Материалдар / 5-форма қазақ.docx

5-форма қазақ.docx

Материал туралы қысқаша түсінік
5-форма қазақ.docx
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қырқүйек 2024
59
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Алматы облысы білім басқармасының _________ауданы бойынша білім бөлімі» ММ

« жалпы білім беретін орта мектеп» КММ



ППҚҚ-нің шешімімен қабылданды «БЕКІТЕМІН»

«__»_____________2022ж Мектеп директоры

____________ «___» _____________2022ж



Психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетудің

ЖЕКЕ БАҒДАРЛАМАСЫ

5 «А» сынып оқушысы

______________


2022-2023 оқу жылы



Бірінші жартыжылдық










1.Оқушы туралы жалпы мәлімет


АЖТ. Туған жылы: 15.12.2011ж Сынып: 4 «а»

Ата-ананың АЖТ:

Ата-ананың баланы оқыту мен дамытуда не мазалайды: Сырым негізгі пәндер бойынша оқу бағдарламасын меңгермейді. Оқуға деген қызығушылығы жоқ. Ақыл-ой дамуы және сөйлеу тілі жасына сәйкес келмейді.

Ата-ананың сұранысы:

- оқытуда жеке амалдар: мұғалімнің жеке көмегі (жеңілдетілген тапсырма) мен қолдау көрсетуі;

- Қосымша сабақтар жүргізу;

-Логопед, психологпен түзете-дамыту сабағын өткізу.

Сынып жетекшінің АЖТ:.

ПМПК-ның қорытындысы мен ұсыныстары:

Жеке оқу жоспары және жеке оқу бағдарламасымен оқыту.

Қолдау көрсету қызметкерінің АЖТ:

психолог:

логопед:

Оқыту формасы: жалпы сыныпта, арнайы сыныпта, үйде (қажеттісін сызу керек).

Жеке және топтық сабақтарға қатысу кестесі:


Логопедпен- аптасына 2 рет

Психологпен – аптасына 1 рет











2. Оқушының жиынтық сипаттамасы

5 «а» сынып оқушысы _________


Оқытудың қиындықтарының байқалуы мен себептері


Күшті жақтары қызығушылығы, әуестері


Психологиялық (эмоционалдық, мінез-құлық) ерекшеліктері


  1. Оқушының оқудағы қиындықтары:

  1. Жазу:



  1. Оқу:



  1. Математика:



  1. Мінез-құлқы:



  1. Себептері, неден туындайды:

1)

2)

3)

4)

Мектепте оқу дағдысын, бейімді мінез-құлқын қалыптастыру

1.

2.

3.

Оқу дағдыларын қалыптастыруды және/немесе жағымсыз мінез-құлықты және/немесе қарым-қатынасты, әлеуметтік өзара әрекеттесуді жеңу бойынша жұмысты қамтамасыз ететін психикалық процестерді дамыту

1.

2.

3.

4.

Күшті жақтары, ресурстары:




Әлсіз жақтары, шетеулері:











3. Оқушының ерекше білім алу қажеттілігі

Еерекше білім алу қажеттілігі

Оқушының ерекше білім алу қажеттілігі және оны қанағаттандыру үшін арнайы шарттар (тек қарастырылатын жағдайларға сәйкес келсе ғана белгілеу қажет)

1.Оқу жоспарын өзгерту (қажеттісін сызу керек).

Талап етілмейді

2.Пән бойынша оқу жоспарын өзгерту (қажеттісін сызу керек).

МЖМБС бағдарланбаған арнайы/жеке бағдарлама

3.Оқытудың әдістері

1) Жауап беруі үшін ұзақ уақыт бөлу;

2) Оқу тапсырмаларының мәнін түсінуді жеңілдету үшін жұмысты орындаудың суреттік жоспарын, үлгілер мен көрнекі құралдарды қолдану;

3) Жұп пен топта жұмыс жасау (көшіріп алуды алдын ала ескерту);

4) Формативті бағалау тапсырмалары, жұмыс дәптері, оқулықтағы тапсырмаларға нұсқаулықтарды жеңілдету және қысқарту;

4.Оқыту нәтижесін бағалау әдістері (оқушының жетістіктері)

1) Бақылау тапсырмаларының санын азайту;

2)Оқулықтан тапсырмаларды мұғалім құрастырған тапсырмаларға ауыстыру;

3) Жұмысты орындау уақытын ұлғайту;

4)Иллюстрациялық және басқа тірек материалдарды (жаднамалар, алгоритмдер, жоспар) қолдану;

5. Оқулықтар, оқу құралдарын таңдау, жеке оқу материалдарын даярлау

1) Арнайы оқулықтар (математика, қазақ тілі, орыс тілі пәндері бойынша);

2) Жұмыс дәптерлері;

3) Арнайы дидактикалық материалдар.

6. Оқу орнын және оқыту ортасын бейімдеу

1) Мұғалімге жақын отырғызу

7. Техникалық құралдарға қажеттілік

Қажет етпейді

8. Логопедтің көмегі

Педагог-логопедтің түзете-дамыту сабағына аптасына 2 рет өткізіледі. Жеке сабақ 45 минуттан ұйымдастырылады.

Сырымның сөздік қорын молайту, байланыстырып сөйлеу тілін дамытуға бағытталған түзете-дамыту жұмыстары жүргізіледі.

9. Педагог-ассистенттің көмегі

Педагог-ассистентің көмегін қажет етпейді.

10. Психологиялық көмек

Педагог-психологпен аптасына 1 рет түзете-дамыту сабағы жүргізіледі. Танымдық үдерістерін, кеңістіктік ұғымдар, сенсорлық қабылдауын дамытуға бағытталған түзете-дамыту сабағы жеке өткізіледі. Сабақ ұзақтығы – 45 минут.

11. Әлеуметтік- педагогикалық көмек

Әлеуметтік-педагогикалық көмекті қажет етпейді.


4. Мұғалімге ұсыныс


Оқушының сабақққа белсенді қатысу үшін не көмектеседі (оқыту әдістері мен амалдары, жұмыс орынын бейімдеу, қарым-қатынас жасау амалы, тапсырманы орындау және бағалау және т.б.)

Не қиындық тудыртады?


  1. Сырымға жеке тапсырмалар ұсыну;

  2. Көрнекі-дидактикалық құралдарды қолдану;

  3. Сұрақтан кейінгі үзіліс. Жауап беруге уақыт беру;

  4. Тапсырмалар (сөйлеу нұсқаулығын түсінуді жеңілдету үшін) жазбаша орындау алдында дәптер парағында бағдарлануға көмек көрсету. Көмек көрсеткілік қимылмен сүйемелденуі керек, мысалы: - мұнда бастау керек ... - жазу (штрихтау, бояу, астын сызу және т.б.)...;

  5. Тапсырманы орындау алдында, оқулық бетіне бағдарлануға көмек көрсету.

  1. Сыныпқа ұсынылатын тапсырмалардың ауызша болуы Сырымға қиындық туғызады;

  2. Мұғалімнің үнемі бағыттаушы, ұйымдастырушылық көмегін қажет етеді.


5. Ата-аналарға ұсыныс


Мүмкін іс-шаралар (денсаулыққа қатысты, күн тәртібі, үй қызметінің түрлері, отбасында бос уақытты өткізу, қосымша білім беру сабақтарына бару және т.б.)

Қол жеткізілген нәтижелер

1. Күн тәртібін сақтау: ұйықтаудың, сабақтардың, демалудың белгіленген уақытын; үй тапсырмаларын орындауды (20 мин.) демалумен (10 мин.) кезектестіру. Үй тапсырмаларын орындау арасындағы демалыс: дене жаттығулар. Күн режиміне үй тапсырмасын орындауды қосу: бөлмеде өз заттарын алып тастау, төсектерді түзеу, ойыннан кейін ойыншықтарды жинау, үстел даярлауға және т. б. Үй міндеттерін және күн режимін міндетті орындауды талап ету.

2.Үйде өз міндеттерін және оқу тапсырмаларын орындауды ынталандыру. Тапсырманы уақытында орындағаны үшін мақтау, жетістіктеріне қуану. Дербестік пен жауапкершілікті мадақтау (үй тапсырмаларын және үй жұмысын орындау кезінде өз көмегін біртіндеп азайту).

3. Ата-аналар баланың мүмкіндіктеріне сенімділікпен қарау қарым-қатынасын құру, табысқа сену, оптимист болу.

4. Сабақта және балалармен қарым-қатынас жасау ережелерін түсіндіру.

5. Баланы оның күні қалай өткенін, қандай эмоцияларды сезгенін (не қуанды, не ренжітті) айтуға үйрету.



6. .....оқу жылының бірінші /екінші жартыжылдығына арналған 5-сынып оқушысы (а-ж)

жеке оқу жоспары

Оқушы оқитын сыныптың оқу жоспары пәндерінің тізбегі

ПМПК қорытындысы мен ұсынымдары негізінде бағдарламаның типін анықтау

(бағдарламаны көрсету +)

(Зиятында бұзылысы бар оқушы үшін оқу жоспарынан шығарылған пәндер "оқытылмады"деген сөздермен белгіленеді.)


Жалпы білім беру мектептеріне арналған Типтік оқыту бағдарламасы

Бейімделген бағдарлама

(жалпы білім берудің Типтік бағдарламалары негізінде, МЖБС-на бағдарланған)


Жеке оқыту бағдарламасы

(зиятында бұзылыстары бар оқушыларға арналған бағдарлама негізінде, МЖБС бағдарланбаған)


Қазақ тілі



+

Қазақ әдебиеті



+

Орыс тілі мен әдебиеті



+

Ағылшын тілі



Оқытылмады

Математика



+

Информатика



+

Жаратылыстану



+

Қазақстан тарихы



+

Дүниежүзі тарихы



Оқытылмады

Музыка

+



Көркем еңбек

+



Дене шынықтыру

+




















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ