2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / слайд негізгі ұғымдар

слайд негізгі ұғымдар

Материал туралы қысқаша түсінік
коучинг слайд
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
16 Мамыр 2021
301
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1. Оқу барысында диалог қаншалықты қажет? 2. Сабақ үрдісінде диалогты пайдалану маңызы қандай? 3. Диалогтық оқыту арқылы о

1 слайд
1. Оқу барысында диалог қаншалықты қажет? 2. Сабақ үрдісінде диалогты пайдалану маңызы қандай? 3. Диалогтық оқыту арқылы оқушының бойында қандай қасиеттерді дамытуға болады? 4. Диалогтық оқытуды сабақ үрдісінде қолдану кезінде қандай қиындықтар болуы мүмкін? Диалогтік оқыту

1 слайд

1. Оқу барысында диалог қаншалықты қажет? 2. Сабақ үрдісінде диалогты пайдалану маңызы қандай? 3. Диалогтық оқыту арқылы оқушының бойында қандай қасиеттерді дамытуға болады? 4. Диалогтық оқытуды сабақ үрдісінде қолдану кезінде қандай қиындықтар болуы мүмкін? Диалогтік оқыту

Диплогтік оқыту ( Мерсердің зерттеуіне сәйкес) Әңгіме -дебат Кумулятивтік әңгіме Зерттеушілік әңгіме

2 слайд
Диплогтік оқыту ( Мерсердің зерттеуіне сәйкес) Әңгіме -дебат Кумулятивтік әңгіме Зерттеушілік әңгіме

2 слайд

Диплогтік оқыту ( Мерсердің зерттеуіне сәйкес) Әңгіме -дебат Кумулятивтік әңгіме Зерттеушілік әңгіме

Әңгіме - дебат барысында: 1) ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады; 2) ресурстарды бірік

3 слайд
Әңгіме - дебат барысында: 1) ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады; 2) ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған талпыныс жасалады; 3) қарым-қатынас көбіне «Иә, бұл солай», «Жоқ, олай емес» деген бағытта жүзеге асады; 4) Орта бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталған.

3 слайд

Әңгіме - дебат барысында: 1) ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады; 2) ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған талпыныс жасалады; 3) қарым-қатынас көбіне «Иә, бұл солай», «Жоқ, олай емес» деген бағытта жүзеге асады; 4) Орта бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталған.

Топтық әңгіме барысында байқалатын жайлар: 1) айтылған пікірлермен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісе беруі;

4 слайд
Топтық әңгіме барысында байқалатын жайлар: 1) айтылған пікірлермен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісе беруі; 2) әңгіме білім алмасу мақсатында жүргізілгенімен, оған қатысушылардың өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдауы; 3) идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді.

4 слайд

Топтық әңгіме барысында байқалатын жайлар: 1) айтылған пікірлермен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісе беруі; 2) әңгіме білім алмасу мақсатында жүргізілгенімен, оған қатысушылардың өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдауы; 3) идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді.

• Зерттеушілік әңгіме жүргізілу үстінде: 1) әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады; 2) әркімнің идеясы пайдалы ретінде бағаланғ

5 слайд
• Зерттеушілік әңгіме жүргізілу үстінде: 1) әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады; 2) әркімнің идеясы пайдалы ретінде бағаланғанымен, мұқият бағалау жүргізіледі; 3) қатысушылар бір-біріне сұрақ қояды; 4) қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын дәлелдейді, осылайша әңгімеде дәлелдеме «көрінеді»; 5) топтағы қатысушылар келісімге жетуге тырысады (олар келісімге келуі де, келмеуі де мүмкін, ең бастысы – келісімге ұмтылу).

5 слайд

• Зерттеушілік әңгіме жүргізілу үстінде: 1) әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады; 2) әркімнің идеясы пайдалы ретінде бағаланғанымен, мұқият бағалау жүргізіледі; 3) қатысушылар бір-біріне сұрақ қояды; 4) қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын дәлелдейді, осылайша әңгімеде дәлелдеме «көрінеді»; 5) топтағы қатысушылар келісімге жетуге тырысады (олар келісімге келуі де, келмеуі де мүмкін, ең бастысы – келісімге ұмтылу).

• Көптеген талқылаулар, әдетте, әртүрлі әңгіме түрлерінен құралады. Мерсердің айтуынша, ұжымдық түсіну мен білім беруге қол ж

6 слайд
• Көптеген талқылаулар, әдетте, әртүрлі әңгіме түрлерінен құралады. Мерсердің айтуынша, ұжымдық түсіну мен білім беруге қол жеткізу аясындағы табысты талқылауларда әңгімелесудің зерттеушілік түрі басымдыққа ие болады.

6 слайд

• Көптеген талқылаулар, әдетте, әртүрлі әңгіме түрлерінен құралады. Мерсердің айтуынша, ұжымдық түсіну мен білім беруге қол жеткізу аясындағы табысты талқылауларда әңгімелесудің зерттеушілік түрі басымдыққа ие болады.

Тапсырма 1: Топтық жұмыс Әр мұғалім А4 парағына көбелектің суретін салу Регламент 3 минут

7 слайд
Тапсырма 1: Топтық жұмыс Әр мұғалім А4 парағына көбелектің суретін салу Регламент 3 минут

7 слайд

Тапсырма 1: Топтық жұмыс Әр мұғалім А4 парағына көбелектің суретін салу Регламент 3 минут

• Критериалды бағалау – оқушының оқу нәтижелерін білім беру мақсаттарымен мазмұнына сәйкес келетің білім беру үдері

8 слайд
• Критериалды бағалау – оқушының оқу нәтижелерін білім беру мақсаттарымен мазмұнына сәйкес келетің білім беру үдерісіне қатысушылардың барлығына алдын ала таныс, ұжым талқысынан өткен, нақты анықталған өлшемдер.

8 слайд

• Критериалды бағалау – оқушының оқу нәтижелерін білім беру мақсаттарымен мазмұнына сәйкес келетің білім беру үдерісіне қатысушылардың барлығына алдын ала таныс, ұжым талқысынан өткен, нақты анықталған өлшемдер.

Дискриптор – оқыту мақсатына сәйкес критерийге жету деңгейі. ( жұмыстың орындалу сапасы)

9 слайд
Дискриптор – оқыту мақсатына сәйкес критерийге жету деңгейі. ( жұмыстың орындалу сапасы)

9 слайд

Дискриптор – оқыту мақсатына сәйкес критерийге жету деңгейі. ( жұмыстың орындалу сапасы)

Рубрикатор Критерий Дескриптор Жалпы ұпай Денесінің негізі бөліктері Денесі үш бөліктен тұрады төрт қанаты симметриялы мұрт

10 слайд
Рубрикатор Критерий Дескриптор Жалпы ұпай Денесінің негізі бөліктері Денесі үш бөліктен тұрады төрт қанаты симметриялы мұрты көзі тұмсығы Толық сай келеді -4 Жартылай сай келеді- 2 Сай келмейді -0 4 Түстер гаммасы Денесі ,4 қанаты Мұрты, көзі, тұмсығы 2-3 түс қолданса – 3 ұпай 1-2 түс қолданса -2 3 Көлемі, орналасуы Қағазды толық пайдалануы Толық бетке салса- 3 Жартылай бетке салса -2 Үштен бір бөлік бетке салса – 1 3Көбелек салу тақырыбына дескриптор құру

10 слайд

Рубрикатор Критерий Дескриптор Жалпы ұпай Денесінің негізі бөліктері Денесі үш бөліктен тұрады төрт қанаты симметриялы мұрты көзі тұмсығы Толық сай келеді -4 Жартылай сай келеді- 2 Сай келмейді -0 4 Түстер гаммасы Денесі ,4 қанаты Мұрты, көзі, тұмсығы 2-3 түс қолданса – 3 ұпай 1-2 түс қолданса -2 3 Көлемі, орналасуы Қағазды толық пайдалануы Толық бетке салса- 3 Жартылай бетке салса -2 Үштен бір бөлік бетке салса – 1 3Көбелек салу тақырыбына дескриптор құру

+ - қызықты ? Кері байланыс

11 слайд
+ - қызықты ?                        Кері байланыс

11 слайд

+ - қызықты ?                        Кері байланыс

Министірлікпен келісілген курстар тізімі