Адамгершілік - асыл қасиет. 5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Адамгершілік - асыл қасиет. 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың «Сыйластық» құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту. Отбасы жарастығы, татулығы туралы түсінік қалыптастыру. Отбасында жағымды қарым қатынас жасау іскерліктерін дамыту. Өзара сыйластыққа, имандылыққа тәрбиелеу. Адамға өмірде ең қымбаты-отбасы. Отбасында сүйіспеншілік, сыйластық, татулық, бауырмалдық болғанда бірлік болады. Бір-бірін аялап, кешіріп, түсіне білгенде отбасы берік болады. Отбасы: -сүйіспеншілікте сезінуге үйретеді. -жақсылыққа жетелейді. -еңбектенуге, білім алуға көмектеседі. -үлкендерді құрметтеуге, кішіге қамқор болуға тәрбиеледі. Әр адамның тәрбие көзі-отбасы, отбасында дұрыс тәлім –тәрбие алған бала ертеңгі күні нағыз азамат болып өсері хақ.
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚМЖ

Сабақ:қазақ әдебиеті

Мектеп: «Қосағаш» жалпы орта мектебі


Тексерілді: С. Сайлауов.

Сынып: 5а,ә

Мұғалімнің аты жөні: Жорабай Гүлнара

Күні: 16. 01. 2018

Қатысқандар:


Қатыспағандар:


Бөлім / тақырып

Адамгершілік - асыл қасиет. .«Адамдық диқаншысы» өлеңі. Жасық болмай,асыл бол.

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Т/Ж4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту

5.А/И3.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады:

Шығармадағы үзіндіні мәнерлеп оқиды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады

Суреттеу құралдарын анықтап, мағынасын түсіндіреді.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Шығармадан түйген ойды баяндайды.

Бағалау критерийі

Шығармадан алынған үзіндіні мәнерлеп, жатқа оқиды.

Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын анықтайды.
Мағыналарына қарай талдайды.

Тілдік мақсат

Салыстыра суреттеулерді табады.

Оқушылар орындай алады:

Шығармаға байланысты сұрақтарға жауап береді.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер

мысал, аллегория,аударма саласы, «Қырық мысал», «Маса»

Талқылауға арналған сұрақтар:

Ахмет Байтұрсынұлы мысал жанрына қандай үлес қосты?

«Адамдық диқаншысы» деген кім?

Құндылықтарға баулу

Ақын шығармасы арқылы адамгершілік туралы мағлұмат беру.

Пәнаралық байланыс:

қазақ тілі, география


Тақырып бойынша алдыңғы білім

Ахмет Байтұрсынұлының шығармаларын біледі.

Жоспар



Жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин


Оқушылармен амандасу,

ынтымақтастық орта қалыптастыру.

Оқушыларды топқа бөлу.

«Ширату» жаттығуы.

«Қырық мысал», «Маса», «Адамдық диқаншысы»

үлестірме қағаздар

Сабақтың ортасы

10 мин










15мин










5мин


1.Ақын шығармасынан берілген үзіндіні мәнерлеп оқыңдар, жақта айтыңдар.

Адамдық диқаншысы қырға шықтым,

Көлі жоқ, көгалы жоқ құрға шықтым.

Тұқымын адамдықтың шаштым, ектім,

Көңілін көгертуге құл халықтың.


Қор болған босқа кетіп еңбек, бейнет,

Құлдарға құлдықтан жоқ артық зейнет.

Оттай бер, жануарым, екі аяқты,

Адамдық хайуанға қанша керек?!

«Кім жылдам?»

2.Ауыспалы мағынадағы сөздерді теріп жазыңдар:

адамдық диқаншысы- адамдық қасиеттерді үйретуші

көңілін көгертуге- ой салуға, білімді етуге

тұқымын адамдықтың- адамгершілік қасиеттер

құл халық- біреудің жұмысын істеушілер

көлі жоқ, көгалы жоқ- оқымаған

3.Тест сұрақтарына жауап беріңдер:

Ахмет қай жерде дүниеге келген?

А). Қостанай облысы Жангелді ауданы Сарытүбек ауылында, В). Шығыс Қазақстан облысы Аягөз ауданында,

С). Батыс Қазақстан облысында.

Д). Оңтүстік облысында

Е). Солтүстік облысында.

Ахметтің шығармасын тап

А). «Атымтай Жомарт»

В). «О, Ақтан жас, Ақтан жас»

С). «Адамдық диқаншысы»

Д). «Қыпшақ Сейітқұл»

Е). «Қобыланды батыр» жыры

«Қырық мысал», «Маса» жинақтары кімдікі?

А). Д. Бабатайұлы

В). Ы. Алтынсарин

С). М. Әуезов

Д). А. Байтұрсынов.

Е). Халықтікі

оқулық

Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы»

өлеңі,

жұмыс дәптер

Сабақтың соңы

5 мин













ҚБ. тапсырма
Өлеңнің идеясын ашуға тірек болатын шумақты анықтаңыз.

Идеяға қызмет ететін шумақ

Өзіндік тұжырымыңыз






суреттеу құралы

мағынасы







Дескриптор Білім алушы

- өлеңнен идеяны ашуға негіз болып тұрған шумақты анықтайды;

- анықталған шумақ негізінде өз пікірін бір сөйлеммен білдіреді;

-үзіндіден суреттеу құралы табады;

-мағынасын ашады.


Үлестірме қағаздар




Бағалау критерийлері

Шығармадан алынған үзіндіні мәнерлеп, жатқа оқиды.

Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын анықтайды.
Мағыналарына қарай талдайды.

Дескрипторлар



-үзіндіні мәнерлеп оқиды, жатқа айтады;










-суреттеу құралын анықтайды;


мағынасын ашады.


Үйге тапсырма

Ахмет аудармаларына сәкестендіру жасаңдар.



Қосымша ақпарат

Саралау

Оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыларға тапсырмаларды қалай күрделендіресіз?

Бағалау

оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?



Денсаулық технологияларын сақтау


Шығармадағы суреттеу құралының түрлерін ажыратуды тапсырамын.

Топтық бағалау,

Өзара бағалау


Осы мақсатқа сай қауіпсіздік ережесі сақталды.



Рефлексия

Сабақ мақсаттары мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?

Уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?



Қорытынды бағамдау

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)




Қандай екі тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты?



Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері, қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.06.2018
5768
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі