
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
3 сынып ҚМЖ
Дене шынықтыру пәні бойынша орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспар
Дене шынықтыру пәні, 3 сыныбы
Аптасына: 3 сағат, барлығы: 102 сағат
№ |
Ауыспалы |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқудың мақсаттары |
Cағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|||
3а |
3ә |
3б |
|
|
|||||
1-тоқсан (27 сағат) 1-бөлім. Жеңіл атлетика арқылы қозғалыс әрекеттері (8 сағат) Қозғалмалы ойындар (4 сағат) |
|||||||||
1 |
Жанды табиғат |
Қауіпсіздік ережесі Денсаулық туралы негізгі түсініктер |
3.1.1.1 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде тиісінше жауап қайтарып, қиындықтар мен тәуекелдерді қалай еңсеру керек екендігін түсінеді және көрсетеді |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
Қауіпсіздік ережесі Денсаулық туралы негізгі түсініктер |
3.1.1.1 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде тиісінше жауап қайтарып, қиындықтар мен тәуекелдерді қалай еңсеру керек екендігін түсінеді және көрсетеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
3 |
Қозғалмалы ойындар |
3.1.1.1 Дене жаттығуларының, сауықтыру пайдасы денсаулықты нығайтуға ықпал ететін көрсете білу және түсіну |
1 |
|
|
|
|
|
|
4 |
Түрлі іс-әрекетке бағытталған жаттығулар |
3.1.2.1 Дене қызметімен айналысқанда денені қыздыру және босаңсыту маңызын түсіндіреді |
1 |
|
|
|
|
|
|
5 |
Түрлі іс-әрекетке бағытталған жаттығулар |
3.1.2.1 Дене қызметімен айналысқанда денені қыздыру және босаңсыту маңызын түсіндіреді |
1 |
|
|
|
|
|
|
6 |
Қозғалмалы ойындар |
3.1.2.1 Дене жаттығуларын орындау кезінде физикалық өзгерістерді анықтау үшін бірқатар бақылау стратегияларын көрсетеді және түсіндіреді |
1 |
|
|
|
|
|
|
7 |
Лақтыру, секіру және жүгірудің түрлері |
3.1.3.1 Дене дамуы үшін қарастырылған түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде қозғалыстарды қалай орындау керек екендігін біледі және түсінеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
8 |
Лақтыру, секіру және жүгірудің түрлері |
3.1.3.1 Дене дамуы үшін қарастырылған түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде қозғалыстарды қалай орындау керек екендігін біледі және түсінеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
9 |
Қозғалмалы ойындар |
3.1.3.1 Дене дамуы үшін қарастырылған түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде қозғалыстарды қалай орындау керек екендігін біледі және түсінеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
10 |
Эстафета элементтері бар жеңіл атлетика |
3.1.4.1 Негізгі дене жаттығуларын орындау кезінде қозғалыс машықтарын біледі, түсінеді және жақсартып жалғастырады. |
1 |
|
|
|
|
|
|
11 |
Эстафета элементтері бар жеңіл атлетика |
3.1.4.1 Негізгі дене жаттығуларын орындау кезінде қозғалыс машықтарын біледі, түсінеді және жақсартып жалғастырады. |
1 |
|
|
|
|
|
|
12 |
Қозғалмалы ойындар |
3.1.4.1 Түрлі дене қызметтеріне қатысу мүмкіндігін қалай алу керектігін қарайды және түсіндіреді |
1 |
|
|
|
|
|
|
2-бөлім. Қозғалыс және спорт ойындар (10 сағат) Қозғалмалы ойындар (5 сағат) |
|||||||||
13 |
Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен |
Қозғалмалы ойындарындағы қозғалыс дағдылары |
3.2.1.1 Түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде басқаларының рөлін түсінеді және көрсетеді, олардың айырмашылықтарын ұғынады |
1 |
|
|
|
|
|
14 |
Қозғалмалы ойындарындағы қозғалыс дағдылары |
3.2.1.1 Түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде басқаларының рөлін түсінеді және көрсетеді, олардың айырмашылықтарын ұғынады |
1 |
|
|
|
|
|
|
15 |
Қозғалмалы ойындар |
3.2.1.1 Түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде басқаларының рөлін түсінеді және көрсетеді, олардың айырмашылықтарын ұғынады |
1 |
|
|
|
|
|
|
16 |
Қозғалыс координациясына бағытталған қозғалмалы ойындар |
3.2.2.1 Дене дамуы үшін қарастырылған түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде қозғалыстарды қалай орындау керек екендігін біледі және түсінеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
17 |
Қозғалыс координациясына бағытталған қозғалмалы ойындар |
3.2.2.1 Дене дамуы үшін қарастырылған түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде қозғалыстарды қалай орындау керек екендігін біледі және түсінеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
18 |
Қозғалмалы ойындар |
3.2.2.1 Әрекет мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған жұмыс барысында өзіндік және командалық жұмыстың мағынасын түсінеді. Көшбасшылық рөлдерімен алмасып, жұмыс істей бастайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
19 |
Қозғалыс координациясына бағытталған қозғалмалы ойындар |
3.2.2.1 Әрекет мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған жұмыс барысында өзіндік және командалық жұмыстың мағынасын түсінеді. Көшбасшылық рөлдерімен алмасып, жұмыс істей бастайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
20 |
Шапшаңдыққа бағытталған қозғалмалы ойындар |
3.2.3.1 Бірқатар қозғалыс идеяларымен, стратегиялармен және жоспарлармен баламаларды талдау үшін проблемаларды жою әдістерін қолданады |
1 |
|
|
|
|
|
|
21 |
Қозғалмалы ойындар |
3.2.3.1 Бірқатар қозғалыс идеяларымен, стратегиялармен және жоспарлармен баламаларды талдау үшін проблемаларды жою әдістерін қолданады |
1 |
|
|
|
|
|
|
22 |
Шапшаңдыққа бағытталған қозғалмалы ойындар |
3.2.3.1 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік, білімін қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|
23 |
Шапшаңдыққа бағытталған қозғалмалы ойындар. |
3.2.3.1 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік, білімін қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|
24 |
Қозғалмалы ойындар |
3. 2.4.1 Түрлі дене қызметтеріне қатысу мүмкіндігін қалай алу керектігін қарайды және түсіндіреді |
1 |
|
|
|
|
|
|
25 |
Ұжымда жұмыс атқару |
3. 2.4.1 Түрлі дене қызметтеріне қатысу мүмкіндігін қалай алу керектігін қарайды және түсіндіреді |
1 |
|
|
|
|
|
|
26 |
Ұжымда жұмыс атқару |
3. 2.4.1 Түрлі дене қызметтеріне қатысу мүмкіндігін қалай алу керектігін қарайды және түсіндіреді |
|
|
|
|
|
|
|
27 |
Қозғалмалы ойындар |
3. 2.4.1 Түрлі дене қызметтеріне қатысу мүмкіндігін қалай алу керектігін қарайды және түсіндіреді |
1 |
|
|
|
|
|
|
2-тоқсан (21 сағат) 3-бөлім. Акробатика негіздерінде гимнастика (8 сағат) Қозғалмалы ойындар (4 сағат) |
|||||||||
28 |
Уақыт |
Қауіпсіздік ережесі Жаттығулар арқылы икемділікті дамыту |
3.3.1.1 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде тиісінше жауап қайтарып, қиындықтар мен тәуекелдерді қалай еңсеру керек екендігін түсінеді және көрсетеді |
1 |
|
|
|
|
|
29 |
Қауіпсіздік ережесі Жаттығулар арқылы икемділікті дамыту |
3.3.1.1 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде тиісінше жауап қайтарып, қиындықтар мен тәуекелдерді қалай еңсеру керек екендігін түсінеді және көрсетеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
30 |
Қозғалмалы ойындар |
3.3.2.1 Дене қызметімен айналысқанда денені қыздыру және босаңсыту маңызын түсіндіреді |
1 |
|
|
|
|
|
|
31 |
Аэробика элементтері бар гимнастика |
3.3.2.1 Дене қызметімен айналысқанда денені қыздыру және босаңсыту маңызын түсіндіреді |
1 |
|
|
|
|
|
|
32 |
Аэробика элементтері бар гимнастика |
3.3.2.1 Дене дамуы үшін қарастырылған түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде қозғалыстарды қалай орындау керек екендігін біледі және түсінеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
33 |
Қозғалмалы ойындар |
3.3.3.1 Орындау және бағалау кезінде бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсетеді және анықтай біледі |
1 |
|
|
|
|
|
|
34 |
Гимнастикалық жаттығулардағы реттілік |
3.3.3.1 Орындау және бағалау кезінде бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсетеді және анықтай біледі |
1 |
|
|
|
|
|
|
35 |
Гимнастикалық жаттығулардағы реттілік |
3.3.3.1 Өзінің күшті жақтары мен кемшіліктерін анықтайды және басқалардың жаттығуларды орындау сапасын талқылайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
36 |
Қозғалмалы ойындар |
3.3.3.1 Өзінің күшті жақтары мен кемшіліктерін анықтайды және басқалардың жаттығуларды орындау сапасын талқылайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
37 |
Тепе-теңдікті дамытуға арналған ойындар |
3.3.4.1 Әрекет мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған жұмыс барысында өзіндік және командалық жұмыстың мағынасын түсінеді. Көшбасшылық рөлдерімен алмасып, жұмыс істей бастайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
38 |
Тепе-теңдікті дамытуға арналған ойындар |
3.3.4.1 Әрекет мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған жұмыс барысында өзіндік және командалық жұмыстың мағынасын түсінеді. Көшбасшылық рөлдерімен алмасып, жұмыс істей бастайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
39 |
Қозғалмалы ойындар |
3.3.4.1 Өзінің шығармашылық тапсырмаларын және басқаларын талдау үшін конструктивті ұсыныстар жасау туралы алынған білімді пайдаланады және қолданады |
1 |
|
|
|
|
|
|
4-бөлім. Қазақ ұлттық қозғалыс ойындар (6 сағат) Қозғалмалы ойындар (3 сағат) |
|||||||||
40 |
Сәулет өнері |
Қазақтың ұлттық ойындарына баулу |
3.4.1.1 Патриотизмнің мағынасын түсіндіреді, топтық және дербес дене қимылдарында өзара іс қимыл мен адал ойын көрсетеді |
1 |
|
|
|
|
|
41 |
Қазақтың ұлттық ойындарына баулу |
3.4.1.1 Патриотизмнің мағынасын түсіндіреді, топтық және дербес дене қимылдарында өзара іс қимыл мен адал ойын көрсетеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
42 |
Қозғалмалы ойындар |
3.4.1.1 Патриотизмнің мағынасын түсіндіреді, топтық және дербес дене қимылдарында өзара іс қимыл мен адал ойын көрсетеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
43 |
Қазақтың ұлттық ойындарына баулу |
3.4.1.1 Түрлі дене қызметтеріне қатысу мүмкіндігін қалай алу керектігін қарайды және түсіндіреді |
1 |
|
|
|
|
|
|
44 |
Ынтымақтастық және әділ ойын |
3.4.2.1 Өзінің шығармашылық тапсырмаларын және басқаларын талдау үшін конструктивті ұсыныстар жасау туралы алынған білімді пайдаланады және қолданады |
1 |
|
|
|
|
|
|
45 |
Қозғалмалы ойындар |
3.4.2.1 Өзінің шығармашылық тапсырмаларын және басқаларын талдау үшін конструктивті ұсыныстар жасау туралы алынған білімді пайдаланады және қолданады |
1 |
|
|
|
|
|
|
46 |
Ынтымақтастық және әділ ойын |
3.4.2.1 Өзінің шығармашылық тапсырмаларын және басқаларын талдау үшін конструктивті ұсыныстар жасау туралы алынған білімді пайдаланады және қолданады |
1 |
|
|
|
|
|
|
47 |
Ынтымақтастық және әділ ойын |
3.4.2.1 Тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жасау үшін композициялық идеялармен эксперимент жасайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
48 |
Қозғалмалы ойындар |
3.4.2.1 Тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жасау үшін композициялық идеялармен эксперимент жасайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
3-тоқсан (30 сағат) 5-бөлім. Денсаулық және физикалық белсенділік (8 сағат) Қозғалмалы ойындар (4 сағат) |
|||||||||
49 |
Өнер |
Қауіпсіздік ережесі Физикалық белсенділік және төзімділік |
3.5.1.1 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде тиісінше жауап қайтарып, қиындықтар мен тәуекелдерді қалай еңсеру керек екендігін түсінеді және көрсетеді |
1 |
|
|
|
|
|
50 |
Қауіпсіздік ережесі Физикалық белсенділік және төзімділік |
3.5.1.1 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде тиісінше жауап қайтарып, қиындықтар мен тәуекелдерді қалай еңсеру керек екендігін түсінеді және көрсетеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
51 |
Қозғалмалы ойындар |
3.5.1.1 Дене жаттығуларын орындау кезінде физикалық өзгерістерді анықтау үшін бірқатар бақылау стратегияларын көрсетеді және түсіндіреді |
1 |
|
|
|
|
|
|
52 |
Дене жаттығулары кезінде өзін-өзі басқару |
3.5.2.1 Дене жаттығуларының, сауықтыру пайдасы денсаулықты нығайтуға ықпал ететін көрсете білу және түсіну |
1 |
|
|
|
|
|
|
53 |
Дене жаттығулары кезінде өзін-өзі басқару |
3.5.2.1 Дене жаттығуларының, сауықтыру пайдасы денсаулықты нығайтуға ықпал ететін көрсете білу және түсіну |
1 |
|
|
|
|
|
|
54 |
Қозғалмалы ойындар |
3.5.2.1 Өзінің күшті жақтары мен кемшіліктерін анықтайды және басқалардың жаттығуларды орындау сапасын талқылайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
55 |
Жұптық және топтық жұмыстардағы тапсырмалар |
3.5.3.1 Орындау және бағалау кезінде бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсетеді және анықтай біледі |
1 |
|
|
|
|
|
|
56 |
Жұптық және топтық жұмыстардағы тапсырмалар |
3.5.3.1 Орындау және бағалау кезінде бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсетеді және анықтай біледі |
1 |
|
|
|
|
|
|
57 |
Қозғалмалы ойындар |
3.5.3.1 Орындау және бағалау кезінде бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсетеді және анықтай біледі |
1 |
|
|
|
|
|
|
58 |
Төзімділікті дамытуға бағытталған ойындар |
3.5.4.1 Уақытты, кеңістікті және бірқалыптылықты түсінетінін көрсететін машықтарды және жүйелілікті дамытады және жетілдіреді |
1 |
|
|
|
|
|
|
59 |
Төзімділікті дамытуға бағытталған ойындар |
3.5.4.1 Уақытты, кеңістікті және бірқалыптылықты түсінетінін көрсететін машықтарды және жүйелілікті дамытады және жетілдіреді |
1 |
|
|
|
|
|
|
60 |
Қозғалмалы ойындар |
3.5.4.1 Уақытты, кеңістікті және бірқалыптылықты түсінетінін көрсететін машықтарды және жүйелілікті дамытады және жетілдіреді |
1 |
|
|
|
|
|
|
6-бөлім. Топтық ойындар элементтері (12 сағат) Қозғалмалы ойындар (6 сағат) |
|||||||||
61 |
Атақты тұлғалар |
Дәлдік пен мергендікті дамытатын ойындар |
3.6.1.1 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде тиісінше жауап қайтарып, қиындықтар мен тәуекелдерді қалай еңсеру керек екендігін түсінеді және көрсетеді |
1 |
|
|
|
|
|
62 |
Дәлдік пен мергендікті дамытатын ойындар |
3.6.1.1 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде тиісінше жауап қайтарып, қиындықтар мен тәуекелдерді қалай еңсеру керек екендігін түсінеді және көрсетеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
63 |
Қозғалмалы ойындар |
3.6.1.1 Түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде басқаларының рөлін түсінеді және көрсетеді, олардың айырмашылықтарын ұғынады |
1 |
|
|
|
|
|
|
64 |
Дәлдік пен мергендікті дамытатын ойындар |
3.6.1.1 Түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде басқаларының рөлін түсінеді және көрсетеді, олардың айырмашылықтарын ұғынады |
1 |
|
|
|
|
|
|
65 |
Дамытатын ойындар |
3.6.2.1 Әрекет мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған жұмыс барысында өзіндік және командалық жұмыстың мағынасын түсінеді. Көшбасшылық рөлдерімен алмасып, жұмыс істей бастайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
66 |
Қозғалмалы ойындар |
3.6.2.1 Әрекет мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған жұмыс барысында өзіндік және командалық жұмыстың мағынасын түсінеді. Көшбасшылық рөлдерімен алмасып, жұмыс істей бастайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
67 |
Дамытатын ойындар |
3.6.2.1 Өзінің күшті жақтары мен кемшіліктерін анықтайды және басқалардың жаттығуларды орындау сапасын талқылайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
68 |
Дамытатын ойындар |
3.6.2.1 Өзінің күшті жақтары мен кемшіліктерін анықтайды және басқалардың жаттығуларды орындау сапасын талқылайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
69 |
Қозғалмалы ойындар |
3.6.2.1 Өзінің күшті жақтары мен кемшіліктерін анықтайды және басқалардың жаттығуларды орындау сапасын талқылайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
70 |
Топтағы шығармашылықты дамытуға бағытталған ойындар |
3.6.3.1 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік, білімін қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|
71 |
Топтағы шығармашылықты дамытуға бағытталған ойындар |
3.6.3.1 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік, білімін қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|
72 |
Қозғалмалы ойындар |
3.6.3.1 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік, білімін қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
|
73 |
Топтағы шығармашылықты дамытуға бағытталған ойындар |
3.6.3.1 Өзінің шығармашылық тапсырмаларын және басқаларын талдау үшін конструктивті ұсыныстар жасау туралы алынған білімді пайдаланады және қолданады |
1 |
|
|
|
|
|
|
74 |
Топтағы шығармашылықты дамытуға бағытталған ойындар |
3.6.3.1 Өзінің шығармашылық тапсырмаларын және басқаларын талдау үшін конструктивті ұсыныстар жасау туралы алынған білімді пайдаланады және қолданады |
1 |
|
|
|
|
|
|
75 |
Қозғалмалы ойындар |
3.6.4.1 Бірқатар қозғалыс идеяларымен, стратегиялармен және жоспарлармен баламаларды талдау үшін проблемаларды жою әдістерін қолданады |
1 |
|
|
|
|
|
|
76 |
Баскетбол элементтері бар эстафета |
3.6.4.1 Бірқатар қозғалыс идеяларымен, стратегиялармен және жоспарлармен баламаларды талдау үшін проблемаларды жою әдістерін қолданады |
1 |
|
|
|
|
|
|
77 |
Баскетбол элементтері бар эстафета |
3.6.4.1 Тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жасау үшін композициялық идеялармен эксперимент жасайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
78 |
Қозғалмалы ойындар |
3.6.4.1 Тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жасау үшін композициялық идеялармен эксперимент жасайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
4-тоқсан (24 сағат) 7-бөлім. Ойын арқылы әлеуметтік дағдылар (10 сағат) Қозғалмалы ойындар (4 сағат) |
|||||||||
79 |
Су-тіршілік көзі |
Қауіпсіздік ережесі Ойындағы қарым-қатынас дағдылары |
3.7.1.1 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде тиісінше жауап қайтарып, қиындықтар мен тәуекелдерді қалай еңсеру керек екендігін түсінеді және көрсетеді |
1 |
|
|
|
|
|
80 |
Қауіпсіздік ережесі Ойындағы қарым-қатынас дағдылары |
3.7.1.1 Түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде басқаларының рөлін түсінеді және көрсетеді, олардың айырмашылықтарын ұғынады |
1 |
|
|
|
|
|
|
81 |
Қозғалмалы ойындар |
3.7.1.1 Түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде басқаларының рөлін түсінеді және көрсетеді, олардың айырмашылықтарын ұғынады |
1 |
|
|
|
|
|
|
82 |
Жарыс элементтері бар ойындар |
3.7.2.1 Дене дамуы үшін қарастырылған түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде қозғалыстарды қалай орындау керек екендігін біледі және түсінеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
83 |
Жарыс элементтері бар ойындар |
3.7.2.1 Дене дамуы үшін қарастырылған түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде қозғалыстарды қалай орындау керек екендігін біледі және түсінеді |
1 |
|
|
|
|
|
|
84 |
Қозғалмалы ойындар |
3.7.2.1 Бірқатар дене жаттығуларына қатысқан кезде ережелерді және құрылымдық тәсілдерді білетінін қолданады және пайдаланады |
1 |
|
|
|
|
|
|
85 |
Жарыс элементтері бар ойындар |
3.7.2.1 Бірқатар дене жаттығуларына қатысқан кезде ережелерді және құрылымдық тәсілдерді білетінін қолданады және пайдаланады |
1 |
|
|
|
|
|
|
86 |
Жігерлендіру және қозғалыс қасиеттерін дамыту |
3.7.3.1 Өзінің шығармашылық тапсырмаларын және басқаларын талдау үшін конструктивті ұсыныстар жасау туралы алынған білімді пайдаланады және қолданады |
1 |
|
|
|
|
|
|
87 |
Қозғалмалы ойындар |
3.7.3.1 Өзінің шығармашылық тапсырмаларын және басқаларын талдау үшін конструктивті ұсыныстар жасау туралы алынған білімді пайдаланады және қолданады |
1 |
|
|
|
|
|
|
88 |
Жігерлендіру және қозғалыс қасиеттерін дамыту |
3.7.3.1 Тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жасау үшін композициялық идеялармен эксперимент жасайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
89 |
Жігерлендіру және қозғалыс қасиеттерін дамыту |
3.7.3.1 Тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жасау үшін композициялық идеялармен эксперимент жасайды |
1 |
|
|
|
|
|
|
90 |
Қозғалмалы ойындар |
3.7.4.1 Қозғалыс қызметін оқытудың түрлі кезеңдерінде тәуекелдердің туындауын қысқартады және қиындықтарды еңсеру шеберлігі мен машықтарын жетілдіреді |
1 |
|
|
|
|
|
|
91 |
Топтық қозғалыс әрекетінің прогресі |
3.7.4.1 Қозғалыс қызметін оқытудың түрлі кезеңдерінде тәуекелдердің туындауын қысқартады және қиындықтарды еңсеру шеберлігі мен машықтарын жетілдіреді |
1 |
|
|
|
|
|
|
92 |
Топтық қозғалыс әрекетінің прогресі |
3.7.4.1 Қозғалыс қызметін оқытудың түрлі кезеңдерінде тәуекелдердің туындауын қысқартады және қиындықтарды еңсеру шеберлігі мен машықтарын жетілдіреді |
1 |
|
|
|
|
|
|
8-бөлім. Жеңіл атлетика арқылы салауатты өмір салты (6 сағат) Қозғалмалы ойындар (4 сағат) |
|||||||||
93 |
Демалыс мәдениеті мерекелер |
Қозғалмалы ойындар |
3.8.1.1 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде тиісінше жауап қайтарып, қиындықтар мен тәуекелдерді қалай еңсеру керек екендігін түсінеді және көрсетеді |
1 |
|
|
|
|
|
94 |
Салауатты өмір салтын қалыптастыру |
3.8.1.1 Дене жаттығуларының, сауықтыру пайдасы денсаулықты нығайтуға ықпал ететін көрсете білу және түсіну |
1 |
|
|
|
|
|
|
95 |
Жүгіру ойындарына қатысу |
3.8.2.1 Уақытты, кеңістікті және бірқалыптылықты түсінетінін көрсететін машықтарды және жүйелілікті дамытады және жетілдіреді |
1 |
|
|
|
|
|
|
96 |
Қозғалмалы ойындар |
3.8.2.1 Уақытты, кеңістікті және бірқалыптылықты түсінетінін көрсететін машықтарды және жүйелілікті дамытады және жетілдіреді |
1 |
|
|
|
|
|
|
97 |
Жүгіру ойындарына қатысу |
3.8.2.1 Уақытты, кеңістікті және бірқалыптылықты түсінетінін көрсететін машықтарды және жүйелілікті дамытады және жетілдіреді |
1 |
|
|
|
|
|
|
98 |
Ұзындыққа және биіктікке секіру |
3.8.3.1 Орындау және бағалау кезінде бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсетеді және анықтай біледі |
1 |
|
|
|
|
|
|
99 |
Қозғалмалы ойындар |
3.8.3.1 Орындау және бағалау кезінде бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсетеді және анықтай біледі |
1 |
|
|
|
|
|
|
100 |
Ұзындыққа және биіктікке секіру |
3.8.3.1 Орындау және бағалау кезінде бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсетеді және анықтай біледі |
1 |
|
|
|
|
|
|
101 |
Лақтыру тәжірибелері |
3.8.4.1 Өзінің шығармашылық тапсырмаларын және басқаларын талдау үшін конструктивті ұсыныстар жасау туралы алынған білімді пайдаланады және қолданады |
1 |
|
|
|
|
|
|
102 |
Қозғалмалы ойындар |
3.8.4.1 Әрекет мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған жұмыс барысында өзіндік және командалық жұмыстың мағынасын түсінеді. Көшбасшылық рөлдерімен алмасып, жұмыс істей бастайды |
1 |
|
|
|
|
|

