Айнымалысы модуль ішінде берілген теңдеу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Айнымалысы модуль ішінде берілген теңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Айнымалысы модуль ішінде берілген теңдеу ҚМЖ 6 сынып математика
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

Бөлім:

6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда


Күні:


Пән/Сынып:

Математика, 6 сынып.

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

6.2.2.4

түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a және b – рационал сандар;

Сабақтың мақсаты:

-модульдің анықтамасын теңдеулер шығаруда қолдану. - модульдің анықтамасын қолданып, |x ± a= b түріндегі теңдеулерді шешу

Құндылықтарды дарыту

«Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына:

Топпен, жұппен жұмыс орындау барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, үздіксіз оқу құндылықтарын дарыту.

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 минут


Ұйым

дастыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу тақырыбын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- модульдің анықтамасын теңдеулер шығаруда қолдану. - модульдің анықтамасын қолданып, |x ± a= b түріндегі теңдеулерді шешу.

Ұйымдастыру.



Амандасады, үй тапсырмасына жауап береді.














Оқулық

10 мин

Жаңа сабақ

х│= 3, │х-4│= 5, │2х+3│= 7, 3│х│- 2 = 7 теңдеулері айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер.

Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді модуль таңбасы бар теңдеулер деп атайды.

Мысалы, = 3, = 2х+1, т.с.с. – модуль таңбасы бар теңдеулер.

Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешудің екі тәсілін қарастырамыз.

1 – тәсіл: │а - b│координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығын пайдаланып шешу.

2 – тәсіл: санның модулінің анықтамасын пайдаланып шешу.

Мысал: 5 ;

1 – тәсілмен: Шешуі: 5. Координаталық түзу бойындағы О(о) нүктесінен қашықтығы 5 бірлікке тең нүктелерді табу керек. Координаталық түзу бойында О(0) нүктесінен 5 бірлікке тең қашықтықта екі нүкте кескінделеді. Олар координаталыр – 5 және 5 нүктелері.

Демек, х = - 5 немесе x = 5.

2 – тәсілмен: Шешуі:

  1. Егер болса, онда х = 5.

  2. Егер болса, онда - х = 5; х = - 5.



Оқушылар қате жазылған теңдеуді тауып дұрыстап шығарады.























Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады


















Оқулық, жұмыс дәптері


Тақта

слайд




25

минут


















Тақтамен жұмыс

1. 1) 2) 3)

  1. 5) 6)

2.

1) 5    2) 1,7 3) 2,5



Оқулықтан тақырыпқа қатысты есептерді шығарады.

Дескриптор:

- Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешеді.

- теңдеулердің түбірін табады.



Интернет ресурстары



Жалпы білім беретін мектептің 6–сыныбына арналған оқулық.

Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» баспасы 2018 жыл


Жұптық жұмыс

= 4; Жауабы: -6; 2.

=12; Жауабы: -8; 16.

= 3; Жауабы: -1; 0,5.

= 3; Жауабы: 0,5; 3,5.


Тапсырманы орындайды

Жауабы: -6; 2.

Жауабы: -8; 16.

Жауабы: -1; 0,5.

Жауабы: 0,5; 3,5.


Дескриптор:

Модуль таңбасымен берілген теңдеуді шешеді -1Б

Жауабын дұрыс анықтайды -1Б

Оқулық, жұмыс дәптері


Тақта

слайд


Жеке жұмыс

  1. |2x+14|=6

  2. 9|x|-2|x|-8=5|x|

  3. |8x+12|=20

  4. |9x+15|=

  5. 2|x|+3|x|-18= |x|-7|x|+15


Жауабы:

  1. Х=-4 х=-10

  2. Х=4 х=-4

  3. Х=1х=-4

  4. Х=--1/3 х=--3

  5. Х=3 х=-3






Дескриптор:5уі дұрыс-5б

4уі дұрыс -4б

3уі дұрыс -3б

2уі дұрыс -2б

1уі дұрыс -1б

Ж:5Б

Оқулық, жұмыс дәптері


Тақта

слайд

2 минут








Бүгінгі сабақта:

- модульдің анықтамасын теңдеулер шығаруда қолдану. - модульдің анықтамасын қолданып, |x ± a= b түріндегі теңдеулерді шешу. Қорытынды. х a= b, түріндегі теңдеулерді шешуде

  1. Егер болса, екі түбірі;

  2. Егер болса, түбірі жоқ.

Егер болса, бір түбірі болады

Үйге тапсырма. №824.

Тақырыпты меңгергенін анықтау

Рефлексия:










Кері байланыс






Оқулық

Бекітемін:











































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.01.2025
99
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі