"Оқушылардың логикалық ойлауын түрлі тапсырмалар арқылы дамыту жолдары" презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Оқушылардың логикалық ойлауын түрлі тапсырмалар арқылы дамыту жолдары" презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың логикалық ойлауын түрлі тапсырмалар арқылы дамыту жолдары
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыбы: «Оқушылардың логикалық ойлауын түрлі тапсырмалар арқылы дамыту жолдары». Менталды арифметика

#1 слайд
Тақырыбы: «Оқушылардың логикалық ойлауын түрлі тапсырмалар арқылы дамыту жолдары». Менталды арифметика

1 слайд

Тақырыбы: «Оқушылардың логикалық ойлауын түрлі тапсырмалар арқылы дамыту жолдары». Менталды арифметика

Логика Шаттық шеңбері. Психологиялық ахуал орнату. «Жүректен жүрекке» Топқа бөлу арқылы үй тапсырмасын тексеру Пропорцияны

#2 слайд
Логика Шаттық шеңбері. Психологиялық ахуал орнату. «Жүректен жүрекке» Топқа бөлу арқылы үй тапсырмасын тексеру Пропорцияның белгісіз мүшесін тап: 7,5:3,5=х:14 18:х=7,2:4,5 3,6:8,1=х:18 0,35:0,6=х:0,18 15:х=6,3:4,2 х:0,3=0,15:1,5 Миға шабуыл: Bilim Land сайтынан видео ролик көрсетіледі. Мұғалімнің сұрағы: өздерің өмірден қандай мысалдар келтіре аласыздар?

2 слайд

Логика Шаттық шеңбері. Психологиялық ахуал орнату. «Жүректен жүрекке» Топқа бөлу арқылы үй тапсырмасын тексеру Пропорцияның белгісіз мүшесін тап: 7,5:3,5=х:14 18:х=7,2:4,5 3,6:8,1=х:18 0,35:0,6=х:0,18 15:х=6,3:4,2 х:0,3=0,15:1,5 Миға шабуыл: Bilim Land сайтынан видео ролик көрсетіледі. Мұғалімнің сұрағы: өздерің өмірден қандай мысалдар келтіре аласыздар?

есепті, жаттығуларды талдай білу іскерліктерін қалыптастыру; сызба графиктік модель бойынша есеп объектілерінің арасындағы б

#3 слайд
есепті, жаттығуларды талдай білу іскерліктерін қалыптастыру; сызба графиктік модель бойынша есеп объектілерінің арасындағы байланыстарды түсіндіру; есептегі нақты заттарды оның моделімен ауыстыру; пәнге деген қызығушылығын, сүйіспеншілігін арттыру; сыныпқа дұрыс психологиялық жағдай орнатуға мүмкіндік туғызу. О қ у ш ы л а р д ы ң л о г и к а л ы қ о й л а у ы н д а м ы т у ү ш ін

3 слайд

есепті, жаттығуларды талдай білу іскерліктерін қалыптастыру; сызба графиктік модель бойынша есеп объектілерінің арасындағы байланыстарды түсіндіру; есептегі нақты заттарды оның моделімен ауыстыру; пәнге деген қызығушылығын, сүйіспеншілігін арттыру; сыныпқа дұрыс психологиялық жағдай орнатуға мүмкіндік туғызу. О қ у ш ы л а р д ы ң л о г и к а л ы қ о й л а у ы н д а м ы т у ү ш ін

Баланың танымын алғашқы күннен бастап дамытудың, бойында оқыту мен тәрбиелеудің негізін қалыптастырудың құралы – ойын әрекеті

#4 слайд
Баланың танымын алғашқы күннен бастап дамытудың, бойында оқыту мен тәрбиелеудің негізін қалыптастырудың құралы – ойын әрекеті, яғни, ойын – баланың жетекші әрекеті. Бүгінгі күн талабы – баланың ақыл-ойын дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру, өзіндік іскерлік қасиеттерін қалыптастыру, заман талабына сай ойын жүйрік етіп тәрбиелеу.

4 слайд

Баланың танымын алғашқы күннен бастап дамытудың, бойында оқыту мен тәрбиелеудің негізін қалыптастырудың құралы – ойын әрекеті, яғни, ойын – баланың жетекші әрекеті. Бүгінгі күн талабы – баланың ақыл-ойын дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру, өзіндік іскерлік қасиеттерін қалыптастыру, заман талабына сай ойын жүйрік етіп тәрбиелеу.

#5 слайд

5 слайд

Менталды арифметика дегеніміз не? Есептің жауабын қазіргі заман технологиясында ұшқыр қиялмен жылдам шығарудың бұл тәсілін ғ

#6 слайд
Менталды арифметика дегеніміз не? Есептің жауабын қазіргі заман технологиясында ұшқыр қиялмен жылдам шығарудың бұл тәсілін ғылымда менталды арифметика деп атайды.

6 слайд

Менталды арифметика дегеніміз не? Есептің жауабын қазіргі заман технологиясында ұшқыр қиялмен жылдам шығарудың бұл тәсілін ғылымда менталды арифметика деп атайды.

Статистикалық •жұп мұнда қалауы бойынша екі оқушы біріктіріледі, олар рөлдермен алмасады: «мұғалім» мен «оқушы». Осылай өзара

#7 слайд
Статистикалық •жұп мұнда қалауы бойынша екі оқушы біріктіріледі, олар рөлдермен алмасады: «мұғалім» мен «оқушы». Осылай өзара психологиялық үйлесімділік жағдайында екі әлсіз, екі мықты, мықты және әлсіз оқушы жаттыға алады. динамикалық •жұп төрт оқушы таңдалады және оларға төрт бөліктен тұратын тапсырма беріледі; оқушы тапсырманың өзіне берілген бөлігін орындағаннан және өзіндік бақылаудан кейін тапсырманы үш рет талқылайды, яғни әрбір әріптесімен, әр кезде оның баяндау логикасын, екпінін, қарқынын және т. б. ауыстыру керек, яғни жолдастарының жеке ерекшеліктеріне бейімделу тетігін іске қосу керек. вариациялық. •жұп мұнда топтың төрт мүшесінің әрқайсысы өз тапсырмасын алады, оны орындайды, мұғаліммен бірге талдайды, қалған үш жолдастарымен сызба бойынша өзара оқытуды жүргізеді, нәтижесінде әрқайсысы оқу мазмұнының төрт үлесін меңгереді.

7 слайд

Статистикалық •жұп мұнда қалауы бойынша екі оқушы біріктіріледі, олар рөлдермен алмасады: «мұғалім» мен «оқушы». Осылай өзара психологиялық үйлесімділік жағдайында екі әлсіз, екі мықты, мықты және әлсіз оқушы жаттыға алады. динамикалық •жұп төрт оқушы таңдалады және оларға төрт бөліктен тұратын тапсырма беріледі; оқушы тапсырманың өзіне берілген бөлігін орындағаннан және өзіндік бақылаудан кейін тапсырманы үш рет талқылайды, яғни әрбір әріптесімен, әр кезде оның баяндау логикасын, екпінін, қарқынын және т. б. ауыстыру керек, яғни жолдастарының жеке ерекшеліктеріне бейімделу тетігін іске қосу керек. вариациялық. •жұп мұнда топтың төрт мүшесінің әрқайсысы өз тапсырмасын алады, оны орындайды, мұғаліммен бірге талдайды, қалған үш жолдастарымен сызба бойынша өзара оқытуды жүргізеді, нәтижесінде әрқайсысы оқу мазмұнының төрт үлесін меңгереді.

Менталды арифметика бойынша оқушылардың жетістіктері

#8 слайд
Менталды арифметика бойынша оқушылардың жетістіктері

8 слайд

Менталды арифметика бойынша оқушылардың жетістіктері

Сонымен қатар, “Serpin” білім және инновация ұлттық палатасымен “Bilge” орталығының Алғыс хатымен жетекшілері марапатталды.

#9 слайд
Сонымен қатар, “Serpin” білім және инновация ұлттық палатасымен “Bilge” орталығының Алғыс хатымен жетекшілері марапатталды.

9 слайд

Сонымен қатар, “Serpin” білім және инновация ұлттық палатасымен “Bilge” орталығының Алғыс хатымен жетекшілері марапатталды.

Қорыта келгенде, менталды арифметика баланың ой- санасын дамыта қоймай, алға қарай жетістіктерге жетелей түседі. Бұл бағда

#10 слайд
Қорыта келгенде, менталды арифметика баланың ой- санасын дамыта қоймай, алға қарай жетістіктерге жетелей түседі. Бұл  бағдарламамен оқыған баланың зейіні артып, есту қабілеті жақсара түседі. Баланы  жылдамдыққа, тез ойлануға және тапқырлыққа тәрбиелейтін білімнің артықтығы болмайды. Бастысы, болашағы үшін үлкен жол ашса болғаны.

10 слайд

Қорыта келгенде, менталды арифметика баланың ой- санасын дамыта қоймай, алға қарай жетістіктерге жетелей түседі. Бұл  бағдарламамен оқыған баланың зейіні артып, есту қабілеті жақсара түседі. Баланы  жылдамдыққа, тез ойлануға және тапқырлыққа тәрбиелейтін білімнің артықтығы болмайды. Бастысы, болашағы үшін үлкен жол ашса болғаны.

Назарларыңызға рахмет!!!

#11 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

11 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!

Файл форматы:
pptx
04.12.2018
577
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі