Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру пәнінің мақсаты және міндеті




1 слайд
Қарапайым математикалық түсініктерді
қалыптастыру пәнінің мақсаты және міндеті
1 слайд
Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру пәнінің мақсаты және міндеті

2 слайд
Қарапайым математикалық ұғымдарды
қалыптастыру әдістемесі пәні
бастапқыда мектепке дейінгі педагогика
шеңберінде болған. Уақыт өте келе
біршама эмпирикалық тәжірибе жинақтап,
біртіндеп дербес білім саласына
айналды. Ол педагогикалық ғылымдар
жүйесінде баланың қайталанбас,
бірегейлігін, жеке қажеттіліктерді және әр
баланың табиғи әлеуетіне
бағдарлану мүдделерін қолдауды ескере
отырып, интеллектуалдық және жан-
жақты дамуына ықпал етуге арналған.
Қарапайым математикалық ұғымда
2 слайд
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру әдістемесі пәні бастапқыда мектепке дейінгі педагогика шеңберінде болған. Уақыт өте келе біршама эмпирикалық тәжірибе жинақтап, біртіндеп дербес білім саласына айналды. Ол педагогикалық ғылымдар жүйесінде баланың қайталанбас, бірегейлігін, жеке қажеттіліктерді және әр баланың табиғи әлеуетіне бағдарлану мүдделерін қолдауды ескере отырып, интеллектуалдық және жан- жақты дамуына ықпал етуге арналған. Қарапайым математикалық ұғымда

3 слайд
Пән бойынша қарастырылатын міндеттер:
•- мектепке дейінгі білім берудің негізгі жалпы білім беру бағдарламаларында,
сандық, кеңістіктік, уақыттық және басқа да балалардың даму деңгейіне
қойылатын талаптарды, математикалық дайындық әдістерін, мазмұнын,
мақсатын ғылыми негіздеу;
•- қазіргі тиімді, оның ішінде компьютерлік, мектепке дейінгі балалардың
математикалық білім беру технологияларын әзірлеу және практикаға енгізу;
•- балабақша мен мектепте негізгі математикалық ұғымдарды қалыптастыруда
сабақтастықты жүзеге асыру;
•- мектепке дейінгі білім берудің әр түрлі формасындағы ғылымның отандық
және шетелдік жетістіктерін ескере отырып, балалардың математикалық
дамуын жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті кадрларды дайындау, оның
ішінде компьютерлік, мазмұны мен технологияларын әзірлеу;
•- отбасы жағдайында балалардың математикалық түсініктерін дамыту
бойынша ата-аналарға ғылыми негізде әдістемелік ұсыныстар әзірлеу
3 слайд
Пән бойынша қарастырылатын міндеттер: •- мектепке дейінгі білім берудің негізгі жалпы білім беру бағдарламаларында, сандық, кеңістіктік, уақыттық және басқа да балалардың даму деңгейіне қойылатын талаптарды, математикалық дайындық әдістерін, мазмұнын, мақсатын ғылыми негіздеу; •- қазіргі тиімді, оның ішінде компьютерлік, мектепке дейінгі балалардың математикалық білім беру технологияларын әзірлеу және практикаға енгізу; •- балабақша мен мектепте негізгі математикалық ұғымдарды қалыптастыруда сабақтастықты жүзеге асыру; •- мектепке дейінгі білім берудің әр түрлі формасындағы ғылымның отандық және шетелдік жетістіктерін ескере отырып, балалардың математикалық дамуын жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті кадрларды дайындау, оның ішінде компьютерлік, мазмұны мен технологияларын әзірлеу; •- отбасы жағдайында балалардың математикалық түсініктерін дамыту бойынша ата-аналарға ғылыми негізде әдістемелік ұсыныстар әзірлеу

4 слайд
4 слайд

5 слайд
Бірінші кезең –
әдістеменің эмпирикалық дамуы. Балалардың
матемтикалық қабілеттерін дамытудың түп
тамыры халықтық педагогикаға
негізделген, яғни санамақтар, жаңылтпаш,
мақал-мәтелдер. Қазақ әдебиетінің
құралдарын балаларды санауға үйретуге,
заттың көлемі мен пішінін
таныстыруда ұтымды пайдалана білген.
5 слайд
Бірінші кезең – әдістеменің эмпирикалық дамуы. Балалардың матемтикалық қабілеттерін дамытудың түп тамыры халықтық педагогикаға негізделген, яғни санамақтар, жаңылтпаш, мақал-мәтелдер. Қазақ әдебиетінің құралдарын балаларды санауға үйретуге, заттың көлемі мен пішінін таныстыруда ұтымды пайдалана білген.

6 слайд
ЕКІНШІ КЕЗЕҢ
ХХ ғасырдың 20-30 жылдары мектепке дейінгі қарапайым
математиканың әдістеме ретінде қалыптасу кезеңі. Әдістеменің балаларды
оқыту мазмұнын, әдіс-тәсілдерін анықтауда Е.И. Тихеева, Ф.Н. Блехер, Л.В.
Глаголеваның еңбектерін атап өткен жөн.
ХХ ғасырдың басынан мектепке дейінгі балаларды оқытудың ғылыми
негізделген дидактикалық жүйесі құрастырыла бастады. Бұл революцияға
дейінгі кезеңде Ресейде әдістемелік құралдар отбасы мен балабақшадағы
математиканы оқытуға бағытталған. А
та-аналар мен тәрбиешілер
математиканы оқытудың мазмұнынмен таныстырылды.
1912 жылы В.А.Кемництің «Математика в детском саду» атты
әдістемелік құралы жарық көрді. Оның мазмұны: ойындар, әңгімелер,
жаттығулар, 1-ден 10-ға дейін санау, пішін, көлем оның өлше
6 слайд
ЕКІНШІ КЕЗЕҢ ХХ ғасырдың 20-30 жылдары мектепке дейінгі қарапайым математиканың әдістеме ретінде қалыптасу кезеңі. Әдістеменің балаларды оқыту мазмұнын, әдіс-тәсілдерін анықтауда Е.И. Тихеева, Ф.Н. Блехер, Л.В. Глаголеваның еңбектерін атап өткен жөн. ХХ ғасырдың басынан мектепке дейінгі балаларды оқытудың ғылыми негізделген дидактикалық жүйесі құрастырыла бастады. Бұл революцияға дейінгі кезеңде Ресейде әдістемелік құралдар отбасы мен балабақшадағы математиканы оқытуға бағытталған. А та-аналар мен тәрбиешілер математиканы оқытудың мазмұнынмен таныстырылды. 1912 жылы В.А.Кемництің «Математика в детском саду» атты әдістемелік құралы жарық көрді. Оның мазмұны: ойындар, әңгімелер, жаттығулар, 1-ден 10-ға дейін санау, пішін, көлем оның өлше

7 слайд
ХХ ғасырдың 50 жылдарынан бастау алды.
Мектепке
дейінгі қарапайым математикалық
түсініктерді қалыптастырудың ғылыми
дидактикалық негізделген жүйесі құрылды.
Оның мазмұнын анықтау,
балалармен жүргізілетін жұмыстардың
әдістері мен тәсілдері, дидактикалық
материалдар жинақтала бастады.
ҮШІНШІ КЕЗЕҢ
7 слайд
ХХ ғасырдың 50 жылдарынан бастау алды. Мектепке дейінгі қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастырудың ғылыми дидактикалық негізделген жүйесі құрылды. Оның мазмұнын анықтау, балалармен жүргізілетін жұмыстардың әдістері мен тәсілдері, дидактикалық материалдар жинақтала бастады. ҮШІНШІ КЕЗЕҢ

8 слайд
ХХ ғасырдың 60-70 жылдары. Сан және санау
әрекеттерінің даму заңдылықтары зерттелініп,
балаларды ерте жастан бастап
таныстыруды психологиялық-педагогикалық
тұрғыдан негіздей бастады. Ерте
жастан бастап балалардың қабылдау
ерекшеліктерін ескере отырып педагог-
психологтер оқыту материалдар, дамытушылық
ойындар, әдістемелік құралдар
жазды.
ТӨРТІНШІ КЕЗЕҢ
8 слайд
ХХ ғасырдың 60-70 жылдары. Сан және санау әрекеттерінің даму заңдылықтары зерттелініп, балаларды ерте жастан бастап таныстыруды психологиялық-педагогикалық тұрғыдан негіздей бастады. Ерте жастан бастап балалардың қабылдау ерекшеліктерін ескере отырып педагог- психологтер оқыту материалдар, дамытушылық ойындар, әдістемелік құралдар жазды. ТӨРТІНШІ КЕЗЕҢ

9 слайд
ХХ ғасырдың 80-90 жылдары. Білім беру жүйесіндегі
өзгерістерге сәйкес мектепке дейінгі қарапайым
математикалық түсініктерді
қалыптастырудың біршама жаңашыл идеялары
ұсынылды. 80 жылдардан
бастап әдістеменің мазмұнын жаңарту жолдарымен
қатар, жаңашыл әдістерді
қарастыру басталды. Қазақстандағы математиканы
зерделеуші ретінде педаго
БЕСІНШІ КЕЗЕҢ
9 слайд
ХХ ғасырдың 80-90 жылдары. Білім беру жүйесіндегі өзгерістерге сәйкес мектепке дейінгі қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастырудың біршама жаңашыл идеялары ұсынылды. 80 жылдардан бастап әдістеменің мазмұнын жаңарту жолдарымен қатар, жаңашыл әдістерді қарастыру басталды. Қазақстандағы математиканы зерделеуші ретінде педаго БЕСІНШІ КЕЗЕҢ

10 слайд
Қарапайым математикалық ұғымдарды
қалыптастырудың маңызыМектепке дейінгі
балалардың ақыл - ой, дене, адамгершілік,
эстетикалық тәрбиесі жөніндегі психологиялық,
педагогикалық зерттеу нәтижелері осы кезеңдегі
балалардың қабылдау мүмкіндіктері мол екенін
дәлелдейді.Ата - аналардың, тәрбиешілердің
басшылығымен баланың өмірлік тәжірибесі нығайып,
адамгершілік, мінез - құлық әдеті жөніндегі
қарапайым дағдылары жетіле бастайды, айналадағы
адамдарға қарым - қатынасы
қалыптасады.Мектепалды даярлық топтарында
тәрбиелеу бағдарламаларында баланы мектепке
дайындау жөніндегі негізгі міндеттер атап
көрсетілген. Сол міндеттердің ішінде балаларға
математикалық алғашқы ұғымдарды қалыптастыру
қарастырылған.
10 слайд
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастырудың маңызыМектепке дейінгі балалардың ақыл - ой, дене, адамгершілік, эстетикалық тәрбиесі жөніндегі психологиялық, педагогикалық зерттеу нәтижелері осы кезеңдегі балалардың қабылдау мүмкіндіктері мол екенін дәлелдейді.Ата - аналардың, тәрбиешілердің басшылығымен баланың өмірлік тәжірибесі нығайып, адамгершілік, мінез - құлық әдеті жөніндегі қарапайым дағдылары жетіле бастайды, айналадағы адамдарға қарым - қатынасы қалыптасады.Мектепалды даярлық топтарында тәрбиелеу бағдарламаларында баланы мектепке дайындау жөніндегі негізгі міндеттер атап көрсетілген. Сол міндеттердің ішінде балаларға математикалық алғашқы ұғымдарды қалыптастыру қарастырылған.