1 слайд
Тақырыбы : М. Әуезовтің
“Көксерек” әңгімесі
2 слайд
Оқу мақсаттары:Оқу мақсаттары:
7.А/И1.Шығармадағы эпизодтар мен 7.А/И1.Шығармадағы эпизодтар мен
бейнелерді салыстыру.бейнелерді салыстыру.
7.Т/Ж2.Әдеби шығармадағы тұлғалық 7.Т/Ж2.Әдеби шығармадағы тұлғалық
болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.
3 слайд
Бағалау критерийлері
- Шығарманың сюжеттік-композициялық
құрлымына, кейіпкерлер жүйесіне, тақырыбы
мен идеясына талдау жасай алады;
- Өзінің және өзгенің жұмысын ой елегінен
өткізіп, қорытынды жасай алады;
- Кейіпкерлер жүйесіне қатысты сыни пікір
айта алады;
4 слайд
І кезең Топтық тапсырмалар І кезең Топтық тапсырмалар
І топ –«Із кесушілер»І топ –«Із кесушілер»
Тапсырма: «Көксерек» әңгімесіне сүйене отырып, шығарманың Тапсырма: «Көксерек» әңгімесіне сүйене отырып, шығарманың
композициялық құрылысын талдаңдар.композициялық құрылысын талдаңдар.
ІІ топ – «Сөз тапқыштар» ІІ топ – «Сөз тапқыштар»
Тапсырма: Әңгімедегі оқиғалар желісіне сәйкес келетін мақал-Тапсырма: Әңгімедегі оқиғалар желісіне сәйкес келетін мақал-
мәтелдер мен қанатты сөздерді табу және оны шығармамен мәтелдер мен қанатты сөздерді табу және оны шығармамен
байланыстыра отырып дәлелдеңдер. байланыстыра отырып дәлелдеңдер.
ІІІ топ – «Ой тапқыштар» ІІІ топ – «Ой тапқыштар»
Тапсырма: Шығарманың өн бойында автор Құрмаш пен Тапсырма: Шығарманың өн бойында автор Құрмаш пен
Көксеректі қалай сипаттады, олардың образын қалай ашты, Көксеректі қалай сипаттады, олардың образын қалай ашты,
нақты мысалдармен дәлелдеп көрсетіңдер. нақты мысалдармен дәлелдеп көрсетіңдер.
5 слайд
Дескрипторлар:
- Шығарманың сюжеттік-композициялық
құрлымына талдау жасай алады;
- Оқиғалар желісіне сәйкес келетін мақал-
мәтелдер мен қанатты сөздер таба алады;
- Кейіпкерлердің сипатын аша алады;
- Өзінің және өзгенің жұмысын ой елегінен
өткізіп, қорытынды жасай алады.
6 слайд
ІІ кезең. Жеке жұмыс
«Ойлаудың алты қалпағы » әдісі
«Ақ қалпақ»
Қасқыр апанын адамдар неліктен ойрандады?
Адамдар әрекетін бағалаңдар.
«Сары қалпақ» Көксерек неліктен өзінің иесі
Құрмашқа қарсы шапты? Пікірлеріңді білдіріңдер.
«Қара
қалпақ» Әңгіменің қайғылы аяқталуына кім кінәлі?
Жауаптарыңды дәлелдеңдер.
«Көк қалпақ» Шығармадан қандай ой түйдіндер?
Жазушы адам мен табиғат арасындағы байланыс пен
қайшылықты қалай көрсеткен?
«Жасыл қалпақ» Көксерек неге Құрмаштан гөрі ақ
қасқырға бауыр басты?
«Қызыл қалпақ»
«Автор орындығы» егер автор болсаң, әңгімені қалай
аяқтар едің?
7 слайд
Дескрипторлар:
- Кейіпкерлердің мінез-құлқына сипаттама бере
алады;
- Сыни пікір айта алады;
- Кейіпкерлерге гуманистік тұрғыдан талдау жасай
алады.
8 слайд
Рефлексия
«Мен үшін маңызды болғаны...»
Бүгін мен үшін ....... маңызды болды.
*................. қызықты болды.
*.......................... қиын болды.
*......................... екенін түсіндім.
Тақтаға рефлексия жасау үшін дайын
құрылымды шығарып, оқушылар бүгінгі
өзінің әрекетіне талдау жасайды. Сол
арқылы мұғалім бүгінгі сабақтың сәтті және
сәтсіз тұстарын анықтай алады.
9 слайд
Үйге тапсырма
«Табиғатты аялайық» атты шығарма жазу.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз