Материалдар / 5-сынып. Ондық бөлшектерді қосу және азайту

5-сынып. Ондық бөлшектерді қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарауды қорытындылау және оқушылардың тақыптың қалай меңгерілгенін зерделей отырып сабаққа деген белсенділігін арттыру. Топтың жұмыста қалай жұмыс жасау керек екенін үйрету, ұйымшылдық және бірлесе отырып жұмыс жасауға үйрету. Пән аралық байланыс, жылдамдық, уақытпен санасу және өз ьобы үшін күресу керек екендігін түсіндіре отырып белсенді болуға ұмтылдыру. Онды қ бөлшектерді қосу және азайту тақырыбын пысықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
434
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады















Ашық сабақ5-сынып.Тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу және азайту



















Пән мұғалімі: Турсынбаева У.Т.Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу және азайтуЖалпы мақсаты: Ондық бөлшектерді қосу және азайту жолдарын түсіндіріп, тәсілдерін түсіндіру. Топпен жұмыс жасай отырып, көшбасшылыққа тәрбиелеу.Қолданылған модульдер: 7 модуль элементтеріҚажетті құрал-жабдықтар: Үлестірімділік материалдар, логикалық тапсырмалар, интербелсенді тақта, бағалау парағы, ребустар.Сабақтың барысы:І. Оқушыларды топтарға бөлу, үй жұмысын тексеру, бағалау парағын тарату.(5 мин.)ІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру, анықтама жаздыру, есептер шығару.( 15 мин.)ІІІ. Сергіту сәті (5 мин.)IV. Логикалық тапсырмалар. (5 мин.)V. Сиқырлы квадраттар. (3 мин.)VI. Ребус шешу. (2 мин.)VII. Жылдам сұрақтар. (5 мин.)VII. Қортындылау, үй жұмысы (5 мин.)І. Оқушыларды 4 топқа, әр топта 6 оқушыдан бөлу.1-топ: Жай бөлшектер2-топ: Шаршы3-топ: Шеңбер4-топ: Ондық бөлшектерӘр топ өз тобының атын қорғап сипаттама береді.ІІ. Жаңа тақырып: Ондық бөлшектерді қосу және азайту.Анықтама: Ондық бөлшектерді қосу (азайту) үшін: бөлшектерді үтірдің асытына үтірді жазып, разрядтарын теңестіріп қосылады (азайтылады)Оқулықтан есептер шығару: №12721) 0,07+13,23=9,02+4,28=18,36+7,314=2) 85,07+3,03=25,6+0,41=56+0,37=3) 6,3+2,5+0,7=9,2+3,3+1,6=0,1+9,9+1,5=№12731) (4+18)+2,2=1,69+(5+3,4) =(2,41+13) +4,59=2) 0,3+(1,7+2,5) =(3,8+6) 4,2=12,25+8,3,75=№12741) 6,25-4,3=2) 15,9-4,75=3) 7,63-2,51=4) 41-32,5=5) 6,5-4,7=6) 18,3-5=7) 67,45-49,88=8) 61-7,64=9) 95-81,08=№1279814,75+624,25=1439ІІІ. Сергіту сәті: Ағылшынша сөздерді қазақ тіліне аударып математикалық сөздерді табу.1-топ. Үй жануарлары.Dog- ит-...Cat- мысық-...Cow- сиыр-...Sheep- қой-...Horse- ат-...2-топ. Оқу құралдары.Desk-парта-...Pen- қалам-...Notebook- дәптер-...Book- кітап-...Board- тақта-...3-топ. Сусындар.Juice- шырын-...Tea- шәй-...Coffee-кофе-...Milk-сүт-...Water-су-...4-топ. Жемістер.Apple- алма-...Grape- жүзім-...Banana- банан-...Pear- алмұрт-...Cherry-шие-...IV. Логикалық тапсырмалар:
  • Май: ай = 25, (625/25=25)
  • 19x+5y=100, x+y+z=100, x-? y-? z-? (х=5, у=1, z=94)
  • 1+2+3+4+5+6+7+8=? (4*9=36)
  • Қолынды үзбей сызып шық








V. Сиқырлы увдраттар:№1293 (97-бет)VI. Ребус шешу:Әр топқа ребустар беріле діVII. Жылдам сұрақтар:1. (22+32) - 10= (4+9)-10=13-10=32. Айлар 30 немесе 31 санмен аяқталады. Ал, қай айда 28 саны бар? (баолық айда)3. Аулада қойлар мен тауықтар жүр. Аяқтарының саны 10. Неше қой, неше тауық бар? (2 қой, 1 тауық немесе 1 қой, 3 тауық)4. Профессор кешкі сағат 8-де ұйықтап, қоңырауды азанғы 9-ға тұралайды. Профессор неше сағат ұйықтайды? (4+9=13)VIIІ. Қорытындылау. Рефлексия.Бағалау парағы:_________________ тобы:

Шарттар



Аты-жөні
Үй жұмысыТопты сипаттауЕсептер шығаруСергіту сәтіЛогикалық тапсырмаСиқыр-лы квадратРебус Жыл-дам сұрақ-тарҚоры-тынды








№1272№1273№1274



























































































25 ден жоғары – «5» Кезекші: ________________ (2 ұпай) 19-24 аралық – «4»13-18 аралық – «3»7-12 аралық – «жеткіліксіз»1-6 аралық – «2»

Рефлексия:а) Не ұнады, не ұнамады? Неге? ә) Оқушылар өз ойларын бөліседі. б) Бағалау парағы бойынша ұпайлар жиынтығын есепте «баға» қойылады.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ