Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа
білім
Бекіту
Кері
байланыс
|
Психологиялы ахуалды
қалыптастыру

Өткен тақырыпты
қайталау
«Табиғатты қорғаймын»
тақырыбына жазылған мазмұндаманы
қорыту.
Жаңа
тақырып
1-жаттығу
Бүгін күн ұясына қызарып
батса, ертең күн ашық
болады.
2-жаттығу
Мәтіннің аты: Күн райын
болжау.
А.с.
шөп,күн,Әли,Сәрсен
І.С.шөптің,күннің, Әлидің,
Сәрсеннің
Б.С. шөпке, күнге, Әлиге,
Сәрсенге
Т.С. шөпті, күнді,
Әлиді,Сәрсенді
Ж.С. шөпте, күнде,
Әлиде,Сәрсенде
Ш.С. шөптен, күннен, Әлиден,
Сәрсеннен
К.С.
шөппен,күнмен,Әлимен,Сәрсенмен
ЕБҚ
Мына сөздерді
септе
Кітап,
аспан.
3-жаттығу
Құрметті қала
тұрғындары!
Ақпан айының 10-шы жұлдызында
ауаның температурасы -250-290
және одан да төмен болуына,
желдің жылдамдығының 2-4км\с болуына байланысты 0-4 сыныптарда
сабақ болмайды.
4-жаттығу

№1Бөлім бойынша жиынтық
бағалау.
Үй
тапсырмасы
Мына сөздерді септеп
келу.
Жарас, оқушы, ұшақ,
өсімдік

|
Жылы лебіздер
айтады
Мазмұндама
ның қателіктерін түсініп
алады
Тақырыпты
ашу
Зат есімдерді
септейді
Жеке жұмыс
жасайды
Хабарлама
жазады
Тапсырманы
орындайды
Жиынтық тапсырмасын
орындайды
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
жасайды
|
ҚБ:
«Медаль»
әдісі

Дескриптор:
Сурет пен сөздерге қарап,
мәтін не туралы екенін
болжайды-1Б
Мәтінге ат
қояды-1Б
Зат есімдерді
септейді-1Б
ҚБ:

Жарайсың!
Дескриптор:
Хабарлама жаза
алады-1Б
Ауа райының қолайсыздығы
туралы мәліметтер бере
алады-1Б
Дескриптор:
Марат сөзін септей
алады-1Б
Көркем жазу емлесін
сақтайды-1Б
ҚБ:

Дескриптор:
Берілген сөздерді
септейді-1б
«Жұлдыздар шеруі»
әдісі
|
Мазмұндама жазылған
дәптерлер
Суреттер
Сөздерді септеу
үлгісі
Оқулық
Суреттер
Хабарлама жазуға
арналған парақшалар
Суреттер
Септіктер жазылған
плакат
Жиынтық
парақтары
Кері байланыс
парағы
|