Материалдар / Панорамалық сабақ. Есірткісіз болашақ

Панорамалық сабақ. Есірткісіз болашақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Есірткісіз болашақ тақырыбы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
19 Қараша 2020
357
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Есірткісіз болашақ Дайындаған: Арал ауданы, Сексеуіл кенті № 177 орта мектеп Физика және математика пәнінің мұғалімі Жанпейсов

1 слайд
Есірткісіз болашақ Дайындаған: Арал ауданы, Сексеуіл кенті № 177 орта мектеп Физика және математика пәнінің мұғалімі Жанпейсова Айсұлу Күнғабылқызы

1 слайд

Есірткісіз болашақ Дайындаған: Арал ауданы, Сексеуіл кенті № 177 орта мектеп Физика және математика пәнінің мұғалімі Жанпейсова Айсұлу Күнғабылқызы

Мақсаты:  Салауатты өмір салтын насихаттай отырып, табиғаттың адам баласына сыйлаған басты байлығы денсаулықты сақтаудың баст

2 слайд
Мақсаты:  Салауатты өмір салтын насихаттай отырып, табиғаттың адам баласына сыйлаған басты байлығы денсаулықты сақтаудың басты қағидалары: оқушыларды зиянды әдеттерден бойларын аулақ ұстауға, әлем дерті нашақорлық ауруынан сақтануға, оқушылардың бойында адамгершілік қасиеттерді қалыптастыруға, денсаулықтың қадірін түсініп,сақтай білуге тәрбиелеу.

2 слайд

Мақсаты:  Салауатты өмір салтын насихаттай отырып, табиғаттың адам баласына сыйлаған басты байлығы денсаулықты сақтаудың басты қағидалары: оқушыларды зиянды әдеттерден бойларын аулақ ұстауға, әлем дерті нашақорлық ауруынан сақтануға, оқушылардың бойында адамгершілік қасиеттерді қалыптастыруға, денсаулықтың қадірін түсініп,сақтай білуге тәрбиелеу.

Топқа бөліну  Оқушыларға «Нашақорды қоғамнан аластату керек» деген сөз беріледі. Оқушылар өз көзқарастарын «Келісемін – кел

3 слайд
Топқа бөліну  Оқушыларға «Нашақорды қоғамнан аластату керек» деген сөз беріледі. Оқушылар өз көзқарастарын «Келісемін – келіспеймін» деген пікірін екі қолшатырға қағаздарын жапсыру арқылы бөліну арқылы білдіреді.

3 слайд

Топқа бөліну  Оқушыларға «Нашақорды қоғамнан аластату керек» деген сөз беріледі. Оқушылар өз көзқарастарын «Келісемін – келіспеймін» деген пікірін екі қолшатырға қағаздарын жапсыру арқылы бөліну арқылы білдіреді.

 Видеоролик көрсетілді.

4 слайд
 Видеоролик көрсетілді.

4 слайд

 Видеоролик көрсетілді.

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

«Егер мен аудан әкімі болсам, есірткінің аудан көлемінде таралудың алдын алу үшін не істер едім?» осы сұрақ төңірегінде өз

7 слайд
«Егер мен аудан әкімі болсам, есірткінің аудан көлемінде таралудың алдын алу үшін не істер едім?» осы сұрақ төңірегінде өз пікірлерін, көзқарастарын жоба түрінде қорғады.

7 слайд

«Егер мен аудан әкімі болсам, есірткінің аудан көлемінде таралудың алдын алу үшін не істер едім?» осы сұрақ төңірегінде өз пікірлерін, көзқарастарын жоба түрінде қорғады.

Ситуациялық сұрақтарға өз ойларын айту.  Қыз бен жігіт – өте жақсы достар. Қыз өз достарымен бірге тұрғанда, жігіт қызды түнг

8 слайд
Ситуациялық сұрақтарға өз ойларын айту.  Қыз бен жігіт – өте жақсы достар. Қыз өз достарымен бірге тұрғанда, жігіт қызды түнгі клубқа шақырады. Қыз түнгі клубқа барудан бас тартты. Ал бұл кезде дос қыздары сен неге бармайсың, ол сенің жақсы досың ғой деп қызды қайрайды.Бұл жерде қай қыздың ойы дұрыс деп ойлайсың?

8 слайд

Ситуациялық сұрақтарға өз ойларын айту.  Қыз бен жігіт – өте жақсы достар. Қыз өз достарымен бірге тұрғанда, жігіт қызды түнгі клубқа шақырады. Қыз түнгі клубқа барудан бас тартты. Ал бұл кезде дос қыздары сен неге бармайсың, ол сенің жақсы досың ғой деп қызды қайрайды.Бұл жерде қай қыздың ойы дұрыс деп ойлайсың?

 Кепка киген, үстінде футболкасы бар ересек бала жанжағына қарап алып, көшеде кетіп бара жатқан кішкене баланы шақырады. Бала

9 слайд
 Кепка киген, үстінде футболкасы бар ересек бала жанжағына қарап алып, көшеде кетіп бара жатқан кішкене баланы шақырады. Бала оған тақалып: не айтасыз? Дейді. Ол баланы «үй шатырында телескоп бар, бүкіл қаланы көргің келе ме?» деп қызықтырады. Екеуі шатырға шықты. Шатырда шынымен де бір нәрсе тұр. Ол дүрбі болды. Бірақ баланы ол қызықтырмады. Кетейін деп: – мен үйге нан әкелуім керек-деп бұрылып еді, 3-4 бала алдынан шыға келді. Әй-шәйға қарамай, қол аяғын байлап тастады. Шамалыдан кейін не болғанын түсінбеді. Ұйықтап тұрса басы ауыратын сияқты. Маңайында ешкім жоқ. Түс көрген екенмін деп ойлады. Үйіне келді. Әрі қарай не болды деп ойлайсыңдар? Сенің өз ойың.

9 слайд

 Кепка киген, үстінде футболкасы бар ересек бала жанжағына қарап алып, көшеде кетіп бара жатқан кішкене баланы шақырады. Бала оған тақалып: не айтасыз? Дейді. Ол баланы «үй шатырында телескоп бар, бүкіл қаланы көргің келе ме?» деп қызықтырады. Екеуі шатырға шықты. Шатырда шынымен де бір нәрсе тұр. Ол дүрбі болды. Бірақ баланы ол қызықтырмады. Кетейін деп: – мен үйге нан әкелуім керек-деп бұрылып еді, 3-4 бала алдынан шыға келді. Әй-шәйға қарамай, қол аяғын байлап тастады. Шамалыдан кейін не болғанын түсінбеді. Ұйықтап тұрса басы ауыратын сияқты. Маңайында ешкім жоқ. Түс көрген екенмін деп ойлады. Үйіне келді. Әрі қарай не болды деп ойлайсыңдар? Сенің өз ойың.

 Екі қыз жақсы дос. Қыздың біреуі шылым шегеді. Ал оған дос қызы үнемі қарсылығын білдіреді. Бұдан қорытынды шықпаған соң, «

10 слайд
 Екі қыз жақсы дос. Қыздың біреуі шылым шегеді. Ал оған дос қызы үнемі қарсылығын білдіреді. Бұдан қорытынды шықпаған соң, «егер сен шылым шегуді қоймасаң мен сенімен дос болудан бас тартамын» деген шарт қояды. Қыздың қойған шарты дұрыс па? Егер сіздің досыңыз шылым шегетін болса, мейлі ұл, не қыз болсын оның шылым шегуін тастауына қандай ықпал жасайсыз?

10 слайд

 Екі қыз жақсы дос. Қыздың біреуі шылым шегеді. Ал оған дос қызы үнемі қарсылығын білдіреді. Бұдан қорытынды шықпаған соң, «егер сен шылым шегуді қоймасаң мен сенімен дос болудан бас тартамын» деген шарт қояды. Қыздың қойған шарты дұрыс па? Егер сіздің досыңыз шылым шегетін болса, мейлі ұл, не қыз болсын оның шылым шегуін тастауына қандай ықпал жасайсыз?

 Кинодан кеш қайтып келе жатқан бала соңғы подъездің есігі алдында тұрған бір топ баланы көрді. Олар баланы шақырды. Ойында е

11 слайд
 Кинодан кеш қайтып келе жатқан бала соңғы подъездің есігі алдында тұрған бір топ баланы көрді. Олар баланы шақырды. Ойында ешнәрсе жоқ, ішінде көршісі тұрған соң таянады. Олар темекіні беріп: -жігіт емессің бе , сор –деп бұйырды. Сорып қалып еді, түтін бірден тұншықтырып, шашалып қалды. Барлық бала күліп: Мынау қыз ғой-деді. Баланың намысшыл екенін білетін көршісі қорғаған болып: жоқ менің көршім нағыз жігіт! Деп арқасынан қақты. Оған мақтаншақ бала тағы бір – екі сорып-сорып жібереді. Баланың қалтасына 3-4 – еуін тағы салып жіберді. Ары қарай не болды деп ойлайсың, сен сол баланың орнында болсаң не істер едің?

11 слайд

 Кинодан кеш қайтып келе жатқан бала соңғы подъездің есігі алдында тұрған бір топ баланы көрді. Олар баланы шақырды. Ойында ешнәрсе жоқ, ішінде көршісі тұрған соң таянады. Олар темекіні беріп: -жігіт емессің бе , сор –деп бұйырды. Сорып қалып еді, түтін бірден тұншықтырып, шашалып қалды. Барлық бала күліп: Мынау қыз ғой-деді. Баланың намысшыл екенін білетін көршісі қорғаған болып: жоқ менің көршім нағыз жігіт! Деп арқасынан қақты. Оған мақтаншақ бала тағы бір – екі сорып-сорып жібереді. Баланың қалтасына 3-4 – еуін тағы салып жіберді. Ары қарай не болды деп ойлайсың, сен сол баланың орнында болсаң не істер едің?

 «Сау дене, азат ақыл, адал көңіл – үшеуімен бақытты өмір» осы болсын сіздердің ұрандарыңыз.  Денсаулықты сақта, түзу өсесің

12 слайд
 «Сау дене, азат ақыл, адал көңіл – үшеуімен бақытты өмір» осы болсын сіздердің ұрандарыңыз.  Денсаулықты сақта, түзу өсесің  Күнәдан пәк жәннат өмір кешесің  Көрген күнің қараңғы ғой дерт шалса  Харамменен тәніңді улап не етесің?  Жаман әдет көп шектірер қасірет  Сақта өзіңді, жақсылыққа жетесің

12 слайд

 «Сау дене, азат ақыл, адал көңіл – үшеуімен бақытты өмір» осы болсын сіздердің ұрандарыңыз.  Денсаулықты сақта, түзу өсесің  Күнәдан пәк жәннат өмір кешесің  Көрген күнің қараңғы ғой дерт шалса  Харамменен тәніңді улап не етесің?  Жаман әдет көп шектірер қасірет  Сақта өзіңді, жақсылыққа жетесің

Министірлікпен келісілген курстар тізімі