"Оқушылардың логикалық ойлауын түрлі тапсырмалар арқылы дамыту жолдары" презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы: «Оқушылардың
логикалық ойлауын түрлі
тапсырмалар арқылы
дамыту жолдары».
Менталды арифметика
1 слайд
Тақырыбы: «Оқушылардың логикалық ойлауын түрлі тапсырмалар арқылы дамыту жолдары». Менталды арифметика
2 слайд
Логика
Шаттық шеңбері.
Психологиялық ахуал орнату.
«Жүректен жүрекке»
Топқа бөлу арқылы үй
тапсырмасын тексеру
Пропорцияның белгісіз
мүшесін тап:
7,5:3,5=х:14
18:х=7,2:4,5
3,6:8,1=х:18
0,35:0,6=х:0,18
15:х=6,3:4,2
х:0,3=0,15:1,5
Миға шабуыл: Bilim Land
сайтынан видео ролик
көрсетіледі.
Мұғалімнің сұрағы: өздерің
өмірден қандай мысалдар
келтіре аласыздар?
2 слайд
Логика Шаттық шеңбері. Психологиялық ахуал орнату. «Жүректен жүрекке» Топқа бөлу арқылы үй тапсырмасын тексеру Пропорцияның белгісіз мүшесін тап: 7,5:3,5=х:14 18:х=7,2:4,5 3,6:8,1=х:18 0,35:0,6=х:0,18 15:х=6,3:4,2 х:0,3=0,15:1,5 Миға шабуыл: Bilim Land сайтынан видео ролик көрсетіледі. Мұғалімнің сұрағы: өздерің өмірден қандай мысалдар келтіре аласыздар?
3 слайд
есепті, жаттығуларды талдай
білу іскерліктерін
қалыптастыру;
сызба графиктік модель бойынша
есеп объектілерінің арасындағы
байланыстарды түсіндіру;
есептегі нақты заттарды оның
моделімен ауыстыру;
пәнге деген қызығушылығын,
сүйіспеншілігін арттыру;
сыныпқа дұрыс психологиялық
жағдай орнатуға мүмкіндік
туғызу.
О
қ
у
ш
ы
л
а
р
д
ы
ң
л
о
г
и
к
а
л
ы
қ
о
й
л
а
у
ы
н
д
а
м
ы
т
у
ү
ш
ін
3 слайд
есепті, жаттығуларды талдай білу іскерліктерін қалыптастыру; сызба графиктік модель бойынша есеп объектілерінің арасындағы байланыстарды түсіндіру; есептегі нақты заттарды оның моделімен ауыстыру; пәнге деген қызығушылығын, сүйіспеншілігін арттыру; сыныпқа дұрыс психологиялық жағдай орнатуға мүмкіндік туғызу. О қ у ш ы л а р д ы ң л о г и к а л ы қ о й л а у ы н д а м ы т у ү ш ін
4 слайд
Баланың танымын алғашқы күннен
бастап дамытудың, бойында оқыту мен
тәрбиелеудің негізін қалыптастырудың
құралы – ойын әрекеті, яғни, ойын –
баланың жетекші әрекеті.
Бүгінгі күн талабы – баланың ақыл-ойын
дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру,
өзіндік іскерлік қасиеттерін
қалыптастыру, заман талабына сай
ойын жүйрік етіп тәрбиелеу.
4 слайд
Баланың танымын алғашқы күннен бастап дамытудың, бойында оқыту мен тәрбиелеудің негізін қалыптастырудың құралы – ойын әрекеті, яғни, ойын – баланың жетекші әрекеті. Бүгінгі күн талабы – баланың ақыл-ойын дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру, өзіндік іскерлік қасиеттерін қалыптастыру, заман талабына сай ойын жүйрік етіп тәрбиелеу.
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Менталды арифметика
дегеніміз не?
Есептің жауабын қазіргі заман
технологиясында ұшқыр қиялмен
жылдам шығарудың бұл тәсілін
ғылымда менталды арифметика
деп атайды.
6 слайд
Менталды арифметика дегеніміз не? Есептің жауабын қазіргі заман технологиясында ұшқыр қиялмен жылдам шығарудың бұл тәсілін ғылымда менталды арифметика деп атайды.
7 слайд
Статистикалық
•жұп мұнда қалауы бойынша екі оқушы біріктіріледі,
олар рөлдермен алмасады: «мұғалім» мен «оқушы».
Осылай өзара психологиялық үйлесімділік
жағдайында екі әлсіз, екі мықты, мықты және әлсіз
оқушы жаттыға алады.
динамикалық
•жұп төрт оқушы таңдалады және оларға төрт
бөліктен тұратын тапсырма беріледі; оқушы
тапсырманың өзіне берілген бөлігін орындағаннан
және өзіндік бақылаудан кейін тапсырманы үш рет
талқылайды, яғни әрбір әріптесімен, әр кезде оның
баяндау логикасын, екпінін, қарқынын және т. б.
ауыстыру керек, яғни жолдастарының жеке
ерекшеліктеріне бейімделу тетігін іске қосу керек.
вариациялық.
•жұп мұнда топтың төрт мүшесінің әрқайсысы өз
тапсырмасын алады, оны орындайды, мұғаліммен
бірге талдайды, қалған үш жолдастарымен сызба
бойынша өзара оқытуды жүргізеді, нәтижесінде
әрқайсысы оқу мазмұнының төрт үлесін меңгереді.
7 слайд
Статистикалық •жұп мұнда қалауы бойынша екі оқушы біріктіріледі, олар рөлдермен алмасады: «мұғалім» мен «оқушы». Осылай өзара психологиялық үйлесімділік жағдайында екі әлсіз, екі мықты, мықты және әлсіз оқушы жаттыға алады. динамикалық •жұп төрт оқушы таңдалады және оларға төрт бөліктен тұратын тапсырма беріледі; оқушы тапсырманың өзіне берілген бөлігін орындағаннан және өзіндік бақылаудан кейін тапсырманы үш рет талқылайды, яғни әрбір әріптесімен, әр кезде оның баяндау логикасын, екпінін, қарқынын және т. б. ауыстыру керек, яғни жолдастарының жеке ерекшеліктеріне бейімделу тетігін іске қосу керек. вариациялық. •жұп мұнда топтың төрт мүшесінің әрқайсысы өз тапсырмасын алады, оны орындайды, мұғаліммен бірге талдайды, қалған үш жолдастарымен сызба бойынша өзара оқытуды жүргізеді, нәтижесінде әрқайсысы оқу мазмұнының төрт үлесін меңгереді.
8 слайд
Менталды арифметика бойынша
оқушылардың жетістіктері
8 слайд
Менталды арифметика бойынша оқушылардың жетістіктері
9 слайд
Сонымен қатар, “Serpin” білім және инновация ұлттық
палатасымен “Bilge” орталығының Алғыс хатымен
жетекшілері марапатталды.
9 слайд
Сонымен қатар, “Serpin” білім және инновация ұлттық палатасымен “Bilge” орталығының Алғыс хатымен жетекшілері марапатталды.
10 слайд
Қорыта келгенде, менталды арифметика баланың ой-
санасын дамыта қоймай, алға қарай жетістіктерге
жетелей түседі. Бұл бағдарламамен оқыған баланың зейіні
артып, есту қабілеті жақсара түседі. Баланы
жылдамдыққа, тез ойлануға және тапқырлыққа
тәрбиелейтін білімнің артықтығы болмайды. Бастысы,
болашағы үшін үлкен жол ашса болғаны.
10 слайд
Қорыта келгенде, менталды арифметика баланың ой- санасын дамыта қоймай, алға қарай жетістіктерге жетелей түседі. Бұл бағдарламамен оқыған баланың зейіні артып, есту қабілеті жақсара түседі. Баланы жылдамдыққа, тез ойлануға және тапқырлыққа тәрбиелейтін білімнің артықтығы болмайды. Бастысы, болашағы үшін үлкен жол ашса болғаны.
11 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!
11 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!