8 сынып Қазақ Тіл қмж үйден оқыту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

8 сынып Қазақ Тіл қмж үйден оқыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Кмж үйден оқыту
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні

Қазақ тіл

Мектебі

35 Иса Тоқтыбаев

Сыныбы

8

Күні

2.09.2024

Педогогтың аты – жөні

Баджанова Айгерім

Тақырыбы

Дауыстыдыбыстаржәнеолардыңтүрлері


Оқу мақсаты

8.1.1.1.Дауысты дыбыстарды тану және олардың түрлерін ажырату.

Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтау.

Бағалау

  1. Дауыстыдыбыстардыдұрысанықтайалады.

  2. Мәтінненнегізгі, қосымшажәнедетальдіақпараттыанықтап, түсіндіреалады

Құндылығы

Қазақ тілінің дыбыстық жүйесін түсіну.


Құзіреттілігі

Мәтіндер мен жұмыс істеу дағдыларын дамыту

Сабақ барысы


Жоспар

Сабақтың кезеңі уақыты

Педогогтың іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

Ресурстар

Басы

Минут

Үйымдастыру кезеңі

Оқушыларменамандасужәнесабаққадайындықтытексеру.

Сабақтыңтақырыбы мен мақсаттарынтүсіндіру.

Дауыстыдыбыстардыңтүрлерінфотосуреттерарқылыкөрсету. Әрдыбыстыңерекшеліктерінтүсіндіру (мысалы, «а», «е», «и», «о», «у» дыбыстарынбілдіретінсуреттер).

Дыбыстардыңтүрлерінмәтіндердеқалайанықтауғаболатынынкөрсету




  • Сабақтыңтақырыбынтүсінужәнефотосуреттердіқарапшығу.

  • Мәтіндерденнегізгі, қосымшажәнедетальдіақпараттыанықтап, түсіну.

  • Практикалықтапсырмалардыорындаужәнетоппенжұмысістеу.

Сабақтаналғанәсері мен пікірлерінбілдіру

Сабақтыңтақырыбынтүсінужәнефотосуреттердіқарапшығу.

Мәтіндерденнегізгі, қосымшажәнедетальдіақпараттыанықтап, түсіну.

Практикалықтапсырмалардыорындаужәнетоппенжұмысістеу.

Сабақтаналғанәсері мен пікірлерінбілдіру

Интерактивті тақта
- Тақта
- Слайдтар








Ортасы

Оқушыларғамәтіндер беру, оларданнегізгі, қосымшажәнедетальдіақпараттыанықтаутапсырмасын беру.Әроқушыныңжұмысынтексеружәнеқажетболғанжағдайдақосымшакөмеккөрсету

  • Әрфотосуреттіқарап, дауыстыдыбыстыңтүрінанықтау.

  • Қарапайыммәтіндіоқып, мәтінненнегізгіақпаратты табу.Көмекшісұрақтарғажауап беру


  • Дауыстыдыбыстардыкөрсететінфотосуреттер (мысалы, заттардыңсуреттері: «а» дыбысы – «ағаш», «е» дыбысы – «емен» жәнет.б.).

  • Мәтіндер (қысқамәтіндернемесесөйлемдер).

  • Аққағаздар мен түстіқарындаштар (жұмысүшін).


Соңы

Жеңілтапсырмалар:

  • Әрфотосуреттіқарап, дауыстыдыбыстыңтүрінанықтау.

  • Қарапайыммәтіндіоқып, мәтінненнегізгіақпаратты табу.

Көмекшісұрақтарғажауап беру арқылынегізгіжәнеқосымшаақпараттыанықтау


Рефлекция

  • Сабақтыңбарысындақандайқиындықтартуындағанынжәнеолардықалайшешугеболатынынталқылау.

  • Оқушылардыңсабақтаналғанәсерлері мен ұсыныстарынжинау.

Сабақтыңнәтижелілігінбағалаужәнеболашақсабақтардыжақсартуүшінұсыныстардықарастыру

Кері байланыс

Сабақсоңындаоқушылардансабақтыңқалайөткенінсұрау.

Оқушыларғақандайтапсырмалароңайнемесеқиынболғанынбілу.

Сабақтыңтиімділігітуралыпікірлер мен ұсыныстардыталқылау.


Дискрептор

Оқушыфотосуреттердегідыбыстардыдұрыстаниды.

Мәтінненнегізгіжәнеқосымшаақпараттыдұрысанықтап, белгілейді.

Жазужәнетүсіндірукезіндеережелердідұрыссақтайды











Пәні

Қазақ тіл

Мектебі

35 Иса Тоқтыбаев

Сыныбы

8

Күні

6.09.2024

Педогогтың аты – жөні

Баджанова Айгерім

Тақырыбы

Жуан жәнежіңішкедауыстыдыбыстар

Оқу мақсаты

Оқушыларжуанжәнежіңішкедауыстыдыбыстардыажыратааладыжәнесөздердеолардыанықтайалады.

Бағалау

  1. Жуан жәнежіңішкедауыстыдыбыстардыдұрысанықтайалады.

  2. Сөздердегідауыстыдыбыстардыажыратаалады.

Жазужәнеоқубарысындадыбыстардыдұрысқолданады

Құндылығы

  • Жуан жәнежіңішкедауыстыдыбыстардыдұрыстану.

  • Сөздердегіжуанжәнежіңішкедыбыстардыанықтап, ажырату.

Дыбыстықталдаужасауарқылыжазу мен сөйлеудағдыларындамыту

Құзіреттілігі

  • Қазақтілініңдыбыстықжүйесінтүсіну.

  • Сөздердегідыбыстардыдұрысажыратабілу.

Жазужәнесөйлеудағдыларындамыту

Сабақ барысы


Жоспар

Сабақтың кезеңі уақыты



Басы

  1. Ұйымдастырукезеңі (5 минут):

Оқушыларменамандасужәнесабаққадайындау.

Сабақтыңтақырыбы мен мақсаттарынтүсіндіру.



Жаңатақырыптытаныстыру (10 минут):

Жуан жәнежіңішкедауыстыдыбыстардыфотосуреттерарқылыкөрсету. Әрдыбыстыңерекшеліктерінтүсіндіру (мысалы, «а», «о» жуандыбыстаржәне «и», «е» жіңішкедыбыстар).

Фотосуреттердегісөздерарқылыжуанжәнежіңішкедыбыстардыанықтау.

Түсіндіру мен талқылау (15 минут):

Оқушыларменфотосуреттердіқарап, әрсөздегіжуанжәнежіңішкедыбыстардыталқылау.

Сөздердідұрысжазуүшінжуанжәнежіңішкедыбыстардықалайанықтауқажеттігінтүсіндіру.


  • Сабақтыңтақырыбынтүсінужәнефотосуреттердіқарапшығу.

  • Жуан жәнежіңішкедыбыстардыанықтап, дұрысжазу.

  • Практикалықтапсырмалардыорындаужәнетоппенжұмысістеу.

Сабақтаналғанәсерлері мен пікірлерінбілдіру



жәнежіңішкедыбыстардыанықтап, дұрысжазу.







Практикалықтапсырмалардыорындаужәнетоппенжұмысістеу.







Сабақтаналғанәсерлері мен пікірлерінбілдіру

  • Жуан жәнежіңішкедауыстыдыбыстардыкөрсететінфотосуреттер (мысалы, заттардыңсуреттері: «а» дыбысы – «ағаш», «и» дыбысы – «инелік» жәнет.б.).

  • Аққағаздар мен түстіқарындаштар (жұмысүшін).

  • Мәтіндернемесесөздертізімі (жуанжәнежіңішкедыбыстардыанықтауүшін).












Суреттер слайд

Ортасы

































Соңы

  • Сабақтыңтақырыбынтүсінужәнефотосуреттердіқарапшығу.

  • Жуан жәнежіңішкедыбыстардыанықтап, дұрысжазу.

  • Практикалықтапсырмалардыорындаужәнетоппенжұмысістеу.

  • Сабақтаналғанәсерлері мен пікірлерінбілдіру.

Жеңілтапсырмалар:

  • Әрфотосуретбойыншажуаннемесежіңішкедауыстыдыбыстыанықтау.

  • Төмендегісөздердіқарап, олардыңішіндежуаннемесежіңішкедыбыстардыбелгілеу.

Қарапайымсөздержазып, олардыңжуаннемесежіңішкедыбыстарменерекшеленетінінанықтау




Рефлекция:

  • Сабақтыңбарысындақандайқиындықтартуындағанынжәнеолардықалайшешугеболатынынталқылау.

  • Оқушылардыңсабақтаналғанәсерлері мен ұсыныстарынжинау.

Сабақтыңнәтижелілігінбағалаужәнеболашақсабақтардыжақсартуүшінұсыныстардықарастыру

.


Сабақтыңтақырыбынтүсінужәнефотосуреттердіқарапшығу.

Жуан жәнежіңішкедыбыстардыанықтап, дұрысжазу.



Практикалықтапсырмалардыорындаужәнетоппенжұмысістеу.



Кері байланыс:

  • Сабақсоңындаоқушылардансабақтықалайөткенінсұрау.

  • Оқушыларғақандайтапсырмалароңайнемесеқиынболғанынбілу.

  • Сабақтыңтиімділігітуралыпікірлер мен ұсыныстардыталқылау.





  • Жуан жәнежіңішкедауыстыдыбыстардыкөрсететінфотосуреттер (мысалы, заттардыңсуреттері: «а» дыбысы – «ағаш», «и» дыбысы – «инелік» жәнет.б.).

  • Аққағаздар мен түстіқарындаштар (жұмысүшін).

  • Мәтіндернемесесөздертізімі (жуанжәнежіңішкедыбыстардыанықтауүшін).












.



Дискриптор:

  1. Оқушыфотосуреттегідыбыстыдұрыстаниды (жуаннемесежіңішке).

  2. Сөздердегіжуанжәнежіңішкедыбыстардыдұрысанықтап, белгілейді.

Жазукезіндедыбыстардыдұрысқолданады


























Пәні

Қазақ тіл

Мектебі

35 Иса Тоқтыбаев

Сыныбы

8

Күні

16.09.2024

Педогогтың аты – жөні

Баджанова Айгерім

Тақырыбы

Ұяң дауыссыз дыбыстар

Оқу мақсаты

8.1.1.1 Оқушыларұядауыссыз дыбыстардың түрлерін ажырата алады, мәтіннен негізгі, қосымша және де тальді ақпаратты анықтай алады

Бағалау

  1. Ұядауыссыздыбыстардыдұрысанықтайалады.

  2. Мәтіндерденнегізгі, қосымшажәнедетальдіақпараттыанықтайды.

Ақпараттытүсініктітүрдежеткізеді

Құндылығы

  • Қазақтілініңдыбыстықжүйесінеқұрмет.

  • Мәтіндерменжұмысістеудағдыларындамыту.

Дұрысжазужәнесөйлеудағдыларынқалыптастыру

Құзіреттілігі

  • Ұядауыссыздыбыстардыдұрыстанужәнеажырату.

  • Мәтіндерденнегізгі, қосымшажәнедетальдіақпараттыанықтау.

Ақпараттытүсініктітүрдежеткізужәнетүсіндіру

Сабақ барысы


Жоспар

Сабақтың кезеңі уақыты



Басы

  1. Ұйымдастырукезеңі (5 минут):

Оқушыларменамандасу, сабаққадайындықтытексеру.



Жаңатақырыптытаныстыру (10 минут):

Ұяң дауыссыз дыбыстарды фото суреттер арқылы көрсету (мысалы, [қ], [г], [х], [һ дыбыстарын білдірін заттардың суреттері: «қасық», «гүл», «халық», «һәм»).

Әр дыбыстың ерекшеліктерін түсіндіру.

Сабақтыңмақсатынжәнетақырыптытүсіндіру.ҰядауыссыздыбыстардыфотосуреттерменкөрсетуарқылывизуалдыматериалдардыпайдалануМәтіндерденақпараттыдұрысанықтауәдістерінтүсіндіру.

Оқушыларғажекекөмеккөрсетужәнетапсырмалардыорындаубарысындабақылауж Әрфотосуретбойыншаұядауыссыздыбыстыанықтау (мысалы, «қасық» сөзіндегі [қ] дыбысын табу).Мәтіндерденұядауыссыздыбыстардыбелгілеп, олардыажырату.

Рефлекция:

Сабақтыңбарысындақандайқиындықтартуындағанынжәнеолардықалайшешугеболатынынталқылау.

Оқушылардыңсабақтаналғанәсерлері мен ұсыныстарынжинау.

Сабақтыңнәтижелілігінбағалаужәнеболашақсабақтардыжақсартуүшінұсыныстардықарастыру.


  • Сабақтыңтақырыбынтүсінужәнефотосуреттердіқарапшығу.

  • .







Сабақтаналғанәсерлері мен пікірлерінбілдіру







  • Практикалықтапсырмалардыорындаужәнетоппенжұмысістеу.

Сабақтаналғанәсерлері мен пікірлерінбілдіру








  • Сабақсоңындаоқушылардансабақтықалайөткенінсұрау.

  • Оқушыларғақандайтапсырмалароңайнемесеқиынболғанынбілу.

  • Сабақтыңтиімділігітуралыпікірлер мен ұсыныстардыталқылау


  • Ұядауыссыздыбыстардыкөрсететінфотосуреттер (мысалы, заттардыңсуреттері: «қасық», «гүл», «халық», «һәм»).

  • Ұядауыссыздыбыстардыкөрсететінфотосуреттер (мысалы, заттардыңсуреттері: «қасық», «гүл»,

  • Аққағаздар мен түстіқарындаштар (жұмысүшін).































Дискриптор:

  1. Оқушыфотосуреттегіұядауыссыздыбыстыдұрыстаниды.

  2. Мәтіндерденұядауыссыздыбыстардыдұрысанықтап, белгілейді.

Мәтінненнегізгі, қосымшажәнедетальдіақпараттыдұрысбөліпкөрсетеді













Пәні

Қазақ тіл

Мектебі

35 Иса Тоқтыбаев

Сыныбы

8

Күні

16.09.2024

Педогогтың аты – жөні

Баджанова Айгерім

Тақырыбы


Оқу мақсаты

8.1.1.1Оқушылардауыстыдыбыстардыңтүрлерінбіледі.8.3.1.1сөздерденолардыажыратааладыжәнежазукезіндеережелердісақтайды

Бағалау

  1. Дауыстыдыбыстардыдұрысанықтайды.

  2. Сөздердегідауыстыдыбыстардыдұрысажыратаалады.

Жазубарысындаережелердісақтайды

Құндылығы

  • Қазақтілініңдыбыстықжүйесінеқұрмет.

  • Дұрысжазужәнесөйлеудағдыларындамыту.

Әрбаланыңерекшеліктерінеқарайжекежұмысістеу

Құзіреттілігі

  • Дауыстыдыбыстардыдұрысанықтаужәнеажырату.

  • Дыбыстар мен әріптердіңорнындұрысқоюжәнеережелердісақтау.

Сөздердідұрысжазужәнедыбыстықталдаужасау

Сабақ барысы


Жоспар

Сабақтың кезеңі уақыты



Басы

    • Оқушыларменамандасужәнесабаққадайындықтытексеру.

    • Сабақтыңтақырыбы мен мақсаттарынтүсіндіру.

  1. Жаңатақырыптытаныстыру (10 минут):

    • Дауыстыдыбыстардыфотосуреттерарқылытаныстыру. Әрдыбыстыбілдіретінсуреттердікөрсету (мысалы, «а», «е», «и», «о», «у» дыбыстарыүшінәртүрлізаттардыңсуреттері).

Дауыстыдыбыстардыңсөздердеқалайқолданылатынынтүсіндіру.

.

  1. Практикалықжұмыс (15 минут):

Оқушыларғасөздеразутапсырмасын беру. Олардыңішіндедауыстыдыбыстардыатапкөрсету.

Әроқушыныңфотосуреттердіпайдаланып, дауыстыдыбыстардыбелгілегенжұмыстарынтексеру.







Сабақтыңмақсатынжәнежаңатақырыптытүсіндіру.

  • Фотосуреттердікөрсетуарқылывизуалдыматериалдыпайдалану.

  • Оқушыларғажекекөмеккөрсету, қажетболғанжағдайдақосымшатүсінік беру.

  • Топтықжұмыскезіндебақылаужүргізужәнекерібайланыс беру.







Рефлекция:

  • Оқушылардыңсабаққақатыстыпікірлері мен ұсыныстарынжинау.

  • Сабақтыңөткізілуібарысындақандайқиындықтартуындағанынжәнеолардықалайшешугеболатынынталқылау.

  • Сабақтыңнәтижелілігінбағалаужәнеболашақсабақтардыжақсартуүшінұсыныстардықарастыру.






  • Сабақтыңтақырыбынтүсінужәнефотосуреттерментанысу.

  • Сөздердегідауыстыдыбыстардыанықтап, дұрысжазу.

  • Практикалықтапсырмалардыорындаужәнетоптықжұмысқақатысу.











Сабақтаналғанәсері мен пікірлерінбілдіру






















































Керібайланыс:

  • Сабақсоңындаоқушылардансабақтықалайөткенінсұрау.

  • Оқушыларғақандайтапсырмалароңайнемесеқиынболғанынбілу.

  • Сабақтыңтиімділігітуралыпікірлер мен ұсыныстардыталқылау.




  • Дауыстыдыбыстардыкөрсететінфотосуреттер (мысалы, заттардыңсуреттері: «а» дыбысы – «ағаш», «е» дыбысы

  • Аққағаздар мен түстіқарындаштар (сөздержазуүшін).









Ақпараттықтақталар мен маркер



















































Дискриптор:

  1. Оқушыфотосуреттегідыбыстыдұрыстаниды.

  2. Сөздердегідауыстыдыбыстардыдұрысанықтап, белгілейді.

Жазукезіндеережелердідұрыссақтайды



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.00.2024
649
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі