5-сынып. Ондық бөлшектерді қосу және азайту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

5-сынып. Ондық бөлшектерді қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарауды қорытындылау және оқушылардың тақыптың қалай меңгерілгенін зерделей отырып сабаққа деген белсенділігін арттыру. Топтың жұмыста қалай жұмыс жасау керек екенін үйрету, ұйымшылдық және бірлесе отырып жұмыс жасауға үйрету. Пән аралық байланыс, жылдамдық, уақытпен санасу және өз ьобы үшін күресу керек екендігін түсіндіре отырып белсенді болуға ұмтылдыру. Онды қ бөлшектерді қосу және азайту тақырыбын пысықтау.
Материалдың қысқаша нұсқасы















Ашық сабақ

5-сынып.

Тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу және азайту





















Пән мұғалімі: Турсынбаева У.Т.

Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу және азайту

Жалпы мақсаты: Ондық бөлшектерді қосу және азайту жолдарын түсіндіріп, тәсілдерін түсіндіру. Топпен жұмыс жасай отырып, көшбасшылыққа тәрбиелеу.

Қолданылған модульдер: 7 модуль элементтері

Қажетті құрал-жабдықтар: Үлестірімділік материалдар, логикалық тапсырмалар, интербелсенді тақта, бағалау парағы, ребустар.

Сабақтың барысы:

І. Оқушыларды топтарға бөлу, үй жұмысын тексеру, бағалау парағын тарату.(5 мин.)

ІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру, анықтама жаздыру, есептер шығару.( 15 мин.)

ІІІ. Сергіту сәті (5 мин.)

IV. Логикалық тапсырмалар. (5 мин.)

V. Сиқырлы квадраттар. (3 мин.)

VI. Ребус шешу. (2 мин.)

VII. Жылдам сұрақтар. (5 мин.)

VII. Қортындылау, үй жұмысы (5 мин.)

І. Оқушыларды 4 топқа, әр топта 6 оқушыдан бөлу.

1-топ: Жай бөлшектер

2-топ: Шаршы

3-топ: Шеңбер

4-топ: Ондық бөлшектер

Әр топ өз тобының атын қорғап сипаттама береді.

ІІ. Жаңа тақырып: Ондық бөлшектерді қосу және азайту.

Анықтама: Ондық бөлшектерді қосу (азайту) үшін: бөлшектерді үтірдің асытына үтірді жазып, разрядтарын теңестіріп қосылады (азайтылады)

Оқулықтан есептер шығару:

1272

1) 0,07+13,23=

9,02+4,28=

18,36+7,314=

2) 85,07+3,03=

25,6+0,41=

56+0,37=

3) 6,3+2,5+0,7=

9,2+3,3+1,6=

0,1+9,9+1,5=

1273

1) (4+18)+2,2=

1,69+(5+3,4) =

(2,41+13) +4,59=

2) 0,3+(1,7+2,5) =

(3,8+6) 4,2=

12,25+8,3,75=

1274

1) 6,25-4,3=

2) 15,9-4,75=

3) 7,63-2,51=

4) 41-32,5=

5) 6,5-4,7=

6) 18,3-5=

7) 67,45-49,88=

8) 61-7,64=

9) 95-81,08=

1279

814,75+624,25=1439

ІІІ. Сергіту сәті: Ағылшынша сөздерді қазақ тіліне аударып математикалық сөздерді табу.

1-топ. Үй жануарлары.

Dog- ит-...

Cat- мысық-...

Cow- сиыр-...

Sheep- қой-...

Horse- ат-...

2-топ. Оқу құралдары.

Desk-парта-...

Pen- қалам-...

Notebook- дәптер-...

Book- кітап-...

Board- тақта-...

3-топ. Сусындар.

Juice- шырын-...

Tea- шәй-...

Coffee-кофе-...

Milk-сүт-...

Water-су-...

4-топ. Жемістер.

Apple- алма-...

Grape- жүзім-...

Banana- банан-...

Pear- алмұрт-...

Cherry-шие-...

IV. Логикалық тапсырмалар:

  1. Май: ай = 25, (625/25=25)

  2. 19x+5y=100, x+y+z=100, x-? y-? z-? (х=5, у=1, z=94)

  3. 1+2+3+4+5+6+7+8=? (4*9=36)

  4. Қолынды үзбей сызып шық





V. Сиқырлы увдраттар:

1293 (97-бет)

VI. Ребус шешу:

Әр топқа ребустар беріле ді

VII. Жылдам сұрақтар:

1. (22+32) - 10= (4+9)-10=13-10=3

2. Айлар 30 немесе 31 санмен аяқталады. Ал, қай айда 28 саны бар? (баолық айда)

3. Аулада қойлар мен тауықтар жүр. Аяқтарының саны 10. Неше қой, неше тауық бар? (2 қой, 1 тауық немесе 1 қой, 3 тауық)

4. Профессор кешкі сағат 8-де ұйықтап, қоңырауды азанғы 9-ға тұралайды. Профессор неше сағат ұйықтайды? (4+9=13)

VIIІ. Қорытындылау. Рефлексия.

Бағалау парағы:

_________________ тобы:


Шарттар

Shape1



Аты-жөні

Үй жұмысы

Топты сипаттау

Есептер шығару

Сергіту сәті

Логикалық тапсырма

Сиқыр-лы квадрат

Ребус

Жыл-дам сұрақ-тар

Қоры-тынды

1272

1273

1274









































25 ден жоғары – «5» Кезекші: ________________ (2 ұпай)

19-24 аралық – «4»

13-18 аралық – «3»

7-12 аралық – «жеткіліксіз»

1-6 аралық – «2»


Рефлексия:

а) Не ұнады, не ұнамады? Неге?

ә) Оқушылар өз ойларын бөліседі.

б) Бағалау парағы бойынша ұпайлар жиынтығын есепте «баға» қойылады.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
515
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі