Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тексерілді ___________ ДОЖЖО

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 1


    Мектеп

    № 180 ЖББМ

    Мұғалімнің аты-жөні

    Берешов С

    Сынып

    4

    4

    4

    4

    4

    Күні






    Қатысушылар саны:






    Қатыспағандар саны:






    Бөлім

    1-бөлім Жүгіру, секіру және лақтыру

    Сабақтың тақырыбы

    Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру. (30 м жүгіру)

    Оқу мақсаттары

    4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану

    Сабақ мақсаттары

    Денсаулықты нығайтуға бағытталған бірқатар дене жүктемелері кезінде туындауы мүмкін қауіп-қатерді басқара білу стратегиясын құру және қолдану

    Бағалау критерийі

    Қауіпсіздік техника ережелерімен танысып, жаттығуларды орындайды

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар: әр түрлі дене жаттығуларында жүгірумен, секірумен және лақтырумен байланысты дағдыларды сипаттай және талқылай алады.

    Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: ширату және қалпына келу техникасы, эстетикалық созылу, динамикалық созылу, орнынан тұрып ұзындыққа секіру, екпін алып ұзындыққа секіру, «аттау» тәсілімен биікке секіру, секірулерді орындау кезеңдері: екпін алу, ұшу, қону, тамыр соғысы жиілігі, тыныс алу жиілігі, күш, координация, тепе-теңдік, жылдамдық, олимпиада ойындары, жарыстар, өнертапқыш, креативті, ережелер

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    - жүгіру кезінде қандай физикалық қасиеттер дамиды?

    - ұзындыққа секіруді орындаған кезде, біз қандай физикалық деректерге ие болуымыз керек?

    - сендердің жүгіру техникаларыңа қатысты топ мүшелері нақты кері байланыс ұсына ма?

    - дене әрекеттерін орындамас бұрын, неліктен сендерге ширату орындау қажет?

    - ширатуға арналған, қауіпсіз және жас шамасына сай келетін қандай жаттығуларды білесіңдер?

    - лақтыру кезінде қандай қауіпсіздік режелері туралы есте сақтауымыз керек?

    Құндылықтарды дарыту

    Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді.

    Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды.

    Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады.

    Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді.

    Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады.

    Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады.

    Пәнаралық байланыстар

    Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка

    АКТ қолдану дағдылары

    Ұялы телефон, планшет, ноутбук

    Бастапқы білім

    жеңіл атлетика туралы мәлімет

    САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

    Сабақтың кезеңдері

    Оқушының әрекеті

    Педагогтің әрекеті

    Оқу ресурстары

    Сабақтың

    басы

    10 минут

    Дайындық бөлімі:

    Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

    Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

    Конустар, белгілеуші таңбалар. Негізгі қозғалыс дағдылары. Оқу құралы, 2 (спринт, 21-24-бб.)

    http://marisoft.ru/load/tb/tekhnika_bezopasnosti_pri_provedenii_zanjatij_po_legkoj_atletike/14-1-0-190

    http://www.det.wa.edu.au/stepsресурсы/detcms/navigation/основные-движение-навыки/?oid=MultiPartArticle-id-13602092

    Сабақтың

    ортасы

    25 минут

    (С, ЖЖ) Жеңіл атлетика бойынша сабақтар жабдықталған спорт алаңдарында және спорт залда жүргізіледі.

    Жеңіл атлетика бойынша дене шынықтыру сабағында қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау.

    Жүгіру техникасының негізгі критерийлері: тізелерді жоғары көтеру, қол екпінді түрде алға және артқа қозғалады, шынтақтар 90 градусқа бүгулі.

    (С, Ж, Ф) Жүгіру техникасын және дұрыс орындалған спринттің негізгі сәттерін оқу. Оқушылар төрт-төрттен топта жұмыс істейді. Арақашықтық 3х10 м.

    Сұраңыз: жүгіру кезінде өздеріңді қалай сезінесіңдер?

    Дене жаттығуларынан кейін неліктен өздеріңді бақыттырақ сезінетіндеріңді айта аласыңдар ма?

    Төменгі сөреден шығудың техникасын көрсетіңіз және қауіпсіздік техникасын сипаттаңыз. Берілген команданы орындап, 60 метр қашықтықты максималды қарқынмен жүгіріңіз.

    Дескриптор

    -төменгі сөреден шығу техникасын көрсетеді;

    -берілген командаларды орындайды;

    -60 метр қашықтықты максималды қарқынмен жүгіреді.

    Сабақтың

    соңы

    5 минут

    Сабақты қорытындылау:

    Мұғалім әрекеті: оқушыларға кері байланыс жүргізеді, талқылайды. Сабақ барысында жіберілген кемшіліктер мен нәтижелерді талқылайды.

    Оқушы әрекеті: Тыныс жолдарын қалпына келтіру, қиындық тудырған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Бір-біріне кері байланыс жүргізеді.

    Үй тапсырмасы: жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

    ҚОСЫМША АҚПАРАТ

    Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау?

    Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлау?

    Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Саралау барысында оқушылардың деңгейін анықтап, деңгейлері бойынша тапсырмалар бердім. Сабаққа белсенді қатысып тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды ауызша мадақтау арқылы бағаладым. Деңгейі жоғары оқушылармен араластырып білім деңгейлерін көтердім.

    Оқушылар бір-біріне кері байланыс берді. «Қолмен белгі беру», «Бір минуттық эссе», «Ауызша бағалау» әдісі арқылы рефлексия жасалды.

    Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу. Дене қыздыру жаттығуларының орындалуына аса көңіл бөлу, икемділікті дамытуға септігін тигізеді. Дене қуатын үнемдеу шарттары. Дұрыс тыныс алу. Сабақтың барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау

    Сабақ бойынша рефлексия

    -Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

    -Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    -Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    -Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    -Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары жоспар бойынша нақты қойылған. Сабақ соңында барлық оқушы оқу мақсатына қол жеткізді. Сабақ соңында саралау жүргізіліп, сабақ қорытындыланды. Кіріспе бөлім 10 минут, негізгі бөлім 25 минут, қортынды 5 минут регламент сақталды. Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ

    Жалпы баға

    Caбaқтың жақсы өткен eкi acпeктici (оқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa ойланыңыз)?

    _____________________________________________________________________________________________________

    Caбaқты жaқcapтуғa не ықпал ете aлaды (оқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa ойланыңыз)?

    _____________________________________________________________________________________________________

    Caбaқ бapыcындa cынып туpaлы нeмece жeкeлeгeн oқушылapдың жeтicтiк/қиындықтapы туpaлы нeнi бiлдiм, кeлeci caбaқтapдa нeгe көңiл бөлу қaжeт?

    _____________________________________________________________________________________________________




    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 2


    Мектеп

    № 180 ЖББМ

    Мұғалімнің аты-жөні

    Берешов С

    Сынып

    4

    4

    4

    4

    4

    Күні






    Қатысушылар саны:






    Қатыспағандар саны:






    Бөлім

    1-бөлім Жүгіру, секіру және лақтыру

    Сабақтың тақырыбы

    Қысқа қашықтыққа жүгіру. (4х10 м жүгіру)

    Оқу мақсаттары

    4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану

    Сабақ мақсаттары

    Денсаулықты нығайтуға бағытталған бірқатар дене жүктемелері кезінде туындауы мүмкін қауіп-қатерді басқара білу стратегиясын құру және қолдану

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ергешбаев Қайратбек Қалдыбекұлы
    02 Сәуір 2021
    4227
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    4 сыныпқа қмж 130 бұйрықпен

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    4 сыныпқа қмж 130 бұйрықпен

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұғалімдерге қажет
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тексерілді ___________ ДОЖЖО

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 1


    Мектеп

    № 180 ЖББМ

    Мұғалімнің аты-жөні

    Берешов С

    Сынып

    4

    4

    4

    4

    4

    Күні






    Қатысушылар саны:






    Қатыспағандар саны:






    Бөлім

    1-бөлім Жүгіру, секіру және лақтыру

    Сабақтың тақырыбы

    Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру. (30 м жүгіру)

    Оқу мақсаттары

    4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану

    Сабақ мақсаттары

    Денсаулықты нығайтуға бағытталған бірқатар дене жүктемелері кезінде туындауы мүмкін қауіп-қатерді басқара білу стратегиясын құру және қолдану

    Бағалау критерийі

    Қауіпсіздік техника ережелерімен танысып, жаттығуларды орындайды

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар: әр түрлі дене жаттығуларында жүгірумен, секірумен және лақтырумен байланысты дағдыларды сипаттай және талқылай алады.

    Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: ширату және қалпына келу техникасы, эстетикалық созылу, динамикалық созылу, орнынан тұрып ұзындыққа секіру, екпін алып ұзындыққа секіру, «аттау» тәсілімен биікке секіру, секірулерді орындау кезеңдері: екпін алу, ұшу, қону, тамыр соғысы жиілігі, тыныс алу жиілігі, күш, координация, тепе-теңдік, жылдамдық, олимпиада ойындары, жарыстар, өнертапқыш, креативті, ережелер

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    - жүгіру кезінде қандай физикалық қасиеттер дамиды?

    - ұзындыққа секіруді орындаған кезде, біз қандай физикалық деректерге ие болуымыз керек?

    - сендердің жүгіру техникаларыңа қатысты топ мүшелері нақты кері байланыс ұсына ма?

    - дене әрекеттерін орындамас бұрын, неліктен сендерге ширату орындау қажет?

    - ширатуға арналған, қауіпсіз және жас шамасына сай келетін қандай жаттығуларды білесіңдер?

    - лақтыру кезінде қандай қауіпсіздік режелері туралы есте сақтауымыз керек?

    Құндылықтарды дарыту

    Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді.

    Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды.

    Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады.

    Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді.

    Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады.

    Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады.

    Пәнаралық байланыстар

    Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка

    АКТ қолдану дағдылары

    Ұялы телефон, планшет, ноутбук

    Бастапқы білім

    жеңіл атлетика туралы мәлімет

    САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

    Сабақтың кезеңдері

    Оқушының әрекеті

    Педагогтің әрекеті

    Оқу ресурстары

    Сабақтың

    басы

    10 минут

    Дайындық бөлімі:

    Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

    Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

    Конустар, белгілеуші таңбалар. Негізгі қозғалыс дағдылары. Оқу құралы, 2 (спринт, 21-24-бб.)

    http://marisoft.ru/load/tb/tekhnika_bezopasnosti_pri_provedenii_zanjatij_po_legkoj_atletike/14-1-0-190

    http://www.det.wa.edu.au/stepsресурсы/detcms/navigation/основные-движение-навыки/?oid=MultiPartArticle-id-13602092

    Сабақтың

    ортасы

    25 минут

    (С, ЖЖ) Жеңіл атлетика бойынша сабақтар жабдықталған спорт алаңдарында және спорт залда жүргізіледі.

    Жеңіл атлетика бойынша дене шынықтыру сабағында қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау.

    Жүгіру техникасының негізгі критерийлері: тізелерді жоғары көтеру, қол екпінді түрде алға және артқа қозғалады, шынтақтар 90 градусқа бүгулі.

    (С, Ж, Ф) Жүгіру техникасын және дұрыс орындалған спринттің негізгі сәттерін оқу. Оқушылар төрт-төрттен топта жұмыс істейді. Арақашықтық 3х10 м.

    Сұраңыз: жүгіру кезінде өздеріңді қалай сезінесіңдер?

    Дене жаттығуларынан кейін неліктен өздеріңді бақыттырақ сезінетіндеріңді айта аласыңдар ма?

    Төменгі сөреден шығудың техникасын көрсетіңіз және қауіпсіздік техникасын сипаттаңыз. Берілген команданы орындап, 60 метр қашықтықты максималды қарқынмен жүгіріңіз.

    Дескриптор

    -төменгі сөреден шығу техникасын көрсетеді;

    -берілген командаларды орындайды;

    -60 метр қашықтықты максималды қарқынмен жүгіреді.

    Сабақтың

    соңы

    5 минут

    Сабақты қорытындылау:

    Мұғалім әрекеті: оқушыларға кері байланыс жүргізеді, талқылайды. Сабақ барысында жіберілген кемшіліктер мен нәтижелерді талқылайды.

    Оқушы әрекеті: Тыныс жолдарын қалпына келтіру, қиындық тудырған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Бір-біріне кері байланыс жүргізеді.

    Үй тапсырмасы: жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

    ҚОСЫМША АҚПАРАТ

    Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау?

    Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлау?

    Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Саралау барысында оқушылардың деңгейін анықтап, деңгейлері бойынша тапсырмалар бердім. Сабаққа белсенді қатысып тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды ауызша мадақтау арқылы бағаладым. Деңгейі жоғары оқушылармен араластырып білім деңгейлерін көтердім.

    Оқушылар бір-біріне кері байланыс берді. «Қолмен белгі беру», «Бір минуттық эссе», «Ауызша бағалау» әдісі арқылы рефлексия жасалды.

    Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу. Дене қыздыру жаттығуларының орындалуына аса көңіл бөлу, икемділікті дамытуға септігін тигізеді. Дене қуатын үнемдеу шарттары. Дұрыс тыныс алу. Сабақтың барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау

    Сабақ бойынша рефлексия

    -Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

    -Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    -Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    -Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    -Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары жоспар бойынша нақты қойылған. Сабақ соңында барлық оқушы оқу мақсатына қол жеткізді. Сабақ соңында саралау жүргізіліп, сабақ қорытындыланды. Кіріспе бөлім 10 минут, негізгі бөлім 25 минут, қортынды 5 минут регламент сақталды. Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ

    Жалпы баға

    Caбaқтың жақсы өткен eкi acпeктici (оқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa ойланыңыз)?

    _____________________________________________________________________________________________________

    Caбaқты жaқcapтуғa не ықпал ете aлaды (оқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa ойланыңыз)?

    _____________________________________________________________________________________________________

    Caбaқ бapыcындa cынып туpaлы нeмece жeкeлeгeн oқушылapдың жeтicтiк/қиындықтapы туpaлы нeнi бiлдiм, кeлeci caбaқтapдa нeгe көңiл бөлу қaжeт?

    _____________________________________________________________________________________________________




    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 2


    Мектеп

    № 180 ЖББМ

    Мұғалімнің аты-жөні

    Берешов С

    Сынып

    4

    4

    4

    4

    4

    Күні






    Қатысушылар саны:






    Қатыспағандар саны:






    Бөлім

    1-бөлім Жүгіру, секіру және лақтыру

    Сабақтың тақырыбы

    Қысқа қашықтыққа жүгіру. (4х10 м жүгіру)

    Оқу мақсаттары

    4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану

    Сабақ мақсаттары

    Денсаулықты нығайтуға бағытталған бірқатар дене жүктемелері кезінде туындауы мүмкін қауіп-қатерді басқара білу стратегиясын құру және қолдану

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дене шынықтыру Барлық материалдар 4 сынып
    02.04.2021
    4227
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ергешбаев Қайратбек Қалдыбекұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации