Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
3 мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы
тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
|
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ
барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5
мин
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой
қозғау
«Қыздың жолы жіңішке»
немесе «Әйел қырық жанды» дегенді қалай
түсінесіздер?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады
|
Берілген сұрақ бойынша
ой толғайды, өз пікірлерін біллдіреді.
Ойларын дәйектейді.
|
. мадақтау ,
қолдау
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
10
|
Жүсіпбек
Аймауытовтың өмірі шығармашылығна бағытталған ресрустар кейсін
ұсынамын. Менің берген мәліметім мен оқулықтағы мәліметті
салыстыруы ұсынамын.
|
Дескриптор: Жалпы – 3
балл.
|
Ресурстар
кейсі
|
Топтық
жұмыс
5 мин
|
№2-тапсырма:
Сыныпты екі топқа
бөлемін.
Берілген тақырып
бойынша сөзталастыруды ұйымдастырамын
|
Дескриптор 2 балл
-
«Білікті мамандардың шетелге
кетуін азайту үшін нендей шаралар қажет» тақырыбында өз пікірін
ашық айтады
-
Пікрін белгілі бір кестеге ,
диаграммаға салып немесе сызбамен салыстыра
дәлелдейді;
|
|
РАФТ
стратегиясы
10
мин
|
№3-тапсырма:
Рөл
Аудитория
форма
тақырып:
|
Сыртқы істер
министрлігі қызметкерінен миграция туралы интерьвю алу мәтінін
жазады
Дескриптор: 3
балл.
-
ғылыми стильдің жанрлық
және
-
стильдік
ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып,интервью
жазады
-
РАФТ әдісінің шартымен
орындайды
|
|
7 мин
|
№ 4-5
тапсырмалар
|
Дескриптор: Жалпы – 2
балл.
-
«Өзге елде сұлтан болғанша, өз
еліңде ұлтан бол» тақырыбында шешендікпен пікір
білдіреді;
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5мин
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
Үйге
тапсырма
|
бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта
қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар
едім.
- маған ерекше
ұнағаны.....
- сабақтан соң
маған........келді
- бүгін маған..........сәті
түсті.
- қызықты
болғаны.....
- ......қиындық
тудырды.
- менің
түсінгенім.....
- енді
мен......аламын.
6-тапсырма 72 бет
|
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|
|