұрақтар: •1. Инклюзиялық балаларды балабақшаға қосу,инклюзивті білім беру •Қазіргі уақытта ҚР-нда жағдайларын мемлекеттік деңгейде реттейтін нормативтік құқықтық базасы •3. Мектепке дейінгі инклюзиялық балаларды педагогикалық үдеріске тиімді қосу технологиялары.

4 слайд

Дәрісте қарастыратын негізгі сұрақтар: •1. Инклюзиялық балаларды балабақшаға қосу,инклюзивті білім беру •Қазіргі уақытта ҚР-нда жағдайларын мемлекеттік деңгейде реттейтін нормативтік құқықтық базасы •3. Мектепке дейінгі инклюзиялық балаларды педагогикалық үдеріске тиімді қосу технологиялары.

Білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында «Балаларды мектепке дейінгі сапалы тәрбие және

5 слайд
Білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында «Балаларды мектепке дейінгі сапалы тәрбие және оқытумен толық қамтылуын,оларды мектепке даярлауға арналған әрқилы мектепке дейінгі тәрбие және оқыту бағдарламаларына теңдей қол жеткізуін және «инклюзивті білім беру жүйесін жетілдіруін қамтамасыз ету көзделген.Қазіргі уақытта дамуында ақауы бар балалар саны артып отыр.Оларды оқыту кеңейіп ,түзетіп қолдау технологиялары жетілдіруін»қамтамасыз ету көзделген.Инклюзивті білім беру – мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытып үйретудің бір формасы Инклюзивті білім беру- қайырымдылық пен адамгершілік бастауы.

5 слайд

Білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында «Балаларды мектепке дейінгі сапалы тәрбие және оқытумен толық қамтылуын,оларды мектепке даярлауға арналған әрқилы мектепке дейінгі тәрбие және оқыту бағдарламаларына теңдей қол жеткізуін және «инклюзивті білім беру жүйесін жетілдіруін қамтамасыз ету көзделген.Қазіргі уақытта дамуында ақауы бар балалар саны артып отыр.Оларды оқыту кеңейіп ,түзетіп қолдау технологиялары жетілдіруін»қамтамасыз ету көзделген.Инклюзивті білім беру – мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытып үйретудің бір формасы Инклюзивті білім беру- қайырымдылық пен адамгершілік бастауы.

• Инклюзивті білім беру дегеніміз-барлық балаларды,соның ішіндегі мүмкіндіктері шектеулі балаларды жалпы білім үрдісіне толық

6 слайд
• Инклюзивті білім беру дегеніміз-барлық балаларды,соның ішіндегі мүмкіндіктері шектеулі балаларды жалпы білім үрдісіне толық енгізу және әлеуметтік бейімдеуге,жынысына ,шығу тегіне,дініне жағдайына қарамай,балаларды айыратын кедергілерді жоюға,ата-аналарын белсенділікке шақыруға,баланың түзеу-педагогикалық және әлеуметтік мұқтаждықтарына арнайы қолдау ,яғни жалпы білім беру сапасы сақталған тиімді оқытуға бағытталған мемлекеттік саясат.Қазіргі уақытта ҚР-нда жағдайларын мемлекеттік деңгейде реттейтін нормативтік құқықтық база жасалған.

6 слайд

• Инклюзивті білім беру дегеніміз-барлық балаларды,соның ішіндегі мүмкіндіктері шектеулі балаларды жалпы білім үрдісіне толық енгізу және әлеуметтік бейімдеуге,жынысына ,шығу тегіне,дініне жағдайына қарамай,балаларды айыратын кедергілерді жоюға,ата-аналарын белсенділікке шақыруға,баланың түзеу-педагогикалық және әлеуметтік мұқтаждықтарына арнайы қолдау ,яғни жалпы білім беру сапасы сақталған тиімді оқытуға бағытталған мемлекеттік саясат.Қазіргі уақытта ҚР-нда жағдайларын мемлекеттік деңгейде реттейтін нормативтік құқықтық база жасалған.

«ҚР-да білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы» (ҚР Президентінің07.12.2010 ж№1118жарлығым

7 слайд
«ҚР-да білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы» (ҚР Президентінің07.12.2010 ж№1118жарлығымен бекітілген), (02.11.2012ж берілген өзгерістер мен толықтырулармен); -ҚР-ның «Білім туралы»27.07.2007ж №319 ІІІ заңы (14.01.2014ж берілген өзгерістер мен толықтырулармен. -Даму мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық- педагогикалық қолдаудың әдістемелік ұсынымдары (ҚР Білім және ғылым министрінің 12.12.2011 ж №524 бұйрығы. -Даму мүмкіндігі шектеулі балаларға арналаған арнайы білім беру ұйымдарының түрлері қызметінің үлгілік қағидалары (ҚР білім және ғылым министрінің 04.12.2011ж №258 бұйрығы

7 слайд

«ҚР-да білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы» (ҚР Президентінің07.12.2010 ж№1118жарлығымен бекітілген), (02.11.2012ж берілген өзгерістер мен толықтырулармен); -ҚР-ның «Білім туралы»27.07.2007ж №319 ІІІ заңы (14.01.2014ж берілген өзгерістер мен толықтырулармен. -Даму мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық- педагогикалық қолдаудың әдістемелік ұсынымдары (ҚР Білім және ғылым министрінің 12.12.2011 ж №524 бұйрығы. -Даму мүмкіндігі шектеулі балаларға арналаған арнайы білім беру ұйымдарының түрлері қызметінің үлгілік қағидалары (ҚР білім және ғылым министрінің 04.12.2011ж №258 бұйрығы

Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері: 1.Адам құндылығы оның мүмкіндігіне қарай қабілеттілігімен,жеткен жетістіктерімен анықт

8 слайд
Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері: 1.Адам құндылығы оның мүмкіндігіне қарай қабілеттілігімен,жеткен жетістіктерімен анықталады. 2.Әрбір адам сезінуге және ойлауға қабілетті. 3.Әр бір адам қарым-қатынасқа құқылы. 4.Барлық адам бір –біріне қажет. 5.Білім шынайы қарым-қатынас шеңберінде жүзеге асады. 6.Әр бір баланың жетістікке жетуі-өзінің мүмкіндігіне қарай орындай алатын әрекетін жүзеге асыруы. 7..Барлық адамдар құрбы-құрдастарының қолдауы мен достығын қажет етеді.

8 слайд

Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері: 1.Адам құндылығы оның мүмкіндігіне қарай қабілеттілігімен,жеткен жетістіктерімен анықталады. 2.Әрбір адам сезінуге және ойлауға қабілетті. 3.Әр бір адам қарым-қатынасқа құқылы. 4.Барлық адам бір –біріне қажет. 5.Білім шынайы қарым-қатынас шеңберінде жүзеге асады. 6.Әр бір баланың жетістікке жетуі-өзінің мүмкіндігіне қарай орындай алатын әрекетін жүзеге асыруы. 7..Барлық адамдар құрбы-құрдастарының қолдауы мен достығын қажет етеді.

Міндеттері: 1.Сәйкес келетін деңгейіне психофизиологиялық мүмкіндігін дамыту: артикулярлық аппаратын,фонематикалық есту қаблеті

9 слайд
Міндеттері: 1.Сәйкес келетін деңгейіне психофизиологиялық мүмкіндігін дамыту: артикулярлық аппаратын,фонематикалық есту қаблеті ,қолының ұсақ бұлшық еттерінің дамуы ,көру –моторлық қозғалыс т.б. 2.Балабақша жағдайына тез бейімделуге қажет әлеуметтік –адамгершілік жағымды міңез-құлық қалыптастыру. 3.Қызығушылығын дамыту. 4.Жеке тұлғалық ерекшеліктерін дамыту.(өз бетімен жұмыс істеу т.б) 5.Жалпы даму деңгейін көтеру және жеке дамуындағы ауытқушылықты түзету. 6.Өз жасына сәйкес баланың жалпы дамуын және біліктілік дағдыларын нығайту үшін жағымды әлеуметтік орта қалыптастыру. 7.Арнайы қажеттілігі бар балалар үшін мектепке дейінгі мекемеде жағдай туғызып оларды жалпы білім беру жүйесіне қосу.

9 слайд

Міндеттері: 1.Сәйкес келетін деңгейіне психофизиологиялық мүмкіндігін дамыту: артикулярлық аппаратын,фонематикалық есту қаблеті ,қолының ұсақ бұлшық еттерінің дамуы ,көру –моторлық қозғалыс т.б. 2.Балабақша жағдайына тез бейімделуге қажет әлеуметтік –адамгершілік жағымды міңез-құлық қалыптастыру. 3.Қызығушылығын дамыту. 4.Жеке тұлғалық ерекшеліктерін дамыту.(өз бетімен жұмыс істеу т.б) 5.Жалпы даму деңгейін көтеру және жеке дамуындағы ауытқушылықты түзету. 6.Өз жасына сәйкес баланың жалпы дамуын және біліктілік дағдыларын нығайту үшін жағымды әлеуметтік орта қалыптастыру. 7.Арнайы қажеттілігі бар балалар үшін мектепке дейінгі мекемеде жағдай туғызып оларды жалпы білім беру жүйесіне қосу.

•Қазіргі кезде мүмкіндігі шектеулі барлық балалардың 99%-ы жалпы білім беретін мектепте оқиды. Оларға «қолдау мұғалімі» (тьюто

10 слайд
•Қазіргі кезде мүмкіндігі шектеулі барлық балалардың 99%-ы жалпы білім беретін мектепте оқиды. Оларға «қолдау мұғалімі» (тьютор) көмек көрсетеді. Қарапайым сыныпта қолдау мұғалімінен арнайы көмек алу үшін, бала дамуында ауытқуы бар бала ретінде тіркелуі керек. Тіркеу ата-аналардың келісімімен бір жылға жүзеге асырылады, бұл мерзім аяқталғаннан кейін, арнайы көмекті ұзарту немесе тоқтату туралы шешім қабылданады.1997 жылы Италияда дискриминация туралы Заң қабылданды, содан кейін ерекше қажеттіліктері бар 160 мың бала жалпы білім беретін мектептерге ауыстырылды, олардың мыңға жуығының дамуында ауытқуы бар.

10 слайд

•Қазіргі кезде мүмкіндігі шектеулі барлық балалардың 99%-ы жалпы білім беретін мектепте оқиды. Оларға «қолдау мұғалімі» (тьютор) көмек көрсетеді. Қарапайым сыныпта қолдау мұғалімінен арнайы көмек алу үшін, бала дамуында ауытқуы бар бала ретінде тіркелуі керек. Тіркеу ата-аналардың келісімімен бір жылға жүзеге асырылады, бұл мерзім аяқталғаннан кейін, арнайы көмекті ұзарту немесе тоқтату туралы шешім қабылданады.1997 жылы Италияда дискриминация туралы Заң қабылданды, содан кейін ерекше қажеттіліктері бар 160 мың бала жалпы білім беретін мектептерге ауыстырылды, олардың мыңға жуығының дамуында ауытқуы бар.

Өзін-өзі бақылауға арналған сұрақтар: •1. Инклюзивті білім беру дегеніміз не? •2. Инклюзиялық балаларды педагогикалық үдеріске қ

11 слайд
Өзін-өзі бақылауға арналған сұрақтар: •1. Инклюзивті білім беру дегеніміз не? •2. Инклюзиялық балаларды педагогикалық үдеріске қосу технологиялары жайлы не білесіңдер? •3. Біздің білім беру мекемелеріне инклюзивті білім беруге байланысты қандай өзгерістер еңгізу керек деп ойлайсыз?

11 слайд

Өзін-өзі бақылауға арналған сұрақтар: •1. Инклюзивті білім беру дегеніміз не? •2. Инклюзиялық балаларды педагогикалық үдеріске қосу технологиялары жайлы не білесіңдер? •3. Біздің білім беру мекемелеріне инклюзивті білім беруге байланысты қандай өзгерістер еңгізу керек деп ойлайсыз?

Жалпыға қол жетімді әдебиет көздерінің тізімі •Специальная педагогика : учебник для академического бакалавриата / Л. В. Мардах

12 слайд
Жалпыға қол жетімді әдебиет көздерінің тізімі •Специальная педагогика : учебник для академического бакалавриата / Л. В. Мардахаев [и др.] ; под ред. Л. В. Мардахаева, Е. А. Орловой. — М. : Издательство Юрайт, 2018. — 448 с. — (Серия : Бакалавр. Академический курс). — ISBN 978-5-534-04114-9. •Утманская, Т. М. Невропатология. Естественнонаучные основы специальной педагогики. Учебное пособие / Т.М. Утманская. - М.: Владос, 2018. - 304 c. •Жубакова С.С., Байменова Б.С. Инклюзивное образование. Алматы, 2018. •Закон Республики Казахстан О правах ребенка в Республике Казахстан - [электронный ресурс] / Режим свободного доступа: https://online.zakon.kz/Document/?doc_id=1032460 (дата обращения 30.08.2020) • Мардахаев Л.В. Социальная педагогика: Учебник. - М.: Гардарики, 2005. - С.40-43 - [электронный ресурс] / Режим свободного доступа: ttps://jagannath.ru/users_files/books/ Mardahaev_L.V._-_Sotcialnaya_pedagogika.pdf (дата обращения 30.08.2020) • 

12 слайд

Жалпыға қол жетімді әдебиет көздерінің тізімі •Специальная педагогика : учебник для академического бакалавриата / Л. В. Мардахаев [и др.] ; под ред. Л. В. Мардахаева, Е. А. Орловой. — М. : Издательство Юрайт, 2018. — 448 с. — (Серия : Бакалавр. Академический курс). — ISBN 978-5-534-04114-9. •Утманская, Т. М. Невропатология. Естественнонаучные основы специальной педагогики. Учебное пособие / Т.М. Утманская. - М.: Владос, 2018. - 304 c. •Жубакова С.С., Байменова Б.С. Инклюзивное образование. Алматы, 2018. •Закон Республики Казахстан О правах ребенка в Республике Казахстан - [электронный ресурс] / Режим свободного доступа: https://online.zakon.kz/Document/?doc_id=1032460 (дата обращения 30.08.2020) • Мардахаев Л.В. Социальная педагогика: Учебник. - М.: Гардарики, 2005. - С.40-43 - [электронный ресурс] / Режим свободного доступа: ttps://jagannath.ru/users_files/books/ Mardahaev_L.V._-_Sotcialnaya_pedagogika.pdf (дата обращения 30.08.2020) •