Бөлімнің
атауы:
«Абайды оқы,
таңырқа!»
|
Мектеп: «№Оралхан Бөкей атындағы № 44 лицейі»
КММ
|
Күні: 27.11.2018ж
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
Шуленова Куралай
Бакытбековна
|
Сынып: 6
Пәні: қазақ әдебиеті
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Абай Құнанбайұлы
«Ғылым таппай мақтанба»
өлеңі
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
6А/И3. Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып
табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап
жазу
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
өлеңдегі көркемдегіш құралдарды табады, кейіпкер
бейнесін сипаттайтын шумақтарды тауып, тірек сөздер арқылы сипаттап
жазады
|
Оқушылардың көпшілігі орындай
алады:
көркемдегіш құралдарды табады, қолдану себебін
түсіндіреді,өлеңдегі кейіпкер бейнесін сипаттай отырып, өз
көзқарасын жазады
|
Кейбір оқушылар орындай
алады:
көркемдегіш құралдарды пайдалана отырып, өлеңдегі қолдану себебін
түсіндіреді, кейіпкер бейнесін сипаттап, хат
жазады
|
Бағалау
критерийі
1.Көркемдегіш құралдарды
табады
|
Дескрипторлар:
|
2.Кейіпкер бейнесін сипаттап
жазады
|
-
көркемдегіш құралдарды пайдаланып, кейіпкер
бейнесін сипаттайды;
-
өзіндік көзқарасын білдіріп, хат
жазады.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар орындай
алады:
«Сәлемдеме жіберіңіз», «Инсерт», «Аяқталмаған
сөйлемдер», «Попс формуласы», «Авторға хат», «Бутерброд»,
«+,-,қызықты», «20 сөзбен жедел хат», «Тамаша идеялар»,
«Рефлексивтік экран» әдістері
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен
терминдер:
эпитет,
эпифора, метафора
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы
тіркестер: көкірегі сезімді, тілі орамды, талапты, көңілінің
көзі ашық, сәнқой, даңғой,
керім-кербез
|
Талқылауға арналған
сұрақтар:
Ақын өлеңі кімге
арналған?
|
Не
себепті өлең «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» деп
аталды?
|
Құндылықтарға
баулу
|
Тарихтың, мәдениет пен тілдің
біртұтастығы құндылығы Абай Құнанбайұлының «Мен жазбаймын
өлеңді ермек үшін» өлеңіндегі идея арқылы ішінара жүзеге
асырылады
|
Пәнаралық
байланыс
|
Қазақ тілі, өзін- өзі
тану
|
Алдыңғы
оқу
3
мин
|
С.
«Сәлемдеме жіберіңіз» әдісі арқылы Абай Құнанбайұлының өмірі мен
шығармашылығына қатысты сұрақтар
қойылады:
1.
Ақынның қандай өлеңдерін білесің?
2.
Ақын өлеңдерінде жастарға қандай өсиет
айтылған?
3.
Ақын «Қыс» өлеңінде қандай көркемдегіш құрал
пайдаланған?
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
2
мин
|
Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау
критерийлері таныстырылады
Топқа бөлу
|

|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
1-тапсырма (3
мин)
Ж
«Инсерт» әдісі арқылы барлық оқушылар шығармадағы
көркемдегіш құралдардың эпитет, эпифора, метафора) мағынасын,
қолданылу себебін ашады
Бағалау
дескрипторлары:
ҚБ «Бутерброд» әдісі: 2 мадақ, 1
сын
Мұғалімнің сындарлы кері
байланысы
Т
2 - тапсырма
(5 мин)
«Аяқталмаған сөйлемдер»
әдісі арқылы топтарға аяқталмаған сөйлемдерді
аяқтау ұсынылады.
1-топ
Мен
жазбаймын өлеңді ермек үшін...
2-топ Өлеңдегі сәнқой, даңғой
...
3-топ Көкірегі сезімді, тілі орамды
жастар...
Бағалау
дескрипторлары:
ҚБ «+,-, қызықты »
әдісі
3-тапсырма (7мин)
ЖЖ
«Попс формуласы» әдісі арқылы өлең жолдарындағы көркемдегіш
құралдарды пайдаланып, өз көзқарасын білдіріп
жазады
Бағалау
дескрипторлары:
ҚБ
«Бағдаршам»
Ж
4-тапсырма (15
мин)
«Авторға хат» әдісі арқылы кейбір оқушылар көркемдегіш
құралдарды пайдаланып, кейіпкер бейнесін сипаттай отырып, өз
көзқарасын білдіріп, авторға хат
жазады
Бағалау
дескрипторлары:
ҚБ «Тамаша
идеялар»
|
Инсерт кестесі


А3 флипчарт,
маркерлер

«+ - » әдісі
«+»
- жұмыстың күшті жағы
«-»
- қиын жағы



|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
Рефлексия
«Рефлексивтік
экран»
-
Бүгінгі сабақтан ұққаным
...
-
Мен
үшін жаңалық болғаны ...
-
Мен
үшін түсінуге қиын болғаны..
-
Сәтті шыққаны ...
-
Жетілдіруді қажет ететіні
...
Мұғалімнің сындарлы кері
байланысы
|
|
Қосымша
мәлімет
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді
қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай
түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс – денсаулық және
қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен
байланыс (тәрбие
элементі)
|
1-тапсырма
бойынша
Қолдауды көп
қажет ететін оқушыларға –«Инсерт» әдісін беремін, себебі
оқушыларға шығармадан көркемдегіш құралдарды табуға жеңіл
болады.
2-тапсырма
бойынша
Қолдауды көп
қажет ететін оқушыларға –
«Аяқталмаған
сөйлемдер» әдісін беремін, себебі
кейіпкер бейнесін сипаттап жазуға жеңіл
болады.
3- тапсырма
бойынша
Қолдауды аз қажет
ететін оқушыларға -
«Попс
формуласы» әдісі тиімді, себебі оқушылар
өз көзқарастарын білдіріп, кейіпкер бейнесін сипаттап жаза
алады
4- тапсырма
бойынша
Қолдауды көп
қажет ететін оқушыларға –
«Авторға
хат» әдісі арқылы көркемдегіш
құралдарды пайдаланып, кейіпкер бейнесін сипаттай отырып хат
жазады
Қолдауды аз қажет
ететін оқушыларға –
«Авторға
хат» әдісі
арқылы көркемдегіш құралдарды
пайдаланып, кейіпкер бейнесін сипаттай отырып, өз көзқарасын
білдіріп хат жазады
Қолдауды қажет
етпейтін оқушыларға-
«Авторға
хат» әдісі арқылы кейбір оқушылар
көркемдегіш құралдарды пайдаланып, кейіпкер бейнесін сипаттай
отырып, өз көзқарасын білдіріп, бүгінгі өмірмен байланыстырып,
авторға хат жазады
|
«Бутерброд», «+,-, қызықты», «Бағдаршам», «Тамаша
идеялар», «Рефлексивті экран» әдістері тиімді деп ойлаймын,
себебі бұл әдістер оқу мақсатына жетуге, оқушылардың шығармашылық
ізденісіне жол ашады.
|
Пәнаралық байланыс - қазақ тілі және өзін-өзі
тану пәндері
Әр
тапсырмалар слайд арқылы көрсетілген сәтте, КТ –ны тиімді пайдалану
жүзеге асырылады. Тарихтың, мәдениет пен тілдің
біртұтастығы құндылығы ішінара жүзеге
асырылады.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
-
Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма,
қолжетімді болды ма?
-
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?
Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп
ойлайсыз?
-
Сабақ қалай және қандай деңгейде
өтті?
-
Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма?
(тапсырмалар сәйкес болды ма?)
-
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді
пайдаландыңыз ба?
-
Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма,
неліктен?
-
Осы жоспарға қандай өзгеріс
енгіземін және неге?
|
|
Жалпы
бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі
нәрсе (оқыту мен оқуға
қатысты):
1.
2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал
етер еді (оқыту мен оқуға
қатысты)?
1.
2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе
жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені
анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару
қажет?
|