Қысқа мерзімді жоспар №1-сабақ.
|
Бөлім: |
ІІІ бөлім. Ғасырлық туынды |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бердіғұлова Маржан Жұмабайқызы |
|
Күні: |
15.01.2025 ж |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Абай жолы» роман-эпопеясы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.1.1.1 - әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну; 11.2.2.1 - шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау; көрінісін салыстырып бағалау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
- әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды, сол арқылы жанрлық ерекшелігін атап бере алады; - шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтай алады және көрінісін салыстырып бағалай алады; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, түгендеу. Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Оқушылар бір -біріне жақсы сөздер айтады |
ҚБ «Жарайсың!» «Өте жақсы!» «Қандай тамаша!» |
ДК |
|
Жаңа сабаққа кіріспе
«Ой түрткі» 3-5 мин |
Сілтеме арқылы сұраққа жауап сұрау. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
https://wordwall.net/ru/resource/84971694 сілтеме арқылы кіріп, «Айналма дөңгелек» сұрақтарына жауап беру. |
ҚБ «Жарайсың!» «Өте жақсы!» «Қандай тамаша!» |
ДК |
|
|
Эпиграфпен таныстыру. Луи Арагон сөзі: «Эпикалық «Абай»романы - ХХ ғасырдың ең мәнді романдарының бірі» |
Эпиграфпен келісу, келіспеу пікірлерін айтады, дәлелдер келтіреді |
ҚБ «Жарайсың!» «Өте жақсы!» «Қандай тамаша!» |
ДК |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30-32 мин. |
Оқулықтың 122-125- беттерін оқыту |
Берілген көркем шығармалары туралы мәліметті толық оқып, нұсқаулық бойынша тапсырмаларды орындайды:
|
Дескриптор:
-Сұрақтарға жауап береді -Түртіп алуда керекті мәліметті жазады -Ерекшеліктерін кесте арқылы көрсетеді |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК экраны |
|
Топтық жұмыс |
Сыныпты екі топқа бөлемін. Постермен жұмыс жасауға нұсқаулық беремін |
«Мен Абай туралы қалай жаздым?»М.Әуезов Топ болып жұмыс жасайды. Постерде «Абай жолы» роман эпопеясы туралы көрсетеді Ресурстармен жұмыс жасайды. әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды және сол арқылы жанрлық ерекшелігін атап көрсетуге тырысады; - шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды және көрінісін салыстырып баға бере отырып, постерді қорғайды; |
Дескриптор: Жалпы – 7 балл. -шығарма идеясын атайды, ойын дәлелдейді - ресруспен жұмыс жасайды -Композициялық талдауға қатысады - өмір шындығымен байланыстырады -Сыни баға береді -Ойын еркін, көркем тілмен жеткізе алады; -Топта белсенділік танытады |
ДК экраны Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 3-5 мин. |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
11-сынып. ЖМБ Әдебиет. «Абай жолы» роман-эпопеясы
11-сынып. ЖМБ Әдебиет. «Абай жолы» роман-эпопеясы
Қысқа мерзімді жоспар №1-сабақ.
|
Бөлім: |
ІІІ бөлім. Ғасырлық туынды |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бердіғұлова Маржан Жұмабайқызы |
|
Күні: |
15.01.2025 ж |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Абай жолы» роман-эпопеясы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.1.1.1 - әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну; 11.2.2.1 - шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау; көрінісін салыстырып бағалау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
- әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды, сол арқылы жанрлық ерекшелігін атап бере алады; - шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтай алады және көрінісін салыстырып бағалай алады; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, түгендеу. Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Оқушылар бір -біріне жақсы сөздер айтады |
ҚБ «Жарайсың!» «Өте жақсы!» «Қандай тамаша!» |
ДК |
|
Жаңа сабаққа кіріспе
«Ой түрткі» 3-5 мин |
Сілтеме арқылы сұраққа жауап сұрау. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
https://wordwall.net/ru/resource/84971694 сілтеме арқылы кіріп, «Айналма дөңгелек» сұрақтарына жауап беру. |
ҚБ «Жарайсың!» «Өте жақсы!» «Қандай тамаша!» |
ДК |
|
|
Эпиграфпен таныстыру. Луи Арагон сөзі: «Эпикалық «Абай»романы - ХХ ғасырдың ең мәнді романдарының бірі» |
Эпиграфпен келісу, келіспеу пікірлерін айтады, дәлелдер келтіреді |
ҚБ «Жарайсың!» «Өте жақсы!» «Қандай тамаша!» |
ДК |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30-32 мин. |
Оқулықтың 122-125- беттерін оқыту |
Берілген көркем шығармалары туралы мәліметті толық оқып, нұсқаулық бойынша тапсырмаларды орындайды:
|
Дескриптор:
-Сұрақтарға жауап береді -Түртіп алуда керекті мәліметті жазады -Ерекшеліктерін кесте арқылы көрсетеді |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК экраны |
|
Топтық жұмыс |
Сыныпты екі топқа бөлемін. Постермен жұмыс жасауға нұсқаулық беремін |
«Мен Абай туралы қалай жаздым?»М.Әуезов Топ болып жұмыс жасайды. Постерде «Абай жолы» роман эпопеясы туралы көрсетеді Ресурстармен жұмыс жасайды. әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды және сол арқылы жанрлық ерекшелігін атап көрсетуге тырысады; - шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды және көрінісін салыстырып баға бере отырып, постерді қорғайды; |
Дескриптор: Жалпы – 7 балл. -шығарма идеясын атайды, ойын дәлелдейді - ресруспен жұмыс жасайды -Композициялық талдауға қатысады - өмір шындығымен байланыстырады -Сыни баға береді -Ойын еркін, көркем тілмен жеткізе алады; -Топта белсенділік танытады |
ДК экраны Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 3-5 мин. |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз













