Материалдар / Суицидтің алдын алу жұмысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Суицидтің алдын алу жұмысы

Материал туралы қысқаша түсінік
ЛМЛМНАНАГАДГГАЛГАЛГАЛГАГАЛГГЛАГАЛ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2019
172
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Суицидтің алдын алу. 1. Оқушының мінез-құлқы. 2. Отбасы жағдайы 3 .Ата-ана және мұғаліммен қарым-қатынасы 4. Достары және сын

1 слайд
Суицидтің алдын алу. 1. Оқушының мінез-құлқы. 2. Отбасы жағдайы 3 .Ата-ана және мұғаліммен қарым-қатынасы 4. Достары және сыныптастарымен араласуы 5. Күн тәртібінің сақталуы 6. Сыныптан тыс іс-шаралар мен үйірмелерге қатысуы. 7. Оқушының өзін-өзі ұстауы

1 слайд

Суицидтің алдын алу. 1. Оқушының мінез-құлқы. 2. Отбасы жағдайы 3 .Ата-ана және мұғаліммен қарым-қатынасы 4. Достары және сыныптастарымен араласуы 5. Күн тәртібінің сақталуы 6. Сыныптан тыс іс-шаралар мен үйірмелерге қатысуы. 7. Оқушының өзін-өзі ұстауы

 “ Суицидтік мінез-құлық өмір түйсігі мен өлім түйсігі арасындағы ішкі өзара іс – қимыл салдары болып табылады”. Бұл адам үш

2 слайд
 “ Суицидтік мінез-құлық өмір түйсігі мен өлім түйсігі арасындағы ішкі өзара іс – қимыл салдары болып табылады”. Бұл адам үшін өмірдің мән – мағынасының жойылуы, өмірге деген құштарлығының төмендеуі.  Әсіресе психологиялық қиындықтарға қарсы тұру қиын.  Басына қиыншылық түскен адам өзін әртүрлі ұстайды.  Біреулер уайым - қайғыға салынып, бойындағы үрей мен қорқынышты жеңе алмайды, ақыр аяғында о дүниеге аттанады. Ал енді біреулер болса бәрін соның ішінде ең бастысы психологиялық ауыртпалықты жеңіп, көп жағдайда өз өмірлерін құтқарып қалады. Суицид- өте қауіпті дерт.

2 слайд

 “ Суицидтік мінез-құлық өмір түйсігі мен өлім түйсігі арасындағы ішкі өзара іс – қимыл салдары болып табылады”. Бұл адам үшін өмірдің мән – мағынасының жойылуы, өмірге деген құштарлығының төмендеуі.  Әсіресе психологиялық қиындықтарға қарсы тұру қиын.  Басына қиыншылық түскен адам өзін әртүрлі ұстайды.  Біреулер уайым - қайғыға салынып, бойындағы үрей мен қорқынышты жеңе алмайды, ақыр аяғында о дүниеге аттанады. Ал енді біреулер болса бәрін соның ішінде ең бастысы психологиялық ауыртпалықты жеңіп, көп жағдайда өз өмірлерін құтқарып қалады. Суицид- өте қауіпті дерт.

 58,6 % - отбасынан;  27% - достарынан;  13% - жолы болмаушылықтан. Ең қауіпті айлар: Мамыр мен қараша.Суицидтің себептер

3 слайд
 58,6 % - отбасынан;  27% - достарынан;  13% - жолы болмаушылықтан. Ең қауіпті айлар: Мамыр мен қараша.Суицидтің себептері:

3 слайд

 58,6 % - отбасынан;  27% - достарынан;  13% - жолы болмаушылықтан. Ең қауіпті айлар: Мамыр мен қараша.Суицидтің себептері:

«Өзін- өзі бағалау» тестінің қорытындысы . Мақсаты: Оқушылар өздерін қаншалықты деңгейде бағалайтындығын анықтау.ЖОҒАРЫ ОРТА

4 слайд
«Өзін- өзі бағалау» тестінің қорытындысы . Мақсаты: Оқушылар өздерін қаншалықты деңгейде бағалайтындығын анықтау.ЖОҒАРЫ ОРТАША ТӨМЕН 0 10 20 30 40 50 60 70 7 А 7Б

4 слайд

«Өзін- өзі бағалау» тестінің қорытындысы . Мақсаты: Оқушылар өздерін қаншалықты деңгейде бағалайтындығын анықтау.ЖОҒАРЫ ОРТАША ТӨМЕН 0 10 20 30 40 50 60 70 7 А 7Б

 Балалардың отбасылық және ішкі мәселелерін ашық талқылаңыздар.  Отбасылық жанжалдарға балаларды араластырмаңыздар.  Баланы

5 слайд
 Балалардың отбасылық және ішкі мәселелерін ашық талқылаңыздар.  Отбасылық жанжалдарға балаларды араластырмаңыздар.  Баланы тыңдай, оның сұрақтарына жауап бере, оның мәселелерін талқылай білу қажет.  Оның өмірінде немқұрайлы емес, шынайы қатысу қажет.  Оған сеніңіз, кездейсоқ  еркелігін кешіріңіз.  Балаларыңызға шынайы мақсаттарды қоюға және оларға қол жеткізуге ұмтылуға көмектесіңіз.  Кедергілерді жеңуге міндетті түрде жәрдемдесіңіз.  Баланың үйдегі, мектептегі және даладағы құқықтары мен міндеттерін нақты анықтай біліңіз. Бұл жерде дөрекілік емес, табандылық қажет.  Оны кемшіліктері үшін айыптамаңыз, кінәламаңыз, оны қорқыныш, жалғандық, жауласу әлеміне жолатпаңыз. (Әрекетті сынға алуға болады, бірақ адамды емес!)  Жастардың кез-келген құнды оң бастамаларын сөзбен және іспен қолдаңыз.  Ешқандай жағдайда күш қолданатын жазалауды қолданбаңыз.  Өсіп келе жатқан балаларыңызды жақсы көріңіз, қамқоршыл болыңыз және өте маңыздысы, олармен әдепті болыңыз.  Бір-біріңізді балаға билік етумен бопсаламаңыз.  Қиын сәтте жанында болатын қамқоршы, жақсы көретін адамға көп нәрсе тәуелді. Ол потенциалды суициденттің өмірін құтқарып қалуы мүмкін. Ата-аналар мен педагогтарға арналған кеңестер

5 слайд

 Балалардың отбасылық және ішкі мәселелерін ашық талқылаңыздар.  Отбасылық жанжалдарға балаларды араластырмаңыздар.  Баланы тыңдай, оның сұрақтарына жауап бере, оның мәселелерін талқылай білу қажет.  Оның өмірінде немқұрайлы емес, шынайы қатысу қажет.  Оған сеніңіз, кездейсоқ  еркелігін кешіріңіз.  Балаларыңызға шынайы мақсаттарды қоюға және оларға қол жеткізуге ұмтылуға көмектесіңіз.  Кедергілерді жеңуге міндетті түрде жәрдемдесіңіз.  Баланың үйдегі, мектептегі және даладағы құқықтары мен міндеттерін нақты анықтай біліңіз. Бұл жерде дөрекілік емес, табандылық қажет.  Оны кемшіліктері үшін айыптамаңыз, кінәламаңыз, оны қорқыныш, жалғандық, жауласу әлеміне жолатпаңыз. (Әрекетті сынға алуға болады, бірақ адамды емес!)  Жастардың кез-келген құнды оң бастамаларын сөзбен және іспен қолдаңыз.  Ешқандай жағдайда күш қолданатын жазалауды қолданбаңыз.  Өсіп келе жатқан балаларыңызды жақсы көріңіз, қамқоршыл болыңыз және өте маңыздысы, олармен әдепті болыңыз.  Бір-біріңізді балаға билік етумен бопсаламаңыз.  Қиын сәтте жанында болатын қамқоршы, жақсы көретін адамға көп нәрсе тәуелді. Ол потенциалды суициденттің өмірін құтқарып қалуы мүмкін. Ата-аналар мен педагогтарға арналған кеңестер

Мектепте:  Жетістікке жетуге шынайы мүмкіндіктер ұсыныңыз;  Балаға үнемі қызығушылық таныту, оның бастамаларын қабылдау және

6 слайд
Мектепте:  Жетістікке жетуге шынайы мүмкіндіктер ұсыныңыз;  Балаға үнемі қызығушылық таныту, оның бастамаларын қабылдау және қолдау;  Өткендегі қателіктері мен шалыс басуларына көңіл аудармай, мінезінің оң жақтарына назар салыңыз;  Үнемі баланы қолдап, қайраттандырып, мақтау қажет, оны ешқашан сынға алмай,оған арсыздық көрсетпеу қажет;  Баланың қолынан келетін тапсырмаларды таңдай отыра, оның сенімсіздігінің, қателік жіберуден және сәтсіздіктен, жаңа істен қорқудың алдын алу;  Оған нақты мақсаттарды қоя білу және оның жетістіктері мен сәттіліктеріне шынайы баға беру. БАЛАЛАРДА ӨЗІНДІК ҚАДІРЛЕУ МЕН ЖЕКЕ АДАМГЕРШІЛІГІН ДАМЫТУҒА ҚАЛАЙ ЖӘРДЕМЕДЕСУ КЕРЕК

6 слайд

Мектепте:  Жетістікке жетуге шынайы мүмкіндіктер ұсыныңыз;  Балаға үнемі қызығушылық таныту, оның бастамаларын қабылдау және қолдау;  Өткендегі қателіктері мен шалыс басуларына көңіл аудармай, мінезінің оң жақтарына назар салыңыз;  Үнемі баланы қолдап, қайраттандырып, мақтау қажет, оны ешқашан сынға алмай,оған арсыздық көрсетпеу қажет;  Баланың қолынан келетін тапсырмаларды таңдай отыра, оның сенімсіздігінің, қателік жіберуден және сәтсіздіктен, жаңа істен қорқудың алдын алу;  Оған нақты мақсаттарды қоя білу және оның жетістіктері мен сәттіліктеріне шынайы баға беру. БАЛАЛАРДА ӨЗІНДІК ҚАДІРЛЕУ МЕН ЖЕКЕ АДАМГЕРШІЛІГІН ДАМЫТУҒА ҚАЛАЙ ЖӘРДЕМЕДЕСУ КЕРЕК

 Барлық сәтсіздіктерді саған артса, ренішті;  Жетістіктерін байқалмаса, ренішті;  Егерде саған сенбесе, ренішті;  Сенің қол

7 слайд
 Барлық сәтсіздіктерді саған артса, ренішті;  Жетістіктерін байқалмаса, ренішті;  Егерде саған сенбесе, ренішті;  Сенің қолыңнан келетін істі басқа адамға тапсырса, ренішті;  Басқалары қызықты нәрсемен айналысқанда, сені жабырқаңқы, ез болған іспен айналысуға мәжбүрлегенде, ренішті;  Түсінікті және қызықты іс машақатқа, құтыла алмайтын іске айналғанда, ренішті;  Үшінші тұлғалардан өзі ң туралы «жаңашылдық» білгенде, ренішті;  Өз шаруаларымен жүріп, сен туралы ұмытқанда, ренішті;  Сенен күмәнданса, ал сенде ақталу мүмкіндігі болмағанда, ренішті; БАЛА ҚАШАН РЕНЖИДІ

7 слайд

 Барлық сәтсіздіктерді саған артса, ренішті;  Жетістіктерін байқалмаса, ренішті;  Егерде саған сенбесе, ренішті;  Сенің қолыңнан келетін істі басқа адамға тапсырса, ренішті;  Басқалары қызықты нәрсемен айналысқанда, сені жабырқаңқы, ез болған іспен айналысуға мәжбүрлегенде, ренішті;  Түсінікті және қызықты іс машақатқа, құтыла алмайтын іске айналғанда, ренішті;  Үшінші тұлғалардан өзі ң туралы «жаңашылдық» білгенде, ренішті;  Өз шаруаларымен жүріп, сен туралы ұмытқанда, ренішті;  Сенен күмәнданса, ал сенде ақталу мүмкіндігі болмағанда, ренішті; БАЛА ҚАШАН РЕНЖИДІ

 Оқшаулануға;  Қарым-қатынаста шеттеуге;  «Қатынастарды анықтау» ұмтылысына, бұл қақтығысқа ауысуы мүмкін;  Қоршаған жағд

8 слайд
 Оқшаулануға;  Қарым-қатынаста шеттеуге;  «Қатынастарды анықтау» ұмтылысына, бұл қақтығысқа ауысуы мүмкін;  Қоршаған жағдайды «қара түстерде» көруге деген ұмтылысқа;  Рационалдыдан эмоционалдық ауытқудың артуына;  Жүйке-психикалық шиеленісудің артуына;  Белсенділіктің төмендеуіне;  Танымдық белсенділіктің реніш объектісіне аударуға және, нәтижесі ретінде, түскен ақпаратты дұрыс бағалаудың шектелуіне әкеледі. РЕНІШТЕР НЕГЕ ӘКЕЛЕДІ

8 слайд

 Оқшаулануға;  Қарым-қатынаста шеттеуге;  «Қатынастарды анықтау» ұмтылысына, бұл қақтығысқа ауысуы мүмкін;  Қоршаған жағдайды «қара түстерде» көруге деген ұмтылысқа;  Рационалдыдан эмоционалдық ауытқудың артуына;  Жүйке-психикалық шиеленісудің артуына;  Белсенділіктің төмендеуіне;  Танымдық белсенділіктің реніш объектісіне аударуға және, нәтижесі ретінде, түскен ақпаратты дұрыс бағалаудың шектелуіне әкеледі. РЕНІШТЕР НЕГЕ ӘКЕЛЕДІ

 Егер баланы үнемі сынға алса, ол жек көруді үйренеді.  Егер бала араздық ортасында өмір сүрсе, ол агрессияға үйренеді.  Еге

9 слайд
 Егер баланы үнемі сынға алса, ол жек көруді үйренеді.  Егер бала араздық ортасында өмір сүрсе, ол агрессияға үйренеді.  Егер де баланы мұқатса, ол тұйық болады.  Егер де бала жазғыру жағдайында өссе, кінә сезімімен өмір сүруге үйренеді.  Егер де бала шыдамдылық ортасында өссе, ол басқаларды қабылдауға үйренеді. Егер баланы жиі көтермелесе, ол өзіне сенуге үйренеді.  Егер де баланы жиі мақтаса, ол қайырымды болуға үйренеді.  Егер бала адалдықта өмір сүрсе, әділ болуға үйренеді.  Егер бала әлемге деген сенімде өмір сүрсе, ол адамдарға сенуге үйренеді.  Егер бала қабылдау ортасында өмір сүрсе, ол әлемде махаббатты табады.БАЛАЛАР ӨМІР СҮРУДІ ӨМІРДЕН ҮЙРЕНЕДІ

9 слайд

 Егер баланы үнемі сынға алса, ол жек көруді үйренеді.  Егер бала араздық ортасында өмір сүрсе, ол агрессияға үйренеді.  Егер де баланы мұқатса, ол тұйық болады.  Егер де бала жазғыру жағдайында өссе, кінә сезімімен өмір сүруге үйренеді.  Егер де бала шыдамдылық ортасында өссе, ол басқаларды қабылдауға үйренеді. Егер баланы жиі көтермелесе, ол өзіне сенуге үйренеді.  Егер де баланы жиі мақтаса, ол қайырымды болуға үйренеді.  Егер бала адалдықта өмір сүрсе, әділ болуға үйренеді.  Егер бала әлемге деген сенімде өмір сүрсе, ол адамдарға сенуге үйренеді.  Егер бала қабылдау ортасында өмір сүрсе, ол әлемде махаббатты табады.БАЛАЛАР ӨМІР СҮРУДІ ӨМІРДЕН ҮЙРЕНЕДІ