Ағылшын тілін оқытудың заманауи әдістемелік тәсілдері: тиімді тәжірибелер мен инновациялық бағыттар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ағылшын тілін оқытудың заманауи әдістемелік тәсілдері: тиімді тәжірибелер мен инновациялық бағыттар

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл мақала — ағылшын тілін оқытудың заманауи әдістемелік тәсілдерін жүйелі түрде қарастыратын, педагогтерге арналған ғылыми-әдістемелік материал. Негізгі мақсаты — мұғалімдерге коммуникативтік, тапсырмаға негізделген және цифрлық технологияларды қолдану әдістерінің артықшылықтарын таныстырып, сабақ тиімділігін арттыруға арналған нақты тәжірибелік ұсыныстар беру. Мақала форматы толық ғылыми құрылымға сәйкес: Аннотация және кілт сөздер Кіріспе (тақырыптың өзектілігі) Теориялық негіздер (әдістерге шолу) Зерттеу әдістемесі және тәжірибе Нәтижелер мен талдау (сандық деректермен) Қорытынды және ұсыныстар Пайдаланылған әдебиеттер тізімі Материалдың басты пайдасы — ағылшын тілі сабақтарында оқушылардың сөйлеу дағдысын, сөздік қорын және мотивациясын арттыруға көмектесетін нақты, дәлелді әдістемелік жолдарды ұсынуында. Оқытушылар бұл мақаланы тәжірибесінде қолдану арқылы сабақ сапасын арттырып, оқушылардың тіл үйренуге деген қызығушылығын күшейте алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ағылшын тілін оқытудың заманауи әдістемелік тәсілдері: тиімді тәжірибелер мен инновациялық бағыттар



Мамай Айгерім Әділқызы



Студент,Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті,Қазақстан,Орал қаласы.



Аннотация

Бұл мақалада ағылшын тілін оқытудағы заманауи әдістемелер мен олардың тиімділігін арттыру жолдары қарастырылады. Зерттеу барысында коммуникативтік әдіс, тапсырмаға негізделген оқыту, цифрлық технологияларды пайдалану және оқушыға бағытталған тәсілдердің артықшылықтары талданады. Сондай-ақ, қазақстандық білім беру жүйесіндегі ағылшын тілі сабақтарында осы әдістерді енгізу тәжірибесі баяндалады. Мақала педагогтерге әдістемелік қолдау көрсетуге және сабақ тиімділігін арттыруға арналған практикалық ұсыныстар береді.

Кілт сөздер: ағылшын тілі, оқыту әдістемесі, коммуникативтік тәсіл, тапсырмаға негізделген оқыту, цифрлық технология, инновациялық әдіс.



1. Кіріспе

XXI ғасыр – жаһандану мен ақпараттық технологиялардың қарқынды дамуы кезеңі. Бұл үдеріс шет тілдерін, әсіресе ағылшын тілін меңгерудің маңыздылығын арттырып отыр. Қазақстанда ағылшын тілі мектептен бастап жоғары оқу орындарына дейінгі білім беру сатыларында міндетті пән ретінде енгізілген.

Алайда, тіл үйрету үдерісінің тиімділігі көбінесе қолданылатын әдістемелік тәсілдер мен оқытушының кәсіби шеберлігіне тікелей байланысты. Қазіргі таңда дәстүрлі грамматикалық-аударма әдісімен қатар, оқушылардың тілдік дағдыларын жан-жақты дамытуға бағытталған инновациялық тәсілдер де кеңінен қолданылуда.

Бұл мақалада біз ағылшын тілін оқытудың ең тиімді заманауи әдістемелерін, олардың артықшылықтары мен қолдану ерекшеліктерін қарастырамыз.



2. Теориялық негіздер және әдеби шолу

2.1. Коммуникативтік әдіс (Communicative Approach)



Коммуникативтік әдіс – оқушыларды шынайы өмірдегі қарым-қатынас жағдайында тіл қолдануға үйрететін тәсіл. Бұл әдісте грамматика мен сөздік қорды меңгеру тек мақсат қана емес, тілдік қатынас құралы ретінде қарастырылады.

Артықшылығы: сөйлеу дағдысын жылдам дамытады, оқушының тілдік кедергілерін азайтады.

Қолдану мысалы: тақырыпқа байланысты диалогтар құру, рөлдік ойындар ұйымдастыру, пікірталас өткізу.



2.2. Тапсырмаға негізделген оқыту (Task-Based Learning)



Бұл әдісте оқушыларға шынайы өмірмен байланысты тапсырмалар беріледі. Мақсат – тапсырманы орындау барысында тілдік дағдыларды табиғи жолмен дамыту.

Артықшылығы: оқушының сыни ойлау қабілетін дамытады, ынтасын арттырады.

Қолдану мысалы: жобалық жұмыс, презентация жасау, проблеманы шешу тапсырмалары.



2.3. Цифрлық технологияларды пайдалану



Интерактивті тақта, онлайн-платформалар (Quizlet, Kahoot, Duolingo) және мультимедиа ресурстарын пайдалану оқыту үдерісін қызықты әрі тиімді етеді.

Артықшылығы: сабақта визуализацияны арттырады, жеке және топтық жұмысқа мүмкіндік береді.

Қолдану мысалы: онлайн викториналар, бейнематериалдар арқылы түсіндіру, виртуалды сыныптарда жұмыс.



3. Зерттеу әдістемесі және тәжірибе



Мен сараманымда 2023–2024 оқу жылында қалалық №44 мектептің 8–9 сыныптарында эксперимент жүргіздім. Сабақтарда коммуникативтік әдіс пен тапсырмаға негізделген оқыту тәсілдері қолданылды. Әр сабақта оқушылар шағын топтарға бөлініп, тапсырмаларды бірлесіп орындады, пікірталасқа қатысты және рөлдік ойындар өткізді.

Зерттеу барысында бақылау, сауалнама және тест әдістері қолданылды.



4. Нәтижелер мен талдау



Сөйлеу дағдысы: экспериментке қатысқан оқушылардың ауызша сөйлеу көрсеткіші 35%-дан 68%-ға өсті.

Сөздік қоры: жаңа сөздерді меңгеру деңгейі 40%-дан 75%-ға артты.

Мотивация: сауалнама нәтижесі бойынша оқушылардың ағылшын тіліне қызығушылығы 2,5 есеге өсті.



5. Қорытынды және ұсыныстар



Ағылшын тілін тиімді оқыту үшін дәстүрлі әдістерді заманауи тәсілдермен ұштастыру қажет. Коммуникативтік және тапсырмаға негізделген әдістер оқушылардың белсенділігін арттырып, шынайы қарым-қатынас дағдыларын қалыптастырады. Цифрлық технологиялар сабақтың тартымдылығын күшейтеді.



Ұсыныстар:

1. Мұғалімдер әдістемелік шеберлігін арттыру мақсатында тұрақты семинарлар мен тренингтерге қатысуы тиіс.

2. Әр сабақта кемінде бір интерактивті элемент қолдану ұсынылады.

3. Оқушылардың өзіндік жұмысын арттыру үшін онлайн ресурстармен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру қажет.















































Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:



1. Harmer, J. The Practice of English Language Teaching. Pearson Education, 2015.

2. Richards, J. C., & Rodgers, T. S. Approaches and Methods in Language Teaching. Cambridge University Press, 2014.

3. Larsen-Freeman, D. Techniques and Principles in Language Teaching. Oxford University Press, 2011.

4. ҚР Оқу-ағарту министрлігі. Жаңартылған білім беру бағдарламасы, 2020.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.08.2025
121
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі