Материалдар / 6 сыныптың қазақ тілден дайын кмж
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

6 сыныптың қазақ тілден дайын кмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Кмж өзім жаздым
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қырқүйек 2024
112
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні

Қазақ тіл

Мектебі


Сыныбы

6

Күні

2.09-4.09.2024 ж

Педогогтың аты – жөні

Мырзахметова Н

Тақырыбы

Дыбыс және әріп. Алфавит туралы түсінік

Оқу мақсаты

6.1.1.1. Дыбысты және әріпті тану

Бағалау

Шығармашылық жұмыстардың мазмұны мен сапасы

Құндылығы

Оқушылардың дыбыс пен әріптерді дұрыс анықтап, алфавитті дұрыс жазуы маңызды.

Құзіреттілігі

Дыбыстар мен әріптерді дұрыс анықтап, оларды бір жүйеге келтіру. Алфавитпен жұмыс жасау барысында әріптер мен дыбыстарды дұрыс қолдану және жазу.

Сабақ барысы


Жоспар

Сабақтың кезеңі уақыты

Педогогтың іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

Ресурстар

Басы

Минут

Үйымдастыру кезеңі

Сабақты бастау, тақырыпты таныстыру.
- Дыбыс пен әріп туралы жалпы түсінік беру.
- Сабақтың мақсатымен таныстыру

Оқушылардың сабаққа қызығушылығы мен белсенділігі

Интерактивті тақта
- Тақта
- Слайдтар

Ортасы


- Дыбыс пен әріптің айырмашылығын түсіндіру:
- Дыбыс және әріптің анықтамалары.
- Алфавиттің құрылымы мен маңызы.
- Практикалық тапсырмалар:
- Дыбыс пен әріптерді анықтау.



Әдіс тәсілдер


Түсіндіру, практикалық тапсырмалар, топтық жұмыс

Оқулыөпен жұмыс

Жаттығулар орындау

4 Дыбысты сөздер 3 дыбысты сөздер 2 дыбысты сөздер

Алфавитпен жұмыс жасау

Оқулықпен жұмыс жасау

Тапсырмаларды орындау сапасы, дыбыс пен әріптерді анықтау дәлдігі






Шығармашылық жұмыстардың мазмұны мен сапасы





Тапсырмаларды орындайды.





Оқулықпен жұмвс жасайды

Интерактивті тақта

Тақта мен маркерлер

Слайдтар

Карточкалар





Интерактивті тақта

Тақта мен маркерлер

Слайдтар

Карточкалар



Соңы

- Сабақты қорытындылау:
- Алфавитті еске түсіру.
- Үй тапсырмасын беру: Алфавит бойынша жұмыс жасауды тапсыру

Шығармашылық жұмыстардың мазмұны мен сапасы

Интерактивті тақта

Тақта мен маркерлер

Слайдтар

Карточкалар

Рефлекция

Сабақ соңында рефлексия жүргізу:
- Сабақтың ұнаған тұстары мен қиындықтары туралы сұрау.
- Оқушыдан пікірін алу

Үй тапсырмасы:
Оқушыларға алфавиттің әрбір әрпіне мысал келтіріп, дыбыс пен әріпті дұрыс қолдануды үйренуге арналған жаттығулар мен тапсырмаларды орындауды тапсырсаңыз болады.

Дискрипторлар:

  1. Оқушылар дыбыс пен әріпті дұрыс анықтай алады.

  2. Алфавиттің құрылымын біледі және оның маңызын түсінеді.

  3. Практикалық тапсырмаларды дұрыс орындайды.

  4. Өзіндік жұмыста белсенді қатысып, нәтижелерін дұрыс қорытындылайды.



Интерактивті тақта

Тақта мен маркерлер

Слайдтар

Карточкалар



2 Сабақ



Пәні

Қазақ тілі

Мектебі


Сыныбы

6

Күні

9.09- 11.09.2024 ж

Педогогтың аты – жөні

Мырзахметова Н

Тақырыбы

Дауыссыз және дауыссыз дыбыстар

Оқу мақсаты

6.1.1.1: Дауыссыз дыбыстардың түрлерін кесте арқылы көрсету

Бағалау

Дискрипторлар мен тапсырмалар

Құндылығы

Коммуникативтік құзіреттілік: Сөздердің дұрыс айтылуы мен жазылуын меңгеру
- Сын тұрғысынан ойлау: Дыбыстардың түрлерін талдау және салыстыру
- Шығармашылық: Өз ойларын жүйелеп, түсінікті түрде жеткізу

Құзіреттілігі

Коммуникативтік құзіреттілік: Сөздердің дұрыс айтылуы мен жазылуын меңгеру
- Сын тұрғысынан ойлау: Дыбыстардың түрлерін талдау және салыстыру
- Шығармашылық: Өз ойларын жүйелеп, түсінікті түрде жеткізу

Сабақ барысы


Жоспар

Сабақтың кезеңі уақыты

Педогогтың іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

Ресурстар

Басы

Минут

Үйымдастыру кезеңі

Жаңа сабақ

Түсіндіру: Әрбір дауыссыз дыбыстың ерекшеліктерін түсіндіріп, мысал келтіру. Оқушылар өз мысалдарын келтіріп, топта талқылайды.

Тапсырмалар:

  1. Кесте құрастыру: Оқушыларға дауыссыз дыбыстардың түрлерін көрсету үшін кесте беріледі. Олар кестеге әрбір дауыссыз дыбысты белгілеуі керек.

  1. Практикалық жұмыс: Дауыссыз дыбыстарды қолдана отырып, қысқа мәтін немесе сөйлем құрастыру.

  2. Оқулықпен жұмыс





Дауыссыз дыбыстардың түрлерін кесте арқылы көрсету








Кестені толтыру және әр дыбыстың ерекшелігін түсіндіру







Тапсырмалар мен сұрақтарға дұрыс жауап беру

Интерактивті тақта суреттер слайд











Интерактивті тақта суреттер слайд

Соңы

Рефлексия:

  1. Сабақтан алған әсерлеріңізді жазыңыз:

    • Сабақ сізге қалай көмектесті?

    • Қандай қиындықтармен кездестіңіз?

    • Не нәрсені жақсартуға болады?

  2. Сабақтың соңында сұрақтар қойыңыз:

    • Сіздер дауыссыз дыбыстарды қаншалықты жақсы меңгердіңіздер?

    • Кестені толтыру барысында қиындықтар болды ма?




















3 Сабақ

Пәні

Қазақ тілі

Мектебі


Сыныбы

6

Күні

16.09 – 18.09.2024 ж

Педогогтың аты – жөні

Мырзахметова Н

Тақырыбы

Жуан және жіңішке дауысты дыбыстарды үлгі арқылы көрсету

Оқу мақсаты

6.1.1.1 Жуан және жіңішке дауысты дыбыстарды үлгі арқылы көрсету

Бағалау


Құндылығы

Тіл мәдениеті
- Тілдің дұрыс қолданылуы
- Ұқыптылық, зейін қою

Құзіреттілігі

Тілдік құзіреттілік
- Коммуникативтік құзіреттілік
- Тану және талдау құзіреттілігі

Сабақ барысы


Жоспар

Сабақтың кезеңі уақыты

Педогогтың іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

Ресурстар

Басы

Минут

Үйымдастыру кезеңі

- Оқушылармен амандасу, сабаққа даярлықты тексеру.
- Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

- Амандасу, сабаққа дайындалу.
- Сабақтың мақсатын түсіну

Оқулықтар дәптер мен жұмыс кітап суреттер


Жуан және жіңішке дауысты дыбыстарды анықтау және түсіндіру.
- Мысалдар келтіріп, үлгілер көрсету.
- Жаттығулар мен топтық жұмыстарды ұйымдастыру.




Дыбыстарды тыңдау және оларды ажырату.
- Жаттығуларды орындау.
- Өзіндік жұмыста белсенді болу.



Жаттығуларды орындау.
- Өзіндік жұмыста белсенді болу.


Оқулықтар дәптер мен жұмыс кітап суреттер







Сызбалар мен кестемен жұмыс жасау

Соңы

Рефлексия | - Сабақтың қалай өткенін талқылау. Оқушылардың сабақтан алған әсерлері мен пікірлерін тыңдау. | - Сабақ бойынша пікірлерін білдіру.

Дискриптор | - Жуан және жіңішке дауысты дыбыстарды дұрыс таниды және ажырата алады.

Смайликтер арқылы бағалау





4 сабақ

Пәні


Қазақ тілі

Мектебі



Сыныбы

6

Күні


23.09.2024 ж

Педогогтың аты жөні

Мырзахметова Н


Тақырыбы:

Дауыссыз дыбыстар

Мақсаты:

Дауыссыз дыбыстардың түрлерін кесте арқылы көрсету

Құндылық



Оқушы дыбытардың дауысты және дауыссыз болып бөлінетіні жайлы біледі.

Құзіреттілік


Сабақ кезеңдері

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Сабақ басы

Жаңа сабақ




1.Психологиялық дайындық

-Сәлематсыздар ме, балалар?көңіл күйлерің жақсы ма?

Шаттық шеңберіне шығып бір-бірлерімен бірігіп тақтада көрсетілген сурет бойынша айтады

Қорыққанда:-«ой» дейміз.

Таң қалғанда:-«ах» дейміз.

Шаршағанда:-«уф» дейміз.

Кейігенде:-«Ей е»дейміз.

Біліп алып:-«Е-е» дейміз.

Қуанғанда:-«Алақай» дейміз.\слайд\


3.Үй тапсырмасын тексеру.

1.Сұрақ-жауап

-дыбыстарды қайтеміз?

-осы дыбыстарды таңдап жазсақ не болады?

-әріптерді қайтеміз?

Слайдтан сурет көрсету

Оқушылар шаттық шеңберін құрды.










Сұрақтарға жауап береді

\естиміз\

әріп\

\жазамыз,оқимыз,көреміз\




Оқулықтар суреттер слайд









Тұсаукесер

Айтылу кезінде ауа еркін шықпай кедергіге ұшырап айтылатын дауыссыздар дейміз. Дауыссыз мыналар :




Оларды неге дауыссыз дыбыс дейді.

Оқулықты оқып беру жаттығулар орындау


-Сөз, сөйлем,дыбыс,дауысты,дауыссыз

дыбыс жайлы балалар айтады.


суреттер




Негізгі бөлім





1. Сонымен дыбысты естиміз.Әріпті көреміз жазамыз Сұрақ қою

  • Дыбыстар қалай айтылады?

  • Дұрыс еркін айтылатын дыбыстар дауысты оны қызыл көйлек киген дыбыстар\қызыл түспен белгілейміз\

Кедергімен айтылатын дыбыстар дауыссыз дыбыстар олар көк көйлек киеді\көк түспен белгілейміз\


\еркін,кедергі болады\








дәптерімен жұмыс





Ә\берілген сурет бойынша дауысты дыбыс,дауыссыз дыбыстарды төртбұрыштардың ішіне белгілерін саламыз\дауысты дыбыс-*** дауыссыз дыбыс болса ***\саламыз Әке,ана,бала,сырмақ т.б

-Дыбыстық талдау жасау ата- ******

\


Қорытынды

Өзіндік тапсырмалар

Дауысты дыбыстан басталатын суреттерді тап

дуыссыз дыбыстан басталатын суреттерді

Дыбыстық талдау жаса \ана\

Тапсырма орындайды.


Үйге тапсырма

Дауысты дыбыстан сөздерді ойлап келу

Үй тапсырмасын күнделікке жазады.







































Пәні

Қазақ тілі


Мектебі



Күні

2.09- 7.09.2024 ж


Педогог аты жөні

Мырзахметова Н


Сынып

6


Сабақтың тақырыбы

Э дыбысы мен



1

Мақсаты


.
6.1.2.1 дыбыс пен әріпті тану

2

Бағалау

функционалдық сауаттылығы қалыптасады ,шығармашылығы дамиды.

3

Құзіреттілік

Өзіндік жұмыс жасау барысында бір-бірінің пікірін тыңдауға дағдыланады,өзін –өзі реттеуге, бағалауға үйренеді.

4

Құндылық

Оқуды және оқыту үшін бағалау: АКТ-ны қолдану; таныстырылым жасау.Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс, жас ерекшеліктеріне сай оқыту.



Сабақтың кезеңдері

Уақыты

35 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Сабақ басында жағымды психологиялық ахуал туғызу мақсатында топқа бөлу

Оқушыларды үш топқа бөлу

Психологиялық жағымды орта қалыптастыру

«Жұлдыздар»


Оқушылар назарын сабаққа ынта қояды.

Топ басшысын сайлау.
Алтын ережені есте сақтау.

Психологиялық сәт.

Балалар біз көңіл-күйіміздің әрқашан көтеріңкі болғанын қалаймыз.Көңілімізді ешқашан кірбің, бұлт шалмаса екен деп ойлаймыз.

Шат-

тық шең-бері


Үй тапсырмасын сұрау

Ой қозғау.
Қайталау –білім анасы.

Ң қандай дыбыс?
- Ол сөздің басында кезедесе ме?
- Топтастыру арқылы ң дыбысы бар сөздерді пысықтау






Қайталау –білім анасы.

1. Әріп дегеніміз не?

2. Дыбыс нешеге бөлінеді?

3. Әріптің жазба түрі қайда жазылады?

4. Дыбыс дегеніміз не?

5. ң дыбысы қандай дыбыс?

6. Дауыссыз дыбыстарды қалай ажыратамыз?

7. Қызыл текшемен қандай  дыбысты белгілейміз?


3 шапалақ


Жаңа сабаққа даярлық

 «Ол не?» ойыны
Жаңа өтілетін әріпті жұмбақ жасыру

арқылы таптыру

суретпен жұмыс




Әріп таңбасымен танысады.

Е дыбысы дауысты дыбыс.Е дыбысын қызыл түспен белгілейміз. Себебі ол созылып, тоқтамай айтылады. Е е дыбысын айтқанда дауысымыз жіңішкеріп естіледі. Е е дыбысы ерін арқылы айтылады. Сонықтан қысаң дауысты дыбыс. Е е дыбысы сөздің басында, ортасында, соңында айтылады.

Дәптермен жұмыс.

Дәптерімізді ашайық әдемі етіп жазайық

Жазу кезінде кеудені тік көтеріп дәптерді қиғаштап, қаламды дұрыс ұстап жазамыз.
Е дыбысының бас әрпі 2 тармақтан тұрады. Бірінші тармағы жолдың үстінде жарты шеңбер тәрізді оңға қарай салынады. Екінші тармағы жолдың үстінде жарты шеңбер тәрізді оңға қарап салынады: Е .Кіші әрпі толықтай жолдың ішінде салынады: е




Жаңа сабақты меңгерту






































Сергіту сәті



1.Оқулықпен жұмыс.

Сурет бойынша жұмыс.

Мәтінмен жұмыс.

Ң тапсырма

Электр,экскаватор ,экскурсия, элеватор,экран,эроплан,,экспедитор,эстафета, экипаж, аэроклуб.


Кішкентай күн ішінде,

Жарқырайды түн ішінде.

(электр шамы)


Топырақ жеми жата алмайды,

Тас шайнапта қақаомайды

( экскаватор)



Оқулықтағы суретпен жұмыс
Бұл суреттерге сөйлем құрау арқылы оқушылар ойын толық жеткізуге дағдыланады. Сөйлемді толықтай құрап үйренеді. 








2) Сөздерді оқыту
Оқулықтағы қара түспен ерекшеленіп берілген сөздерді буындап оқыту:
- Э дыбысы нешінші буындарда кездеседі?



Бар-мақ

пен


Қорытындылау



. Ойын «Мен - фотоаппаратпын»
Мақсаты: оқушылардың есте сақтау қабілеттерін арттыру

Бүгін қандай дыбыс және әріппен таныстық?

Е е дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?


. Ойын «Мен - фотоаппаратпын»
Тақтаға суреттер тобын іліп, оған 1 минуттай оқушылардың назарын аудару
Содан соң суреттерді алып тастап, есте қалған заттардың атын сұрау.

2 – 3 оқушыны тақтаға шығартып, немере, еден сөздерін жаздыртып, дыбыстық талдау жасату
Немере – 6 дыбыс, 6 әріп, 3 буын


Керемет


Үйге тапсырма


Е е әрпін жазып үйрену



Е е дыбысына байланысты суреттер әкеледі.



Бағалау

Біз не үйрендік. Нені түсінбедім?


Балалар көңіл-күйін смайликтермен көрсетеді.

Смайлик

тер












Пәні


Мектебі


Сыныбы


Күні


Педогогтың аты – жөні


Тақырыбы


Оқу мақсаты


Бағалау


Құндылығы


Құзіреттілігі


Сабақ барысы


Жоспар

Сабақтың кезеңі уақыты

Педогогтың іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

Ресурстар

Басы

Минут

Үйымдастыру кезеңі










































Пәні


Мектебі


Сыныбы


Күні


Педогогтың аты – жөні


Тақырыбы


Оқу мақсаты


Бағалау


Құндылығы


Құзіреттілігі


Сабақ барысы


Жоспар

Сабақтың кезеңі уақыты

Педогогтың іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

Ресурстар

Басы

Минут

Үйымдастыру кезеңі










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!