
Битабарова Хадиша Исабековна
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 3 материал
Химия ғылымы – эксперименттік ғылым. Сондықтан бұл пәннің сабақтарында эксперименттік, демонстрациялық тәжірибелер, зертханалық жұмыстар, сарамандық сабақтарға көп мән беріледі. Химия сабағында да әр түрлі оқыту технологияларының элементтерін пайдалану өте тиімді.
Мультимедиа, электронды оқулықтар мүмкіндіктерін қолдану химия сабақтарын дәстүрлі емес сабақтар деңгейіне көтере алады, оның ішінде кіріктірілген сабақтарды ұйымдастыруда мұғалімнің таптырмас көмекшісі бола алады.
Қазіргі әлемдік білім кеңістігіндегі халықаралық стандарт талаптарына сай оқыту үдерісінің орталық тұлғасы білім алушы субъект, ал ол субьектінің алған білімінің түпкі нәтижесі құзіреттіліктер болып белгіленуі білім беру жүйесінде «функционалдық сауаттылықты» қалыптастыру мәселесін негізге алудың өзектілігін арттырып отыр. Осыған орай алған білімдері негізінде әрекет етуге қабілеттілік пен даярлықты білдіретін құзіреттерді қалыптастыру үздіксіз білім беру жүйесінің маңызды буыны болып саналатын жалпы б
Химия
Мақала
Басқа
Атом-молекула ілімі тұрғысынан зат массасының сақталу заңын түсіндіріңдңр?
Теңестіру үшін бөлшек коэффициенттерді пайдалануға болады. Қане бірнеше теңдеулерді бірге жазып көрейік. Міндетті түрде әрекеттерге түсініктеме беру және белгілі бір маңызды аспектіге назар аудару.
Енді біз заттардың бір-бірімен әрқашан белгілі бір белгілі бір қатынаста түсетініне көз жеткіземіз.
Химия
Ашық сабақ
8 сынып
11.5.1.14 глюкоза, фруктоза, рибоза, дезоксирибоза, сахароза, крахмал және целлюлозаның молекулаларының сызықты және циклді формасын құрастыру
11.5.1.15 глюкозаның функционалдық топтарын тәжірибе жүзінде анықтау;
11.5.1.16 глюкозаның спирттік, сүт қышқылды, май қышқылды ашу реакцияларының теңдеулерін құрастыру;
11.5.1.17 крахмалға сапалық реакция жүргізу;
11.5.1.18 сахароза, крахмал, целлюлозаның гидролиз өнімдерін атау;
11.5.1.19 крахмал және целлюлозаның құрылысын, қасиеттерін салыстыру
Шағын орталық
Тест
12 сынып