Тақырыбы: Оқу процесіндегі кейс технологиясы және топтық жұмыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тақырыбы: Оқу процесіндегі кейс технологиясы және топтық жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу процесінде кейс технологиясы және топтық жұмысты ұйымдастыру. Кейстің мазмұнына қойылатын талаптар. Кейс әдісімен оқытудың құрылымы. Оқу процесіндегі кейс пакеттерінің түрлері. Кейс құрылымы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Оқу процесіндегі кейс технологиясы және топтық жұмыс Оқытушы: Ескалиева С.Б. Ақтөбе, 2019 ж.Ақтөбе Жоғары политехникалық колле

#1 слайд
Оқу процесіндегі кейс технологиясы және топтық жұмыс Оқытушы: Ескалиева С.Б. Ақтөбе, 2019 ж.Ақтөбе Жоғары политехникалық колледжі

1 слайд

Оқу процесіндегі кейс технологиясы және топтық жұмыс Оқытушы: Ескалиева С.Б. Ақтөбе, 2019 ж.Ақтөбе Жоғары политехникалық колледжі

Кейс әдісінің тарихы Кейс - (ағыл. Case-study ‒ «оқиға, жағдаят» және «зерттеу») нақты жағдаятты талдау әдісі Алғаш

#2 слайд
Кейс әдісінің тарихы Кейс - (ағыл. Case-study ‒ «оқиға, жағдаят» және «зерттеу») нақты жағдаятты талдау әдісі Алғаш рет 1870 ж. Гарвард университетінде дәріс беру барысында студенттер арасында мәселені кеңінен талқылау мақсатында қолданыла бастады. Кейс - (англ. Case – study - метод конкретных ситуаций и ситуационного анализа) метод обучения, предназначенный для совершенствования навыков и получения опыта в следующих областях: выявление, отбор и решение проблем; работа с информацией — осмысление значения деталей, описанных в ситуации; анализ и синтез информации и аргументов; работа с предположениями и заключениями; оценка альтернатив; принятие решений; слушание и понимание других людей — навыки групповой работы.

2 слайд

Кейс әдісінің тарихы Кейс - (ағыл. Case-study ‒ «оқиға, жағдаят» және «зерттеу») нақты жағдаятты талдау әдісі Алғаш рет 1870 ж. Гарвард университетінде дәріс беру барысында студенттер арасында мәселені кеңінен талқылау мақсатында қолданыла бастады. Кейс - (англ. Case – study - метод конкретных ситуаций и ситуационного анализа) метод обучения, предназначенный для совершенствования навыков и получения опыта в следующих областях: выявление, отбор и решение проблем; работа с информацией — осмысление значения деталей, описанных в ситуации; анализ и синтез информации и аргументов; работа с предположениями и заключениями; оценка альтернатив; принятие решений; слушание и понимание других людей — навыки групповой работы.

Кейс-әдісінде қолданылатын негізгі ұғымдар: «жағдаят ( ситуация )» «талдау (анализ)» «жағдаятты талдау (анализ ситуаций)»

#3 слайд
Кейс-әдісінде қолданылатын негізгі ұғымдар: «жағдаят ( ситуация )» «талдау (анализ)» «жағдаятты талдау (анализ ситуаций)»

3 слайд

Кейс-әдісінде қолданылатын негізгі ұғымдар: «жағдаят ( ситуация )» «талдау (анализ)» «жағдаятты талдау (анализ ситуаций)»

Модератордың әрекеті: Кейс әдісінде талдауға алынатын жағдаятты түсіндіру, оны шешуге қатысты барлық пікірлерді жинақт

#4 слайд
Модератордың әрекеті: Кейс әдісінде талдауға алынатын жағдаятты түсіндіру, оны шешуге қатысты барлық пікірлерді жинақтау және белгілі бір ретпен сараптау, топтау, командада жұмыс жасауға үйрету, бағалау Студенттің әрекеті: сарапшылық, аналитикалық және эксперементаторлық анализировать ситуации; оценивать альтернативы, выбирать оптимальный вариант и составлять план его осуществления; решать практические задачи направление беседы или дискуссии в нужное русло с помощью проблемных вопросов; контроль за временем работы; побуждение студентов к отказу от поверхностного мышления, анализ, организация работы в команде, оценка 

4 слайд

Модератордың әрекеті: Кейс әдісінде талдауға алынатын жағдаятты түсіндіру, оны шешуге қатысты барлық пікірлерді жинақтау және белгілі бір ретпен сараптау, топтау, командада жұмыс жасауға үйрету, бағалау Студенттің әрекеті: сарапшылық, аналитикалық және эксперементаторлық анализировать ситуации; оценивать альтернативы, выбирать оптимальный вариант и составлять план его осуществления; решать практические задачи направление беседы или дискуссии в нужное русло с помощью проблемных вопросов; контроль за временем работы; побуждение студентов к отказу от поверхностного мышления, анализ, организация работы в команде, оценка 

Кейстің мазмұнына қойылатын талаптар Требования к содержанию кейса В кейсе рассматривается конкретная ситуация, в описание

#5 слайд
Кейстің мазмұнына қойылатын талаптар Требования к содержанию кейса В кейсе рассматривается конкретная ситуация, в описание которой включаются случаи, факты, решения, имевшие место в течение определенного времени. Эти ситуации могут отражать как комплексную проблему, так и частную задачу. Кейсте нақты ситуация қарастырылады. Оның қысқаша сипаттамасында болған жағдайлар, фактілер, белгілі бір уақытта қабылданған шешімдер келтіріледі. Бұл ситуациялар кешенді проблемалармен қатар жеке мінденттерді де көрсетуі мүмкін.

5 слайд

Кейстің мазмұнына қойылатын талаптар Требования к содержанию кейса В кейсе рассматривается конкретная ситуация, в описание которой включаются случаи, факты, решения, имевшие место в течение определенного времени. Эти ситуации могут отражать как комплексную проблему, так и частную задачу. Кейсте нақты ситуация қарастырылады. Оның қысқаша сипаттамасында болған жағдайлар, фактілер, белгілі бір уақытта қабылданған шешімдер келтіріледі. Бұл ситуациялар кешенді проблемалармен қатар жеке мінденттерді де көрсетуі мүмкін.

Стуруктура обучения методом кейсов Фаза работы Действия преподавателя Действие студента До занятия 1. Подбирает кейс 2.Опреде

#6 слайд
Стуруктура обучения методом кейсов Фаза работы Действия преподавателя Действие студента До занятия 1. Подбирает кейс 2.Определяет основные и вспомогательные вопросы 3. Разрабатывает сценарий занятия 1. Получает кейс и список рекомендаций. 2. Индивидуально готовится к занятии. Во время занятия 1.Организует предварительное обсуждение кейса 2.Делит группу на группы 3.Руководит обсуждением кейса в группах, обеспечивая их дополнительными сведениями 1. Задаёт вопросы, углубляющие понимание кейса и проблемы. 2. Разрабатывает варианты решений, слушает, что говорят другие. 3. Принимает решение или участвует в принятии решения. После занятия 1.Оценивает работу студентов 2.Оценивает принятые решения или поставленные вопросы Составляет письменный отчёт по данной теме урокаКейс әдісімен оқытудың құрылымы Жұмыс фазасы Оқытушы әрекеті Студент әрекеті Сабаққа дейін 1.Кейсті таңдайды 2. Студенттің дайындалуы үшін негізгі және көмекші сұрақтарды дайындайды 3. Сабақтың сценарийін құрады 1. Кейсті және ұсыныстар тізімін алады 2. Сабаққа жеке дайындалады Сабақ барысында 1.Кейсті талдауды ұйымдастырады 2. Топты бөледі 3. Қосымша мәліметтер беру арқылы кейсті талдауды басқарады 1. Кейсті, проблеманы толық түсіну үшін сұрақтар қояды 2. Өзгелердің айтқанын тыңдайды, шешім нұсқаларын дайындайды 3. Шешім қабылдайды немесе шешім қабылдауға қатысады Сабақтан соң 1.Студенттің жұмысын бағалайды 2.Қабылданған шешімдерді немесе қойылған сұрақтарды бағалайды Берілген тақырып бойынша сабақ туралы жазбаша есеп құрастырады

6 слайд

Стуруктура обучения методом кейсов Фаза работы Действия преподавателя Действие студента До занятия 1. Подбирает кейс 2.Определяет основные и вспомогательные вопросы 3. Разрабатывает сценарий занятия 1. Получает кейс и список рекомендаций. 2. Индивидуально готовится к занятии. Во время занятия 1.Организует предварительное обсуждение кейса 2.Делит группу на группы 3.Руководит обсуждением кейса в группах, обеспечивая их дополнительными сведениями 1. Задаёт вопросы, углубляющие понимание кейса и проблемы. 2. Разрабатывает варианты решений, слушает, что говорят другие. 3. Принимает решение или участвует в принятии решения. После занятия 1.Оценивает работу студентов 2.Оценивает принятые решения или поставленные вопросы Составляет письменный отчёт по данной теме урокаКейс әдісімен оқытудың құрылымы Жұмыс фазасы Оқытушы әрекеті Студент әрекеті Сабаққа дейін 1.Кейсті таңдайды 2. Студенттің дайындалуы үшін негізгі және көмекші сұрақтарды дайындайды 3. Сабақтың сценарийін құрады 1. Кейсті және ұсыныстар тізімін алады 2. Сабаққа жеке дайындалады Сабақ барысында 1.Кейсті талдауды ұйымдастырады 2. Топты бөледі 3. Қосымша мәліметтер беру арқылы кейсті талдауды басқарады 1. Кейсті, проблеманы толық түсіну үшін сұрақтар қояды 2. Өзгелердің айтқанын тыңдайды, шешім нұсқаларын дайындайды 3. Шешім қабылдайды немесе шешім қабылдауға қатысады Сабақтан соң 1.Студенттің жұмысын бағалайды 2.Қабылданған шешімдерді немесе қойылған сұрақтарды бағалайды Берілген тақырып бойынша сабақ туралы жазбаша есеп құрастырады

Оқу процесіндегі кейс пакеттерінің түрлері Кіріспе кейс Қарастырылатын пәннің шеңберін, ситуацияны, проблеманы, құбылысты

#7 слайд
Оқу процесіндегі кейс пакеттерінің түрлері Кіріспе кейс Қарастырылатын пәннің шеңберін, ситуацияны, проблеманы, құбылысты хабардар болу Стратегиялық кейс Ортаны анализдеу, болжау, дәлелсіз фактілері басым проблемаларды шешу іскерліктерін дамыту Зерттеу кейсі Нақты ситуацияны немесе проблеманы талдайды, талдау нәтижесін жазбаша баяндайды Нақты қабілеттерді дамытуға арналған кейс Шынайы мысалдар негізінде алған білімдерін бекітеді, жаттықтырады. Олар дағдылардың сипатына қарай күрделі болуы мүмкін Виды пакетов кейсов в обучении Вводный кейс Осведомлённость о наличии проблемы, ситуации, явления, границы рассматриваемого предмета Стратегический кейс Развитие умения анализировать среду в условиях неопределенности и решать проблемы с преобладанием комплексных, необусловленных фактов Исследовательский кейс Анализ определенной ситуации или проблемы, а результат этого анализа предоставляется в посменной форме Кейс на развитие определенных навыков Закрепляет, тренирует, использование полученных знаний, навыков на примере реальных ситуаций в зависимости от характера навыков может быть более детальным, объемным

7 слайд

Оқу процесіндегі кейс пакеттерінің түрлері Кіріспе кейс Қарастырылатын пәннің шеңберін, ситуацияны, проблеманы, құбылысты хабардар болу Стратегиялық кейс Ортаны анализдеу, болжау, дәлелсіз фактілері басым проблемаларды шешу іскерліктерін дамыту Зерттеу кейсі Нақты ситуацияны немесе проблеманы талдайды, талдау нәтижесін жазбаша баяндайды Нақты қабілеттерді дамытуға арналған кейс Шынайы мысалдар негізінде алған білімдерін бекітеді, жаттықтырады. Олар дағдылардың сипатына қарай күрделі болуы мүмкін Виды пакетов кейсов в обучении Вводный кейс Осведомлённость о наличии проблемы, ситуации, явления, границы рассматриваемого предмета Стратегический кейс Развитие умения анализировать среду в условиях неопределенности и решать проблемы с преобладанием комплексных, необусловленных фактов Исследовательский кейс Анализ определенной ситуации или проблемы, а результат этого анализа предоставляется в посменной форме Кейс на развитие определенных навыков Закрепляет, тренирует, использование полученных знаний, навыков на примере реальных ситуаций в зависимости от характера навыков может быть более детальным, объемным

Кейс құрылымы Кешенді (модульдік) кейс Иллюстративті кейс Тәжірибелік тапсырмалар кейсі Жүйленген сұрақтары бар кейс Көлемді ке

#8 слайд
Кейс құрылымы Кешенді (модульдік) кейс Иллюстративті кейс Тәжірибелік тапсырмалар кейсі Жүйленген сұрақтары бар кейс Көлемді келеді (20 немесе одан көп). Құрылымы: мәліметтерден, алғашқы нәтижелерден, үлгілерден, құжаттардан, бейнематериалдардан, бағдарламалардан т.б. тұрады Мәліметтері көп емес. Тақырыпты, меңгеру, зерттеу, нақтылау, бейнелеу үшін қажет материалдарды қамтиды. Тақырыпқа байланысты тапсырмаларды орындауға негіз болатын шынайы ситуациялар жөнінде мәліметтерді қамтиды Негізгі текстен кейін, оны талқылауға арналған жүйелі сұрақтарды қамтиды. Структура кейса Комплексный (модульный) кейс Иллюстративный кейс Кейс практических задач Кейс со структурированными вопросами Содержит, большой объем (20 и более страниц) информации, первичных данных, образцов, документов, видеоматериалов, программ и.т. Содержит не большой объем данных, может использоваться для подтверждения, иллюстрации и изучения темы Содержит информации о реальной ситуации, на основании которой студенты должны выполнить задание по теме Содержит перечень вопросов после основного текста для обсуждения

8 слайд

Кейс құрылымы Кешенді (модульдік) кейс Иллюстративті кейс Тәжірибелік тапсырмалар кейсі Жүйленген сұрақтары бар кейс Көлемді келеді (20 немесе одан көп). Құрылымы: мәліметтерден, алғашқы нәтижелерден, үлгілерден, құжаттардан, бейнематериалдардан, бағдарламалардан т.б. тұрады Мәліметтері көп емес. Тақырыпты, меңгеру, зерттеу, нақтылау, бейнелеу үшін қажет материалдарды қамтиды. Тақырыпқа байланысты тапсырмаларды орындауға негіз болатын шынайы ситуациялар жөнінде мәліметтерді қамтиды Негізгі текстен кейін, оны талқылауға арналған жүйелі сұрақтарды қамтиды. Структура кейса Комплексный (модульный) кейс Иллюстративный кейс Кейс практических задач Кейс со структурированными вопросами Содержит, большой объем (20 и более страниц) информации, первичных данных, образцов, документов, видеоматериалов, программ и.т. Содержит не большой объем данных, может использоваться для подтверждения, иллюстрации и изучения темы Содержит информации о реальной ситуации, на основании которой студенты должны выполнить задание по теме Содержит перечень вопросов после основного текста для обсуждения

1. Организация начала занятия (2 мин) 2. Мотивация к занятию (3 мин) 3. Определение цели занятия (5 мин) 4. Контроль исходного у

#9 слайд
1. Организация начала занятия (2 мин) 2. Мотивация к занятию (3 мин) 3. Определение цели занятия (5 мин) 4. Контроль исходного уровня знаний (10 мин) 5. Инструктаж по работе с кейсом. 6. Работа с кейсом (30 мин): − обсуждение кейса в группах; − анализ кейсов по подгруппам; − презентация решения. 7. Подведение итогов обсуждения, закрепление (30 мин) 8. Оценка знаний студентов (5 мин) 9. Задание на дом (5 мин.). План занятия с использованием кейсаКейс қолданылатын сабақтың жоспары 1. Сабақтың басталуы (2 мин) 2. Сабаққа мотивациялау (3 мин) 3. Сабақтың мақсатын анықтау (5 мин) 4. Студенттердің өткен білімдерін тексеру (10 мин) 5. Кейспен жұмыс жасау бойынша инструктаж 6. Кейспен жұмыс жасау(30 мин): − кейсті топта талқылау; − топшаларда кейсті талдау; − шешімді презентациялау 7. Пікір алмасуды қорытындылау, бекіту (30 мин) 8. Студенттердің білімін бағалау (5 мин) 9. Үйге тапсырма (5 мин)

9 слайд

1. Организация начала занятия (2 мин) 2. Мотивация к занятию (3 мин) 3. Определение цели занятия (5 мин) 4. Контроль исходного уровня знаний (10 мин) 5. Инструктаж по работе с кейсом. 6. Работа с кейсом (30 мин): − обсуждение кейса в группах; − анализ кейсов по подгруппам; − презентация решения. 7. Подведение итогов обсуждения, закрепление (30 мин) 8. Оценка знаний студентов (5 мин) 9. Задание на дом (5 мин.). План занятия с использованием кейсаКейс қолданылатын сабақтың жоспары 1. Сабақтың басталуы (2 мин) 2. Сабаққа мотивациялау (3 мин) 3. Сабақтың мақсатын анықтау (5 мин) 4. Студенттердің өткен білімдерін тексеру (10 мин) 5. Кейспен жұмыс жасау бойынша инструктаж 6. Кейспен жұмыс жасау(30 мин): − кейсті топта талқылау; − топшаларда кейсті талдау; − шешімді презентациялау 7. Пікір алмасуды қорытындылау, бекіту (30 мин) 8. Студенттердің білімін бағалау (5 мин) 9. Үйге тапсырма (5 мин)

#10 слайд

10 слайд

Пән: Медициналық психология Кейс тақырыбы: Дағдарысқа түскен тұлға мәселелері І. Кейс тақырыбы: Жасөспірімдік кезеңдегі жүк

#11 слайд
Пән: Медициналық психология   Кейс тақырыбы: Дағдарысқа түскен тұлға мәселелері   І. Кейс тақырыбы: Жасөспірімдік кезеңдегі жүктілік. Бұл сұмдық-қой?   Берілнген кейс саны – 2 ІІ. Кейс тақырыбы: Жасөспірімдік жүктілік патопсихологиялық мәселе ме? Кейс саны – 2

11 слайд

Пән: Медициналық психология   Кейс тақырыбы: Дағдарысқа түскен тұлға мәселелері   І. Кейс тақырыбы: Жасөспірімдік кезеңдегі жүктілік. Бұл сұмдық-қой?   Берілнген кейс саны – 2 ІІ. Кейс тақырыбы: Жасөспірімдік жүктілік патопсихологиялық мәселе ме? Кейс саны – 2

«Алақан» Бас бармақ Не ұнады? Балан үйрек Жаңа не білдім? Ортан терек Не жөнінде ойландыңыз? Шылдыр шүмек Өз

#12 слайд
«Алақан» Бас бармақ Не ұнады? Балан үйрек Жаңа не білдім? Ортан терек Не жөнінде ойландыңыз? Шылдыр шүмек Өз қоржыныма не аламын? Кішкентай бөбек Не білгім келеді?

12 слайд

«Алақан» Бас бармақ Не ұнады? Балан үйрек Жаңа не білдім? Ортан терек Не жөнінде ойландыңыз? Шылдыр шүмек Өз қоржыныма не аламын? Кішкентай бөбек Не білгім келеді?

Файл форматы:
pptx
29.00.2022
672
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі