Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
3
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Амандасу,
түгендеу.
Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек
айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
|
Оқушылар бір -біріне
жақсы сөздер айтады
|
ҚБ
«Жарайсың!»
«Өте
жақсы!»
«Қандай
тамаша!»
|
ДК
|
Жаңа сабаққа кіріспе
«Ой
түрткі»
3-5
мин
|
Сілтеме арқылы сұраққа жауап
сұрау.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
https://wordwall.net/ru/resource/84971694
сілтеме арқылы кіріп,
«Айналма дөңгелек» сұрақтарына жауап беру.
|
ҚБ
«Жарайсың!»
«Өте
жақсы!»
«Қандай
тамаша!»
|
ДК
|
|
Эпиграфпен
таныстыру.
Луи Арагон
сөзі:
«Эпикалық «Абай»романы
- ХХ ғасырдың ең мәнді романдарының
бірі»
|
Эпиграфпен келісу, келіспеу
пікірлерін айтады, дәлелдер келтіреді
|
ҚБ
«Жарайсың!»
«Өте
жақсы!»
«Қандай
тамаша!»
|
ДК
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
30-32
мин.
|
Оқулықтың 122-125- беттерін
оқыту
|
Берілген көркем шығармалары
туралы мәліметті толық оқып, нұсқаулық бойынша тапсырмаларды
орындайды:
-
125-беттегі сұрақтарға жауап
беру
-
«Абай жолы» туралы түртіп
алу
-
Роман мен роман-эпопеяның
ерекшеліктерін көрсету
|
Дескриптор:
-
балл
-Сұрақтарға жауап
береді
-Түртіп алуда керекті
мәліметті жазады
-Ерекшеліктерін кесте арқылы
көрсетеді
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері, ДК экраны
|
Топтық
жұмыс
|
Сыныпты екі топқа
бөлемін.
Постермен жұмыс жасауға
нұсқаулық беремін
|
«Мен Абай туралы
қалай жаздым?»М.Әуезов
Топ болып жұмыс
жасайды.
Постерде «Абай жолы»
роман эпопеясы туралы көрсетеді
Ресурстармен жұмыс
жасайды.
әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды және
сол арқылы жанрлық ерекшелігін атап көрсетуге
тырысады;
- шығармадағы авторлық
идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды және көрінісін
салыстырып баға бере отырып, постерді
қорғайды;
|
Дескриптор:
Жалпы – 7
балл.
-шығарма идеясын
атайды, ойын дәлелдейді
- ресруспен жұмыс
жасайды
-Композициялық талдауға
қатысады
- өмір шындығымен
байланыстырады
-Сыни баға
береді
-Ойын еркін, көркем
тілмен жеткізе алады;
-Топта белсенділік
танытады
|
ДК
экраны
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
3-5
мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау:
Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке
жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта
қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар
едім.
- маған ерекше ұнағаны.....
- сабақтан соң
маған........келді
- бүгін маған..........сәті
түсті.
- қызықты болғаны.....
- ......қиындық тудырды.
- менің түсінгенім.....
- енді мен......аламын.
|
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|
|