Сабақтың
басы
5мин
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Психологиялық
ахуал туғызу: «Шаттық
шеңбері»
Оқушылар шеңберге
тұрып, бір- біріне бүгінгі сабаққа тілектерін
айтады.
Түрлі түсті
қағазрармен төрт топқа
бөлінеді.
|
|
Түрлі түсті
қағаздар
|
Сабақтың
ортасы
3мин
|
Ой
қозғау.
1-тапсырма
Тақтадағы суреттерге
зер сал.
1.Суреттерден не
байқадың?
2.суреттерде не
бейнеленген?
3.Суреттерді қалай атар
едің?
|
Дескриптор: Оқушылар суретке қарап
сұрақтарға жауап беру арқылы сабақтың тақырыбын
түсінеді,болжайалады
|
|


|
8мин
6мин
7
мин
|
Т оптық
жұмыс
Автор жайлы
ақпарат
Түртіп алу
әдісі:
Өтетілеуұлы
Ермек — 1938
жылы 1 каңтарда Ақмола (қазіргі Нұр-
Сұлтан) қаласында туған
1957
жылы Алматыдағы Абай атындағы
педагогтік институтыңың филология факультетіне оқуға түседі, кейін
орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімінің мамандығын алып шығады.
1962—1964 жылы Целиноград (қазіргі
Ақмола облысы) Қорғалжын аудандық "Шамшырақ нұры" газетінде қызмет
істеген. 1964—1974 жылы республикалық "Балдырған" журналында,
1974—1976 жылы "Жазушы" баспасында редактор, 1976 жылдан жаңадан
ашылған "Жалын" баспасында аға редактор, редакция меңгерушісі болып
қызмет атқарады, кейін балалар әдебиеті баспасы — "Балаусада" еңбек
етеді. Осы үш көркем әдебиет баспаларында жиырма жылдан астам уакыт
жұмыс жасаған баспагердің көлынан жүздеген жинақтар мен жеке
кітаптар редакцияланып, оқырман қауымға жетеді. Ақынның
шығармашылығы бірыңғай балаларға арналғандықтан, оның редакторлық
қызметі де жас оқырмандар үшін жазылған көркем әдебиетпен тікелей
байланыста болады.
" Баспа және полиграфия ісінің
қайраткері" құрмет белгісімен
марапатталған.
Оқылым дағдысын
қалыптастыру:
Өлеңді түсініп
оқы.
Сөздік:
Мирас- Атадан
әкеге, әкеден балаға қалатын
мұра.
Ойлан:
Өлең кейіпкері өз
ұлтының қандай мұрасын мақтан
еткен?
Өлеңде аталар мирасы
туралы не айтылған?
«Сөзсайыс- айтысқа»
деген тіркестегі айтыс өнері туралы не
білесіңдер?
|
Дескриптор:
Кестеде көрсетілген топтар
топқа сәйкес жұмыс түрін
жасайды
Дескриптор:
Автор жайлы
мәліметтермен танысып, керекті
жерлерін түртіп алады.
Дескриптор
:
Өлеңді түсініп
дауыстап, мәнерлеп оқиды.
Дескриптор:
Жаңа сөзбен танысып,
дәптерге жазып алады.
Дескриптор:
Өлеңге қатысты сұрақтарға
жауап береді.
|
Смайликпен
бағаланады
|
Оқулық,таратпа
материал
Автор
суреті
Шығармаларының
суреті
Дәптер
Кітап
Кітап,
дәптер
|
5мин
|
Білгенге
маржан:
Айтыс- ауыз әдебиетінде
ежелден қалыптасқан поэзиялық жанр, топ алдында қолма- қол суырып
салып айтылатын сөзсайыс , жыр
жарысы.
|
Дескриптор:
Балалар айтыс жайлы
білімдерін молайтады
|
|

|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
1мин.
|
«Желкенді кеме»
әдісі бойынша оқушылардан өтілген
сабаққа байланысты кері байланыс
алынады

Үй
тапсырмасы: Қазақтың жақсы дәстүрін
сақтап, жалғастыру үшін не істер
едің?
4- 5
сөйлем.
|
Дескриптор:
Оқушылар сабатың
неғұрлым жақсы өткеніне байланысты желкенді дұрыс түске
бояйды.
|
|
Таратпа
қағаздар
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз»
әдісі.
1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту
жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары
орындалады.
|