Оқушыларды оқуға шақыратын және сыни
ой-пікірін дамытуға көмектесетін сабақтың жоспарының үлгісі
Сабақ атауы
|
8-сынып, геометрия пәні
Тіктөртбұрыш, ромб, квадрат
|
Сілтеме
|
Блум таксономиясы, Марта Бронсон (2002ж.)
өзін-өзі реттеу
|
Жалпы мақсаттар
|
Тіктөртбұрыш, ромб, квадраттың
анықтамасын анықтай отырып, қасиеттерін тұжырымдау, өзін-өзі
реттеудің Марта Бронсон (2002ж.) бейімдеген санаттарының бірі
әлеуметтік өзін өзі реттелуін дұрыс жолға
қою
|
Оқыту нәтижелері
|
-тіктөртбұрыш, ромб,
квадраттың қасиеттерін есептер шығара білудегі біліктерін дамыта
отырып сыни ой-пікірлерін дамытады;
-формативті бағалау әдістерін
пайдалануға сенімділік орнайды
|
Негізгі мақсаттар
|
-
фигуралардың ортақ қасиеттерін
және айырмашылығын сыни тұрғыдан анықтай отырып, қасиеттерін
қолдануға есептер шығару;
-уәжді ынталандыру, мақсаттарды және бағалау
белгілерін түсіндіруге, оқушылардың өзін-өзі жетілдіруге мүмкіндік
туғызу.
|
1-тапсырма
|
1-сурет 2-сурет
3-сурет
Үш топқа үш фигура
беріледі
Білу
Үш түрлі фигуралар туралы оқушылардың ойын
тыңдау
/1-топ 1-сурет,2-топ 2-сурет, 3-топ 3- сурет
бойынша жұмыс жасайды/
|
2-тапсырма
|
Түсіну
«Ауыстыру және талдау» әдісі арқылы әр фигураға
тән ерекше белгілерді анықтау
1.Барлық қабырғалары тең, бұрыштары
тік;
2. Барлық бұрыштары тік, қарама-қарсы қабырғалары
тең, іргелес қабырғалары перпендикуляр;
3.Барлық қабырғалары тең, бұрыштары
әртүрлі
Әр
фигураға оқушылар анықтама береді, бірін-бірі
толықтырады
|
3-тапсырма
|
Талдау
Тапсырма: диагональ жүргізу
-сұрақтар: тіктөртбұрыштың диогнальдарына тән
қандай қасиеттер бар деп ойлайсыңдар?
- ромбының диогнальдарының қасиетін
анықтаңдар.
-
квадраттың диагоналінің қасиеті қандай?
|
диогнальдың не екенін еске
түсіреді;
тапсырмаларды орындауда
қиындық туған жағдайда нұсқаулықтар ұсыну, фигуралардың
айырмашылықтарын талдау
|
4-тапсырма
|
Синтездеу:
- параллелограммның диагональдары тең болса, ол
/тіктөртбұрыш/ ,
- параллелограмның диогнальдары перпендикуляр
болса, ол/ ромб/ болады;
-квадрат тіктөртбұрыштың дербес
түрі;
-тіктөртбұрыштың барлық қасиеттері /квадрат/ үшін
орындалады;
-квадратты барлық бұрыштары /тік ромб/ деп
қарастыруға болады.
|
Оқушыларды оқуға шақыра отырып, кері байланыс
арқылы, тұжырымдамаға қатысты сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,
білімдерін жинақтау.
|
5-тапсырма
|
ситуациялық сұрақтарды үш топқа
беру:
-тіктөртбұрыштың анықтамасын «ромб» ұғымы
арқылы;
-ромбыны «квадрат » ұғымы
арқылы;
-тіктөртбұрышты «квадрат» ұғымы арқылы айтып
көріңдер
|
өз
ұғымдарына сүйене отырып анықтамалар беру;
|
6-тапсырма
|
Қолдану
Үш топқа есептер:
№
38
№44
№57
|
-
бір-біріне сұрақ қою.
|
қорыту
|
Постермен жұмыс
Венн диаграммасы
|
қорыту кезінде, топ мүшелері «басқа топтың
жауаптарын тыңдай отырып ой түйіндеуі керек» деген қағиданы
басшылыққа алып, топтарға байланысты берілген фигуралардың орны
ауыстырылады
|
Бағалау критерийлері
|
|
Үйге тапсырма
|
Шығармашылық жұмыс:
Ромбының диагональдары тең болса, оның квадрат
болатынын дәлелдеңдер
|