Ашық
сабақ
5-сынып.
Тақырыбы: Ондық бөлшектерді
қосу және азайту
Пән мұғалімі: Турсынбаева
У.Т.
Сабақтың тақырыбы: Ондық
бөлшектерді қосу және азайту
Жалпы мақсаты: Ондық
бөлшектерді қосу және азайту жолдарын түсіндіріп, тәсілдерін
түсіндіру. Топпен жұмыс жасай отырып, көшбасшылыққа
тәрбиелеу.
Қолданылған модульдер: 7
модуль элементтері
Қажетті құрал-жабдықтар:
Үлестірімділік материалдар, логикалық тапсырмалар, интербелсенді
тақта, бағалау парағы, ребустар.
Сабақтың
барысы:
І. Оқушыларды топтарға бөлу,
үй жұмысын тексеру, бағалау парағын тарату.(5
мин.)
ІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру,
анықтама жаздыру, есептер шығару.( 15
мин.)
ІІІ. Сергіту сәті (5
мин.)
IV. Логикалық тапсырмалар. (5
мин.)
V. Сиқырлы квадраттар. (3
мин.)
VI. Ребус шешу. (2
мин.)
VII. Жылдам сұрақтар. (5
мин.)
VII. Қортындылау, үй жұмысы (5
мин.)
І. Оқушыларды 4 топқа, әр
топта 6 оқушыдан бөлу.
1-топ: Жай
бөлшектер
2-топ:
Шаршы
3-топ:
Шеңбер
4-топ: Ондық
бөлшектер
Әр топ өз тобының атын қорғап
сипаттама береді.
ІІ. Жаңа тақырып: Ондық
бөлшектерді қосу және азайту.
Анықтама: Ондық бөлшектерді
қосу (азайту) үшін: бөлшектерді үтірдің асытына үтірді жазып,
разрядтарын теңестіріп қосылады
(азайтылады)
Оқулықтан есептер
шығару:
№1272
1)
0,07+13,23=
9,02+4,28=
18,36+7,314=
2)
85,07+3,03=
25,6+0,41=
56+0,37=
3)
6,3+2,5+0,7=
9,2+3,3+1,6=
0,1+9,9+1,5=
№1273
1)
(4+18)+2,2=
1,69+(5+3,4)
=
(2,41+13)
+4,59=
2) 0,3+(1,7+2,5)
=
(3,8+6)
4,2=
12,25+8,3,75=
№1274
1)
6,25-4,3=
2)
15,9-4,75=
3)
7,63-2,51=
4)
41-32,5=
5)
6,5-4,7=
6)
18,3-5=
7)
67,45-49,88=
8)
61-7,64=
9)
95-81,08=
№1279
814,75+624,25=1439
ІІІ. Сергіту сәті: Ағылшынша
сөздерді қазақ тіліне аударып математикалық сөздерді
табу.
1-топ. Үй
жануарлары.
Dog-
ит-...
Cat-
мысық-...
Cow-
сиыр-...
Sheep-
қой-...
Horse-
ат-...
2-топ. Оқу
құралдары.
Desk-парта-...
Pen-
қалам-...
Notebook-
дәптер-...
Book-
кітап-...
Board-
тақта-...
3-топ.
Сусындар.
Juice-
шырын-...
Tea-
шәй-...
Coffee-кофе-...
Milk-сүт-...
Water-су-...
4-топ.
Жемістер.
Apple-
алма-...
Grape-
жүзім-...
Banana-
банан-...
Pear-
алмұрт-...
Cherry-шие-...
IV. Логикалық
тапсырмалар:
-
Май: ай
=
25,
(625/25=25)
-
19x+5y=100, x+y+z=100, x-? y-?
z-? (х=5,
у=1,
z=94)
-
1+2+3+4+5+6+7+8=?
(4*9=36)
-
Қолынды үзбей сызып
шық
V. Сиқырлы
увдраттар:
№1293
(97-бет)
VI. Ребус
шешу:
Әр топқа ребустар беріле
ді
VII. Жылдам
сұрақтар:
1.
(22+32) - 10=
(4+9)-10=13-10=3
2. Айлар 30 немесе 31 санмен
аяқталады. Ал, қай айда 28 саны бар? (баолық
айда)
3. Аулада қойлар мен тауықтар
жүр. Аяқтарының саны 10. Неше қой, неше тауық бар? (2 қой, 1 тауық
немесе 1 қой, 3 тауық)
4. Профессор кешкі сағат 8-де
ұйықтап, қоңырауды азанғы 9-ға тұралайды. Профессор неше сағат
ұйықтайды? (4+9=13)
VIIІ. Қорытындылау.
Рефлексия.
Бағалау
парағы:
_________________ тобы:
№
|
Шарттар
Аты-жөні
|
Үй
жұмысы
|
Топты
сипаттау
|
Есептер шығару
|
Сергіту
сәті
|
Логикалық
тапсырма
|
Сиқыр-лы
квадрат
|
Ребус
|
Жыл-дам
сұрақ-тар
|
Қоры-тынды
|
№1272
|
№1273
|
№1274
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 ден жоғары – «5»
Кезекші: ________________ (2
ұпай)
19-24 аралық –
«4»
13-18 аралық –
«3»
7-12 аралық –
«жеткіліксіз»
1-6 аралық –
«2»
Рефлексия:
а) Не ұнады, не ұнамады?
Неге?
ә) Оқушылар өз ойларын
бөліседі.
б) Бағалау парағы бойынша
ұпайлар жиынтығын есепте «баға» қойылады.