Материалдар / Тақырыбы: М. Әуезовтің “Көксерек” әңгімесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тақырыбы: М. Әуезовтің “Көксерек” әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мақсаттары: 7.А/И1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру. 7.Т/Ж2.Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2022
243
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тақырыбы : М. Әуезовтің “Көксерек” әңгімесі

1 слайд
Тақырыбы : М. Әуезовтің “Көксерек” әңгімесі

Оқу мақсаттары:Оқу мақсаттары: 7.А/И1.Шығармадағы эпизодтар мен 7.А/И1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру.бе

2 слайд
Оқу мақсаттары:Оқу мақсаттары: 7.А/И1.Шығармадағы эпизодтар мен 7.А/И1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру.бейнелерді салыстыру. 7.Т/Ж2.Әдеби шығармадағы тұлғалық 7.Т/Ж2.Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.

Бағалау критерийлері - Шығарманың сюжеттік-композициялық құрлымына, кейіпкерлер жүйесіне, тақырыбы мен идеясына талдау жа

3 слайд
Бағалау критерийлері - Шығарманың сюжеттік-композициялық құрлымына, кейіпкерлер жүйесіне, тақырыбы мен идеясына талдау жасай алады; - Өзінің және өзгенің жұмысын ой елегінен өткізіп, қорытынды жасай алады; - Кейіпкерлер жүйесіне қатысты сыни пікір айта алады;

І кезең Топтық тапсырмалар І кезең Топтық тапсырмалар І топ –«Із кесушілер»І топ –«Із ке

4 слайд
І кезең Топтық тапсырмалар І кезең Топтық тапсырмалар І топ –«Із кесушілер»І топ –«Із кесушілер» Тапсырма: «Көксерек» әңгімесіне сүйене отырып, шығарманың Тапсырма: «Көксерек» әңгімесіне сүйене отырып, шығарманың композициялық құрылысын талдаңдар.композициялық құрылысын талдаңдар. ІІ топ – «Сөз тапқыштар» ІІ топ – «Сөз тапқыштар» Тапсырма: Әңгімедегі оқиғалар желісіне сәйкес келетін мақал-Тапсырма: Әңгімедегі оқиғалар желісіне сәйкес келетін мақал- мәтелдер мен қанатты сөздерді табу және оны шығармамен мәтелдер мен қанатты сөздерді табу және оны шығармамен байланыстыра отырып дәлелдеңдер. байланыстыра отырып дәлелдеңдер. ІІІ топ – «Ой тапқыштар» ІІІ топ – «Ой тапқыштар» Тапсырма: Шығарманың өн бойында автор Құрмаш пен Тапсырма: Шығарманың өн бойында автор Құрмаш пен Көксеректі қалай сипаттады, олардың образын қалай ашты, Көксеректі қалай сипаттады, олардың образын қалай ашты, нақты мысалдармен дәлелдеп көрсетіңдер. нақты мысалдармен дәлелдеп көрсетіңдер.

Дескрипторлар: - Шығарманың сюжеттік-композициялық құрлымына талдау жасай алады; - Оқиғалар желісін

5 слайд
Дескрипторлар: - Шығарманың сюжеттік-композициялық құрлымына талдау жасай алады; - Оқиғалар желісіне сәйкес келетін мақал- мәтелдер мен қанатты сөздер таба алады; - Кейіпкерлердің сипатын аша алады; - Өзінің және өзгенің жұмысын ой елегінен өткізіп, қорытынды жасай алады.

ІІ кезең. Жеке жұмыс «Ойлаудың алты қалпағы » әдісі

6 слайд
ІІ кезең. Жеке жұмыс «Ойлаудың алты қалпағы » әдісі «Ақ қалпақ» Қасқыр апанын адамдар неліктен ойрандады? Адамдар әрекетін бағалаңдар. «Сары қалпақ» Көксерек неліктен өзінің иесі Құрмашқа қарсы шапты? Пікірлеріңді білдіріңдер. «Қара қалпақ» Әңгіменің қайғылы аяқталуына кім кінәлі? Жауаптарыңды дәлелдеңдер. «Көк қалпақ» Шығармадан қандай ой түйдіндер? Жазушы адам мен табиғат арасындағы байланыс пен қайшылықты қалай көрсеткен? «Жасыл қалпақ» Көксерек неге Құрмаштан гөрі ақ қасқырға бауыр басты? «Қызыл қалпақ» «Автор орындығы» егер автор болсаң, әңгімені қалай аяқтар едің?

Дескрипторлар: - Кейіпкерлердің мінез-құлқына сипаттама бере алады; - Сыни пікір айта алады; - Кейіпкерлерге гуманистік

7 слайд
Дескрипторлар: - Кейіпкерлердің мінез-құлқына сипаттама бере алады; - Сыни пікір айта алады; - Кейіпкерлерге гуманистік тұрғыдан талдау жасай алады.

Рефлексия «Мен үшін маңызды болғаны...» Бүгін мен үшін ....... маңызды болды. *................. қы

8 слайд
Рефлексия «Мен үшін маңызды болғаны...» Бүгін мен үшін ....... маңызды болды. *................. қызықты болды. *.......................... қиын болды. *......................... екенін түсіндім. Тақтаға рефлексия жасау үшін дайын құрылымды шығарып, оқушылар бүгінгі өзінің әрекетіне талдау жасайды. Сол арқылы мұғалім бүгінгі сабақтың сәтті және сәтсіз тұстарын анықтай алады.

Үйге тапсырма «Табиғатты аялайық» атты шығарма жазу.

9 слайд
Үйге тапсырма «Табиғатты аялайық» атты шығарма жазу.