Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1 жыл бойы тегін жүктеу мүмкіндігіне ие болыңыз!
жеңілдік
7 сынып Тіл дамыту жəне Қазақ тіл үйден оқыту ктп зерде бағдарламасымен жасалған
2023-2024 оқу жылының 7 арнаулы сыныбына (жекелей үйден оқытуға) арналған қазақ тілі пәні бойынша тақырыптық – күнтізбелік жоспарына түсінік хат
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 20 қыркүйектегі № 469 бұйрығына 72-қосымша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына 512- қосымша негізге ала отырып жасалған.
Оқу пәнінің мақсаты - білім алушыны оқуға, жазуға және тіл арқылы қарым-қатынас жасау қызметінің түрлерін (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) меңгеруге үйрету, ойлау қабілетін дамыту, өз ойын еркін жеткізе алуға тәрбиелеу.
Оқу пәнінің міндеттері:
-
білім алушының ұғымына сай мәтіндерді дұрыс оқып, мағынасын түсінуге үйрету;
-
ауызекі және жазба тілде қарым-қатынас жасауға қажетті сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, өз ойын жүйелі түрде дұрыс жеткізе білуге үйрету;
-
білім алушының жас ерекшелігіне сәйкес орфографиялық және пунктуациялық ережелерді практикалық түрде меңгеру;
-
диалогтық және монологтық сөйлеу (ауызекі, жазба тіл) дағдыларын, сөйлеу мәдениетін, өз сөзінің дұрыс айтылуын өзі бақылау машығын дамыту;
-
білім алушының сауатты, көркем жазу дағдыларын жетілдіру. Шәкірттің бойында адамгершілік, әсемдік қасиетін қалыптастыру. Ойлау мен сөйлеу кемістігін түзету – зияты бұзылған баланы ана тілін оқытудағы ерекше мақсат болып табылады.
Қазақ тілі пәні бойынша аптасына 2 сағат берілген, барлығы 68 сағат.
Тоқсан сайын сағат саны:
1 тоқсан – 19 сағат
2 тоқсан – 13 сағат
3 тоқсан – 20 сағат
4 тоқсан - 14 сағат
Қазақ тілі
7– сынып І тип
Воронкова бойынша ІҮ типологиялық топ
І тоқсан (19 сағат аптасына 2 сағат)
№ |
№ |
Бөл ім |
Сабақтың тақырыбы |
Бөлімшелер мен оқыту мақсаттары |
Түзету жұмыстары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескер ту |
1 |
1 |
Буын. Дыбыс және әріп. Буын. Дыбыс және әріп. Буын. Дыбыс және әріп
Дыбыс және әріп.
Дыбысжәнежәне
|
Өткенді қайталау.Дыбыс және әріп |
Т/А71.6.1 Дыбыс пен әріпті ажырата білу. |
Оқушының есте сақтау қабілетін жаттау арқылы дамыту. Ойлау қабілетін тапсырмаларды орындау арқылы дамыту.сөйлем дерді суретке қарап құру арқылы сөздік қорын, ауызша байланыстырып сөйлеуін дамыту. Үй тапсырмасын қатесіз жасауға түзету Қазақ тілі пәні бойынша оқушыға сөйлем, дыбыс, әріп туралы түсінік беру. Сөздерді қайталап оқыту. әріптер туралы түсінік беру Оқушының зейінін тұрақтандыру. Балаларға қолжетімді қарым-қатынас амалдарын қалыптастыру Оқушының есте сақтау қабілетін жаттау арқылы дамыту. Ойлау қабілетін тапсырмаларды орындау арқылы дамыту.сөйлем дерді суретке қарап құру арқылы сөздік қорын, ауызша байланыстырып сөйлеуін дамыту. Үй тапсырмасын қатесіз жасауға тұзету Қазақ тілі пәні бойынша оқушыға сөйлем, дыбыс, әріп туралы түсінік беру. Сөздерді қайталап оқыту. әріптер туралы түсінік беру Оқушының зейінін тұрақтандыру. Балаларға қолжетімді қарым-қатынас амалдарын қалыптастыру |
1 |
|
|
2 |
2 |
Тіл дыбыстары туралы түсінік |
Т/А74.3.1 қазақ тілінде тіл дыбыстары мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану |
1 |
|
|
||
3 |
3 |
Дауысты және дауыссыз дыбыстардың түрлеріне дыбыстық талдау жасау |
Т/А7.1.1.3 сөздерге дыбыстық талдау жасай білу |
1 |
|
|
||
4 |
4 |
Ұяң дауыссыз дыбыстар |
Т/А7.1.2.2 Ұяң дауыссыздарды білу. |
1 |
|
|
||
5 |
5 |
Үнді дауыссыздар |
Т/А7.1.3.4 Үнді дауыссыздар анықтамасы, жасалу жолын білу. |
1 |
|
|
||
6 |
6 |
Дыбыстық талдау жасау |
Т/А7.1.3.4 Дыбыстық сөздердің анықтамасы, жасалу жолын білу. |
1 |
|
|
||
7 |
7 |
Буын туралы түсінік |
Т/А7.1.3.4 буын сөздердің анықтамасы, жасалу жолын білу. |
1 |
|
|
||
8 |
8 |
Ашық буын |
Т/А7.1.3.4 буын сөздердің анықтамасы, жасалу жолын білу. |
1 |
|
|
||
9 |
9 |
Бітеу буын |
Т/А7.1.3.1 Бітеу буын туралы жалпы түсініктері болу |
1 |
|
|
||
10 |
10 |
Сөз туралы түсінік..БЖБ- |
Т/А7.1.3.5 Түбір сөздердің анықтамасы, түрлерін ажырата білу |
1 |
|
|
||
11 |
11 |
Түбір сөз |
Т/А7.1.3.5 Түбір сөздердің анықтамасы, түрлерін ажырата білу |
|
|
|
||
12 |
12 |
Туынды сөз жасайтын жұрнақтар. |
Т/А7.1.3.5 Туынды сөздердің анықтамасы, түрлерін ажырата білу |
1 |
|
|
||
13 |
13 |
Туынды сөз жасайтын жұрнақтар |
Т/А7.1.3.5 Туынды сөздердің анықтамасы, түрлерін ажырата білу |
|
|
|
||
14 |
14 |
Нәтиже сабақ |
Т/А7.1.4.1 түбірлес сөздер: әртүрлі сөз таптарына жататын түбірлес сөздер, оларды құрамы бойынша талдау |
1 |
|
|
||
15 |
15 |
Түбірлес сөздер |
Т/А7.1.4.1 түбірлес сөздер: әртүрлі сөз таптарына жататын түбірлес сөздер, оларды құрамы бойынша талдау |
1 |
|
|
||
16 |
16 |
Түбірлес сөздер |
Т/А7.1.4.1 түбірлес сөздер: әртүрлі сөз таптарына жататын түбірлес сөздер, оларды құрамы бойынша талдау |
|
|
|
||
17 |
17 |
Қосымшаның түрлері Жалғау |
Т/А74.3.1 қазақ тіліндегі қосымшаның түрлерін ажырату. |
1 |
|
|
||
18 |
18 |
Қосыишаның түрлері Жалғау |
Т/А74.3.1 қазақ тіліндегі қосымшаның түрлерін ажырату. |
|
|
|
||
19 |
19 |
ТЖБ |
Т/А7.1.4.2 түбірдің соңғы дыбысы қатаң, ұяң немесе үнді болғанына қарай, оған жалғанатын қосымшаның бірінші дыбысының өзгеруі |
1 |
|
|
ІІ тоқсан (16 сағат аптасына 2 рет)
№ |
№ |
Бөл ім |
Сабақтың тақырыбы |
Бөлімшелер мен оқыту мақсаттары |
Түзету жұмыстары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескер ту |
17 |
1 |
Сөз таптары
|
Сөз таптары. Зат есім |
Т/А7.1.5.1 зат есімнің түрлерін білу |
Әріптер емлесін жазу барысында қолдарының ұсақ моторикасын дамыту, түзету. Дыбыстардың бағытталуын анықтауды үйретуді жалғастыру; Ойлау қабілетін тапсырмаларды орындау арқылы дамыту.Сөйлемдерді суретке қарап құру арқылы сөздік қорын, ауызша байланыстырып сөйлеуін дамыту. Үй тапсырмасын қатесіз жасауға түзету Әріптерді дұрыс айтқызу, жаздыру Қосымшалар туралы түсінік беру. Дыбыс, сөйлем туралы түсінік беру. Оқушыға сөйлем, дыбыс, әріп туралы түсінік беру. Сөздерді қайталап оқыту. әріптер туралы түсінік беру. |
1 |
|
|
18 |
2 |
Негізгі зат есімдер |
Т/А71.5.2өтілген жалғау турлерін мәтіннен табу, сөйлеу тәжірибелерінде дұрыс пайдалану |
1 |
|
|
||
19 |
3 |
Туынды зат есімдер. |
Т/А7.3.1.1 ережелерді сақтап жазу |
1 |
|
|
||
20 |
4 |
Етістіктен зат есім жасайтын жұрнақтар. |
Т/А7.3.1.1 ережелерді сақтап жазу |
1 |
|
|
||
21 |
5 |
Зат есімнің септелуі. |
Т/А7.1.5.2Зат есім септелуін білу. |
1 |
|
|
||
22 |
6 |
Нәтиже сабақ |
Т/А7.1.5.2 есептік және реттік сан есімді ажырата білу |
1 |
|
|
||
23 |
7 |
Зат есімнің тәуелденуі. |
Т/А7.1.5Зат есімді ажырата білу |
1 |
|
|
||
24 |
8 |
Тәуелдеулі зат есімдердің септелуі |
Т/А.8152 Зат есімнің есімді ажырата білу |
1 |
|
|
||
25 |
9 |
Сын есім. БЖБ-2 |
Т/А7.4.3.1 қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану |
1 |
|
|
||
26 |
10 |
Сын есімнің шырайлары. |
Т/А7154сын есімнің анықтамасын еске түсіру, мысал келтіру |
1 |
|
|
||
27 |
11 |
Күшейтпелі шырай . |
Т/А7.1.5.3 сын есімнің шырайларын білу, ажырату |
1 |
|
|
||
28 |
12 |
Асырмалы шырай. |
Т/А7.1.5.4 жай (әдемі), салыстырмалы шырай (әдемірек) Т/А7.1.5.5 күшейтпелі шырай, оның емлесі |
1 |
|
|
||
29 |
13 |
Дара және күрделі сын есімдер. |
Т/А7.3.2.5 55-60 сөзден тұратын диктант жаза білу |
1 |
|
|
ІІІ тоқсан (20 сағат аптасына 2 сағат)
№ |
№ |
Бөл ім |
Сабақтың тақырыбы |
Бөлімшелер мен оқу мақсаты |
Түзету жұмыстары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескер ту |
33 |
1 |
Сөйлем Сөз таптары |
Есімдік туралы түсінік |
Т/А7.1.5.6 сілтеу, сұрау, өздік есімдіктер |
Қиын сөздерді айтқызу, тілін сындыру, жаттықтыру Әріптер емлесін жазу барысында қолдарының ұсақ моторикасын дамыту, түзету. Дыбыстардың бағытталуын анықтауды үйретуді жалғастыру; Ойлау қабілетін тапсырмаларды орындау арқылы дамыту. Оқушының зейінін тұрақтандыру, Балаларға қолжетімді қарым-қатынас амалдарын қалыптастыру . Әріптер емлесін жазу барысында қолдарының ұсақ моторикасын дамыту, түзету. Дыбыстардың бағытталуын анықтауды үйретуді жалғастыру; Ойлау қабілетін тапсырмаларды орындау арқылы дамыту.Сөйлемдерді суретке қарап құру арқылы сөздік қорын, ауызша байланыстырып сөйлеуін дамыту. Үй тапсырмасын қатесіз жасауға түзету Әріптерді дұрыс айтқызу, жаздыру Қосымшалар туралы түсінік беру. Дыбыс, сөйлем туралы түсінік беру. Оқушыныңзейінін тұрақтандыру, Балаларға қолжетімді қарым-қатынас амалдарын қалыптастыру. Әріптер емлесін жазу барысында қолдарының ұсақ моторикасын дамыту, түзету. Дыбыстардың бағытталуын анықтауды үйретуді жалғастыру; Ойлау қабілетін тапсырмаларды орындау арқылы дамыту.Сөйлемдерді суретке қарап құру арқылы сөздік қорын, ауызша байланыстырып сөйлеуін дамыту. Балаларға қолжетімді қарым-қатынас амалдарын қалыптастыру. Әріптер емлесін жазу барысында қолдарының ұсақ моторикасын дамыту, түзету. Дыбыстардың бағытталуын анықтауды үйретуді жалғастыру; |
1 |
|
|
34 |
2 |
Жалпылау есімдігі. |
Т/А71 .5.6.жіктеу есімдіктері |
1 |
|
|
||
35 |
3 |
Болымсыздық есімдігі. |
Т/А7 1.5.6.сілтеу есімдіктері |
1 |
|
|
||
36 |
4 |
Нәітиже сабақ |
Т/А7.1.5.6.сұрау есімдіктері. |
1 |
|
|
||
37 |
5 |
Өздік есімдік |
Т/А.7.1.5.6.өздік есімдіктері |
1 |
|
|
||
38 |
6 |
Етістік туралы түсінік |
Т/А71.5.9 етістіктің шақтары ( өткен, осы, келер), сұрақтарын білу, ажырату |
1 |
|
|
||
39 |
7 |
Дара және күрделі етістіктер. |
Т/А71.5.7 болымды және болымсыз етістік |
1 |
|
|
||
40 |
8 |
Негізгі және туынды етістіктер.БЖБ-3 |
Т/А7.1.5.7 болымды және болымсыз етістік жасалу жолдары |
1 |
|
|
||
41 |
9 |
Туынды етістіктің жасалу жолдары. |
Т/А7.1.5.10 етістіктің жекеше және көпше түрде жіктелу үлгісі |
1 |
|
|
||
42 |
10 |
Еліктеу сөздерден етістік тудыратын жұрнақтар. |
Т/А7.1.6.4 төл сөз бен төлеу сөз, олардың тыныс белгілері |
1 |
|
|
||
43 |
11 |
Етістіктен етістік тудыратын жұрнақтар. |
Ж/А7.3.1.1 ережелерді сақтап жазу |
1 |
|
|
||
44 |
12 |
Етістіктің шақтары. |
Т/А7.1.6.4 толымды және толымсыз сөйлемдер, олардың тыныс белгілері |
1 |
|
|
||
45 |
13 |
Келер шақ. |
Ж7.3.1.1 ережелерді сақтап жазу |
1 |
|
|
||
46 |
14 |
Өткен шақ. |
Т/А7.1.6.3 сабақтас құрмалас сөйлемдер туралы түсінік. олардың тыныс белгілері |
1 |
|
|
||
47 |
15 |
Нәтиже сабақ. |
Т/А71.6.2 салалас құрмалас сөйлемдер туралы түсінігінің болуы |
1 |
|
|
||
48 |
16 |
Сөйлем. |
Т/А7.1.6.3 сабақтас құрмалас сөйлемдер туралы түсінік. олардың тыныс белгілері |
1 |
|
|
||
49 |
17 |
Жалаң және жайылма сөйлемдер. |
Ж7.3.2.5 55-60 сөзден тұратын диктант жаза білу |
1 |
|
|
||
50 |
18 |
Сөйлем мүшелері. |
Ж.7.4.3.1 қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану |
1 |
|
|
||
51 |
19 |
Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері. |
Т/А7.1.6.4 төл сөз бен төлеу сөз, олардың тыныс белгілері |
1 |
|
|
||
52 |
20 |
ТЖБ |
Ж7.3.1.1 ережелерді сақтап жазу |
1 |
|
|
ІY тоқсан (14 сағат аптасына 2 сағат)
№ |
№ |
Бөл ім |
Сабақтың тақырыбы |
Бөлімшелер мен оқу мақсаты |
Түзету жұмыстары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескер ту |
54 |
1 |
Байланыстырып сөйлеу
|
Сөйлемнің бірыңғай мүшелері. |
Ж7.3.2.1 сөздерді өзгерте отырып шағын мазмұндама жазу |
Қиын сөздерді айтқызу, тілін сындыру, жаттықтыру Әріптер емлесін жазу барысында қолдарының ұсақ моторикасын дамыту, түзету. Дыбыстардың бағытталуын анықтауды үйретуді жалғастыру; Ойлау қабілетін тапсырмаларды орындау арқылы дамыту. Оқушының зейінін тұрақтандыру, Балаларға қолжетімді қарым-қатынас амалдарын қалыптастыру . Әріптер емлесін жазу барысында қолдарының ұсақ моторикасын дамыту, түзету. Дыбыстардың бағытталуын анықтауды үйретуді жалғастыру; Ойлау қабілетін тапсырмаларды орындау арқылы дамыту.Сөйлемдерді суретке қарап құру арқылы сөздік қорын, ауызша байланыстырып сөйлеуін дамыту. Үй тапсырмасын қатесіз жасауға түзету Әріптерді дұрыс айтқызу, жаздыру Қосымшалар туралы түсінік беру. Дыбыс, сөйлем туралы түсінік беру. Оқушыныңзейінін тұрақтандыру, Балаларға қолжетімді қарым-қатынас амалдарын қалыптастыру. Әріптер емлесін жазу барысында қолдарының ұсақ моторикасын дамыту, түзету Дыбыстардың бағытталуын анықтауды үйретуді жалғастыру; Ойлау қабілетін тапсырмаларды орындау арқылы дамыту.Сөйлемдерді суретке қарап құру арқылы сөздік қорын, ауызша байланыстырып сөйлеуін дамыту. Үй тапсырмасын қатесіз жасауға түзету. |
1 |
|
|
55 |
2 |
Жай және құрмалас сөйлемдер. |
Ж7.1.7.1 дұрыс құрылмаған мәтінді қайта құру |
1 |
|
|
||
56 |
3 |
Сурет бойынша әңігіме құрау |
Ж7.3.2.2 сурет бойынша шығарманы толықтырып жазу |
1 |
|
|
||
57 |
4 |
Қаратпа сөз. |
Ж7.1.7.3тірек сөздер бойынша әңгіме құрау |
1 |
|
|
||
58 |
5 |
Қаратпа сөздің тыныс белгілері. |
Ж7.3.2.4 саяхат кезінде көргендері, алған әсері, іс-әрекеттері жайында шығарма |
1 |
|
|
||
59 |
6 |
Қыстырма сөз. |
Ж7.3.2.4 саяхат кезінде көргендері, алған әсері, іс-әрекеттері жайында шығарма |
1 |
|
|
||
60\ |
7 |
Қыстырма сөздің тыныс белгілері.БЖБ-4 |
Ж7.3.3.1 іс-қағаздарды: хабарландыру, жұмысқа алу өтініші, жеделхат, өмірбаян, қолхат, сенімхат жазуға, түбіртек (суға, телефонға, газға) толтыруға жаттықтыру |
1 |
|
|
||
61 |
8 |
Байланыстырып сөйлеу. |
Ж73.3.1 іс-қағаздарды: хабарландыру, жұмысқа алу өтініш жаздыруға үйрету |
1 |
|
|
||
62 |
9 |
Мазмұндама жазуды үйрету. |
Ж7.3.3.1 іс-қағаздарды: жеделхат) толтыруға жаттықтыру |
1 |
|
|
||
63 |
10 |
Қол хат |
Ж7.3.3.1 іс-қағаздарды: қолхат) толтыруға жаттықтыру |
1 |
|
|
||
64 |
11 |
Сенім хат |
Ж7.3.3.1 іс-қағаздарды:сенім хат) толтыруға жаттықтыру |
1 |
|
|
||
65 |
12 |
Өмірбаян |
Ж7.3.3.1 іс-қағаздарды:өмірбаян толтыруға жаттықтыру |
1 |
|
|
||
66 |
13 |
Жаттығу жұмыстары |
Ж7.3.2.5 55-60 сөзден тұратын диктант жаза білу |
1 |
|
|
||
67 |
14 |
ТЖБ |
Ж7.4.3.1 қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану |
1 |
|
|

