Тақырыбы: М. Әуезовтің “Көксерек” әңгімесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тақырыбы: М. Әуезовтің “Көксерек” әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мақсаттары: 7.А/И1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру. 7.Т/Ж2.Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыбы : М. Әуезовтің “Көксерек” әңгімесі

#1 слайд
Тақырыбы : М. Әуезовтің “Көксерек” әңгімесі

1 слайд

Тақырыбы : М. Әуезовтің “Көксерек” әңгімесі

Оқу мақсаттары:Оқу мақсаттары: 7.А/И1.Шығармадағы эпизодтар мен 7.А/И1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру.бе

#2 слайд
Оқу мақсаттары:Оқу мақсаттары: 7.А/И1.Шығармадағы эпизодтар мен 7.А/И1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру.бейнелерді салыстыру. 7.Т/Ж2.Әдеби шығармадағы тұлғалық 7.Т/Ж2.Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.

2 слайд

Оқу мақсаттары:Оқу мақсаттары: 7.А/И1.Шығармадағы эпизодтар мен 7.А/И1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру.бейнелерді салыстыру. 7.Т/Ж2.Әдеби шығармадағы тұлғалық 7.Т/Ж2.Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.

Бағалау критерийлері - Шығарманың сюжеттік-композициялық құрлымына, кейіпкерлер жүйесіне, тақырыбы мен идеясына талдау жа

#3 слайд
Бағалау критерийлері - Шығарманың сюжеттік-композициялық құрлымына, кейіпкерлер жүйесіне, тақырыбы мен идеясына талдау жасай алады; - Өзінің және өзгенің жұмысын ой елегінен өткізіп, қорытынды жасай алады; - Кейіпкерлер жүйесіне қатысты сыни пікір айта алады;

3 слайд

Бағалау критерийлері - Шығарманың сюжеттік-композициялық құрлымына, кейіпкерлер жүйесіне, тақырыбы мен идеясына талдау жасай алады; - Өзінің және өзгенің жұмысын ой елегінен өткізіп, қорытынды жасай алады; - Кейіпкерлер жүйесіне қатысты сыни пікір айта алады;

І кезең Топтық тапсырмалар І кезең Топтық тапсырмалар І топ –«Із кесушілер»І топ –«Із ке

#4 слайд
І кезең Топтық тапсырмалар І кезең Топтық тапсырмалар І топ –«Із кесушілер»І топ –«Із кесушілер» Тапсырма: «Көксерек» әңгімесіне сүйене отырып, шығарманың Тапсырма: «Көксерек» әңгімесіне сүйене отырып, шығарманың композициялық құрылысын талдаңдар.композициялық құрылысын талдаңдар. ІІ топ – «Сөз тапқыштар» ІІ топ – «Сөз тапқыштар» Тапсырма: Әңгімедегі оқиғалар желісіне сәйкес келетін мақал-Тапсырма: Әңгімедегі оқиғалар желісіне сәйкес келетін мақал- мәтелдер мен қанатты сөздерді табу және оны шығармамен мәтелдер мен қанатты сөздерді табу және оны шығармамен байланыстыра отырып дәлелдеңдер. байланыстыра отырып дәлелдеңдер. ІІІ топ – «Ой тапқыштар» ІІІ топ – «Ой тапқыштар» Тапсырма: Шығарманың өн бойында автор Құрмаш пен Тапсырма: Шығарманың өн бойында автор Құрмаш пен Көксеректі қалай сипаттады, олардың образын қалай ашты, Көксеректі қалай сипаттады, олардың образын қалай ашты, нақты мысалдармен дәлелдеп көрсетіңдер. нақты мысалдармен дәлелдеп көрсетіңдер.

4 слайд

І кезең Топтық тапсырмалар І кезең Топтық тапсырмалар І топ –«Із кесушілер»І топ –«Із кесушілер» Тапсырма: «Көксерек» әңгімесіне сүйене отырып, шығарманың Тапсырма: «Көксерек» әңгімесіне сүйене отырып, шығарманың композициялық құрылысын талдаңдар.композициялық құрылысын талдаңдар. ІІ топ – «Сөз тапқыштар» ІІ топ – «Сөз тапқыштар» Тапсырма: Әңгімедегі оқиғалар желісіне сәйкес келетін мақал-Тапсырма: Әңгімедегі оқиғалар желісіне сәйкес келетін мақал- мәтелдер мен қанатты сөздерді табу және оны шығармамен мәтелдер мен қанатты сөздерді табу және оны шығармамен байланыстыра отырып дәлелдеңдер. байланыстыра отырып дәлелдеңдер. ІІІ топ – «Ой тапқыштар» ІІІ топ – «Ой тапқыштар» Тапсырма: Шығарманың өн бойында автор Құрмаш пен Тапсырма: Шығарманың өн бойында автор Құрмаш пен Көксеректі қалай сипаттады, олардың образын қалай ашты, Көксеректі қалай сипаттады, олардың образын қалай ашты, нақты мысалдармен дәлелдеп көрсетіңдер. нақты мысалдармен дәлелдеп көрсетіңдер.

Дескрипторлар: - Шығарманың сюжеттік-композициялық құрлымына талдау жасай алады; - Оқиғалар желісін

#5 слайд
Дескрипторлар: - Шығарманың сюжеттік-композициялық құрлымына талдау жасай алады; - Оқиғалар желісіне сәйкес келетін мақал- мәтелдер мен қанатты сөздер таба алады; - Кейіпкерлердің сипатын аша алады; - Өзінің және өзгенің жұмысын ой елегінен өткізіп, қорытынды жасай алады.

5 слайд

Дескрипторлар: - Шығарманың сюжеттік-композициялық құрлымына талдау жасай алады; - Оқиғалар желісіне сәйкес келетін мақал- мәтелдер мен қанатты сөздер таба алады; - Кейіпкерлердің сипатын аша алады; - Өзінің және өзгенің жұмысын ой елегінен өткізіп, қорытынды жасай алады.

ІІ кезең. Жеке жұмыс «Ойлаудың алты қалпағы » әдісі

#6 слайд
ІІ кезең. Жеке жұмыс «Ойлаудың алты қалпағы » әдісі «Ақ қалпақ» Қасқыр апанын адамдар неліктен ойрандады? Адамдар әрекетін бағалаңдар. «Сары қалпақ» Көксерек неліктен өзінің иесі Құрмашқа қарсы шапты? Пікірлеріңді білдіріңдер. «Қара қалпақ» Әңгіменің қайғылы аяқталуына кім кінәлі? Жауаптарыңды дәлелдеңдер. «Көк қалпақ» Шығармадан қандай ой түйдіндер? Жазушы адам мен табиғат арасындағы байланыс пен қайшылықты қалай көрсеткен? «Жасыл қалпақ» Көксерек неге Құрмаштан гөрі ақ қасқырға бауыр басты? «Қызыл қалпақ» «Автор орындығы» егер автор болсаң, әңгімені қалай аяқтар едің?

6 слайд

ІІ кезең. Жеке жұмыс «Ойлаудың алты қалпағы » әдісі «Ақ қалпақ» Қасқыр апанын адамдар неліктен ойрандады? Адамдар әрекетін бағалаңдар. «Сары қалпақ» Көксерек неліктен өзінің иесі Құрмашқа қарсы шапты? Пікірлеріңді білдіріңдер. «Қара қалпақ» Әңгіменің қайғылы аяқталуына кім кінәлі? Жауаптарыңды дәлелдеңдер. «Көк қалпақ» Шығармадан қандай ой түйдіндер? Жазушы адам мен табиғат арасындағы байланыс пен қайшылықты қалай көрсеткен? «Жасыл қалпақ» Көксерек неге Құрмаштан гөрі ақ қасқырға бауыр басты? «Қызыл қалпақ» «Автор орындығы» егер автор болсаң, әңгімені қалай аяқтар едің?

Дескрипторлар: - Кейіпкерлердің мінез-құлқына сипаттама бере алады; - Сыни пікір айта алады; - Кейіпкерлерге гуманистік

#7 слайд
Дескрипторлар: - Кейіпкерлердің мінез-құлқына сипаттама бере алады; - Сыни пікір айта алады; - Кейіпкерлерге гуманистік тұрғыдан талдау жасай алады.

7 слайд

Дескрипторлар: - Кейіпкерлердің мінез-құлқына сипаттама бере алады; - Сыни пікір айта алады; - Кейіпкерлерге гуманистік тұрғыдан талдау жасай алады.

Рефлексия «Мен үшін маңызды болғаны...» Бүгін мен үшін ....... маңызды болды. *................. қы

#8 слайд
Рефлексия «Мен үшін маңызды болғаны...» Бүгін мен үшін ....... маңызды болды. *................. қызықты болды. *.......................... қиын болды. *......................... екенін түсіндім. Тақтаға рефлексия жасау үшін дайын құрылымды шығарып, оқушылар бүгінгі өзінің әрекетіне талдау жасайды. Сол арқылы мұғалім бүгінгі сабақтың сәтті және сәтсіз тұстарын анықтай алады.

8 слайд

Рефлексия «Мен үшін маңызды болғаны...» Бүгін мен үшін ....... маңызды болды. *................. қызықты болды. *.......................... қиын болды. *......................... екенін түсіндім. Тақтаға рефлексия жасау үшін дайын құрылымды шығарып, оқушылар бүгінгі өзінің әрекетіне талдау жасайды. Сол арқылы мұғалім бүгінгі сабақтың сәтті және сәтсіз тұстарын анықтай алады.

Үйге тапсырма «Табиғатты аялайық» атты шығарма жазу.

#9 слайд
Үйге тапсырма «Табиғатты аялайық» атты шығарма жазу.

9 слайд

Үйге тапсырма «Табиғатты аялайық» атты шығарма жазу.

Файл форматы:
ppt
14.05.2022
511
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі