Материалдар / Түсіндіру сабақтарының типтері және ұйымдастыру әдістемесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Түсіндіру сабақтарының типтері және ұйымдастыру әдістемесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ типтері және оның түрлері. Сабақ - оқытудың психолого – педагогикалық заңдылықтарына, білім беру стандартының қоятын талаптарына негізделген оқытушы шеберлігінің айқын көрінісі. Сабақтың ұқыпты, айқын, жүелік байланыста ұйымдастырылуы, тақырыптың дұрыс таңдалуы, нақты тапсырмалардың ұтымды жүргізілуі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қырқүйек 2022
224
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Түсіндіру сабақтарының типтері және ұйымдастыру әдістемесі Ә д і с к е р : Е с к а л и е в а С . Б . АҚТӨБЕ ПОЛИТЕХНИКАЛ

1 слайд
Түсіндіру сабақтарының типтері және ұйымдастыру әдістемесі Ә д і с к е р : Е с к а л и е в а С . Б . АҚТӨБЕ ПОЛИТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ Педагогикалық-психологиялық шеберлік мектебі Оқу -әдістемелік кабинет Ақтөбе, 2018

Мақсаты: сабақ типтері және оның түрлері туралы білімдерін жетілдіру, тәжірибеде қолдануларын ұйымдастыру, өзара қа

2 слайд
Мақсаты: сабақ типтері және оның түрлері туралы білімдерін жетілдіру, тәжірибеде қолдануларын ұйымдастыру, өзара қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру.

Сабақ - логикалық аяқталған, толық, шектеулі бағандармен негізделіп қамтылған оқу - тәрбие үрдісі Оның құрамы: Мақсат Мін

3 слайд
Сабақ - логикалық аяқталған, толық, шектеулі бағандармен негізделіп қамтылған оқу - тәрбие үрдісі Оның құрамы: Мақсат Міндет Мазмұны Сабақ түрі Студентпен пен оқу арасындағы байланысты орнататын әдіс- тәсілдер

Сабақ - оқытудың психолого – педагогикалық заңдылықтарына, білім беру стандартының қоятын талаптарына негізделген

4 слайд
Сабақ - оқытудың психолого – педагогикалық заңдылықтарына, білім беру стандартының қоятын талаптарына негізделген оқытушы шеберлігінің айқын көрінісі Түсіндіру сабақтарының типтері және ұйымдастыру әдістемесі

Сабақ типтері: - Түсіндіру сабақтары - Пысықтау сабақтары - Сынау сабақтарыТүсіндіру сабақтарының типтері және ұйымдастыру әдіст

5 слайд
Сабақ типтері: - Түсіндіру сабақтары - Пысықтау сабақтары - Сынау сабақтарыТүсіндіру сабақтарының типтері және ұйымдастыру әдістемесі

Түсіндіру сабақтарының түрлері : - Жаңа сабақ . Мақсаты: жаңа білім беру - Біріккен сабақ . Мақсаты: жаңа білім мен

6 слайд
Түсіндіру сабақтарының түрлері : - Жаңа сабақ . Мақсаты: жаңа білім беру - Біріккен сабақ . Мақсаты: жаңа білім мен өткенді және пәндер арасындағы байланысты көрсету - Зерттеу сабағы . Мақсаты: іздендіру - Панорамалық сабақ . Мақсаты: сабақ элементтерінің көрінісін іске асыру Түсіндіру сабақтарының типтері және ұйымдастыру әдістемесі

Сабаққа қойылатын талаптар: 1. Дидактикалық талаптар 2. Технологиялық талаптар 3. Гигиеналық талаптар: Түсіндіру сабақтарының т

7 слайд
Сабаққа қойылатын талаптар: 1. Дидактикалық талаптар 2. Технологиялық талаптар 3. Гигиеналық талаптар:  Түсіндіру сабақтарының типтері және ұйымдастыру әдістемесі

Сабақтың ұқыпты, айқын, жүелік байланыста ұйымдастырылуы, тақырыптың дұрыс таңдалуы, нақты тапсырмалардың ұтымды жүргізілу

8 слайд
Сабақтың ұқыпты, айқын, жүелік байланыста ұйымдастырылуы, тақырыптың дұрыс таңдалуы, нақты тапсырмалардың ұтымды жүргізілуі. Сондықтан, сабақ жоспарында сабақ тақырыбының, білімдік және тәрбиелік мақсаттарының, құрал - жабдықтардың, көрнекіліктердің, оқыту әдістері мен тәсілдерінің, сабақтың қысқаша мазмұнында тапсырмалар мен сабақтың құрылымдық кезеңдерінің анық болуына мән беру керек. Түсіндіру сабақтарының типтері және ұйымдастыру әдістемесі

Сабақ барысында білім алушылардың тұлғалық ерекшеліктерін ескеру, қызығушылықтарын дамыту, жайлы психологиялық ахуал

9 слайд
Сабақ барысында білім алушылардың тұлғалық ерекшеліктерін ескеру, қызығушылықтарын дамыту, жайлы психологиялық ахуал орнату арқылы белсендіру мақсатында түрлі педагогикалық, ақпараттық технологияларды қолдану.Түсіндіру сабақтарының типтері және ұйымдастыру әдістемесі

Аудиторияда санитарлық-гигиеналық талаптардың сақталуы, қалыпты температура мен жарықтың мол түсуі, білім

10 слайд
Аудиторияда санитарлық-гигиеналық талаптардың сақталуы, қалыпты температура мен жарықтың мол түсуі, білім алушыларға шектен тыс физикалық немесе миға, жүйкеге салмақ салатындай ауыр тапсырмалардың берілмеуі. Түсіндіру сабақтарының типтері және ұйымдастыру әдістемесі

Сабақтың үш мақсаты: - Білімділік: білім алушыларды білім, білік, дағды жүйесімен қаруландыру. - Тәрбиелік: білім алушылардың

11 слайд
Сабақтың үш мақсаты: - Білімділік: білім алушыларды білім, білік, дағды жүйесімен қаруландыру. - Тәрбиелік: білім алушылардың ғылыми дүниетанымын, адамгершілік қасиетін, көзқарастары мен сенімін қалыптастыру. - Дамытушылық: оқыту кезінде білім алушылардың танымдық қызығушылығын, шығармашылық қабілеттерін, жігерін, көңіл - күйін, тілі, ынтасы, қиялы мен қабылдауы секілді танымдық қабілеттерін дамыту.Түсіндіру сабақтарының типтері және ұйымдастыру әдістемесі

Сабақтың негізгі компоненттері Ұйымдастырушылық Мақсаттылық Ынталандырушылық Коммуникативтілік Мазмұндық Технологиялық Бақылау

12 слайд
Сабақтың негізгі компоненттері Ұйымдастырушылық Мақсаттылық Ынталандырушылық Коммуникативтілік Мазмұндық Технологиялық Бақылау Аналитикалық

Білім алушыларды ұйымдастыру, олардың сабаққа дайындығын тексеру, тәртібін қадағалауТүсіндіру сабақтарының типтері және ұйы

13 слайд
Білім алушыларды ұйымдастыру, олардың сабаққа дайындығын тексеру, тәртібін қадағалауТүсіндіру сабақтарының типтері және ұйымдастыру әдістемесі

Білім алушылар алдына сабақ мақсаты мен оның жеке кезеңдерінің мақсатын қоюТүсіндіру сабақтарының типтері және ұйымдасты

14 слайд
Білім алушылар алдына сабақ мақсаты мен оның жеке кезеңдерінің мақсатын қоюТүсіндіру сабақтарының типтері және ұйымдастыру әдістемесі

оқылатын оқу материалының берілген тақырып бойынша да, жалпы курс бойынша да маңыздылығын анықтауТүсіндіру сабақтарын

15 слайд
оқылатын оқу материалының берілген тақырып бойынша да, жалпы курс бойынша да маңыздылығын анықтауТүсіндіру сабақтарының типтері және ұйымдастыру әдістемесі

оқытушының білім алушымен қарым - қатынас деңгейіТүсіндіру сабақтарының типтері және ұйымдастыру әдістемесі

16 слайд
оқытушының білім алушымен қарым - қатынас деңгейіТүсіндіру сабақтарының типтері және ұйымдастыру әдістемесі

оқылатын, бекітілетін, қайталанатын, өзіндік жұмыстар және т. с. с. материалдарды таңдауТүсіндіру сабақтарының типтері және ұйы

17 слайд
оқылатын, бекітілетін, қайталанатын, өзіндік жұмыстар және т. с. с. материалдарды таңдауТүсіндіру сабақтарының типтері және ұйымдастыру әдістемесі

сабақ типіне, берілген тақырыпқа, топқа арнап тиімді оқыту түрін, әдісі мен тәсілдерін таңдауТүсіндіру сабақтарының типтері жән

18 слайд
сабақ типіне, берілген тақырыпқа, топқа арнап тиімді оқыту түрін, әдісі мен тәсілдерін таңдауТүсіндіру сабақтарының типтері және ұйымдастыру әдістемесі

сабақтағы білім алушы іс - әрекетін белсендіру, ынталандыру, танымдық қызығушылығын дамытуТүсіндіру сабақтарының типтері

19 слайд
сабақтағы білім алушы іс - әрекетін белсендіру, ынталандыру, танымдық қызығушылығын дамытуТүсіндіру сабақтарының типтері және ұйымдастыру әдістемесі

Сабақты қорытындылау, сабақтағы оқушылар іс - әрекетін талдау, сабақты ұйымдастыру бойынша өз әрекетінің нәтижесін

20 слайд
Сабақты қорытындылау, сабақтағы оқушылар іс - әрекетін талдау, сабақты ұйымдастыру бойынша өз әрекетінің нәтижесін талдауғ, бағалау.Түсіндіру сабақтарының типтері және ұйымдастыру әдістемесі