Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспар


    Сабақтың тақырыбы: Ата – баба мұрасын құрметтейміз.

    Күні: 26.11.2021

    Машықкер: Серикболатова Н.С.

    Әдіскер:

    Бағасы:

    Қолы:

    Бөлім:


    Машықкердің аты-жөні

    Серикболатова Нурсауле Саятовна

    Күні:

    26.11.2021

    Сыныбы: 4 «б»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ата- баба мұрасын құрметтейміз

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    4.2.3.1 Шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу.


    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін: Шығарманы мазмұнын түсінеді, шығарманы түсініп,мәнерлеп оқиды, сипаттама бере алады, мәтіннің негізгі ойын түсінеді.

    Көпшілік оқушылар үшін:Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

    Кейбір оқушылар үшін: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5мин

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. Психологиялық ахуал туғызу: «Шаттық шеңбері»

    Оқушылар шеңберге тұрып, бір- біріне бүгінгі сабаққа тілектерін айтады.

    Түрлі түсті қағазрармен төрт топқа бөлінеді.



    Түрлі түсті қағаздар

    Сабақтың ортасы

    3мин

    Ой қозғау.

    1-тапсырма

    Тақтадағы суреттерге зер сал.

    1.Суреттерден не байқадың?

    2.суреттерде не бейнеленген?

    3.Суреттерді қалай атар едің?

    Дескриптор: Оқушылар суретке қарап сұрақтарға жауап беру арқылы сабақтың тақырыбын түсінеді,болжайалады





    8мин










    6мин























    7 мин

    Т
    оптық жұмыс


    Автор жайлы ақпарат

    Түртіп алу әдісі:


    Өтетілеуұлы Ермек — 1938 жылы 1 каңтарда Ақмола (қазіргі Нұр- Сұлтан) қаласында туған

    1957 жылы Алматыдағы Абай атындағы педагогтік институтыңың филология факультетіне оқуға түседі, кейін орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімінің мамандығын алып шығады. 1962—1964 жылы Целиноград (қазіргі Ақмола облысы) Қорғалжын аудандық "Шамшырақ нұры" газетінде қызмет істеген. 1964—1974 жылы республикалық "Балдырған" журналында, 1974—1976 жылы "Жазушы" баспасында редактор, 1976 жылдан жаңадан ашылған "Жалын" баспасында аға редактор, редакция меңгерушісі болып қызмет атқарады, кейін балалар әдебиеті баспасы — "Балаусада" еңбек етеді. Осы үш көркем әдебиет баспаларында жиырма жылдан астам уакыт жұмыс жасаған баспагердің көлынан жүздеген жинақтар мен жеке кітаптар редакцияланып, оқырман қауымға жетеді. Ақынның шығармашылығы бірыңғай балаларға арналғандықтан, оның редакторлық қызметі де жас оқырмандар үшін жазылған көркем әдебиетпен тікелей байланыста болады.

    "
    Баспа және полиграфия ісінің қайраткері" құрмет белгісімен марапатталған.

    Оқылым дағдысын қалыптастыру:

    Өлеңді түсініп оқы.

    Сөздік:

    Мирас- Атадан әкеге, әкеден балаға қалатын мұра.

    Ойлан:

    Өлең кейіпкері өз ұлтының қандай мұрасын мақтан еткен?

    Өлеңде аталар мирасы туралы не айтылған?

    «Сөзсайыс- айтысқа» деген тіркестегі айтыс өнері туралы не білесіңдер?


    Дескриптор:

    Кестеде көрсетілген топтар топқа сәйкес жұмыс түрін жасайды




    Дескриптор:

    Автор жайлы мәліметтермен танысып, керекті жерлерін түртіп алады.













    Дескриптор :

    Өлеңді түсініп дауыстап, мәнерлеп оқиды.


    Дескриптор:

    Жаңа сөзбен танысып, дәптерге жазып алады.


    Дескриптор:

    Өлеңге қатысты сұрақтарға жауап береді.

    Смайликпен бағаланады


    Оқулық,таратпа материал








    Автор суреті

    Шығармаларының суреті

    Дәптер



















    Кітап


    Кітап, дәптер

    2мин

    Сергіту сәті:

    «Хоки- поки» биі






    видеоролик

    5мин












    Білгенге маржан:

    Айтыс- ауыз әдебиетінде ежелден қалыптасқан поэзиялық жанр, топ алдында қолма- қол суырып салып айтылатын сөзсайыс , жыр жарысы.

    Дескриптор:

    Балалар айтыс жайлы білімдерін молайтады








    3 мин








    Тапсырма:

    Үлгіге қарап, өлеңнің таңдаған екі шумағының мазмұнын қысқаша жаз.



    Дескриптор: оқушылар дәптерлеріне

    Мақалдарды жазады.






    Оқулық, жұмыс дәптері.

    Сабақтың соңы

    Рефлексия

    1мин.















    «Желкенді кеме» әдісі бойынша оқушылардан өтілген сабаққа байланысты кері байланыс алынады



    Үй тапсырмасы: Қазақтың жақсы дәстүрін сақтап, жалғастыру үшін не істер едің?

    4- 5 сөйлем.

    Дескриптор:

    Оқушылар сабатың неғұрлым жақсы өткеніне байланысты желкенді дұрыс түске бояйды.











    Таратпа қағаздар

    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    «Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

    «Мадақтау сөз» әдісі.

    1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

    Жалпы бағалау

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Серикболатова Нурсауле Саятовна
    29 Қараша 2021
    1157
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Әдебиеттік оқу 4 сынып Ата баба мұрасын құрметтейміз

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Әдебиеттік оқу 4 сынып Ата баба мұрасын құрметтейміз

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Әдебиеттік оқу 4 сынып Ата баба мұрасын құрметтейміз. Шығарманың негізгі ойы мен тақырыбын анықтау.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспар


    Сабақтың тақырыбы: Ата – баба мұрасын құрметтейміз.

    Күні: 26.11.2021

    Машықкер: Серикболатова Н.С.

    Әдіскер:

    Бағасы:

    Қолы:

    Бөлім:


    Машықкердің аты-жөні

    Серикболатова Нурсауле Саятовна

    Күні:

    26.11.2021

    Сыныбы: 4 «б»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ата- баба мұрасын құрметтейміз

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    4.2.3.1 Шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу.


    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін: Шығарманы мазмұнын түсінеді, шығарманы түсініп,мәнерлеп оқиды, сипаттама бере алады, мәтіннің негізгі ойын түсінеді.

    Көпшілік оқушылар үшін:Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

    Кейбір оқушылар үшін: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5мин

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. Психологиялық ахуал туғызу: «Шаттық шеңбері»

    Оқушылар шеңберге тұрып, бір- біріне бүгінгі сабаққа тілектерін айтады.

    Түрлі түсті қағазрармен төрт топқа бөлінеді.



    Түрлі түсті қағаздар

    Сабақтың ортасы

    3мин

    Ой қозғау.

    1-тапсырма

    Тақтадағы суреттерге зер сал.

    1.Суреттерден не байқадың?

    2.суреттерде не бейнеленген?

    3.Суреттерді қалай атар едің?

    Дескриптор: Оқушылар суретке қарап сұрақтарға жауап беру арқылы сабақтың тақырыбын түсінеді,болжайалады





    8мин










    6мин























    7 мин

    Т
    оптық жұмыс


    Автор жайлы ақпарат

    Түртіп алу әдісі:


    Өтетілеуұлы Ермек — 1938 жылы 1 каңтарда Ақмола (қазіргі Нұр- Сұлтан) қаласында туған

    1957 жылы Алматыдағы Абай атындағы педагогтік институтыңың филология факультетіне оқуға түседі, кейін орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімінің мамандығын алып шығады. 1962—1964 жылы Целиноград (қазіргі Ақмола облысы) Қорғалжын аудандық "Шамшырақ нұры" газетінде қызмет істеген. 1964—1974 жылы республикалық "Балдырған" журналында, 1974—1976 жылы "Жазушы" баспасында редактор, 1976 жылдан жаңадан ашылған "Жалын" баспасында аға редактор, редакция меңгерушісі болып қызмет атқарады, кейін балалар әдебиеті баспасы — "Балаусада" еңбек етеді. Осы үш көркем әдебиет баспаларында жиырма жылдан астам уакыт жұмыс жасаған баспагердің көлынан жүздеген жинақтар мен жеке кітаптар редакцияланып, оқырман қауымға жетеді. Ақынның шығармашылығы бірыңғай балаларға арналғандықтан, оның редакторлық қызметі де жас оқырмандар үшін жазылған көркем әдебиетпен тікелей байланыста болады.

    "
    Баспа және полиграфия ісінің қайраткері" құрмет белгісімен марапатталған.

    Оқылым дағдысын қалыптастыру:

    Өлеңді түсініп оқы.

    Сөздік:

    Мирас- Атадан әкеге, әкеден балаға қалатын мұра.

    Ойлан:

    Өлең кейіпкері өз ұлтының қандай мұрасын мақтан еткен?

    Өлеңде аталар мирасы туралы не айтылған?

    «Сөзсайыс- айтысқа» деген тіркестегі айтыс өнері туралы не білесіңдер?


    Дескриптор:

    Кестеде көрсетілген топтар топқа сәйкес жұмыс түрін жасайды




    Дескриптор:

    Автор жайлы мәліметтермен танысып, керекті жерлерін түртіп алады.













    Дескриптор :

    Өлеңді түсініп дауыстап, мәнерлеп оқиды.


    Дескриптор:

    Жаңа сөзбен танысып, дәптерге жазып алады.


    Дескриптор:

    Өлеңге қатысты сұрақтарға жауап береді.

    Смайликпен бағаланады


    Оқулық,таратпа материал








    Автор суреті

    Шығармаларының суреті

    Дәптер



















    Кітап


    Кітап, дәптер

    2мин

    Сергіту сәті:

    «Хоки- поки» биі






    видеоролик

    5мин












    Білгенге маржан:

    Айтыс- ауыз әдебиетінде ежелден қалыптасқан поэзиялық жанр, топ алдында қолма- қол суырып салып айтылатын сөзсайыс , жыр жарысы.

    Дескриптор:

    Балалар айтыс жайлы білімдерін молайтады








    3 мин








    Тапсырма:

    Үлгіге қарап, өлеңнің таңдаған екі шумағының мазмұнын қысқаша жаз.



    Дескриптор: оқушылар дәптерлеріне

    Мақалдарды жазады.






    Оқулық, жұмыс дәптері.

    Сабақтың соңы

    Рефлексия

    1мин.















    «Желкенді кеме» әдісі бойынша оқушылардан өтілген сабаққа байланысты кері байланыс алынады



    Үй тапсырмасы: Қазақтың жақсы дәстүрін сақтап, жалғастыру үшін не істер едің?

    4- 5 сөйлем.

    Дескриптор:

    Оқушылар сабатың неғұрлым жақсы өткеніне байланысты желкенді дұрыс түске бояйды.











    Таратпа қағаздар

    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    «Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

    «Мадақтау сөз» әдісі.

    1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

    Жалпы бағалау

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 4 сынып
    29.11.2021
    1157
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Серикболатова Нурсауле Саятовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации