ІІ тоқсан. Қазақ әдебиеті. Қысқа мерзімді жоспар № 1-сабақ.
|
Бөлім: |
II БӨЛІМ. Прозадағы көркем ой |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бердіғұлова Маржан Жұмабайқызы |
|
Күні: |
06.11.2024 |
|
Сыныбы:10Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жүсіпбек Аймауытұлының өмірі, шығармашылығы «Ақбілек» романы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну;; |
|
Сабақтың мақсаты: |
«Ақбілек» романының сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе 5 мин |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау «Қыздың жолы жіңішке» немесе «Әйел қырық жанды» дегенді қалай түсінесіздер? Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады |
Берілген сұрақ бойынша ой толғайды, өз пікірлерін біллдіреді. Ойларын дәйектейді. |
. мадақтау , қолдау |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 10 |
Жүсіпбек Аймауытовтың өмірі шығармашылығна бағытталған ресрустар кейсін ұсынамын. Менің берген мәліметім мен оқулықтағы мәліметті салыстыруы ұсынамын. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.
|
Ресурстар кейсі |
|
|
Топтық жұмыс 5 мин |
№2-тапсырма: Сыныпты екі топқа бөлемін. Берілген тақырып бойынша сөзталастыруды ұйымдастырамын |
Дескриптор 2 балл
|
|
|
|
РАФТ стратегиясы 10 мин |
№3-тапсырма: Рөл Аудитория форма тақырып: |
Сыртқы істер министрлігі қызметкерінен миграция туралы интерьвю алу мәтінін жазады Дескриптор: 3 балл.
|
|
|
|
7 мин |
№ 4-5 тапсырмалар |
Дескриптор: Жалпы – 2 балл. - «Өзге елде сұлтан болғанша, өз еліңде ұлтан бол» тақырыбында шешендікпен пікір білдіреді;
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия
5мин |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. Үйге тапсырма |
бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. 6-тапсырма 72 бет
|
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
10-сынып. ҚГБ Әдебиет "Ақбілек образы"
10-сынып. ҚГБ Әдебиет "Ақбілек образы"
ІІ тоқсан. Қазақ әдебиеті. Қысқа мерзімді жоспар № 1-сабақ.
|
Бөлім: |
II БӨЛІМ. Прозадағы көркем ой |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бердіғұлова Маржан Жұмабайқызы |
|
Күні: |
06.11.2024 |
|
Сыныбы:10Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жүсіпбек Аймауытұлының өмірі, шығармашылығы «Ақбілек» романы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну;; |
|
Сабақтың мақсаты: |
«Ақбілек» романының сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе 5 мин |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау «Қыздың жолы жіңішке» немесе «Әйел қырық жанды» дегенді қалай түсінесіздер? Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады |
Берілген сұрақ бойынша ой толғайды, өз пікірлерін біллдіреді. Ойларын дәйектейді. |
. мадақтау , қолдау |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 10 |
Жүсіпбек Аймауытовтың өмірі шығармашылығна бағытталған ресрустар кейсін ұсынамын. Менің берген мәліметім мен оқулықтағы мәліметті салыстыруы ұсынамын. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.
|
Ресурстар кейсі |
|
|
Топтық жұмыс 5 мин |
№2-тапсырма: Сыныпты екі топқа бөлемін. Берілген тақырып бойынша сөзталастыруды ұйымдастырамын |
Дескриптор 2 балл
|
|
|
|
РАФТ стратегиясы 10 мин |
№3-тапсырма: Рөл Аудитория форма тақырып: |
Сыртқы істер министрлігі қызметкерінен миграция туралы интерьвю алу мәтінін жазады Дескриптор: 3 балл.
|
|
|
|
7 мин |
№ 4-5 тапсырмалар |
Дескриптор: Жалпы – 2 балл. - «Өзге елде сұлтан болғанша, өз еліңде ұлтан бол» тақырыбында шешендікпен пікір білдіреді;
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия
5мин |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. Үйге тапсырма |
бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. 6-тапсырма 72 бет
|
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз














